Die instructie was te zien op tv dus dat klopt, het is alleen super onhandig, je geeft de scheids als het ware de kans om er voor te fluiten. Volgens mij is er geen VAR bij EK playoffs.ShovingNE2 wrote: ↑13 Nov 2020, 09:03 Ik heb hem ook gezien. Het was meer een reactie op de scheids die totaal stil blijft staan en niets aangeeft op het moment dat hij hem stopt. Daarom kijkt hij zo denk ik.
Mogelijk hebben de keepers ook vooraf instructie gehad waarbij ze zeggen dat iedere pingel die niet zit eerst wordt gecheckt door de VAR (wat ook logisch is).
Ajax
-
- Jeugdspeler
- Clubvoorkeur: PSV
- ShovingNE2
- Site Admin
Volgens mij was er gisteren een var. Ik meen mij te herinneren dat ik dat hoorde tijdens de wedstrijd.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
- Ren Höek
- Vedette
Google is je vriend en [mention]ShovingNE2[/mention] heeft gelijk
https://www.ad.nl/buitenlands-voetbal/v ... gle.com%2F
https://www.ad.nl/buitenlands-voetbal/v ... gle.com%2F
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
- ShovingNE2
- Site Admin
-
- Jeugdspeler
Ik heb in het schakelprogramma op Ziggo bij andere wedstrijden bij beslissingen de commentator horen zeggen: en er is geen VAR aanwezig , wat raar is want het gaat wel om kwalificatie voor een eind toernooi. Bij de penalty reeks noemde de commentator inderdaad de VAR. Volgens twitter account Serbia Football was Servie-Schotland de enige wedstrijd met een VAR, dat zou helemaal krom zijn dus dat geloof ik niet.
Verder vind ik supporters die het boeit wat spelers van een andere club doen bij interlands of nadat ze elders heen getransfereerd zijn altijd een beetje zielige mensen. Mensen die voor Ajax zijn en op twitter los gaan als door Zahavi Israël zich niet plaats of dat ze blij zijn als Depay een grote kans mist voor Oranje omdat ie een PSV verleden hebben. Dan zit er serieus wat fout in je leven, en dar geldt dus ook andersom. Ik doe daar niet aan mee.
Verder vind ik supporters die het boeit wat spelers van een andere club doen bij interlands of nadat ze elders heen getransfereerd zijn altijd een beetje zielige mensen. Mensen die voor Ajax zijn en op twitter los gaan als door Zahavi Israël zich niet plaats of dat ze blij zijn als Depay een grote kans mist voor Oranje omdat ie een PSV verleden hebben. Dan zit er serieus wat fout in je leven, en dar geldt dus ook andersom. Ik doe daar niet aan mee.
- Ardbeg
- Mister PSV
Ok. Dankjewel voor het delen. Zero fucks given.JuulEllerman wrote: ↑13 Nov 2020, 11:22
Perfect zijn is ook maar saai, en ik kan het weten. Geniet nou van je onvolkomenheden en reflecteer niet zo.JuulEllerman wrote: ↑13 Nov 2020, 11:22 Dan zit er serieus wat fout in je leven, en dar geldt dus ook andersom. Ik doe daar niet aan mee.
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
-
- Legende
Tadic is gewoon een kwal van een vent, en het scheelt mij komende zomer 3x 90 minuten aan ergernis.JuulEllerman wrote: ↑13 Nov 2020, 11:22
Verder vind ik supporters die het boeit wat spelers van een andere club doen bij interlands of nadat ze elders heen getransfereerd zijn altijd een beetje zielige mensen. Dan zit er serieus wat fout in je leven, en dar geldt dus ook andersom. Ik doe daar niet aan mee.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
-
- Legende
-
- Legende
En nu terug naar je Amsterdam arena boette wat te veel aan kracht in
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
- Ren Höek
- Vedette
Er was juist wel een VAR.11 Sir Tinus wrote: ↑13 Nov 2020, 12:09 En dat we nu in een alles of niets wedstrijd met de hoogste belangen geen consistente VAR hebben.
- 11 Tinus
- Legende
Maar niet bij alle 4 de wedstrijden toch?Ren Höek wrote: ↑13 Nov 2020, 12:34Er was juist wel een VAR.11 Sir Tinus wrote: ↑13 Nov 2020, 12:09 En dat we nu in een alles of niets wedstrijd met de hoogste belangen geen consistente VAR hebben.
- 11 Tinus
- Legende
Maak je geen zorgen, met 200 miljoen euro in 5 jaar aan transferwinsten + een selectiewaarde van minimaal 150 miljoen kunnen ze wel tegen een stootje hoor.
- Ren Höek
- Vedette
Jawel.
Ondanks dat schijnbaar een of andere Servische twitteraar aangaf van niet.
- Fanatic-U-s
- Internationale topspeler
- Favoriete speler: Fredrik Oppegård
Huh? Legion = Feyenoord, toch? Die zijn behoorlijk trouw als je ziet met welke ellende ze het al decennia mogen doen. Ik denk dat je de gloryhunters van Ajax bedoelt.
Gewoon, omdat 't kan, presenteer ik u het gros van de supporters van Ajax:
Ex unitate vires
- PCGC
- Vedette
:twisted:
In de jaren 80 tijdens de (toen ook) magere jaren van Feyenoord, was die Kuip nog niet eens halfvol.Fanatic-U-s wrote: ↑13 Nov 2020, 13:37Huh? Legion = Feyenoord, toch? Die zijn behoorlijk trouw als je ziet met welke ellende ze het al decennia mogen doen. Ik denk dat je de gloryhunters van Ajax bedoelt.
Gewoon, omdat 't kan, presenteer ik u het gros van de supporters van Ajax:
#FreeGeneratie4
- Fanatic-U-s
- Internationale topspeler
- Favoriete speler: Fredrik Oppegård