AZ
-
- Legende
Een goede wedstrijd en een knappe overwinning gisteren van AZ die ze gelukkig ook beloond hebben met een 4-0 overwinning. Helemaal als je bedenkt dat hun beste speler Karlsson nog niet mee heeft kunnen doen en de aankopen Odgaard, Vanheusden en Bazoer niet of vrijwel niet inzetbaar zijn geweest. Met Kerkez hebben ze trouwens een hele goede aankoop gedaan een half jaar geleden die zich snel heeft weten aan te passen.
- Franciscus
- Nationale topspeler
- Clubvoorkeur: PSV
- Favoriete speler: Mauro Jr
Ja want "wat goed is komt snel". Das al net zo'n vreselijk cliché als "als je die eerste kans niet maakt en zchter komt dan weet je dat het moeilijk wordt ".Hatseflats wrote: ↑19 Aug 2022, 09:22 Veel mensen denken dat voetballers op z'n 25 op de top van hun kunnen spelen en dat er dan niets meer verbeterd (= rek) kan worden.
- Standbeeld
- Mister PSV
Ik lees overal dat die Kerkez een geweldig talent moet zijn. Dan is dat bijzonder knap gescout van AZ. Zoiets zouden wij ook moeten kunnen, denk ik dan. Koop eens iemand voor 1 a 2 mln en laat hem een seizoen rijpen in Jong. Maar goed, denk dat we nog niet op dat niveau zijn. Een aantal jaar geleden haalden we nog spelers van Jong Ajax als opvulling bij Jong. Gelukkig is die tijd voorbij.
-
- Vedette
Maar wij hebben met Mauro, Madueke, Bakayoko, Malen toch ook basiswaardige spelers op latere leeftijd gescout en laten rijpen in Jong PSV?Standbeeld wrote: ↑19 Aug 2022, 13:14 Ik lees overal dat die Kerkez een geweldig talent moet zijn. Dan is dat bijzonder knap gescout van AZ. Zoiets zouden wij ook moeten kunnen, denk ik dan. Koop eens iemand voor 1 a 2 mln en laat hem een seizoen rijpen in Jong. Maar goed, denk dat we nog niet op dat niveau zijn. Een aantal jaar geleden haalden we nog spelers van Jong Ajax als opvulling bij Jong. Gelukkig is die tijd voorbij.
Of begrijp ik je post niet helemaal?
- Standbeeld
- Mister PSV
Ja, misschien heb je ook wel gewoon gelijk. Het punt dat ik wilde maken was eigenlijk dat het budget voor Jong wat omhoog gaat, in plaats van dat er nog spelers als opvulling rondlopen die geen groot talent hebben. Maar we komen van ver en de laatste jaren hebben we wel al wat rake treffers gehad inderdaad.Robson de Souza wrote: ↑19 Aug 2022, 13:20Maar wij hebben met Mauro, Madueke, Bakayoko, Malen toch ook basiswaardige spelers op latere leeftijd gescout en laten rijpen in Jong PSV?Standbeeld wrote: ↑19 Aug 2022, 13:14 Ik lees overal dat die Kerkez een geweldig talent moet zijn. Dan is dat bijzonder knap gescout van AZ. Zoiets zouden wij ook moeten kunnen, denk ik dan. Koop eens iemand voor 1 a 2 mln en laat hem een seizoen rijpen in Jong. Maar goed, denk dat we nog niet op dat niveau zijn. Een aantal jaar geleden haalden we nog spelers van Jong Ajax als opvulling bij Jong. Gelukkig is die tijd voorbij.
-
- Vedette
Klopt en er zijn afgelopen jaren en ook deze zomer ook een aantal jeugdinternationals opgehaald zoals Land, van de Blaak en Bassey en buitenlandse jongens als Abed, Priske en Sealy. Ze zijn er dus goed mee bezig.Standbeeld wrote: ↑19 Aug 2022, 13:34Ja, misschien heb je ook wel gewoon gelijk. Het punt dat ik wilde maken was eigenlijk dat het budget voor Jong wat omhoog gaat, in plaats van dat er nog spelers als opvulling rondlopen die geen groot talent hebben. Maar we komen van ver en de laatste jaren hebben we wel al wat rake treffers gehad inderdaad.Robson de Souza wrote: ↑19 Aug 2022, 13:20
Maar wij hebben met Mauro, Madueke, Bakayoko, Malen toch ook basiswaardige spelers op latere leeftijd gescout en laten rijpen in Jong PSV?
-
- Vedette
Volgens mij halen wij ook regelmatig jonge talenten. AZ heeft deze jongen afgelopen winter gehaald en die heeft amper in Jong AZ gespeeld. Aan het einde van het seizoen bij de blessure van Wijndal in speelde hij al in de basis bij het eerste.Standbeeld wrote: ↑19 Aug 2022, 13:14 Ik lees overal dat die Kerkez een geweldig talent moet zijn. Dan is dat bijzonder knap gescout van AZ. Zoiets zouden wij ook moeten kunnen, denk ik dan. Koop eens iemand voor 1 a 2 mln en laat hem een seizoen rijpen in Jong. Maar goed, denk dat we nog niet op dat niveau zijn. Een aantal jaar geleden haalden we nog spelers van Jong Ajax als opvulling bij Jong. Gelukkig is die tijd voorbij.
-
- Nationale topspeler
Holy shit. Wat een kans voor AZ in de 91e minuut om alsnog te winnen. AZ gaat hier de eerste 2 punten verliezen lijkt het.
Last edited by Woodenshoes on 01 Sep 2022, 21:54, edited 1 time in total.
- Persepolis
- Vedette
- Captain(C)
- Vaste waarde in elftal
-
- Nationale topspeler
-
- Nationale topspeler
-
- Lid van verdienste
- Rol: Organisator Prediction League
- Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
Ik vind dat die Pascal Jansen het daar erg goed doet. Stuk voor stuk matige spelers, maar ze zetten Ajax sterk onder druk en er zit duidelijk lijn in het spel. Alleen erg jammer dat de spelers allemaal niveautje Clasie, Martins Indi, Reijnders zijn.
- DonyellMalen
- Legende