Ik denk dat je diep vanbinnen toch moet erkennen dat je bij Cody uitging van het negatieve en daarbij een jongen van de club bijzonder weinig krediet gaf. Maar standaard ga jij niet uit van het negatieve nee, zeker niet, tenzij het nieuwe leden betreft, die positief over Ajax spreken…ShovingNE2 wrote: ↑03 Sep 2022, 12:36Daar hield ik altijd een voorbehoud. 'Als hij gaat'. En het lijkt mij vrij sterk dat iemand mij kan verwijten dat ik 'standaard' van het negatieve uit ga lijkt mij.
Ibrahim Sangaré
-
- Lid van verdienste
- Rol: Organisator Prediction League
- Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
- ShovingNE2
- Site Admin
De ochtend na het sluiten van de transfermarkt toen echt 100% alles erop wees dat hij zou gaan. Aller laatste moment. En zelfs toen nog een voorbehoud
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
- Standbeeld
- Mister PSV
- Clubvoorkeur: PSV
Uitstekende 2e helft, motor op het middenveld. Op het laatst moest ie er af omdat ie al geel op zak had, maar desalniettemin erg sterk.
- Standbeeld
- Mister PSV
Snap het gevoel wel, maar die 10 seconde maken het verschil niet. PSV en Ruud laten het de complete 1e helft schijnbaar afweten.
-
- Internationale topspeler
Dat is imo een beetje het punt bij Sangare. Hij is voetballend niet constant (of eigenlijk betrouwbaar) genoeg. Ik houd eerlijk gezegd altijd mijn hart vast als hij gaat lopen kaatsen en draaien in een gevaarlijke zone. Vaak gaat het goed, soms niet. Vooral zoals vandaag wanneer er meteen meerdere mensen in zijn nek hijgen. Niet gek ook.
- 29.04.2007
- Nationale topspeler
Het gaat niet om die 5 of 10 seconden die het extra duurt, als je (half) sprintend van het veld gaat bij je wissel, geeft het vooral nog een signaal naar de rest. Maar dat vind ik overigens net zo goed bij corners, ingooien en doeltrappen.. je hoeft daarbij echt niet sprintend de bal te halen en klaar te leggen, maar al ziet het er maar vast uit dat je een beetje tempo wil maken.
Irritatiepuntje waarvan ik weet (of in ieder geval het idee heb) dat het mij wat meer irriteert dan de gemiddelde supporter om mij heen. Ben zelfs van mening dat je dat soort tempo bij iedere wedstrijd moet proberen aan te houden vanaf het begin, zo lang je nog niet voor staat. Tenminste, bij wedstrijden die je 'moet' winnen. Het straalt iets uit naar je team, de tegenstander en je supporters.
Irritatiepuntje waarvan ik weet (of in ieder geval het idee heb) dat het mij wat meer irriteert dan de gemiddelde supporter om mij heen. Ben zelfs van mening dat je dat soort tempo bij iedere wedstrijd moet proberen aan te houden vanaf het begin, zo lang je nog niet voor staat. Tenminste, bij wedstrijden die je 'moet' winnen. Het straalt iets uit naar je team, de tegenstander en je supporters.
- O Goleiro Grande
- Nationale topspeler
Kan me best vinden in jouw oordeel. Met Sangaré heb je al gauw een haat-liefdesverhouding. Uniek in zijn balverovering, maar met zijn houten poten en bijpassende balgevoel en soms onbegrijpelijke voortzetting tot irritatie toe onnavolgbaar. Eigenlijk bizar dat voor zo’n in balbezit grillige speler €50M wordt geboden tegenwoordig.29.04.2007 wrote: ↑04 Sep 2022, 00:23 Het gaat niet om die 5 of 10 seconden die het extra duurt, als je (half) sprintend van het veld gaat bij je wissel, geeft het vooral nog een signaal naar de rest. Maar dat vind ik overigens net zo goed bij corners, ingooien en doeltrappen.. je hoeft daarbij echt niet sprintend de bal te halen en klaar te leggen, maar al ziet het er maar vast uit dat je een beetje tempo wil maken.
- Heruone
- Lid scoutingsteam
In balbezit grillige speler. Pardon? De buurman moest me bijna komen reanimeren toen ik deze uitsprak las. Rot een eind op zeg
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
- Stofzuiger
- Vaste waarde in elftal
Ben het anders wel met voorgaande spreker eens. Sangaré is aan de bal gewoon zwak. Goede balafpakker, en je krijgt hem niet zomaar van de bal af. Maar te weinig techniek om in de opbouw het spel te kunnen versnellen.
- Heruone
- Lid scoutingsteam
Staat 17e in de ED qua accurate passes per 90 met een succespercentage van 90,5%. Dat is een hoger percentage dan Alvarez, Blind, Veerman, Kökcu of Teze.
Heeft een succesfull longball percentage van 80%.
Succesfull dribbles percentage van 83%.
Ja, Sangare levert soms wel eens een bal in. Dat ziet er klungelig en knullig uit. Guess what: elke speler levert een bal wel eens in. Sterker nog, de gemiddelde ED speler doet dit vaker dan Sangare. Maar laten we vooral met z'n allen Sangare framen als een zwakke speler aan de bal.
Ja, Sangare levert soms wel eens een bal in. Dat ziet er klungelig en knullig uit. Guess what: elke speler levert een bal wel eens in. Sterker nog, de gemiddelde ED speler doet dit vaker dan Sangare. Maar laten we vooral met z'n allen Sangare framen als een zwakke speler aan de bal.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
-
- Nationale topspeler
Moet de bal soms ook eerder afspelen. Denkt vaak dat hij tijd genoeg heeft. Prima om eens te temporiseren of als er niemand aangespeeld kan worden maar dit doet hij gewoon te vaak en dat leidt dan soms tot onnodig balverlies. Geldt overigens voor meer spelers, maar okay.
- 29.04.2007
- Nationale topspeler
Nee, ik heb geen haat-liefdesverhouding met Sangare. Ik lichtte het langzaam lopen bij de wissel er slechts uit om mn mening daarover in het algemeen te geven , niet eens zozeer gericht op Sangare. Verder is dit gewoon onze topspeler, al liet hij dit gisteren helaas amper zien. Niemand haalde zn niveau overigens, misschien Simons enigszins.O Goleiro Grande wrote: ↑04 Sep 2022, 00:43Kan me best vinden in jouw oordeel. Met Sangaré heb je al gauw een haat-liefdesverhouding. Uniek in zijn balverovering, maar met zijn houten poten en bijpassende balgevoel en soms onbegrijpelijke voortzetting tot irritatie toe onnavolgbaar. Eigenlijk bizar dat voor zo’n in balbezit grillige speler €50M wordt geboden tegenwoordig.29.04.2007 wrote: ↑04 Sep 2022, 00:23 Het gaat niet om die 5 of 10 seconden die het extra duurt, als je (half) sprintend van het veld gaat bij je wissel, geeft het vooral nog een signaal naar de rest. Maar dat vind ik overigens net zo goed bij corners, ingooien en doeltrappen.. je hoeft daarbij echt niet sprintend de bal te halen en klaar te leggen, maar al ziet het er maar vast uit dat je een beetje tempo wil maken.
-
- Internationale topspeler
Komt door de framing in de media. Kieft had weer een column vol onzinHeruone wrote: ↑04 Sep 2022, 03:03 Staat 17e in de ED qua accurate passes per 90 met een succespercentage van 90,5%. Dat is een hoger percentage dan Alvarez, Blind, Veerman, Kökcu of Teze.
-
- Geselecteerd voor Oranje
Sangare was gisteren aan PSV kant de enige die weleens een man wist uit te spelen om op die manier voor gevaar te zorgen. Dit is overigens ook zijn kracht. Hij is geen simpele balafpakker met beperkte voetballende kwaliteiten. Hij is een zeer complete middenvelder. Als er ‘analisten’ zijn die dat niet zien, prima. Maar als PSV fan die elke wedstrijd ziet, mag dit toch wel opvallen inmiddels. En niet alleen tegen de kleintjes, hij doet het ook tegen een goed middenveld als dat van Ajax bijvoorbeeld. Waarom het de tweede helft iets beter ging gisteren was ook omdat hij meer het spel naar zich toetrok. Terwijl Joey niet thuis gaf en het ongetwijfeld aan de rest van de wereld, de tactiek en de scheefhangende cornervlag lag dat hij een draak van een wedstrijd speelde.
En nee eigenlijk zou dat niet moeten en moet het niet de kern van je aanvalsplan zijn dat Sangare een man uitkapt om voor ruimte te zorgen. Dat moet een af en toe een verrassing zijn om opeens het tempo te versnellen en incidenteel voor gevaar te zorgen.
En nee eigenlijk zou dat niet moeten en moet het niet de kern van je aanvalsplan zijn dat Sangare een man uitkapt om voor ruimte te zorgen. Dat moet een af en toe een verrassing zijn om opeens het tempo te versnellen en incidenteel voor gevaar te zorgen.
-
- Nationale topspeler
Eens met Heruone hierboven. Treurig dat fans (?) nog steeds de media geloven terwijl - als ze goed kijken - ze al lang hadden moeten zien dat Sangaré beter is dan de media doet geloven. Dat wil niet zeggen dat Sangaré dit seizoen al meerdere matige wedstrijden/helften heeft gespeeld. Gisteren was de eerste helft ook matig, maar dat kwam ook door de enorme ruimtes waarin hij zwom.
- ruuddevil
- Legende
Dat is natuurlijk allemaal onzin, Kieft moet lekker gaan snuiven. Over het algemeen is de bal veilig bij hem en je moet als middenvelder ook kunnen wegdraaien anders voetbal je nooit onder druk uit. Sangare heeft echter te vaak nog 1 of 2 slaap momenten die meteen een gevaarlijk moment inleiden. Die situatie gisteren was echt bizar. De bal ging naar hem toe en ik zag van tevoren wat ie ging doen en dat dat verkeerd zou gaan gezien de hoek, afstand en positie van de andere spelers. Als zelfs ik het zie is het onbegrijpelijk dat hij toch die fout maakt.
- Standbeeld
- Mister PSV
Precies. Ik denk dat veel mensen hier vasthouden aan zijn eerste helft, maar ik heb alleen de tweede helft kunnen zien en daarin was Sangare samen met Xavi de beste eruit. Alles verliep over Sangare, de motor op het middenveld. Speelde sterk.Sparts wrote: ↑04 Sep 2022, 08:08 Sangare was gisteren aan PSV kant de enige die weleens een man wist uit te spelen om op die manier voor gevaar te zorgen. Dit is overigens ook zijn kracht. Hij is geen simpele balafpakker met beperkte voetballende kwaliteiten. Hij is een zeer complete middenvelder. Als er ‘analisten’ zijn die dat niet zien, prima. Maar als PSV fan die elke wedstrijd ziet, mag dit toch wel opvallen inmiddels. En niet alleen tegen de kleintjes, hij doet het ook tegen een goed middenveld als dat van Ajax bijvoorbeeld. Waarom het de tweede helft iets beter ging gisteren was ook omdat hij meer het spel naar zich toetrok. Terwijl Joey niet thuis gaf en het ongetwijfeld aan de rest van de wereld, de tactiek en de scheefhangende cornervlag lag dat hij een draak van een wedstrijd speelde.