Interessante spelers

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
Skuddem
Nationale topspeler
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven

Heruone wrote: 02 Sep 2022, 18:46 Geen idee. Wil gewoon van die schele geblondeerde Duitser af.
Schele geblondeerde Duitser?
Misschien kun je jezelf beter richten op uitgebreide analyses ipv deze absurde one-liners.
1913PSV.
Vaste waarde in elftal
Clubvoorkeur: PSV

Ik blijf Orsic van Zagreb toch ook wel een interessante optie vinden. Wordt eind van het jaar 30 en heeft nationaal en internationaal veel ervaring. Schijnt zo’n 6 ton per jaar te verdienen.
DonyellMalen
Legende

[mention]Heruone[/mention]. Achteraf gezien had je beter Van Ewijk kunnen halen dan Ki-Jana Hoever. Maargoed, makkelijk achteraf praten. Staat hopelijk wel op de lijst van John, meende dat er eerder ook al interesse in hem was.

Orsic is pijlsnel ook, zal relatief goedkoop zijn ook. Speelt de Eredivisie sowieso aan flarden. Nadeel alleen: heeft geen restwaarde meer.

Andere interessante speler bij AZ, naast linksback Kerkez hebben ze ook Myron van Brederode lopen daar. Optie om in de gaten te houden.

https://www.transfermarkt.nl/myron-van- ... ler/650712
Joosth
Vaste waarde in elftal

DonyellMalen wrote: 07 Sep 2022, 13:29 Orsic is pijlsnel ook, zal relatief goedkoop zijn ook. Speelt de Eredivisie sowieso aan flarden. Nadeel alleen: heeft geen restwaarde meer.

Andere interessante speler bij AZ, naast linksback Kerkez hebben ze ook Myron van Brederode lopen daar. Optie om in de gaten te houden.

Kerkez ja, maar die van Brederode kan er echt geen snars van. Heb nu al een aantal wedstrijden van AZ gezien maar die van Brederode komt in alles tekort.
RV1913
Nationale topspeler

1913PSV. wrote: 06 Sep 2022, 19:32 Ik blijf Orsic van Zagreb toch ook wel een interessante optie vinden. Wordt eind van het jaar 30 en heeft nationaal en internationaal veel ervaring. Schijnt zo’n 6 ton per jaar te verdienen.
Die heb ik al eerder deze periode genoemd als vervanger van Cody, echt een hele goede buitenspeler
O Goleiro Grande
Nationale topspeler

Skuddem wrote: 02 Sep 2022, 19:32
Heruone wrote: 02 Sep 2022, 18:46 Geen idee. Wil gewoon van die schele geblondeerde Duitser af.
Schele geblondeerde Duitser?
Misschien kun je jezelf beter richten op uitgebreide analyses ipv deze absurde one-liners.
Ja, dat 'Duitser' kun je echt niet maken! :monkey:
O Goleiro Grande
Nationale topspeler

DonyellMalen wrote: 07 Sep 2022, 13:29 @Heruone. Achteraf gezien had je beter Van Ewijk kunnen halen dan Ki-Jana Hoever. Maargoed, makkelijk achteraf praten. Staat hopelijk wel op de lijst van John, meende dat er eerder ook al interesse in hem was.

Orsic is pijlsnel ook, zal relatief goedkoop zijn ook. Speelt de Eredivisie sowieso aan flarden. Nadeel alleen: heeft geen restwaarde meer.

Achteraf had je iedereen beter kunnen nemen als rechtsback dan Hoever. Sterker nog, als Hoever - die toch wel heel snel een lulletje lampenkatoen blijkt te zijn - de norm is bij PSV kunnen we beter ook andere scouts nemen, want ik heb sterk het vermoeden dat Stevy Wonder, Ray Charles en Andrea Bochelli rondspeuren voor John de Jong. Wat ook maakt dat je een eigen talent als Sambo verhuurd en tijdelijk een leeftijdsgenoot als Hoever in laat vliegen is volgens mij ook voer voor psychologen.

Verder opgepast met die promotie van AZ-talenten hoor. De ervaring leert nu onderhand wel dat spelers van AZ van boven tot onder stinken naar miskoop? We hebben al genoeg geld verbrandt aan misperen, daar hoeven die jokers van AZ niet meer bij wat mij betreft.
Tijn
Internationale topspeler

DonyellMalen wrote: 07 Sep 2022, 13:29 @Heruone. Achteraf gezien had je beter Van Ewijk kunnen halen dan Ki-Jana Hoever. Maargoed, makkelijk achteraf praten. Staat hopelijk wel op de lijst van John, meende dat er eerder ook al interesse in hem was.

Van Brederode is technisch dribbelend zeer interessant, maar qua snelheid valt het me enorm tegen voor een buitenspeler. Is nog jong, dus kan nog groeien, maar is nu ook heel vaak vertragend met zijn acties in de breedte, ziet er leuk uit, maar levert niet veel op. Qua steekpass lijkt hij wel kwaliteiten te bezitten, dus misschien op termijn meer als een 10 dan als buitenspeler. Heb volgens mij ook niet een schot op doel gezien in de filmpjes, dus ook daar moet hij wel echt in ontwikkelen nog.
Johann Vogel
Vedette

Van Brederode is nog lang niet goed genoeg voor PSV. Ik vermoed dat hij snel op de bank belandt als Karlsson straks fit is. Leuke speler, maar laat hem eerst maar eens bij AZ zich bewijzen.
Standbeeld
Mister PSV

Johann Vogel wrote: 07 Sep 2022, 15:15 Van Brederode is nog lang niet goed genoeg voor PSV. Ik vermoed dat hij snel op de bank belandt als Karlsson straks fit is. Leuke speler, maar laat hem eerst maar eens bij AZ zich bewijzen.
Dan is het al te laat, als hij zich bij AZ bewijst. Zo gaat dat al een tijdje.
RV1913
Nationale topspeler

Zou Galatasaray op dit forum zitten? die gaan nu en Rashica en Demir vastleggen dat houd dus in dat wij dat ook makkelijk hadden gekund weer een lekkere bevestiging van het ondermaats presteren van de technische staf deze periopde
Ardbeg
Mister PSV

RV1913 wrote: 08 Sep 2022, 11:55 Zou Galatasaray op dit forum zitten? die gaan nu en Rashica en Demir vastleggen dat houd dus in dat wij dat ook makkelijk hadden gekund weer een lekkere bevestiging van het ondermaats presteren van de technische staf deze periopde
Dat houdt dat helemaal niet in. Waar is dat op gebaseerd?
Madueke
Legende

Demir kost ze 6 miljoen. Kan PSV niet betalen
DadOfFour
Internationale topspeler

Demir had ik toch graag in een PSV shirt gezien.
Wellicht dat hij wel benaderd is, maar of PSV heeft afgewezen, of vond de scouting hem niet goed genoeg?
La vida és massa curta per no fer broma
Franciscus
Nationale topspeler
Favoriete speler: Mauro Jr

Madueke wrote: 08 Sep 2022, 11:59 Demir kost ze 6 miljoen. Kan PSV niet betalen
En dat Turkse topclubs mijoenen salarissen betalen. Waarom ging Sneijder naar Turkije? Dries Mertens? En zo nog 100 voorbeelden.
Robson de Souza
Vedette

Franciscus wrote: 08 Sep 2022, 12:11
Madueke wrote: 08 Sep 2022, 11:59 Demir kost ze 6 miljoen. Kan PSV niet betalen
En dat Turkse topclubs mijoenen salarissen betalen. Waarom ging Sneijder naar Turkije? Dries Mertens? En zo nog 100 voorbeelden.
Haha, inderdaad. Lees dit maar eens:
https://www.telegraaf.nl/sport/79036709 ... men-binnen

Op de slotdag (8 september) zijn er reeds twee grote namen geland in Istanbul. Even na middernacht kwam Mauro Icardi (Paris Saint-Germain) aan en inmiddels is ook de clubloze Juan Mata op Turkse bodem.Daar lijkt het niet bij te blijven, want ook Milot Rashica (Norwich City en ex-Vitesse), Yusuf Demir (Rapid Wien, en ex-Barcelona) en Mathias Ross Jensen (Aalborg) zouden naar Cim Bom Bom onderweg zijn.

Het lijkt een spectaculaire afronding te zijn van een zeer bewogen transferzomer bij Galatasray. Eerder werd er al flink ingekocht met onder andere Lucas Torreira (Arsenal), Dries Mertens (Napoli), Sergio Oliveira (FC Porto), Fredrik Midtsjø (AZ) en Haris Seferovic (gehuurd van Benfica).

Volgens mij hebben ze een pot met goud gevonden en gaan ze vanaf nu met 8 aanvallers spelen...bizar!
Rickskeg
International

En Europees mogen ze allemaal niet spelen?
ShovingNE2
Site Admin

RV1913 wrote: 08 Sep 2022, 11:55 Zou Galatasaray op dit forum zitten? die gaan nu en Rashica en Demir vastleggen dat houd dus in dat wij dat ook makkelijk hadden gekund weer een lekkere bevestiging van het ondermaats presteren van de technische staf deze periopde
Je oppert dat we het makkelijk hadden gekund (wat echt niet zo is gezien de salarissen) en hangt daar een conclusie aan. Tja....

Je wijst naar een net geschilderde groene deur, zegt dat die rood is en gaat de schilders verwijten dat ze hem niet groen geschilderd hebben. Zoiets.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Johann Vogel
Vedette

Ik mis toch een speler als Guardado in onze ploeg. Een speler die het vuurtje kan opstoken. Ik weet dat het niet makkelijk is zo’n speler te halen, maar ik zou toch zo’n speler in de selectie willen zien.
1913PSV.
Vaste waarde in elftal

Iemand bekend met Nicolás de la Cruz? Kwam hem online per toeval tegen. Lijkt een vrij multifunctionele aanvaller. Contract tot eind van het jaar. Zaakwaarnemer onze grote vriend Paco Casal.

DonyellMalen
Legende

Heruone wrote: 02 Sep 2022, 18:52 En ik blijf van Ewijk voor op rechts wel iemand om in de gaten te houden vinden.

Deze speler bevalt me wel. Echt een om in de gaten te houden.
RIO
Legende
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

1913PSV. wrote: 09 Sep 2022, 16:06 Iemand bekend met Nicolás de la Cruz? Kwam hem online per toeval tegen. Lijkt een vrij multifunctionele aanvaller. Contract tot eind van het jaar. Zaakwaarnemer onze grote vriend Paco Casal.

Hele multifunctionele middenvelder ja.
Menno1
Legende

Stond ooit eerder in de belangstelling van PSV; die de la Cruz. Aardig wat jaartjes terug
Voormalig KG
Lid scoutingsteam

Stefan Lainer is door Joe Scally uit de basis gespeeld.
Een hele degelijk en goede rechtsback uit de Red Bull school. Hij heeft met 30 jaar een hoop ervaring en internationale ervaring in Europa en met het Oostenrijkse elftal. Hij heeft een goede vaste trap met een voorzet van rechts, is snel kan de hele kant bestrijken en is betrouwbaar in de restverdediging.

Nu hij niet meer in basis staat.. een mandje wagen?
Een onmiddellijke upgrade ten opzichte van de huidige backs in de winterstop.

hondjevandebakker
Internationale topspeler

Een paar namen die ik langs zag komen bij de laatste update van Transfermarkt:
- Valentin Gomez
- Ezequiel Fernandez
- Santiago Hezze (aflopend contract)
- Maximo Perrone
Lastig om op basis van weinig beelden verdedigende spelers te beoordelen dus een vraag aan de volgers van het Zuid-Amerikaanse voetbal: Zijn dit interessante spelers voor PSV?
Post Reply