Yorbe Vertessen
- Standbeeld
- Mister PSV
- Clubvoorkeur: PSV
Kan deze hier nu iedere wedstrijd neerzetten. En het heeft natuurlijk nauwelijks wat met Yorbe te maken, maar eerder met John.Standbeeld wrote: ↑04 Sep 2022, 09:03 Hij deed het in de jeugd zo geweldig, roepen mensen dan. Ja dat maakt mij niet veel uit. Dani van der Moot deed het in de jeugd ook geweldig. Vertessen is nu 21 en hij heeft nog nauwelijks stappen gezet ten opzichte van toen hij zijn debuut maakte. Hij mist het verfijnde, die techniek. Erg kwetsbaar in de kleine ruimte. Het is alleen hard rennen. Speler voor op de counter. En zelfs dan moet het meezitten. Dat Vertessen je optie na Luuk is, is gewoon echt slecht.
- ziege maar ook zagge
- Lid van verdienste
- Clubvoorkeur: Jawadenktezelf
Hou deze jongen in godsnaam uit de buurt als Demesmaeker langkomt om de contracten te tekenen
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
-
- Internationale topspeler
Als de bal gespeeld wordt gaat ie rennen en loopt ie in rechte lijn met de bal naar de goal om dan hard en blind op goal te rammen.
In de jeugd lukte dat omdat hij veel sneller was als de rest, de keepers matig waren en bij balbezit tegenstander niets hoefde te doen
nu, je hebt er helemaal niets aan.
In de jeugd lukte dat omdat hij veel sneller was als de rest, de keepers matig waren en bij balbezit tegenstander niets hoefde te doen
nu, je hebt er helemaal niets aan.
Sangaré, le Roi du PSV
- Heissenberrug
Zijn aannames zijn ook zo verschrikkelijk slecht, kan er behalve rennen echt weinig van. Deze jongen zit al een jaar of 4 in de selectie en is nog geen steek opgeschoten ten opzichte van toen. Doorselecteren.
- voskat
- Nationale topspeler
-
- Nationale topspeler
Misschien ben ik de enige, maar ik vond hem niet eens zo heel erg slecht spelen. Al had hij de winnende gemaakt zou de stemming hier heel anders zijn. Persoonlijk zie ik in hem alleen een supersub. Vind hem niet goed genoeg voor de basis.
- alu.w
- Regelmatige invaller
Speelde gewoon een draak van een wedstrijd. Groots mogelijke kans weet hij heel knap naast te schieten, voor de rest werkelijk niets klaargespeeld. Ik was verbaasd toen hij gewisseld werd in de 60ste minuut, ik dacht dat hij in de kleedkamer achtergebleven was in de rust. Is geen spits, stop a.u.b. met dat experiment.
- Heissenberrug
- De Realist
Kan er echt helemaal niks van. Loopt te laat, verwacht geen ballen die hij moet verwachten en is in de afronding net zo klinisch als Vinicius.
Hooguit invaller.
Hooguit invaller.
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
-
Prima invaller in de laatste 10 a 15 minuten en de tegenstander zit er doorheen( al zitten wij er op de een of andere manier altijd zelf doorheen). Verder komt hij tekort.
-
- Nationale topspeler
Je zegt nu 2 dingen die niet kloppen. Ten eerste is hij gewoon een spits die de laatste jaren als buitenspelen heft gespeeld en ten tweede kan hij er gewoon geen kloot van, net zoals de afgelopen jaren. Dus niks handige invaller. Zet deze jongen in de KKD en er gebeurt echt helemaal niets.
-
- Meervoudig international
Zoals Voskat zegt, als invaller prima ,en als je moet counteren. Maar geen basismateriaal . Heeft vorig jaar als invaller toch de nodige doelpunten gemaakt.Mikelvb wrote: ↑08 Sep 2022, 22:07Je zegt nu 2 dingen die niet kloppen. Ten eerste is hij gewoon een spits die de laatste jaren als buitenspelen heft gespeeld en ten tweede kan hij er gewoon geen kloot van, net zoals de afgelopen jaren. Dus niks handige invaller. Zet deze jongen in de KKD en er gebeurt echt helemaal niets.
- Standbeeld
- Mister PSV
Niet eens prima als invaller als je team is afgesteld op Luuk de Jong. Daar hebben we een andere spits voor nodig. Yorbe kan naar de flank.
-
- Nationale topspeler
De nodige doelpunten gemaakt? Elke aanvaller bij PSV maakt wel eens wat doelpunten. Betekent verder helemaal niks. Hij kan er gewoon niks van.JChovanec wrote: ↑08 Sep 2022, 22:11Zoals Voskat zegt, als invaller prima ,en als je moet counteren. Maar geen basismateriaal . Heeft vorig jaar als invaller toch de nodige doelpunten gemaakt.Mikelvb wrote: ↑08 Sep 2022, 22:07
Je zegt nu 2 dingen die niet kloppen. Ten eerste is hij gewoon een spits die de laatste jaren als buitenspelen heft gespeeld en ten tweede kan hij er gewoon geen kloot van, net zoals de afgelopen jaren. Dus niks handige invaller. Zet deze jongen in de KKD en er gebeurt echt helemaal niets en zal ook niet veranderen. Dit zijn juist de spelers waarbij er doorgeselecteerd moet worden.
Last edited by Mikelvb on 08 Sep 2022, 22:19, edited 1 time in total.
- SomaQan
- Nationale topspeler
We kunnen nu allemaal Yorbe affikken maar het is John de Jong die geen vervanger heeft gehaald. En als ik heel eerlijk ben ik vond Yorbe vandaag een van de betere. Had alleen moeten scoren en daar draait het wel om in het voetbal.
- Standbeeld
- Mister PSV
Klopt die disclaimer heb ik straks ook gemaakt. Dit allemaal heeft niet eens zoveel met Yorbe te maken, eerder met John.
-
- Nationale topspeler
Vertessen heeft er ook lang uit gelegen en is nog niet klaar voor zo’n wedstrijd. Natuurlijk is hij geen hoogvlieger, maar hij heeft wel degelijk zijn waarde bewezen met zijn snelheid en goals.
- O Goleiro Grande
- Nationale topspeler
Ik vraag me af of Vertessen, maar ook Saibari, Obispo en Teze werkelijk gescout zouden zijn, geschikt zouden worden beoordeeld en gekocht zouden worden als ze momenteel voor FC Groningen, SC Heerenveen of Vitesse zouden spelen, wat werkelijk hun niveau is. Niet minder vreemd is de bovengemiddelde interesse die voor een back van Augsburg en zijn transfervrije collega van Mainz nadere verklaring behoeft. Met wie wil je je dan meten, want ze presteren zoals je bij die clubs mag verwachten.
Vertessen is een ren je rot show met het balgevoel van een muur, veel te licht. Verhuren in de winterstop, net als Oppegard.
Vertessen is een ren je rot show met het balgevoel van een muur, veel te licht. Verhuren in de winterstop, net als Oppegard.