Ruud van Nistelrooij

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Post Reply
User avatar
O Goleiro Grande
Nationale topspeler
Posts: 2,101
Joined: 20 May 2022, 14:01
Clubvoorkeur: PSV

trouwepsvfan wrote: 08 Sep 2022, 21:38 Om te janken deze teksten.

Sympathieke kerel hoor, maar als journalist wel erg nadrukkelijk aan t solliciteren om perswoordvoerder te worden bij PSV. Geen greintje kritiek of vragen van dien aard. ‘Gras is groen, lucht is blauw en laten we het verder een beetje gezellig houden met elkaar.’ En steevast afsluiten met ‘ja… ja… we gaan het zien…’ 😖
User avatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
Posts: 32,083
Joined: 27 Aug 2017, 23:16
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Tijd voor Marcel om op te staan en te laten zien dat hij uit het juiste hout is gesneden voor z'n nieuwe rol. Dit betreft nl. niet alleen de selectie maar de totale sfeer in en rond de club en dus is het zijn pakkie an. De directeur moet het vertrouwen herstellen, de neuzen weer dezelfde kant op krijgen.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Op weg naar nr 26
Vedette
Posts: 6,156
Joined: 02 Apr 2019, 00:00

Sympathieke man Ruud maar dit begint op Mark van Bommel te lijken.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV

Het interesseert echt helemaal niemand welke reuzenstappen je maakt zolang je niet van mindere teams als Bodo, Twente en Rangers wint. Geen excuses, die moet je gewoon winnen als PSV. Ongeacht waar je mee bezig bent. Voor het seizoen de mond vol van hoe groot en geweldig deze club is, dat we dat weer uit moeten stralen. Stemming totaal omgeslagen.
Raw85
Meervoudig international
Posts: 1,149
Joined: 04 Nov 2020, 14:40

Heb genoeg vertrouwen in Ruud om erop te vertrouwen dat hij het intern wel wat harder aanpakt.

Een verbetering tov Arminia Bielefeld is natuurlijk een belachelijke, nietszeggende vergelijking. Dat is een beetje alsof ik vorige zomer op vakantie drie keer ben vreemdgegaan en dan nu trots aan m’n vriendin kom melden dat ik deze zomer maar twee keer vreemd ben gegaan. Bullshit
Revolinho
Internationale topspeler
Posts: 4,177
Joined: 09 Oct 2020, 20:16

Marcel houdt van rust. Geen gek gedoe. Hij zal altijd voor een behouden strategie kiezen. Daarom is hij ook zelf vertrokken bij Everton ipv zijn tanden te laten zien. Ik was blij dat hij kwam, maar ik zat fout. Ik denk wel dat Gerbrands vervangen moest worden, want die had geen toegevoegde waarde meer. Maar Brands moet echt meer brengen dan dit.
User avatar
De Realist
Internationale topspeler
Posts: 4,360
Joined: 24 Oct 2021, 23:57

Doe zonder Luuk maar lekker 4-4-2 spelen.
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV

Al zou je nog ergens vertrouwen hebben dat Ruudje een prima coach kan worden, door dit soort idiote uitspraken wordt dat in 1 klap weer weggevaagd. Zijn fucking v. Bommel uitspraken en ik word daar heel, heel erg kriebelig van.

Ik weet dat het verdomme nog maar 8 september is, maar dat spook waar ik het eerder over had, dat is nu een hele adams family geworden. En je ziet die lamlendige houding nu ook terug in het veld. Koppel dat aan een trainer die er nog lang niet klaar voor is aan een TD en AD die elkaar (te goed) kennen en een vd Wallen die vooral uitblinkt in mooie woordjes en je hebt een garantie voor gedonder in de tent. Op heel korte termijn al als je wederom straks tegen Feyenoord gaat verliezen.

Verdomme wat ben ik pissig. Niet eens direct op Ruudje (al blijft hij deels zelf verantwoordelijk) maar vooral op die idioten die de boel bij PSV bepalen. Ze weten het elk jaar weer meer te verneuken. Helemaal klaar mee. PSV is op vele fronten PSV niet meer. Pijnlijk om te constateren.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Revolinho
Internationale topspeler
Posts: 4,177
Joined: 09 Oct 2020, 20:16

Ik ben lost for words… ken je dat dat je zoveel wilt zeggen maar niet weet waar je moet beginnen? Het is van a tot z fout en ik heb niet meer tijd nodig om te zien dat dit niks gaat worden zo. Het blijkt zo te zijn dat de kunst van het trainerschap het vermogen is om uit te kunnen zoomen en van buitenaf te zien hoe het ervoor staat. Beginnende trainers als Ruud hebben dat nog niet. Die zitten helemaal verstrikt in hun dagelijkse processen, kijken alleen vooruit en zien niet wat er daadwerkelijk gebeurt. De frisse moed valt te prijzen, maar is aandoenlijk tegelijk.

Dit PSV is slap en we zijn weer in 2019 beland. Dat is niet erg als je net een paar goede jaren hebt gekend. Maar dit nu is schandalig. Echt schandalig.
Mikelvb
Nationale topspeler
Posts: 1,867
Joined: 19 Apr 2022, 17:26

'Ik denk aan de kansen die we hadden en de kansen die de tegenstanders kreeg. Daarop gebaseerd hadden we de wedstrijd moeten winnen'

Dit is ook echt een verschrikkelijke tekst als je zo’n zaadpot hebt gespeeld. Jammer dat hij niet het reflecterende vermogen laat zien wat ik had verwacht
User avatar
De Realist
Internationale topspeler
Posts: 4,360
Joined: 24 Oct 2021, 23:57

Juancho wrote: 08 Sep 2022, 22:07 Al zou je nog ergens vertrouwen hebben dat Ruudje een prima coach kan worden, door dit soort idiote uitspraken wordt dat in 1 klap weer weggevaagd. Zijn fucking v. Bommel uitspraken en ik word daar heel, heel erg kriebelig van.

Ik weet dat het verdomme nog maar 8 september is, maar dat spook waar ik het eerder over had, dat is nu een hele adams family geworden. En je ziet die lamlendige houding nu ook terug in het veld. Koppel dat aan een trainer die er nog lang niet klaar voor is aan een TD en AD die elkaar (te goed) kennen en een vd Wallen die vooral uitblinkt in mooie woordjes en je hebt een garantie voor gedonder in de tent. Op heel korte termijn al als je wederom straks tegen Feyenoord gaat verliezen.

Verdomme wat ben ik pissig. Niet eens direct op Ruudje (al blijft hij deels zelf verantwoordelijk) maar vooral op die idioten die de boel bij PSV bepalen. Ze weten het elk jaar weer meer te verneuken. Helemaal klaar mee. PSV is op vele fronten PSV niet meer. Pijnlijk om te constateren.
Geen speld tussen te krijgen wat mij betreft.

Vreselijk frustrerend.

Hoe is het mogelijk dat buitenstaanders (hier op het forum of in het stadion) dingen met zn allen constateren en dat de professionals die er dagelijks intensief mee bezig zijn er niets mee doen???
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
Siemen
Nationale topspeler
Posts: 2,327
Joined: 26 Aug 2017, 15:00

User avatar
trouwepsvfan
Vedette
Posts: 8,014
Joined: 11 Aug 2019, 14:50
Clubvoorkeur: PSV

Het indekken is begonnen. Als we leuk hebben meegedaan, zijn we tevreden.

Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
User avatar
alu.w
Regelmatige invaller
Posts: 399
Joined: 04 Nov 2020, 15:59

Siemen wrote: 08 Sep 2022, 22:21
Zegt ie nou echt dat een tweede plek eigenlijk ook wel prima is? We moesten toch over Ajax heen gaan?
Revolinho
Internationale topspeler
Posts: 4,177
Joined: 09 Oct 2020, 20:16

Het word erger en erger.

Oke Ruud.

Wij moeten niet naar het stadion komen. Wel van afstand hopen dat het goed gaat met PSV.
Last edited by Revolinho on 08 Sep 2022, 22:26, edited 1 time in total.
Galactico
Meervoudig international
Posts: 1,158
Joined: 30 Aug 2018, 13:26

Siemen wrote: 08 Sep 2022, 22:21
Reden voor ontslag op staande voet. Nog maar een jaartje best of the rest. Wtf
PSV90
Nationale topspeler
Posts: 2,965
Joined: 05 Dec 2017, 00:00

Binnen PSV is afgesproken om geen ambities meer uit te spreken omdat een aantal mensen hier daar niet mee kan omgaan.
User avatar
Maikel
Site Admin
Posts: 18,382
Joined: 10 May 2018, 10:21
Clubvoorkeur: PSV

Als onze trainer al zo'n instelling heeft dan snap ik het lamzakkenvoetbal van de laatste weken stukke beter.

Waardeloos.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV

trouwepsvfan wrote: 08 Sep 2022, 22:22 Het indekken is begonnen. Als we leuk hebben meegedaan, zijn we tevreden.

Feitelijk klopt het wel. Maar gevoelsmatig niet handig.
User avatar
De Realist
Internationale topspeler
Posts: 4,360
Joined: 24 Oct 2021, 23:57

Poeh. Ik weet nog niet precies in welke mate ik hier zwaar de pee over in heb.

Schrijf maar op: 18 september 16:15 einde seizoen. Maar hey misschien worden we wel tweede en kunnen we weer een halve voorbereiding doen omdat we halverwege alweer top top top moeten zijn voor die kut kwalificatie.
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
Raw85
Meervoudig international
Posts: 1,149
Joined: 04 Nov 2020, 14:40

Slappe hap. Zeg dat dan godverdomme twee maanden geleden; dan had ik vanuit het hoge noorden wel lekker voor de buis gekeken ipv weer een seizoenkaart besteld. Slechte beurt dit
Madueke
Legende
Posts: 10,870
Joined: 26 Jun 2019, 00:00

Is uit de context getrokken, net als die uitspraken van John de Jong.

Toch? :lol:
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV

PSV moet altijd kampioen worden, en als dat niet lukt ga je er met zn alleen naar kijken waarom het niet gelukt is en probeer je je weer te verbeteren. Dat is oa een voorbeeld van die slappe zakken mentaliteit en het ontbreken van topsport mindset die bij PSV heerst. Roger Schmidt had dat vorig jaar ook bij Sociedad uit. Nee hoor, PSV hoefde helemaal niet te winnen.

GVD wat is PSV rot van binnen, doet mij oprecht pijn dat het uit de mond komt van zo'n icoon. Ik ben al lang PSV fan maar het gevoel wat ik nu heb...is er zelden geweest eigenlijk. Heel treurig. Maar met dit soort uitspraken ben ik iig heel, heel snel klaar met v. Nistelrooy als coach. Opzouten gewoon. Wees dan iig de vent die je als speler ook was en toon ballen en ambitie. En als dat dan knetterhard bots met wat spelers of de PSV leiding, so be it. Alleen maar goed om de boel wakker te schudden.

Dit is niet de Ruudje die ik ken.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
User avatar
DC_PSV
Vedette
Posts: 9,417
Joined: 09 Feb 2018, 00:00

Je merkt aan alles dat het vuurtje bij Ruud minder is geworden dan bij zijn aantreden. Er zal vast wat zijn gebeurd intern rondom de uitschakeling tegen Rangers.
#simplythebest
Leon77M
Vaste waarde in elftal
Posts: 702
Joined: 08 Nov 2020, 13:43
Clubvoorkeur: PSV

DC_PSV wrote: 08 Sep 2022, 22:34 Je merkt aan alles dat het vuurtje bij Ruud minder is geworden dan bij zijn aantreden. Er zal vast wat zijn gebeurd intern rondom de uitschakeling tegen Rangers.
En rondom de transferwindow.
Post Reply