Ruud van Nistelrooij

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Post Reply
User avatar
mr.top
Internationale topspeler
Posts: 4,860
Joined: 01 Dec 2019, 07:18

Revolinho
Internationale topspeler
Posts: 4,177
Joined: 09 Oct 2020, 20:16

The ‘John’ strikes again!

Alweer een trainer die in zn hemd gezet word. Zolang die billenmaatjes bij elkaar blijven zitten, word het niks met PSV. Een echte leider pakt nu het voortouw en gaat aan het werk om het te keren. Maar niet bij PSV. Het zijn een stel slappe puistenlullen die te graag op hun stoeltje willen zitten. Niks is er meer over van mijn PSV.
Revolinho
Internationale topspeler
Posts: 4,177
Joined: 09 Oct 2020, 20:16

Komt dat even mooi uit met de ambities van Ruud en iedereen die verantwoordelijk is. Gaat dus best goed, eigenlijk.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV

Een tijdje terug:
"Ik vind het geloof dat het kan heel belangrijk", gaat Van Nistelrooy verder. "Dat geloof is er. Je moet het laten zien en je moet er alles aan doen. Dat begint vandaag. Zo beleef ik sport, als een missie, een emotie, als strijd en passie. Als alles."

Zeg het maar jongens, zien we het al?
User avatar
DC_PSV
Vedette
Posts: 9,417
Joined: 09 Feb 2018, 00:00

Standbeeld wrote: 08 Sep 2022, 22:42 Een tijdje terug:
"Ik vind het geloof dat het kan heel belangrijk", gaat Van Nistelrooy verder. "Dat geloof is er. Je moet het laten zien en je moet er alles aan doen. Dat begint vandaag. Zo beleef ik sport, als een missie, een emotie, als strijd en passie. Als alles."

Zeg het maar jongens, zien we het al?
Luuk valt weg in de rust tegen Rangers en het hele geloof is verdwenen uit dit elftal.
#simplythebest
Op weg naar nr 26
Vedette
Posts: 6,156
Joined: 02 Apr 2019, 00:00

Standbeeld wrote: 08 Sep 2022, 22:42 Een tijdje terug:
"Ik vind het geloof dat het kan heel belangrijk", gaat Van Nistelrooy verder. "Dat geloof is er. Je moet het laten zien en je moet er alles aan doen. Dat begint vandaag. Zo beleef ik sport, als een missie, een emotie, als strijd en passie. Als alles."

Zeg het maar jongens, zien we het al?
Ja het spat eraf, de Bommel vibes sidderen door mijn lijf, godsgruwelijk ziek van de wederom malaise. We zijn grijze middelmaat geworden.
User avatar
Maikel
Site Admin
Posts: 18,382
Joined: 10 May 2018, 10:21
Clubvoorkeur: PSV

Ik mis Roger.
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV

Standbeeld wrote: 08 Sep 2022, 22:42 Een tijdje terug:
"Ik vind het geloof dat het kan heel belangrijk", gaat Van Nistelrooy verder. "Dat geloof is er. Je moet het laten zien en je moet er alles aan doen. Dat begint vandaag. Zo beleef ik sport, als een missie, een emotie, als strijd en passie. Als alles."

Zeg het maar jongens, zien we het al?
De hand van Rutten wel ja. Is hij niet stiekem gewoon hoofdcoach?
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
User avatar
De Realist
Internationale topspeler
Posts: 4,360
Joined: 24 Oct 2021, 23:57

Club staat in de fik. Op geen enkele manier zijn uitspraken en ambities meer te rijmen met dat wat we zien op en buiten het veld.

En op directie niveau lijkt niemand de ernst van de situatie te zien. We MOETEN dit jaar presteren en oogsten. Niet meer gokken. Niet gokken op een eventuele 2e plek volgend jaar die CL zou kunnen betekenen (waar het nu al niet meer op lijkt)
Niet gokken op dat we volgend jaar wel de voorronde doorkomen.

Alles op alles stellen op dat ene absolute doel: presteren, winnen.

WINNEN
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV

Maare is Rik er ook nog tegen in gegaan met scherpe vragen of typt hij alleen maar braaf de teksten van Ruudje over en thats it?
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Revolinho
Internationale topspeler
Posts: 4,177
Joined: 09 Oct 2020, 20:16

Als ik het stadion zie, zie ik nergens een fikkie. Kom in opstand.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV

Revolinho wrote: 08 Sep 2022, 22:52 Als ik het stadion zie, zie ik nergens een fikkie. Kom in opstand.
Bel anders LM of de boys uit het zuiden. Want die oproep heel de tijd heeft hier geen nut.
User avatar
Fanatic-U-s
Internationale topspeler
Posts: 4,308
Joined: 17 Oct 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Fredrik Oppegård

Juancho wrote: 08 Sep 2022, 22:50 Maare is Rik er ook nog tegen in gegaan met scherpe vragen of typt hij alleen maar braaf de teksten van Ruudje over en thats it?
Hij is geen kritische journalist, verwacht dat ook niet van hem.
Ex unitate vires
User avatar
Armada
Internationale topspeler
Posts: 4,804
Joined: 20 Mar 2018, 08:46

Standbeeld wrote: 08 Sep 2022, 22:54
Revolinho wrote: 08 Sep 2022, 22:52 Als ik het stadion zie, zie ik nergens een fikkie. Kom in opstand.
Bel anders LM of de boys uit het zuiden. Want die oproep heel de tijd heeft hier geen nut.
De donkere brigade gaat de ingang weer bestormen?
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV

Fanatic-U-s wrote: 08 Sep 2022, 22:55
Juancho wrote: 08 Sep 2022, 22:50 Maare is Rik er ook nog tegen in gegaan met scherpe vragen of typt hij alleen maar braaf de teksten van Ruudje over en thats it?
Hij is geen kritische journalist, verwacht dat ook niet van hem.
Je kan toch gewoon door vragen? Je eigen beeld van PSV naast de (idiote) uitspraken leggen? En daar op in gaan?
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV

Armada wrote: 08 Sep 2022, 22:56
Standbeeld wrote: 08 Sep 2022, 22:54
Bel anders LM of de boys uit het zuiden. Want die oproep heel de tijd heeft hier geen nut.
De donkere brigade gaat de ingang weer bestormen?
Vast niet.
Revolinho
Internationale topspeler
Posts: 4,177
Joined: 09 Oct 2020, 20:16

Nee nee. Geen rellen. Maar wel de boel op scherp. Het is eigenlijk al belachelijk dat het zo lang moet duren.

Ik zou trouwens niet roepen dat John moet vertrekken, maar eerder hogerop. Als er capabele mensen worden aangesteld, dan heeft John toch geen kans om aan te blijven. John is een marionetje van de rest.
MaartenV
Nationale topspeler
Posts: 1,597
Joined: 23 Oct 2020, 00:00

Het is toch niet heel vreemd dat dit team er niks van bakt.. kijk naar de opstelling.
1)Geen spits. We hebben vorig seizoen al gezien hoe moeilijk het voetbal dan wordt.
2) weer eens een paar spelers die individueel falen. Die misser van Vertessen... die zwakke kopbal van el Ghazi. Het tot 3 keer toe zwak ingrijpen Mwene.
3) een team met totaal geen leiders in het veld en minimale voetbalintelligentie. Veel jongens zijn zo junior : de hele verdediging, saibari, vertessen.

Ruud begon met de opstelling die velen van jullie wilden. Met teze en obispo centraal. Met het gewenste middenveld. Dus nu weten we het ook dat het niet aan ramalho of guti ligt. Het ligt niet aan degene die de fout maakt. Dat is steeds iemand anders. Zonder Luuk en Madueke zijn er maar heel beperkte manieren om een kans te creeeren. Lees : hopen dat gakpo een mooie actie maakt.
milansandro
Legende
Posts: 10,609
Joined: 04 Feb 2018, 00:00

Het gaat er vooral om dat het veld te groot wordt, positioneel het er niet goed uitziet en we teveel ruimte aan de tegenstander geven..
Deze aspecten zorgen ervoor dat onze spelers er slechter uitzien dan dat ze daadwerkelijk zijn..
Ruud moet of terug naar de tekentafel of hij loopt het risico om een Bommel 2 te worden..
Last edited by milansandro on 08 Sep 2022, 23:10, edited 1 time in total.
Activism is a way for useless people to feel important
— Thomas Sowell
Menno1
Legende
Posts: 16,064
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV

Standbeeld wrote: 08 Sep 2022, 22:42 Een tijdje terug:
"Ik vind het geloof dat het kan heel belangrijk", gaat Van Nistelrooy verder. "Dat geloof is er. Je moet het laten zien en je moet er alles aan doen. Dat begint vandaag. Zo beleef ik sport, als een missie, een emotie, als strijd en passie. Als alles."

Zeg het maar jongens, zien we het al?
Tja, ik geloof dat ik de nieuwe George Clooney ben. Al heel lang. Ik zie het als een missie.

Geloof is prima uiteraard, maar het begint vooral met een plan, een uitvoerbaar plan.

Ruud is een wereldgozer, maar voetbalinhoudelijk zet ik liever nog Pieter Zwart voor de groep.
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV

Het idiote is dat je dat bij v. Bommel ook al zag. 2 linies, gapend gat er tussen en maar hopen dat ze het achterin dicht houden en voorin er genoeg maken. En toen kwam Schmidt... Zelfde verhaal voor lange tijd 2 linies, enorme gaten en tegenstanders die met 1 pass zo het middenveld konden oversteken

En wat zien we nu met Ruudje? Juist... Het is fucking ongelofelijk.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Revolinho
Internationale topspeler
Posts: 4,177
Joined: 09 Oct 2020, 20:16

Je kunt onervaren zijn, maar dan mag je het team nog wel compacter laten spelen. Zoveel ruimte tussen alle linies, daar is geen enkel excuus voor.
MaartenV
Nationale topspeler
Posts: 1,597
Joined: 23 Oct 2020, 00:00

Als je bij 3 coaches op rij dezelfde ellende ziet dan komt er toch een punt dat je even moet gaan nadenken of het misschien niet aan de coach maar aan het spelersmateriaal ligt.
Menno1
Legende
Posts: 16,064
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV

Het is werkelijk godsgeklaagd. de aanstelling van v Bommel was debiel, vooral omdat je ook al de Jong en Faber aanstelde; 3 rookies tegelijk.

Maar nog debieler is om dezelfde fout weer te maken. Het is een belediging voor het trainerschap zoals PSV hiermee om gaat. Trainer is een ervaringsvak. Brands vroeg aan Ruud wat hij nog moet bijleren? Nou je ziet het: deze fuck ups had hij lekker bij Heerenveen 2-3 jaar moeten maken.

Ruud werd 12e in de KKD vorig jaar met totaal niet aansprekend spel. Waarom werd bijvoorbeeld Dennis Haar niet aangesteld als onze nieuwe hoofdtrainer? Die deed het een stuk beter. Maar niemand die daar uberhaupt over nadacht. En terecht natuurlijk. Maar wat maakt Ruud dan wel de geschikte trainer, behalve zijn mooie baard, zijn top uitstraling en zijn top voetballer verleden?

Echt, er waren tal betere opties geweest deze zomer: Bosz, Cocu, Slot heeft een clausule, of pik de volgende Duitse trainer op die vol gas voetbal speelt, zodat je voortborduurt op de ingeslagen weg. Al deze keuzes waren logischer geweest. Fuck it, ik had nog liever Ron Jans gezien.

Het is echt lullig voor Ruud, want in tegenstelling tot van Bommel, heb ik met Ruud wel te doen.
Galactico
Meervoudig international
Posts: 1,158
Joined: 30 Aug 2018, 13:26

MaartenV wrote: 08 Sep 2022, 23:14 Als je bij 3 coaches op rij dezelfde ellende ziet dan komt er toch een punt dat je even moet gaan nadenken of het misschien niet aan de coach maar aan het spelersmateriaal ligt.
Dan ligt het uiteindelijk ook aan de coach omdat die niet naar de mogelijkheden van zijn selectie speelt. Selectie is beter dan wat er nu uitgehaald wordt door Van Nistelrooij. Het helpt ook niet dat hij constant wisselt van opstelling. Dat hij nog zoekende lijkt. Ik houd m’n hart vast voor de pot tegen de Gunners. Als het team niet veel beter staat, gaan we er historisch dik af.
Post Reply