Ismael Saibari

Spelers A-selectie.
Post Reply
Thijs
Lid van verdienste
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

De nieuwe Edward Linksens…
psvgouda
Vedette
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
Favoriete speler: Ismael Saibaasie

Boe ! (Als ie de winnende maakt tegen Arsenal? Ipv Real . Dikke prima)
DC_PSV
Vedette

Ik vind het gewoon niets in alle eerlijkheid. Hij vult zijn positie in en kaatst de bal netjes terug, maar 0,0 gevaar en 0,0 scorend vermogen tot nu toe.
#simplythebest
Standbeeld
Mister PSV
Clubvoorkeur: PSV

DC_PSV wrote: 09 Sep 2022, 12:45 Ik vind het gewoon niets in alle eerlijkheid. Hij vult zijn positie in en kaatst de bal netjes terug, maar 0,0 gevaar en 0,0 scorend vermogen tot nu toe.
Eens, rechtsbuiten is zijn positie ook niet. Laten we nu eens een rechtsbuiten op rechtsbuiten zetten.
DonyellMalen
Legende

Savio dus. Onervaren, maar liet gisteren wel weer leuke dingen zien. Hopelijk kiest Ruud zondag ook voor hem.
11 Tinus
Legende
Clubvoorkeur: Philips

Standbeeld wrote: 09 Sep 2022, 12:47
DC_PSV wrote: 09 Sep 2022, 12:45 Ik vind het gewoon niets in alle eerlijkheid. Hij vult zijn positie in en kaatst de bal netjes terug, maar 0,0 gevaar en 0,0 scorend vermogen tot nu toe.
Eens, rechtsbuiten is zijn positie ook niet. Laten we nu eens een rechtsbuiten op rechtsbuiten zetten.
Ik denk dat ik 4 a 5 betere opties zie dan Saibari op rechts maar hij staat er gewoon weer. Wat is dit toch dat Ruud ziet bij hem? Natuurlijk begrijp ik dat als je met Hoever speelt dat het defensief al snel minder wordt als je er een rechtsbuiten neer zet maar juist een El Ghazi is hier toch voor gehaald?
psvgouda
Vedette
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
Favoriete speler: Ismael Saibaasie

Denk omdat Saibari redelijk betrouwbaar is, nooit door de ondergrens zakt itt een aantal anderen. Als het dat zou zijn, ben ik het er mee eens. Niemand die dat zo kan op dit moment, zekerheidje inbouwen
Last edited by psvgouda on 11 Sep 2022, 13:26, edited 1 time in total.
ruuddevil
Legende

Bij Jong PSV was ie vrij anoniem, dus het was voor mij een verrassing dat ie naar de A selectie ging. Iedere jeugdtrainer neemt spelers mee die hij kent. Cocu had Brenet, Van Bommel had Sadilek. Ruud heeft Saibari. Saibari heeft het best goed gedaan, maar is nog lang geen PSV speler. Een jaar als middenvelder bij een middenmoot club zou goed zijn voor hem. Als aanvaller wordt het hem sowieso niet.
Standbeeld
Mister PSV

11 Sir Tinus wrote: 11 Sep 2022, 13:23
Standbeeld wrote: 09 Sep 2022, 12:47
Ik denk dat ik 4 a 5 betere opties zie dan Saibari op rechts maar hij staat er gewoon weer. Wat is dit toch dat Ruud ziet bij hem? Natuurlijk begrijp ik dat als je met Hoever speelt dat het defensief al snel minder wordt als je er een rechtsbuiten neer zet maar juist een El Ghazi is hier toch voor gehaald?
Ik denk dat er teveel mankementen in de selectie zitten momenteel. Vertessen is het niet, en al helemaal niet voor het spel dat Ruud wil spelen. Dus in dat opzicht snap ik dat Ghazi spits staat als aanspeelpunt. Ik kan er vandaag dan ook nog wel enigzins begrip voor opbrengen, want een flank met Hoever en Savio kan (nog) niet. Zelfs niet tegen RKC. We hebben pech met blessures maar dit is ook deels John aan te rekenen ipv Ruud.
Rickskeg
International

ruuddevil wrote: 11 Sep 2022, 13:25 Bij Jong PSV was ie vrij anoniem, dus het was voor mij een verrassing dat ie naar de A selectie ging. Iedere jeugdtrainer neemt spelers mee die hij kent. Cocu had Brenet, Van Bommel had Sadilek. Ruud heeft Saibari. Saibari heeft het best goed gedaan, maar is nog lang geen PSV speler. Een jaar als middenvelder bij een middenmoot club zou goed zijn voor hem. Als aanvaller wordt het hem sowieso niet.
Heeft elke trainer niet zijn projectjes? Roger en mauro/bommel en sadilek enzo
11 Tinus
Legende

Ik denk dat die mankementen vooral komen omdat we nooit met een rechtsback op rechtsback spelen en middenvelders als rechtsbuiten en dan nog middenvelders als spits. Zet Vertessen El Ghazi en Mwene gewoon neer op hun plek en de kans is groter dat het goed gaat dan dit gestuntel. Een gebrek aan kwaliteit kan opgevangen worden door ritme, vertrouwen en perspectief.
11 Tinus
Legende

In alles meer een verdediger dan een aanvaller, maar natuurlijk een middenvelder. Iemand die geen risico neemt, ballen kan afpakken, aardig kan voetballen en goede fysiek heeft.
DC_PSV
Vedette

Is gewoon net-niet in alles eigenlijk.
#simplythebest
hondjevandebakker
Internationale topspeler

Een soort fysiekere versie van Mwene
Mikelvb
Nationale topspeler

11 Sir Tinus wrote: 11 Sep 2022, 15:02 In alles meer een verdediger dan een aanvaller, maar natuurlijk een middenvelder. Iemand die geen risico neemt, ballen kan afpakken, aardig kan voetballen en goede fysiek heeft.
Maar is rechtsback proberen dan.
voskat
Nationale topspeler

Vooralsnog de Lucius van dit team.
DC_PSV
Vedette

Niet meer opstellen als aanvaller. Desnoods proberen als rechts of linksback want aanvallend verprutst hij kansen (zie vCL tegen Monaco en Rangers) en is het vaak een balletje terug.
#simplythebest
Standbeeld
Mister PSV

Saibari heeft inmiddels contact gehad met de bondscoaches van Marokko en België. Ben benieuwd welke keuze hij gaat maken en of hij straks echt door weet te breken.
Franciscus
Nationale topspeler
Favoriete speler: Mauro Jr

Standbeeld wrote: 15 Sep 2022, 08:28 Saibari heeft inmiddels contact gehad met de bondscoaches van Marokko en België. Ben benieuwd welke keuze hij gaat maken en of hij straks echt door weet te breken.
Belgie zou heel leuk zijn. Martinez durft hem wel als rechtsback/half op te stellen in een 3-5-2.
Joenepsv
Legende

Kiest voor Marokko dacht ik te lezen.
Standbeeld
Mister PSV

Joenepsv wrote: 15 Sep 2022, 08:43 Kiest voor Marokko dacht ik te lezen.
Ah, kon het stuk niet helemaal lezen. Maar dat was mijn vermoeden al, hij heeft namelijk ook al voor Jong Marokko gespeeld. Ik denk dat hij daar ook meer kans heeft op speeltijd, voorlopig althans.
Ryme
Vaste waarde in elftal

Goede motivatie voor die jongen. Doet het best aardig bij PSV en denk dat er nog behoorlijk wat rek in zit. Zou mooi zijn als die meegaat naar het WK en daar minuten mag maken.
Persepolis
Vedette

Heeft Martinez indd afgezegd en voor Marokko gekozen. Nu nog bij de beloften daar maar zat recent al eens in de voorselectie, als ie zo doorgaat heeft ie echt wel kans op de WK selectie.
11 Tinus
Legende

Ik zou zeggen dat er genoeg keuze is qua rechtsbuitens dat hij zich wel mag richten op de positie van v Ginkel in de selectie. Ledezma voor links en hij voor rechts als 4e en 5e CM lijkt me nog wel realistisch. Als het ook maar enigszins kan zou ik ze beide in Jong PSV laten spelen zodat ze in ieder geval spelen en minuten maken want als rechtsbuiten niet meer aan beginnen, als RB zie ik Ruud niet aandurven helaas en als verdedigende middenvelder staan er wel een paar klaar die beter zijn.
Rikkert1234
Vedette

Als hij werkt aan zijn (handelings)snelheid dan kan hij echt goed worden op rechtsbuiten. Zou hem wel graag een keer op 10 willen zien afwisselend met Simons
Post Reply