Ismael Saibari
- Standbeeld
- Mister PSV
- Clubvoorkeur: PSV
- DonyellMalen
- Legende
Savio dus. Onervaren, maar liet gisteren wel weer leuke dingen zien. Hopelijk kiest Ruud zondag ook voor hem.
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Ik denk dat ik 4 a 5 betere opties zie dan Saibari op rechts maar hij staat er gewoon weer. Wat is dit toch dat Ruud ziet bij hem? Natuurlijk begrijp ik dat als je met Hoever speelt dat het defensief al snel minder wordt als je er een rechtsbuiten neer zet maar juist een El Ghazi is hier toch voor gehaald?Standbeeld wrote: ↑09 Sep 2022, 12:47Eens, rechtsbuiten is zijn positie ook niet. Laten we nu eens een rechtsbuiten op rechtsbuiten zetten.
- psvgouda
- Vedette
- Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
- Favoriete speler: Ismael Saibaasie
- ruuddevil
- Legende
Bij Jong PSV was ie vrij anoniem, dus het was voor mij een verrassing dat ie naar de A selectie ging. Iedere jeugdtrainer neemt spelers mee die hij kent. Cocu had Brenet, Van Bommel had Sadilek. Ruud heeft Saibari. Saibari heeft het best goed gedaan, maar is nog lang geen PSV speler. Een jaar als middenvelder bij een middenmoot club zou goed zijn voor hem. Als aanvaller wordt het hem sowieso niet.
- Standbeeld
- Mister PSV
Ik denk dat er teveel mankementen in de selectie zitten momenteel. Vertessen is het niet, en al helemaal niet voor het spel dat Ruud wil spelen. Dus in dat opzicht snap ik dat Ghazi spits staat als aanspeelpunt. Ik kan er vandaag dan ook nog wel enigzins begrip voor opbrengen, want een flank met Hoever en Savio kan (nog) niet. Zelfs niet tegen RKC. We hebben pech met blessures maar dit is ook deels John aan te rekenen ipv Ruud.11 Sir Tinus wrote: ↑11 Sep 2022, 13:23Ik denk dat ik 4 a 5 betere opties zie dan Saibari op rechts maar hij staat er gewoon weer. Wat is dit toch dat Ruud ziet bij hem? Natuurlijk begrijp ik dat als je met Hoever speelt dat het defensief al snel minder wordt als je er een rechtsbuiten neer zet maar juist een El Ghazi is hier toch voor gehaald?Standbeeld wrote: ↑09 Sep 2022, 12:47
Eens, rechtsbuiten is zijn positie ook niet. Laten we nu eens een rechtsbuiten op rechtsbuiten zetten.
-
- International
Heeft elke trainer niet zijn projectjes? Roger en mauro/bommel en sadilek enzoruuddevil wrote: ↑11 Sep 2022, 13:25 Bij Jong PSV was ie vrij anoniem, dus het was voor mij een verrassing dat ie naar de A selectie ging. Iedere jeugdtrainer neemt spelers mee die hij kent. Cocu had Brenet, Van Bommel had Sadilek. Ruud heeft Saibari. Saibari heeft het best goed gedaan, maar is nog lang geen PSV speler. Een jaar als middenvelder bij een middenmoot club zou goed zijn voor hem. Als aanvaller wordt het hem sowieso niet.
- 11 Tinus
- Legende
Ik denk dat die mankementen vooral komen omdat we nooit met een rechtsback op rechtsback spelen en middenvelders als rechtsbuiten en dan nog middenvelders als spits. Zet Vertessen El Ghazi en Mwene gewoon neer op hun plek en de kans is groter dat het goed gaat dan dit gestuntel. Een gebrek aan kwaliteit kan opgevangen worden door ritme, vertrouwen en perspectief.
- hondjevandebakker
- Internationale topspeler
-
- Nationale topspeler
Maar is rechtsback proberen dan.11 Sir Tinus wrote: ↑11 Sep 2022, 15:02 In alles meer een verdediger dan een aanvaller, maar natuurlijk een middenvelder. Iemand die geen risico neemt, ballen kan afpakken, aardig kan voetballen en goede fysiek heeft.
- Standbeeld
- Mister PSV
Saibari heeft inmiddels contact gehad met de bondscoaches van Marokko en België. Ben benieuwd welke keuze hij gaat maken en of hij straks echt door weet te breken.
- Franciscus
- Nationale topspeler
- Favoriete speler: Mauro Jr
Belgie zou heel leuk zijn. Martinez durft hem wel als rechtsback/half op te stellen in een 3-5-2.Standbeeld wrote: ↑15 Sep 2022, 08:28 Saibari heeft inmiddels contact gehad met de bondscoaches van Marokko en België. Ben benieuwd welke keuze hij gaat maken en of hij straks echt door weet te breken.
- Standbeeld
- Mister PSV
- Persepolis
- Vedette
Heeft Martinez indd afgezegd en voor Marokko gekozen. Nu nog bij de beloften daar maar zat recent al eens in de voorselectie, als ie zo doorgaat heeft ie echt wel kans op de WK selectie.
- 11 Tinus
- Legende
Ik zou zeggen dat er genoeg keuze is qua rechtsbuitens dat hij zich wel mag richten op de positie van v Ginkel in de selectie. Ledezma voor links en hij voor rechts als 4e en 5e CM lijkt me nog wel realistisch. Als het ook maar enigszins kan zou ik ze beide in Jong PSV laten spelen zodat ze in ieder geval spelen en minuten maken want als rechtsbuiten niet meer aan beginnen, als RB zie ik Ruud niet aandurven helaas en als verdedigende middenvelder staan er wel een paar klaar die beter zijn.
-
- Vedette
Als hij werkt aan zijn (handelings)snelheid dan kan hij echt goed worden op rechtsbuiten. Zou hem wel graag een keer op 10 willen zien afwisselend met Simons