Profielschets nieuwe TD

Alles over directie, coaches, trainingen, beleid, etc.
Post Reply
romardo
Jeugdspeler

Marcel Brands ontkent in dit PRO-stuk dat Frank Arnesen een kandidaat is om John de Jong op te volgen bij PSV. 'Nee, dat is hij niet. Ik wil de gemiddelde leeftijd wel wat lager houden.'

Ook het gerucht mbt Hans van der Zee (66 jaar) kan naar de prullenbak.
ruuddevil
Legende

Nu John weg is zou ik 3 mensen aannemen:

Sportief Directeur: bewaakt de visie, strategie en cultuur door de hele club. Lange termijn
Technisch Directeur: richt zich op PSV 1 en jong PSV, transferzaken en realisatie doelstellingen middellange termijn
Manager transferzaken: ondersteunt de Technisch Directeur
D.Millpants
Nationale topspeler
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Van Nistelrooij

romardo wrote: 17 Sep 2022, 14:27 Marcel Brands ontkent in dit PRO-stuk dat Frank Arnesen een kandidaat is om John de Jong op te volgen bij PSV. 'Nee, dat is hij niet. Ik wil de gemiddelde leeftijd wel wat lager houden.'

Ook het gerucht mbt Hans van der Zee (66 jaar) kan naar de prullenbak.
Dikke vette leeftijdsdiscriminatie 😂
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

ruuddevil wrote: 17 Sep 2022, 14:36 Nu John weg is zou ik 3 mensen aannemen:

Sportief Directeur: bewaakt de visie, strategie en cultuur door de hele club. Lange termijn
Technisch Directeur: richt zich op PSV 1 en jong PSV, transferzaken en realisatie doelstellingen middellange termijn
Manager transferzaken: ondersteunt de Technisch Directeur
Kennen andere clubs zo'n opzet? Ik vind er iig wel wat voor te zeggen. De manager transferzaken mag dan sowieso alle verkooponderhandeling doen op zo'n manier dat ie veel vijanden maakt wat dan minder ten koste van TD en inkoop gaat; komt de TD dan een keer voor een wegens oud chagrijn gesloten deur te staan dan kan ie die manager TZ offeren en alsnog dat wereldtalent binnenhengelen 8)
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
PCGC
Vedette

Wie is die TD van Twente? Die heeft ze ook weer aardig op de kaart gezet toch met weinig geld?
#FreeGeneratie4
Juancho
Mister PSV

Laten we het eens #theruudway proberen: gaan voor het onmogelijke. Nee heb je, met een verdomd goed plan waar super veel ambitie (en financiële daadkracht) uitstraalt kan je wellicht een JA krijgen. Hoe dan ook gaat dit een hele, hele bepalende keuze zijn. Niet alleen voor PSV zelf maar ook voor de mensen die hiervoor hebben gekozen (lees RvC). Dit zal een teken moeten zijn dat dat o zo ambitieuze plan echt vorm gaat krijgen. Dan kan je niet aan komen met een de Jong 2.0 variant of oude opa die uit het kaartclubje komt.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Standbeeld
Mister PSV

PCGC wrote: 17 Sep 2022, 15:07 Wie is die TD van Twente? Die heeft ze ook weer aardig op de kaart gezet toch met weinig geld?
Thoresen wrote: 17 Sep 2022, 12:16 Ik zou voor Jan Streuer gaan.
Sensation
Lid scoutingsteam
Clubvoorkeur: Ja

Heruone wrote: 17 Sep 2022, 14:11
RV1913 wrote: 17 Sep 2022, 13:43

Met alle respect maar die td's werken met een veel groter budget daar, waarom zouden die in godsnaam naar ons komen?
Omdat de meeste TD's gewoon idealisten zijn. Mensen die veel liever van een uitdaging en een romantisch verhaal van een club opbouwen houden dan van TD zijn bij United of Chelsea om met flink veel geld te kunnen strooien.
Precies, anders kan je ook afvragen waarom hij van Zenit naar Elche is gegaan. Hij wil een gevoel bij een club hebben.
Josef Dettelbacher
Legende

Welk gevoel krijg je momenteel bij PSV dan waardoor je er als club bij een gewilde td positief uitspringt?

Schrijf maar alvast op: het wordt Earnest Stewart.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Makaveli
Meervoudig international

Brands staat ook niet echt bekend om outside the box keuzes.
Standbeeld
Mister PSV

PSV moet gewoon het gevoel verkopen dat Ruud en John ons begin van de window hebben verkocht. Dan komt het goed.
Juancho
Mister PSV

Standbeeld wrote: 17 Sep 2022, 16:15 PSV moet gewoon het gevoel verkopen dat Ruud en John ons begin van de window hebben verkocht. Dan komt het goed.
Verkopen als een gladde praatjesmaker of daadwerkelijk verkopen en uitvoeren? Want daar zit nu vooral het grote verschil in waar oa Brands in is getrapt en Ruudje zeer waarschijnlijk ook.
Robson de Souza
Vedette

Juancho wrote: 17 Sep 2022, 16:26
Standbeeld wrote: 17 Sep 2022, 16:15 PSV moet gewoon het gevoel verkopen dat Ruud en John ons begin van de window hebben verkocht. Dan komt het goed.
Verkopen als een gladde praatjesmaker of daadwerkelijk verkopen en uitvoeren? Want daar zit nu vooral het grote verschil in waar oa Brands in is getrapt en Ruudje zeer waarschijnlijk ook.
Dat denk jij, maar je weet het helemaal niet. Misschien eens heel even afwachten.
Siemen
Nationale topspeler

Juancho, je doet me gisteren en vandaag een beetje denken aan Roy Keane. Als ongeleid projectiel rond rennen, elke tackle is overdreven op knie hoogte en het minste of geringste gewillig aannemen om weer een tackle in te zetten. Kalm aan.

Los van deze situatie, baal ik ook als een stekker van het verval van onze mooie club over de laatste jaren. Sportief, financieel en beleidsmatig. Het beleid is ook een opgeleid projectiel (;)) de laatste jaren met onnavolgbare keuzes, etcetera etcetera. Maar denk ook een beetje aan je hart.
RIO
Legende
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

calma calma
mr.top
Internationale topspeler

Juancho wrote: 17 Sep 2022, 15:10 Laten we het eens #theruudway proberen: gaan voor het onmogelijke. Nee heb je, met een verdomd goed plan waar super veel ambitie (en financiële daadkracht) uitstraalt kan je wellicht een JA krijgen. Hoe dan ook gaat dit een hele, hele bepalende keuze zijn. Niet alleen voor PSV zelf maar ook voor de mensen die hiervoor hebben gekozen (lees RvC). Dit zal een teken moeten zijn dat dat o zo ambitieuze plan echt vorm gaat krijgen. Dan kan je niet aan komen met een de Jong 2.0 variant of oude opa die uit het kaartclubje komt.
Kees Rijvers heeft vast nog een goed netwerk in Frankrijk. :neh:
Juancho
Mister PSV

Siemen wrote: 17 Sep 2022, 16:52 Juancho, je doet me gisteren en vandaag een beetje denken aan Roy Keane. Als ongeleid projectiel rond rennen, elke tackle is overdreven op knie hoogte en het minste of geringste gewillig aannemen om weer een tackle in te zetten. Kalm aan.

Los van deze situatie, baal ik ook als een stekker van het verval van onze mooie club over de laatste jaren. Sportief, financieel en beleidsmatig. Het beleid is ook een opgeleid projectiel (;)) de laatste jaren met onnavolgbare keuzes, etcetera etcetera. Maar denk ook een beetje aan je hart.
Je hebt soms een pitbull nodig om de boel wakker te schudden he. Na jaren van ploeteren heb je niks meer aan van die laffe kefferjes ;)
Menno1
Legende

Gekke gedachte maar zou Brands wellicht Cocu als TD optie zien?

Het heeft twee flinke nadelen. Geen ervaring in die rol en het risico dat hij weer wilt trainen.

Maar heb altijd gezegd dat ik Cocu wel interessant zou vinden. Rustige persoonlijkheid. Intelligent. Goed netwerk. Spreekt zijn talen en kent de culturen.

Het is een gigantisch risico maar zou er niet gek van opkijken als hij een optie zou zijn.
Zuc0
Nationale topspeler

Als de profielschets maar niet op VoH of Van Geel lijkt.

Sowieso niet makkelijk om deze vacature in te vullen en helemaal niet omdat je 'oude' TD vanwege een vertrouwensbreuk is opgestapt. Dat moet kandidaten ook aan het denken zetten.
Sjorsensjimmie
Bankzitter

Max Huiberts?
Fledderus?
Vennegoor of Hesselink?
Ernest Steward?
Alex Kroes?
Standbeeld
Mister PSV

Menno1 wrote: 17 Sep 2022, 17:19 Gekke gedachte maar zou Brands wellicht Cocu als TD optie zien?

Het heeft twee flinke nadelen. Geen ervaring in die rol en het risico dat hij weer wilt trainen.

Maar heb altijd gezegd dat ik Cocu wel interessant zou vinden. Rustige persoonlijkheid. Intelligent. Goed netwerk. Spreekt zijn talen en kent de culturen.

Het is een gigantisch risico maar zou er niet gek van opkijken als hij een optie zou zijn.
Zou ik heel gek vinden. Cocu heeft geen netwerk, is vrij introvert en nuchter, geen ervaring, op een verkeerde manier vertrokken bij de club. Nee, dat wordt 'm niet.
RIO
Legende
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Nee joh, allemaal niks.
Josef Dettelbacher
Legende

Sjorsensjimmie wrote: 17 Sep 2022, 17:28 Max Huiberts?
Fledderus?
Vennegoor of Hesselink?
Ernest Steward?
Alex Kroes?
Wie is Alex kroes?
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Voormalig KG
Lid scoutingsteam

Makaveli wrote: 17 Sep 2022, 16:15 Brands staat ook niet echt bekend om outside the box keuzes.
Het vastleggen van bijvoorbeeld Ancelotti bij Everton of James Rodriguez vind ik persoonlijk wel degelijk voorbeelden van zijn out of the box denken.
Standbeeld
Mister PSV

Josef Dettelbacher wrote: 17 Sep 2022, 17:30
Sjorsensjimmie wrote: 17 Sep 2022, 17:28 Max Huiberts?
Fledderus?
Vennegoor of Hesselink?
Ernest Steward?
Alex Kroes?
Wie is Alex kroes?
De broer van Doutze.
Post Reply