Ismael Saibari
- NotoriousBIG046
- Nationale topspeler
Speelt toch echt een heerlijke pot tot nog toe.
We can't change the world until we change ourselves.
-
- Nationale topspeler
- Clubvoorkeur: PSV
- Heruone
- Lid scoutingsteam
Is ook een middenvelder, geen aanvaller. Type box to box speler, inderdaad een Guus Til.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
- Standbeeld
- Mister PSV
- Paco Casal
- Internationale topspeler
- Clubvoorkeur: Eindhoven Football Casuals
Ik vond dit echt een hele sterke wedstrijd van hem. Rendement moet omhoog, maar wat mij betreft een zeer positieve verrassing die niet eens op zijn eigen positie speelt. Fysiek sterk, goede techniek, overzicht, sterk aan de bal. Kan over links en over rechts.
#FreeGeneratie4
-
- Nationale topspeler
-
- Nationale topspeler
-
- Lid van verdienste
- Rol: Organisator Prediction League
- Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
Eens. Ik snap dat gedoe over rendement eerlijk gezegd totaal niet. Dé verrassing tot dusver dit seizoen, die het voor anderen om hem heen veel gemakkelijker maakt. Hoe vaak hij de juiste keuze maakt, bal in de ploeg houdt en goed druk zet is gruwelijk knap voor zo’n jongen.Paco Casal wrote: ↑18 Sep 2022, 16:37 Ik vond dit echt een hele sterke wedstrijd van hem. Rendement moet omhoog, maar wat mij betreft een zeer positieve verrassing die niet eens op zijn eigen positie speelt. Fysiek sterk, goede techniek, overzicht, sterk aan de bal. Kan over links en over rechts.
- Paco Casal
- Internationale topspeler
- Clubvoorkeur: Eindhoven Football Casuals
[mention]Thijs[/mention] Nouja, als rechtsbuiten kom je wel eens in een kansrijke positie. Dan is rendement wel belangrijk. Hij is ook geen rechtsbuiten, maar mocht je hem op die positie gebruiken is rendement wel belangrijk.
#FreeGeneratie4
- PCGC
- Vedette
Tja, als je alleen leuke bewegingen en hard draven kan waarderen en hem daar op beoordeeld heeft ie inderdaad echt goed gespeeld.
Bij mij gaat het om wat ie brengt en met de ballen doet en das knap waardeloos. Bracht weinig tot niets.
#FreeGeneratie4
-
- Lid van verdienste
- Rol: Organisator Prediction League
- Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
Maar het is een teamsport. Hij maakt het mogelijk voor middenvelders om in ruimtes te lopen, waardoor Til en/of Xavi een hoog rendement kunnen hebben. Ook haalt hij veel weg bij de andere twee aanvallers door veel te werken, dus in het teamaspect heeft hij een dienende rol, ook al speelt hij op papier als aanvaller.Paco Casal wrote: ↑18 Sep 2022, 16:42 @Thijs Nouja, als rechtsbuiten kom je wel eens in een kansrijke positie. Dan is rendement wel belangrijk. Hij is ook geen rechtsbuiten, maar mocht je hem op die positie gebruiken is rendement wel belangrijk.
- Franciscus
- Nationale topspeler
- Favoriete speler: Mauro Jr
-
- Lid van verdienste
Veel jeugdspelers (al is Saibari natuurlijk 'al' 231) hebben een gebrek aan rendement. Gakpo had bijv. ook een aanloopperiode nodig voordat hij rendement begon te tonen. Nou zal Saibari nooit het rendement van Gakpo gaan halen, maar ik denk dat hij de basiskwaliteiten heeft om een zeer bruikbare speler voor PSV te kunnen gaan worden zodra hij rendement gaat laten zien.
Last edited by Mick Jagger on 18 Sep 2022, 16:47, edited 1 time in total.
- ruuddevil
- Legende
Saibari is net 21.Mick Jagger wrote: ↑18 Sep 2022, 16:46 Veel jeugdspelers (al is Saibari natuurlijk 'al' 23) hebben een gebrek aan rendement. Gakpo had bijv. ook een aanloopperiode nodig voordat hij rendement begon te tonen. Nou zal Saibari nooit het rendement van Gakpo gaan halen, maar ik denk dat hij de basiskwaliteiten heeft om een zeer bruikbare speler voor PSV te kunnen gaan worden zodra hij rendement gaat laten zien.
-
- Lid van verdienste
- DonyellMalen
- Legende
Precies dit. Maar kan echt meer dan prima mee en werkt zich helemaal de tyfus in. Z'n rendement moet alleen wel echt omhoog.