Mag meetrainen met de grote godheid Ziyech, in plaats van: Saibari mag mee met het Marokkaans elftal.
Mooi voor hem.
Ismael Saibari
- ziege maar ook zagge
- Lid van verdienste
- Clubvoorkeur: Jawadenktezelf
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Volgens mij beschrijf je hier het verschil tussen een goede jeugdspeler en geen goede jeugdspeler. Maar niet de skillset van een rechtsbuiten. Hij heeft 0x binnen de palen geschoten waar PSV 40 goals heeft gemaakt in 13 wedstrijden. Hij heeft ook geen slechte voorzetten gegeven ofzo maar volgens mij helemaal geen voorzetten. Hij wil combineren tot het vast loopt randje 16. Speelt hem terug als er risico op balverlies is en de kans klein is op een optie vooruit.Ykhim wrote: ↑20 Sep 2022, 21:54Maar als je kijkt naar slimheid, duelkracht, power, inhoud, dat zit allemaal wel goed hoor. Dat is een hele behoorlijke basis.11 Sir Tinus wrote: ↑20 Sep 2022, 21:48 Het gaat niet alleen om rendement, dat zou te kortzichtig zijn. Het gaat ook om skillset.
Ik vind hem niet doelgericht, ik vind hem niet getuigen van overzicht maar ik vind wel dat hij een dribbel heeft, wel vanuit zijn taak speelt en wel potentie heeft als selectiespeler of meer..... maar niet als rechtsbuiten
-
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: PSV
Maar dan ga je er haast vanuit dat zoiets niet te ontwikkelen valt. Anderen hebben terecht naar eerdere jeugdspelers en hun rendement gerefereerd. Vergeet niet: zo'n jongen blonk nauwelijks uit bij Jong PSV. Dan is het nog best een stap voordat je volwaardig speler voor PSV-1 bent. Hij heeft het grootste deel van die stap echter vrij geruisloos gezet. Dan kun je aannemen dat er nog meer in het vat zit, waarbij rendement het meest in het oog springt.
- Franciscus
- Nationale topspeler
- Favoriete speler: Mauro Jr
- Riffii
- Geselecteerd voor Oranje
Jongens deze knul wordt ala culina maar overal neergekwakt waar ze hem kunnen gebruiken.
Deze jongen is een middenvelder die in de as van t veld het beste tot zn recht komt. Op de vleugel kan die helemaal niet rendement behalen wat iedereen eist van hem.
Hij heeft pech dat Xavi daar speelt anders was het echt voor mij nr 1. Is zeer technisch, snel, lichtvoetig en toch erg sterk op zn benen ala Depay.
Ik denk dat hij echt gaat scoren als hij in t midden kan opkomen achter de spits .
Deze jongen is een middenvelder die in de as van t veld het beste tot zn recht komt. Op de vleugel kan die helemaal niet rendement behalen wat iedereen eist van hem.
Hij heeft pech dat Xavi daar speelt anders was het echt voor mij nr 1. Is zeer technisch, snel, lichtvoetig en toch erg sterk op zn benen ala Depay.
Ik denk dat hij echt gaat scoren als hij in t midden kan opkomen achter de spits .
Sanga are u dead ???? NO MAN!
- SomaQan
- Nationale topspeler
Mooi voor Issy! Goede speler, speelt met veel lef en bravoure. Heeft het vermogen om een man meer situatie te creëren of iemand vrij voor de goal te zetten. Wanneer hij ook nu nog vaker gaat schieten in kansrijke posities zal zijn rendement ook stijgen.
- Paco Casal
- Internationale topspeler
- Clubvoorkeur: Eindhoven Football Casuals
Als keeper?Riffii wrote: ↑20 Sep 2022, 22:45 Jongens deze knul wordt ala culina maar overal neergekwakt waar ze hem kunnen gebruiken.
Nee, ben het met je eens. Rechtsbuiten is niet zijn positie, of het een groot doelpuntenmaker word weet ik niet, maar hij kan zeker van waarde zijn voor PSV.
#FreeGeneratie4
- Joenepsv
- Legende
Saibari is een hele talentvolle jongen. Het zegt wel genoeg dat hij als middenvelder al weken de voorkeur krijgt op de rechtsbuitenpositie terwijl we met Bakayoko, Savio en ook opa Ghazi drie echte rechtsbuitens in de selectie hebben. Hij vult dat gewoon prima in en volgens mij valt er behalve zijn gebrek aan rendement geen enkel kritiekpunt te bedenken. Voetballend en fysiek is alles dik in orde en die goals/assists komen vanzelf. Leuk voor hem dat hij bij de nationale ploeg mag meetrainen. Heeft hij helemaal zelf afgedwongen. Knap.
-
- Clubvoorkeur: v.v. UNA
Wat El Ghazi in dat rijtje doet is een raadsel, mbt Savio en Bakayoko is het wel valide
-
- Vedette
Ik denk dat hij wel een goede trainer heeft om zijn rendement te verbeteren. Die kan hem ongetwijfeld goed uitleggen wat hij moet verbeteren om (meer) goals te gaan scoren..
-
- Lid van verdienste
- Standbeeld
- Mister PSV
Zou iig alvast een begin zijn.Mick Jagger wrote: ↑21 Sep 2022, 20:50
Ontzettend leuk voor hem! Zal je net zien dat hij daar wel rendement weet te halen.
- Fanatic-U-s
- Favoriete speler: Fredrik Oppegård
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Favoriete speler: Dn Flamingo
Mooi voorbeeld ook wel weer voor jeugdspelers en potentiële aankopen. Van Jong PSV naar A international in krap 4 maandjes tijd. Only bij PSV!
(mits je geen Nederlander bent, dan gaan ajax spelers eerst voor natuurlijk)
(mits je geen Nederlander bent, dan gaan ajax spelers eerst voor natuurlijk)
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Het is niet voor niets dat hij geen assists en goals heeft natuurlijk. Het is geen pech, geen kwestie van geduld, geen ketchupfles... het zit er echt niet in.
Als rechtsbuiten met 60% balbezit moet je geen ballen afpakken, af en toe leuk meehobbelen of af en toe een sprintje in de diepte maken maar eens die bal voor de goal pompen. Het hoeft echt niet allemaal heel erg opportunistisch maar tenminste een paar keer.
Als rechtsbuiten met 60% balbezit moet je geen ballen afpakken, af en toe leuk meehobbelen of af en toe een sprintje in de diepte maken maar eens die bal voor de goal pompen. Het hoeft echt niet allemaal heel erg opportunistisch maar tenminste een paar keer.
-
- Legende
Het is een manusje van alles maar "alles" is niet goed genoeg..
Activism is a way for useless people to feel important
— Thomas Sowell
— Thomas Sowell