Profielschets nieuwe TD
- Standbeeld
- Mister PSV
- Clubvoorkeur: PSV
Kunnen we niet beter Marcel als TD aanstellen en een goede AD aantrekken? Lijkt mij nog het beste plan.
-
- Legende
Maar even serieus, zit achter Derksen nou z'n eigen broer?
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
- VeresRivne
- Vedette
Sinds 2017 TD, niet echt indrukwekkendJosef Dettelbacher wrote: ↑27 Sep 2022, 22:14 Als Zuidam de voornaamste kandidaat is, dan heb ik nog wel een alternatief: John de Jong. Die is ook vrij.
https://www.transfermarkt.de/fc-utrecht ... verein/200
It's not the size of the dog in the fight, it's the size of fight in the dog.
SLAVA UKRAINE!!!
SLAVA UKRAINE!!!
- hondjevandebakker
- Internationale topspeler
Douvikas, Dost en Timber zijn zowat de enige goede transfers van de afgelopen jaren. Verder vooral mislukte spelers bij grotere clubs voor een paar ton of transfervrij. Wel een paar leuke jeugdspelers gehaald uit landen als Australië en Estland.
- Standbeeld
- Mister PSV
Zou wel weer typisch PSV zijn: voor een makkelijke oplossing gaan. Man durf eens risico te nemen, trek de stoute schoenen aan en benader wat zwaargewichten. Maar het zal vast weer een Nederlander moeten zijn want die "kent de club, de competitie, etc".
-
- Legende
Reiskosten beperkt, kan binnen 60 minuten op de club zijnStandbeeld wrote: ↑27 Sep 2022, 22:22 Zou wel weer typisch PSV zijn: voor een makkelijke oplossing gaan. Man durf eens risico te nemen, trek de stoute schoenen aan en benader wat zwaargewichten. Maar het zal vast weer een Nederlander moeten zijn want die "kent de club, de competitie, etc".
- mateja
Woont in de Meern volgens mij, zal iets langer durenJosef Dettelbacher wrote: ↑27 Sep 2022, 22:25Reiskosten beperkt, kan binnen 60 minuten op de club zijnStandbeeld wrote: ↑27 Sep 2022, 22:22 Zou wel weer typisch PSV zijn: voor een makkelijke oplossing gaan. Man durf eens risico te nemen, trek de stoute schoenen aan en benader wat zwaargewichten. Maar het zal vast weer een Nederlander moeten zijn want die "kent de club, de competitie, etc".
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Favoriete speler: Dn Flamingo
Ik wacht nog even op een iets betrouwbaardere bron voordat ik in de paniekmodus schiet.
Maar mocht die pannenkoek voor de verandering wel eens bij het rechte eind hebben is het behoorlijk teleurstellend.
Maar mocht die pannenkoek voor de verandering wel eens bij het rechte eind hebben is het behoorlijk teleurstellend.
-
- Legende
ONGESCHIKTmateja wrote: ↑27 Sep 2022, 22:26Woont in de Meern volgens mij, zal iets langer durenJosef Dettelbacher wrote: ↑27 Sep 2022, 22:25
Reiskosten beperkt, kan binnen 60 minuten op de club zijn
- Standbeeld
- Mister PSV
- Standbeeld
- Mister PSV
- hondjevandebakker
-
- Regelmatige invaller
- Standbeeld
- Mister PSV
- ruuddevil
- Legende
Degene die Jordy Zuidam heeft geantwoord verdient ontslag op staande voet. Ik ben het eens met [mention]Standbeeld[/mention] we kunnen nog beter Brands TD maken met een sterke AD erbij. Een goede AD is makkelijker te vinden. Alleen zal Brands dit niet willen, de uitdaging voor hem zat juist in de AD functie.Josef Dettelbacher wrote: ↑27 Sep 2022, 22:20 Nu is dit maar Chris Woerts, maar als dit waar is, dan kunnen we concluderen dat ze echt geen idee hebben daar in de bestuurskamer.
"Jongens, we staan voor een gigantische uitdaging. We moeten zowel het gat met Ajax verkleinen als financieel gezondheid worden. Welke td is geschikt voor deze megaklus?"
Daarop heeft dan iemand daadwerkelijk Jordy Zuidam geantwoord, en daar is men toen óók nog mee akkoord gegaan..
Adem uit. Het was Chris Woerts. Het is niet waar.
-
- Lid van verdienste
Op basis waarvan zou hij een geschikte kandidaat kunnen zijn? Hij is sinds 2017 TD van Utrecht, maar ondanks dat die arme Frans maar blijft lappen kun je niet zeggen dat Utrecht veel is opgeschoten met al die spelers die Zuidam in al die jaren heeft gehaald. Ik denk zelfs dat John de Jong een betere TD is.
Maar goed, het is afkomstig van Woerts dus voorlopig nog met een korrel zout nemen.
Maar goed, het is afkomstig van Woerts dus voorlopig nog met een korrel zout nemen.
- DadOfFour
Ik ga mee met [mention]Standbeeld[/mention]: PSV moet eens een risico durven nemen..
Je knikkert JdJ eruit, en dan is de volgende stap een TD van Utrecht overnemen?
Kijk eens over de grens, er loopt exht wel iemand rond die past bij PSV en de club verder kan helpen (en niet verder de shit in)
Je knikkert JdJ eruit, en dan is de volgende stap een TD van Utrecht overnemen?
Kijk eens over de grens, er loopt exht wel iemand rond die past bij PSV en de club verder kan helpen (en niet verder de shit in)
La vida és massa curta per no fer broma
-
- Legende
Mwah, opvallend. Ze zijn hun bron kwijt en krijgen na hun hetze van de afgelopen periode absoluut geen nieuwtjes meer vanuit PSV. Nu moeten ze dus laten zien wat voor journalisten het zijn.
Al hoeven ze ook weer niet elk nieuwtje van Woertz te gaan checken.