Tegen Feyenoord leek het lek boven te zijn. PSV wist op mentaliteit te winnen van deze angstgegner. Na de interlandperiode is er echter van dit alles niks over. PSV verloor van Cambuur in Leeuwarden kansloos met 3-0.
RvN lijkt de vaardigheden te missen om het allemaal op de rit te krijgen. Tijd om afscheid te nemen.
Maar nu de hamvraag? Wie moet hem opvolgen??
Nieuwe trainer PSV
-
- Lid van verdienste
- Clubvoorkeur: Philips
- hondjevandebakker
- Internationale topspeler
- Clubvoorkeur: PSV
- trouwepsvfan
- Vedette
- hondjevandebakker
- mr.top
Die speelt vanavond weer met Benfica. Je zou denken dat hij die wedstrijden in ieder geval opneemt.
-
- Nationale topspeler
Hij is nog niet eens ontslagen en wordt al gepraat over een opvolger.
Geloof mij maar die gaat echt niet binnenkort ontslagen worden.
-
- Legende
Ah, jij kijkt al 2 jaar vooruit?mr.top wrote: ↑01 Oct 2022, 18:34 Tegen Feyenoord leek het lek boven te zijn. PSV wist op mentaliteit te winnen van deze angstgegner. Na de interlandperiode is er echter van dit alles niks over. PSV verloor van Cambuur in Leeuwarden kansloos met 3-0.
RvN lijkt de vaardigheden te missen om het allemaal op de rit te krijgen. Tijd om afscheid te nemen.
Maar nu de hamvraag? Wie moet hem opvolgen??
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
-
- International
-
- Legende
John had echt al héél lang (voor z'n ontslag) zo'n topic.kastoekast wrote: ↑01 Oct 2022, 18:40 Hij is nog niet eens ontslagen en wordt al gepraat over een opvolger.
- mr.top
PSV mag wel wat geiler worden voor de goal. Een goede suggestie.
-
Ik denk niet dat steunen veel verschil gaat maken eerlijk gezegd. Ik zie hem niet ontslagen worden, maar ben wel aan het hopen dat hij de eer aan zichzelf houdt, want tactisch klopt er echt helemaal niks van. En als je dan het programma bekijkt is het voor de winter helemaal over zo.
-
Nee hoor, jij hebt alleen nog wat tijd nodig om het in te zien
Sangaré, le Roi du PSV
- mateja
Ja en nee. Ik hoop met alles dat Ruud een succes wordt maar heb zelden zo'n reeks van slechte wedstrijden gezien zonder enige vooruitgang. We moeten er echt voor waken dat we iemand te lang laten zitten omdat het een held is. Daar doen we hem op termijn ook geen plezier mee. Het ideale scenario zou zijn hem terug te zetten naar assistent en een tactisch sterke trainer neer te zetten naast hem. Maar in een egowereld als de voetbalwereld is dat helaas ondenkbaar.
Het was gewoon een fout om hem aan te stellen, laten we er niet te lang in blijven hangen.
- mr.top
Dit dus.Tijn wrote: ↑01 Oct 2022, 18:42Ik denk niet dat steunen veel verschil gaat maken eerlijk gezegd. Ik zie hem niet ontslagen worden, maar ben wel aan het hopen dat hij de eer aan zichzelf houdt, want tactisch klopt er echt helemaal niks van. En als je dan het programma bekijkt is het voor de winter helemaal over zo.