Ruud van Nistelrooij

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Post Reply
Siemen
Nationale topspeler
Posts: 2,327
Joined: 26 Aug 2017, 15:00

Gewoon een slechte trainer. Punt.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV

ziege maar ook zagge wrote: 01 Oct 2022, 18:24
Standbeeld wrote: 01 Oct 2022, 18:20
Guus is stenentijdperk. De enige van dat clubje die zich wel heeft ontwikkeld zit nu bij United.
Jij zegt dat we beter af zijn met Flutten?

Sowieso, voetbal is geen rocket science. Begin eerst maar eens met het neerzetten van een degelijk team.
Die twee zijn twee handen op een buik.
User avatar
Heruone
Lid scoutingsteam
Posts: 8,164
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV

Johann Vogel wrote: 01 Oct 2022, 18:25 Het volgende clubicoon dat als trainer door de mand valt.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
User avatar
trouwepsvfan
Vedette
Posts: 8,014
Joined: 11 Aug 2019, 14:50
Clubvoorkeur: PSV

RemPSV wrote: 01 Oct 2022, 18:30 Zo zonde, dat hij niet gewoon ervaring op had gedaan bij een kleinere club voordat hij hier voor de leeuwen gegooid werd.
Straks zijn we gewoon weer een clubman kwijt door belachelijke beslissingen van JdJ.
Trainer zijn is een ervaringsvak, dan moet je niet bij PSV beginnen, daar worden de onvermijdelijke beginnersfouten je te zwaar aangerekend, zeker als de TD van de club ook al 5 jaar faalt met het samenstellen van een evenwichtige selectie.
John de Jong? Sinds wanneer is alles zijn schuld. We hebben het aan fucking Marcel Brands te danken hoor dat Ruud er zit. Die heeft hem zowat op zijn blote knieën gesmeekt trainer te worden. En gaat hem dus ook niet ontslaan.
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
kastoekast
Nationale topspeler
Posts: 1,840
Joined: 27 Jan 2022, 18:08
Clubvoorkeur: PSV

Slecht doorgeschoven van PSV.

Hij had minimaal 2 a 3 jaar nodig bij een andere club in de ED voordat hij trainer zou zijn van PSV.

De tweede clubicoon na MvB die zo gehaat gaat worden.
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV

nilssonH wrote: 01 Oct 2022, 18:23 Marcel heeft hem zelf zo ongeveer gesmeekt om trainer te worden. Die gaan hem echt niet zomaar ontslaan. En als ze dat wel doen wordt het Adil Ramzi of Henk Fräser ofzo.
Dan vinden Brands en/of de RvC zichzelf dus belangrijker dan de club. En dat is juist dodelijk. PSV moet weer op 1 staan. Op alle niveaus.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Robson de Souza
Vedette
Posts: 6,654
Joined: 27 Aug 2017, 18:28

Waarom lukt het hem niet om het veld minder groot te houden, aan te sluiten en druk te zetten. Ik vind het echt heel vreemd en maak me daar enorm zorgen over..
Mikelvb
Nationale topspeler
Posts: 1,867
Joined: 19 Apr 2022, 17:26

Voijke wrote: 01 Oct 2022, 18:29
Mikelvb wrote: 01 Oct 2022, 18:12

Ontzettend jammer dat jij lid bent op dit forum.
Ga zelf weg als je er niet tegen kunt.
Gaat erom dat je liever hebt dat PSV verliest van een concurrent dan dat je de huidige trainer ziet presteren. Dat hij niet presteert is dan nog een ander verhaal.
User avatar
Heruone
Lid scoutingsteam
Posts: 8,164
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV

Kan er een polletje komen over Ruud? [mention]deninho32[/mention]
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
Siemen
Nationale topspeler
Posts: 2,327
Joined: 26 Aug 2017, 15:00

Heruone wrote: 01 Oct 2022, 18:38 Kan er een polletje komen over Ruud? @deninho32
Wat is de functie van een poll als er maar één optie is? Ruud zal niet ontslagen worden, maar verdient het wel.
Voijke
Internationale topspeler
Posts: 3,165
Joined: 25 Aug 2017, 13:31
Clubvoorkeur: PSV

Mikelvb wrote: 01 Oct 2022, 18:36
Voijke wrote: 01 Oct 2022, 18:29

Ga zelf weg als je er niet tegen kunt.
Gaat erom dat je liever hebt dat PSV verliest van een concurrent dan dat je de huidige trainer ziet presteren. Dat hij niet presteert is dan nog een ander verhaal.
Je mist het punt van hem.

Het zit er niet in bij hem. Sparts heeft liever een korte kut periode en snel een goede oplossing als een lange met kut momenten en aanmodderen.
Sangaré, le Roi du PSV :strong:
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV

Robson de Souza wrote: 01 Oct 2022, 18:36 Waarom lukt het hem niet om het veld minder groot te houden, aan te sluiten en druk te zetten. Ik vind het echt heel vreemd en maak me daar enorm zorgen over..
Omdat Ruudje er om de simpele reden geen reet van snapt. Wellicht speelt het mee dat hij als speler een egoïstische typische nummer 9 was. Geen idee, maar dat is een andere positie dan bijv. een Cocu had.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Josef Dettelbacher
Legende
Posts: 20,086
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV

Met het aanstellen van Ruud weet je dat je lesgeld betaalt. Zou heel onzinnig zijn als je hem net zo behandelt als een ervaren trainer. Eigen keuze
/verantwoordelijkheid van PSV, ze hebben hem nota bene overgehaald..
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips

Heb het al 34x gezegd sinds augustus maar PSV maakt alleen goals door standaard situaties of snelle omschakelmomenten op de helft van de tegenstander. Als we achterin de bal hebben is het uitgesloten dat het een goal wordt. De route naar voren is als een combi bet op Unibet. Elke bet kan fout en ze moeten alle 9 goed zijn om een doelpunt op te leveren en er gaat er altijd 1 fout.

Als Obispo de bal heeft zet de tegenstander Veerman vast en dan hebben wij geen oplossing anders dan de bal naar voren pompen. Als je dan ook Luuk mist ga je dat niet doen en kom je tot 60+% balbezit zonder 1 kans bij elkaar te voetballen.
Menno1
Legende
Posts: 16,064
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV

kastoekast wrote: 01 Oct 2022, 18:33 Slecht doorgeschoven van PSV.

Hij had minimaal 2 a 3 jaar nodig bij een andere club in de ED voordat hij trainer zou zijn van PSV.

De tweede clubicoon na MvB die zo gehaat gaat worden.
Tja dat zeiden de meesten. Maar wat moest hij daar nou leren werd er gezegd? Nou wellicht een voetbal plan maken en dat laten uitvoeren door je spelers wellicht.

Iedereen die Jong PSV een beetje volgde voorspelde dit. Maar sowieso is het krankzinnig om (wederom!!) een rookie neer te zetten op zo’n cruciale plek, puur op basis van prima uitstraling en geschiedenis als top voetballer.
Massimo
Legende
Posts: 13,814
Joined: 21 Sep 2017, 00:00

Dit soort collectieve wanprestaties waar iedereen slecht speelt heb je een paar keer per seizoen, ongeacht de coach. Ondanks de teleurstelling van vandaag moet je daar doorheen kunnen kijken en moet het wel bij die paar keer blijven in een seizoen. Echter klopt er tactisch vrijwel elke keer zo weinig dat op deze manier het vaker dan een paar keer per seizoen zal gaan voorkomen. Hoe makkelijk PSV uit elkaar wordt gespeeld elke keer en hoe vaak het steeds reageren in plaats van anticiperen is, is iets wat niet klopt en waarom PSV zoveel goals tegen krijgt. Op het middenveld komt PSV steeds iemand te kort en aanvallend zijn de opties vaak te beperkt waardoor er vaak een verkeerde of te moeilijke oplossing wordt gekozen. Zolang PSV niet door durft te dekken zullen de ruimtes op het middenveld groot blijven. Progressie gaat niet in een rechte lijn, maar de progressie is nog echt te minimaal nu na 3 maanden.
ElChucky
Vaste waarde in elftal
Posts: 510
Joined: 07 Sep 2018, 12:19

Ruud, als speler absolute legende, als coach snapt er geen ene fucking reet van.

Hij krijgt het voor elkaar om de slechtste ploegen van de Eredivsie op Man City te laten lijken en PSV zelf op FC kutjebef.

Vandaag nog wegwezen
milansandro
Legende
Posts: 10,609
Joined: 04 Feb 2018, 00:00

Sterker nog, er is sprake van degressie..
Activism is a way for useless people to feel important
— Thomas Sowell
RIO
Legende
Posts: 14,073
Joined: 01 Jul 2019, 00:00
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

PSV gaat dit seizoen hooguit 2e worden, ik denk zelf eerder 3e en Fey gaat eroverheen. Ik zie geen enkel tactisch plan, geen houvast, geen top kwaliteit behalve Cody en Sangare. En als je dan vertrouwen mist zonder houvast, dan ga je dus minimaal 7-8 dit seizoen verliezen en dan haal je de 80 punten niet, sterker nog, 75 punten.
Voijke
Internationale topspeler
Posts: 3,165
Joined: 25 Aug 2017, 13:31
Clubvoorkeur: PSV

RIO wrote: 01 Oct 2022, 18:47 PSV gaat dit seizoen hooguit 2e worden, ik denk zelf eerder 3e en Fey gaat eroverheen. Ik zie geen enkel tactisch plan, geen houvast, geen top kwaliteit behalve Cody en Sangare. En als je dan vertrouwen mist zonder houvast, dan ga je dus minimaal 7-8 dit seizoen verliezen en dan haal je de 80 punten niet, sterker nog, 75 punten.
Precies dit. En dan gaan Cody en Ibi misschien in de winter nog weg.
Sangaré, le Roi du PSV :strong:
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25,115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo

Zulke respectloze reacties bedoel ik dus. Van je eigen supporters moet je het hebben... :kots:
ElChucky wrote: 01 Oct 2022, 18:46 Ruud, als speler absolute legende, als coach snapt er geen ene fucking reet van.

Hij krijgt het voor elkaar om de slechtste ploegen van de Eredivsie op Man City te laten lijken en PSV zelf op FC kutjebef.

Vandaag nog wegwezen
Juancho wrote: 01 Oct 2022, 18:43
Robson de Souza wrote: 01 Oct 2022, 18:36 Waarom lukt het hem niet om het veld minder groot te houden, aan te sluiten en druk te zetten. Ik vind het echt heel vreemd en maak me daar enorm zorgen over..
Omdat Ruudje er om de simpele reden geen reet van snapt. Wellicht speelt het mee dat hij als speler een egoïstische typische nummer 9 was. Geen idee, maar dat is een andere positie dan bijv. een Cocu had.
RIO
Legende
Posts: 14,073
Joined: 01 Jul 2019, 00:00
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Voijke wrote: 01 Oct 2022, 18:50
RIO wrote: 01 Oct 2022, 18:47 PSV gaat dit seizoen hooguit 2e worden, ik denk zelf eerder 3e en Fey gaat eroverheen. Ik zie geen enkel tactisch plan, geen houvast, geen top kwaliteit behalve Cody en Sangare. En als je dan vertrouwen mist zonder houvast, dan ga je dus minimaal 7-8 dit seizoen verliezen en dan haal je de 80 punten niet, sterker nog, 75 punten.
Precies dit. En dan gaan Cody en Ibi misschien in de winter nog weg.
Ik zou absoluut vertrekken als ik hun was en de kans zou krijgen. Krijgen we er 80 miljoen voor terug. Stellen we 2 zakken geld op.
ElChucky
Vaste waarde in elftal
Posts: 510
Joined: 07 Sep 2018, 12:19

Grasmat wrote: 01 Oct 2022, 18:51 Zulke respectloze reacties bedoel ik dus. Van je eigen supporters moet je het hebben... :kots:
ElChucky wrote: 01 Oct 2022, 18:46 Ruud, als speler absolute legende, als coach snapt er geen ene fucking reet van.

Hij krijgt het voor elkaar om de slechtste ploegen van de Eredivsie op Man City te laten lijken en PSV zelf op FC kutjebef.

Vandaag nog wegwezen
Juancho wrote: 01 Oct 2022, 18:43

Omdat Ruudje er om de simpele reden geen reet van snapt. Wellicht speelt het mee dat hij als speler een egoïstische typische nummer 9 was. Geen idee, maar dat is een andere positie dan bijv. een Cocu had.
Waar heb je het nou in hemelsnaam over? Niemand hier die Ruud als persoon of als Clubicoon iets slechts gunt.

Je moet hem toch als coach kunnen beoordelen? Tot nu toe lijkt het voetbal echt helemaal nergens op en worden we door bijna iedere tegenstander tactisch overklast. Of ben je het hier niet mee eens? Mag ook hoor ;)
Zuc0
Nationale topspeler
Posts: 2,308
Joined: 22 Jun 2022, 17:28
Clubvoorkeur: PSV

Robson de Souza wrote: 01 Oct 2022, 18:36 Waarom lukt het hem niet om het veld minder groot te houden, aan te sluiten en druk te zetten. Ik vind het echt heel vreemd en maak me daar enorm zorgen over..
Inderdaad. Al 20!!! Wedstrijden hetzelfde visieloze spel zonder enige vorm van verbetering en in de verte ook geen enkele aanwijzing dat het beter wordt.
RIO
Legende
Posts: 14,073
Joined: 01 Jul 2019, 00:00
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Dat was het probleem met Bommel en nu Ruud. Speler en coach houden we gescheiden. Club legendes of niet. Als ze er geen kut van kunnen dan kunnen ze er geen kut van.
Post Reply