Nieuwe trainer PSV

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
User avatar
Heruone
Lid scoutingsteam
Posts: 8,164
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Bosz wordt al langer als de ideale kandidaat binnen PSV beschouwd.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
User avatar
mateja
Internationale topspeler
Posts: 3,390
Joined: 01 Mar 2021, 09:48
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Heruone wrote: 02 Oct 2022, 00:01 Bosz wordt al langer als de ideale kandidaat binnen PSV beschouwd.
Geloof ik meteen. Hem verwijten dat ie nooit iets gewonnen heeft is een beetje een rare flex wat mij betreft. Zet 'm maar voor de groep.
Revolinho
Internationale topspeler
Posts: 4,177
Joined: 09 Oct 2020, 20:16
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Opvolging Ruud… Peter Bosz… wtf is dit allemaal. Ruud gaat voorlopig nergens heen, dat weet iedereen wel. En dan faalhaaz Bosz als vervanger, wie houden jullie voor de gek. De man toont bij elk van zijn clubs aan dat je nóóit, maar dan ook nóóit een titel van hem kunt verwachten. Dat is letterlijk een mismatch met PSV, dat juist weer titels moet gaan pakken. Jullie zijn echt de weg kwijt…
User avatar
Daveydelaat
Verbannen
Posts: 136
Joined: 19 Jun 2022, 15:55
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

En met Ruud en Fred pak je die titel wel?
User avatar
Paco Casal
Internationale topspeler
Posts: 4,601
Joined: 06 Feb 2018, 00:00
Clubvoorkeur: Eindhoven Football Casuals
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Wat een enorm droevig topic. Om je kapot te schamen.
#FreeGeneratie4
User avatar
mateja
Internationale topspeler
Posts: 3,390
Joined: 01 Mar 2021, 09:48
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Revolinho wrote: 02 Oct 2022, 00:22 Opvolging Ruud… Peter Bosz… wtf is dit allemaal. Ruud gaat voorlopig nergens heen, dat weet iedereen wel. En dan faalhaaz Bosz als vervanger, wie houden jullie voor de gek. De man toont bij elk van zijn clubs aan dat je nóóit, maar dan ook nóóit een titel van hem kunt verwachten. Dat is letterlijk een mismatch met PSV, dat juist weer titels moet gaan pakken. Jullie zijn echt de weg kwijt…
Ja, persoonlijk vind ik Ruud een veel grotere held dan Peter fucking Bosz. Maar Peter fucking Bosz is natuurlijk wel een betere trainer, dus waarom je onder Ruud meer titels verwacht dan onder Bosz is me echt een raadsel. Maargoed, zo kennen we je wel natuurlijk.
Gomes92
Vaste waarde in elftal
Posts: 710
Joined: 04 Nov 2020, 19:05
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Chucky Lozano
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Paco Casal wrote: 02 Oct 2022, 00:24 Wat een enorm droevig topic. Om je kapot te schamen.
Klopt een droevig topic, maar de club staat er ook dusdanig droevig bij.
Ronaldio
Meervoudig international
Posts: 1,355
Joined: 23 Jul 2022, 21:30
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Dit heeft geen zin. De afgelopen 4 jaar heeft geen enkel trainer het echt gered bij PSV. Als je dan ziet hoe goed Schmidt het doet bij Benfica. Kun je maar 1 conclusie trekken. PSV heeft eerst een goede TD nodig. Die de selectie op orde brengt. De verdediging is al jaren om te janken. Als dat geregeld is kunnen we het pas gaan hebben over de trainer.
Gomes92
Vaste waarde in elftal
Posts: 710
Joined: 04 Nov 2020, 19:05
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Chucky Lozano
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ronaldio wrote: 02 Oct 2022, 09:22 Dit heeft geen zin. De afgelopen 4 jaar heeft geen enkel trainer het echt gered bij PSV. Als je dan ziet hoe goed Schmidt het doet bij Benfica. Kun je maar 1 conclusie trekken. PSV heeft eerst een goede TD nodig. Die de selectie op orde brengt. De verdediging is al jaren om te janken. Als dat geregeld is kunnen we het pas gaan hebben over de trainer.
Eens, maar PSV moet eens stoppen met fantastische voetballers zo maar hoofdtrainer te maken. Bij Cocu ging het al niet zonder slag of stoot (met eerst een historisch slecht seizoen), dramatische reeks onder van Bommel en nu onder Ruud weer. We hebben de komende weken een schema met tegenstanders waar een paard de hik van krijgt. Als je niet uitkijkt ben je over 2 weken echt al letterlijk overal uit gevoetbald.
User avatar
mr.top
Internationale topspeler
Posts: 4,860
Joined: 01 Dec 2019, 07:18
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ronaldio wrote: 02 Oct 2022, 09:22 Dit heeft geen zin. De afgelopen 4 jaar heeft geen enkel trainer het echt gered bij PSV. Als je dan ziet hoe goed Schmidt het doet bij Benfica. Kun je maar 1 conclusie trekken. PSV heeft eerst een goede TD nodig. Die de selectie op orde brengt. De verdediging is al jaren om te janken. Als dat geregeld is kunnen we het pas gaan hebben over de trainer.
Er lopen heel wat prima spelers rond bij PSV. Er moet gewoon gevoetbald worden naar de mogelijkheden van deze selectie. PSV moet meedoen om het landskampioenschap en kan het zich niet permiteren om dit seizoen uit te zitten zodat een eventuele nieuwe technische directeur orde op zaken kan stellen. Het is geen FC Utrecht.

Iets waar overigens niet al te veel geld voor is. Kijkend naar het feit dat Sangaré of Gakpo eigenlijk al verkocht had moeten worden.

Dus nee, er moet worden ingegrepen.
User avatar
mr.top
Internationale topspeler
Posts: 4,860
Joined: 01 Dec 2019, 07:18
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Paco Casal wrote: 02 Oct 2022, 00:24 Wat een enorm droevig topic. Om je kapot te schamen.
Ja inderdaad. Ik had ook liever gezien dat er een betere trainer voor de groep had gestaan.
loginnaam
Internationale topspeler
Posts: 3,382
Joined: 10 Nov 2019, 08:06
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Gomes92 wrote: 02 Oct 2022, 09:57
Ronaldio wrote: 02 Oct 2022, 09:22 Dit heeft geen zin. De afgelopen 4 jaar heeft geen enkel trainer het echt gered bij PSV. Als je dan ziet hoe goed Schmidt het doet bij Benfica. Kun je maar 1 conclusie trekken. PSV heeft eerst een goede TD nodig. Die de selectie op orde brengt. De verdediging is al jaren om te janken. Als dat geregeld is kunnen we het pas gaan hebben over de trainer.
Eens, maar PSV moet eens stoppen met fantastische voetballers zo maar hoofdtrainer te maken. Bij Cocu ging het al niet zonder slag of stoot (met eerst een historisch slecht seizoen), dramatische reeks onder van Bommel en nu onder Ruud weer. We hebben de komende weken een schema met tegenstanders waar een paard de hik van krijgt. Als je niet uitkijkt ben je over 2 weken echt al letterlijk overal uit gevoetbald.
Als we donderdag van Zürich verliezen dan wordt overwinteren in de Conference League nog een hele klus. Ik mag echt hopen dat Brands vandaag met flink wat mensen gesprekken heeft en op basis daarvan de juiste acties onderneemt. Dat kan zijn Ruud eruit gooien of een andere rol geven, Rutten eruit gooien en vervangen door iemand die Ruud wel op het juiste pad weet te zetten. Maar zo doorgaan en hopen dat Ruud in de komende weken wel het licht gaat zien, kan echt dodelijk zijn voor het seizoen. Goede leiders grijpen op tijd in en laten niet alles zitten omdat dat nou eenmaal de keuze was die ze eerder hebben gemaakt.
Thijs
Lid van verdienste
Posts: 17,021
Joined: 01 Sep 2017, 06:29
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ronaldio wrote: 02 Oct 2022, 09:22 Dit heeft geen zin. De afgelopen 4 jaar heeft geen enkel trainer het echt gered bij PSV. Als je dan ziet hoe goed Schmidt het doet bij Benfica. Kun je maar 1 conclusie trekken. PSV heeft eerst een goede TD nodig. Die de selectie op orde brengt. De verdediging is al jaren om te janken. Als dat geregeld is kunnen we het pas gaan hebben over de trainer.
Ik ben het hier niet mee eens. We hebben de beste selectie sinds lang met een combinatie van talent en ervaring en in de wedstrijden zie je daar helemaal niks van terug. Dat kun je niet terugvoeren op een TD. Ik denk dat we als club een dieper geworteld probleem hebben en pas als we daar iets mee doen kunnen we weer structureel presteren.
Revolinho
Internationale topspeler
Posts: 4,177
Joined: 09 Oct 2020, 20:16
Send Prediction League reminder to second email adress: No

De oplossing is natuurlijk dat ik John zelf vervang. Veel beter dan alle opties hierboven.
RIO
Legende
Posts: 14,073
Joined: 01 Jul 2019, 00:00
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Een trainer die nooit wat wint bij een club dat ook weinig meer wint, lijkt me een uitstekende combo.
koetje
Legende
Posts: 11,072
Joined: 25 Aug 2017, 07:40
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Laten we vooral iedereen eruit gooien als het even niet loopt.
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Het is niet dat het 'even niet loopt', toch? Pure basisprincipes van voetbal gaan al mis onder leiding van RvN.
User avatar
psvgouda
Vedette
Posts: 9,682
Joined: 13 Apr 2021, 18:07
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
Favoriete speler: Ismael Saibaasie
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Niettemin heeft hij wel een punt...
Massimo
Legende
Posts: 13,814
Joined: 21 Sep 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Inderdaad basisprincipes die de ene keer zullen worden gecamoufleerd door individuele kwaliteiten en de de ander keer niet. Als dat niet heel snel veranderd wordt het een heel vervelend seizoen.
User avatar
psvgouda
Vedette
Posts: 9,682
Joined: 13 Apr 2021, 18:07
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
Favoriete speler: Ismael Saibaasie
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Bereid je dan maar vast voor, zou ik zeggen...
User avatar
PCGC
Vedette
Posts: 9,886
Joined: 26 Aug 2017, 23:04
Send Prediction League reminder to second email adress: No

koetje wrote: 02 Oct 2022, 14:13 Laten we vooral iedereen eruit gooien als het even niet loopt.
En dat komt dan van de mensen die jarenlang paria John de hand boven het hoofd hielden 😂
#FreeGeneratie4
Johann Vogel
Vedette
Posts: 5,895
Joined: 29 Nov 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik denk niet dat Ruud nu al geslachtofferd wordt. Ondanks ik nul aanwijzigingen zie tot verbetering kan je een beginnend trainer die je willens en wetens aangesteld hebt met een incomplete selectie niet na een maand of drie eruit gooien.

Daarnaast, we hebben niet eens een td. Het zou toch bezopen zijn om een nieuwe trainer aan te stellen en daarna een td.

Ik ga er vanuit dat er eerst een td komt die eerst eea gaat inventariseren. Logischer is dat Ruud het hele seizoen de tijd krijgt. Komende zomer zullen Sangare en Gakpo verkocht te worden. Logischer zou zijn om aan het einde van het seizoen eventueel een trainerswissel door te voeren en met de verkoop van Sangare en Gakpo een nieuw team te bouwen.
User avatar
Mr. Spock
Internationale topspeler
Posts: 3,689
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Old name: Skywalker
Clubvoorkeur: Que miras bobo?
Favoriete speler: Giorgio Chinaglia
Send Prediction League reminder to second email adress: No

mateja wrote: 02 Oct 2022, 00:03
Heruone wrote: 02 Oct 2022, 00:01 Bosz wordt al langer als de ideale kandidaat binnen PSV beschouwd.
Geloof ik meteen. Hem verwijten dat ie nooit iets gewonnen heeft is een beetje een rare flex wat mij betreft. Zet 'm maar voor de groep.
Met clubs als De Graafschap, Vitesse en Heracles zul je niet snel een prijs pakken.
Bekerfinale met Heracles is een goede prestatie en hij werd kampioen 1e divisie.
Met Vitesse europees voetbal gehaald.

In 1 jaar Ajax 2e en de EL finale. Geen prijs nee, maar een EL finale is gewoon top. PSV komt geeneens verder dan de kwartfinale.

Maccabi: 2e en een cupfinal.

Dortmund: na een paar maanden exit

Leverkusen: Hoeveel prijzen hebben die in hun historie gewonnen? 1 Beker en 1 UEFA cup.
Bosz haalde de bekerfinale.

Lyon: verwijten dat je met een subtopper in een competitie die door PSG gedomineerd wordt geen prijzen pakt is raar.

Erwin vd Looi, Henk Fraser, Henk ten Cate, Ron Jans en Danny Blind hebben meer prijzen gewonnen. Daar maar 1 van doen?
User avatar
mateja
Internationale topspeler
Posts: 3,390
Joined: 01 Mar 2021, 09:48
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Mr. Spock wrote: 02 Oct 2022, 15:21
mateja wrote: 02 Oct 2022, 00:03

Geloof ik meteen. Hem verwijten dat ie nooit iets gewonnen heeft is een beetje een rare flex wat mij betreft. Zet 'm maar voor de groep.
Met clubs als De Graafschap, Vitesse en Heracles zul je niet snel een prijs pakken.
Bekerfinale met Heracles is een goede prestatie en hij werd kampioen 1e divisie.
Met Vitesse europees voetbal gehaald.

In 1 jaar Ajax 2e en de EL finale. Geen prijs nee, maar een EL finale is gewoon top. PSV komt geeneens verder dan de kwartfinale.

Maccabi: 2e en een cupfinal.

Dortmund: na een paar maanden exit

Leverkusen: Hoeveel prijzen hebben die in hun historie gewonnen? 1 Beker en 1 UEFA cup.
Bosz haalde de bekerfinale.

Lyon: verwijten dat je met een subtopper in een competitie die door PSG gedomineerd wordt geen prijzen pakt is raar.

Erwin vd Looi, Henk Fraser, Henk ten Cate, Ron Jans en Danny Blind hebben meer prijzen gewonnen. Daar maar 1 van doen?
Precies dit inderdaad.
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Gewoon het seizoen weggooien omdat je Ruud niet kunt ontslaan is wel heel pijnlijk.
Post Reply