AZ
-
- Vedette
Overigens bizar dat er 2x geel gegeven wordt terwijl 2x rood terecht zou zijn, zowel Alavarez als Reijnders
- DadOfFour
- Internationale topspeler
- Clubvoorkeur: PSV
Voor Álvarez vindt je nog steeds bizar? Die wordt pas geschorst als hij teveel gele kaarten heeft...Op weg naar nr 25 wrote: ↑18 Sep 2022, 20:35 Overigens bizar dat er 2x geel gegeven wordt terwijl 2x rood terecht zou zijn, zowel Alavarez als Reijnders
Als die direct rood pakt dit seizoen, eet ik m'n hamster op...
La vida és massa curta per no fer broma
- Hatseflats
- Vedette
Ik wacht nog op [mention]deninho32[/mention] om een functie hier op het forum te maken om een bericht op te slaan ik verwacht dan ook dat je bewijs levertDadOfFour wrote: ↑18 Sep 2022, 21:19Voor Álvarez vindt je nog steeds bizar? Die wordt pas geschorst als hij teveel gele kaarten heeft...Op weg naar nr 25 wrote: ↑18 Sep 2022, 20:35 Overigens bizar dat er 2x geel gegeven wordt terwijl 2x rood terecht zou zijn, zowel Alavarez als Reijnders
Als die direct rood pakt dit seizoen, eet ik m'n hamster op...
- DonyellMalen
- Legende
-
- Vedette
Die hebben vorig jaar natuurlijk een aantal jeugdspelers voor veel geld verkocht met Koopmeiners, Stengs en Boadu plus overwintert in Europa. Deze zomer Wijndal voor veel geld verkocht en ander klein grut en weer Europees voetbal.
Anderzijds staan er nog wel wat schulden op de balans als ik dat zo zie. Het is niet alleen maar hosanna, maar AZ staat er goed voor. Goed voor het Nederlands voetbal dat er een gezonde, stabiele kracht is ivm de Europeee prestaties en de coëfficiëntenlijst.
Anderzijds staan er nog wel wat schulden op de balans als ik dat zo zie. Het is niet alleen maar hosanna, maar AZ staat er goed voor. Goed voor het Nederlands voetbal dat er een gezonde, stabiele kracht is ivm de Europeee prestaties en de coëfficiëntenlijst.
-
- Legende
- Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
Wat een kut scouting hebben wij. Na 1 wedstrijd zag je al dat Kerkez een top talent is. Dan heb je dus linksbacks nodig en dan pak je zo iemand dus niet op voor 2 miljoen. Alleen al vanwege Kerkez zou ik Huiberts willen aanstellen. Leuk die rivaliteit tussen Ajax en PSV, maar zoals het er nu naar uitziet hebben we meer last van AZ (en Twente en Fey). Kan je lekker zwaaien naar je 2e CL ticket.
-
- Legende
Is de best geleide club van NL. Nooit gedoe, altijd fris voetbal, financiën keurig op orde, bepaalde ondergrens kwa prestaties met regelmatig positieve uitschieters en een opleiding die tot de top van Nederland behoort, terwijl ze in het achterland van Ajax vissen.
Kan ik alleen maar respect voor hebben. Knap gedaan
Kan ik alleen maar respect voor hebben. Knap gedaan
-
- Nationale topspeler
[mention]Menno1[/mention] Ja mee eens.
Regelmatig wordt er wat denigrerend gedaan over AZ wat ik nooit zo kan plaatsen. Doen het gewoon goed.
Iig een duidelijke visie daar met de juiste mensen op de goede plek. Gestaag verder groeien via het goed scouten en verder ontwikkelen van talent.
Okay, hij speelt links ipv rechts maar waarom zou je Kerkez voor 2 mln kopen als je Hoever voor 2,25 mln een jaar kunt huren.
Regelmatig wordt er wat denigrerend gedaan over AZ wat ik nooit zo kan plaatsen. Doen het gewoon goed.
Iig een duidelijke visie daar met de juiste mensen op de goede plek. Gestaag verder groeien via het goed scouten en verder ontwikkelen van talent.
Okay, hij speelt links ipv rechts maar waarom zou je Kerkez voor 2 mln kopen als je Hoever voor 2,25 mln een jaar kunt huren.
-
- Lid van verdienste
- Rol: Organisator Prediction League
- Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
Ach, volgende week verliest AZ van Utrecht en is het hier weer stil. AZ heeft echt een veel mindere selectie dan wij. Één speler zou bij een volledig fitte selectie bij ons basis staan.
-
- Jeugdspeler
Tja dat maakt het ook pijnlijk. Als je AZ op het moment ziet voetballen, en je zet daar onze wedstrijden naast tot op heden... Kijk alleen al naar het aantal tegen goals van ons en van AZ. Dan ga je toch wat twijfelen aan de kennis en kunde van Ruud.
- 29.04.2007
- Nationale topspeler
Des te knapper toch? Nee, ze zullen vast geen kampioen worden, maar het is gewoon knap zoals ze presteren met de middelen en spelers die ze hebben. Eigenlijk de enige subtopper van deze eeuw die ervoor heeft kunnen zorgen dat er soms over een top 4 wordt gesproken ipv de traditionele top 3.
-
- Internationale topspeler
Voor nu wel. Als iedereen bij ons fit is zou Karlsson het niet halen want dan moet je of Luuk of Madueke banken voor hem. En op het middenveld zou Reijnders nu spelen, maar als iedereen fit is zou Simons daar staan. De selectie is het probleem niet, dat we tactisch waardeloos zijn en continu iedereen geblesseerd hebben is wel een groot probleem.
- Standbeeld
- Mister PSV
Karlsson zou ik laten spelen ipv Madueke. Karlsson haalt Cody statistieken en Madueke is altijd geblesseerd.
-
- Legende
- Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
Madueke is voor mij gewoon geen onbetwiste basisspeler, altijd geblesseerd. Zsm verkopen zolang die hype er nog is. Karlsson scoort minimaal 15 goals. Maar goed, uiteindelijk heeft Pascal focking Jansen het beter voor elkaar met slechtere spelers.
-
- Nationale topspeler
-
- Nationale topspeler
Het is niet alleen Pascal Jansen, AZ heeft het over de hele breedte goed voor elkaar. Jong AZ bulkt van het talent, ze hebben een verstandig aankoopbeleid (nu weer Kerkez) en vooral een herkenbare speelwijze. Dat is gewoon heel knap.
-
- Legende
AZ doet veel dingen goed, maar je moet de club ook weer niet over idealiseren. Het aankoopbeleid van de zomer 2021 van AZ was echt bagger. Zowel de start van de competitie als de laatste maanden waren ronduit slecht waardoor AZ 5e werd en nog hun best moesten doen om Europees voetbal te kunnen behalen. De eerste weken van AZ dit seizoen waren ook heel matig en supporters van AZ waren helemaal klaar met Pascal Jansen. Ook bij AZ is er nog genoeg voor verbetering vatbaar.
Neemt niet weg dat AZ het verder wel erg goed doet en dat de kracht vooral de organisatie is waardoor daaronder trainers en spelers makkelijker kunnen worden ingepast. De visie van AZ is duidelijk en ondanks dat daar met regelmaat ook nog wel hiaten inzitten, is het wel de kracht van ze waardoor ze een goed zowel sportief als financieel beleid hebben. De manier van spelen is duidelijk waar de trainer dan wel zijn eigen accenten bij mag voegen, maar er worden wel bepaalde patronen en manier van spelen geëist. Evenals dat AZ met regelmaat in de winterstop al een jonge speler haalt die dan alvast een half jaar mag acclimatiseren. (Gaat de ene keer wel beter dan de andere keer)
Die duidelijkheid en bepaalde visie zorgt er wel voor dat AZ al jarenlang het op basis van hun begroting goed doen. De visie van PSV waar ze van onderaf trainers willen opleiden is de vraag of dat wel een juiste is. Tevens brengt dat ook meer veranderingen mee, omdat zoals Gerbrands het verwoordde hij denkt in goede en slechte trainers. Als je kijkt naar de succesvolle teams dan kijken ze eerst naar wat ze willen en hoe ze willen spelen om daarna de trainer er bij te zoeken. En dan kan dat soms ook een onervaren trainer zijn voor dat niveau, maar die is wel op basis van bepaalde kwaliteiten gehaald die pas in jouw filosofie.
Neemt niet weg dat AZ het verder wel erg goed doet en dat de kracht vooral de organisatie is waardoor daaronder trainers en spelers makkelijker kunnen worden ingepast. De visie van AZ is duidelijk en ondanks dat daar met regelmaat ook nog wel hiaten inzitten, is het wel de kracht van ze waardoor ze een goed zowel sportief als financieel beleid hebben. De manier van spelen is duidelijk waar de trainer dan wel zijn eigen accenten bij mag voegen, maar er worden wel bepaalde patronen en manier van spelen geëist. Evenals dat AZ met regelmaat in de winterstop al een jonge speler haalt die dan alvast een half jaar mag acclimatiseren. (Gaat de ene keer wel beter dan de andere keer)
Die duidelijkheid en bepaalde visie zorgt er wel voor dat AZ al jarenlang het op basis van hun begroting goed doen. De visie van PSV waar ze van onderaf trainers willen opleiden is de vraag of dat wel een juiste is. Tevens brengt dat ook meer veranderingen mee, omdat zoals Gerbrands het verwoordde hij denkt in goede en slechte trainers. Als je kijkt naar de succesvolle teams dan kijken ze eerst naar wat ze willen en hoe ze willen spelen om daarna de trainer er bij te zoeken. En dan kan dat soms ook een onervaren trainer zijn voor dat niveau, maar die is wel op basis van bepaalde kwaliteiten gehaald die pas in jouw filosofie.