Nieuwe trainer PSV

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ja, het is een nachtmerrie om zo te blijven aanmodderen. Er moet grondig en rap iets veranderen, Ruud moet nu echt resultaten gaan halen. Deze week al. Ben zelf normaal gesproken totaal niet van dit soort relatief snelle beslissingen om een trainer er nu al uit te gooien, maar ik zie amper aanknopingspunten onder RvN.
nilssonH
Moderator
Posts: 11,043
Joined: 18 May 2018, 15:15
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Gaat niet gebeuren, maar zou ik ook een interessante trainer vinden.

Op weg naar nr 26
Vedette
Posts: 6,156
Joined: 02 Apr 2019, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Erik ten Hag is binnenkort weer fulltime woonzaam in Oldenzaal.
User avatar
Heruone
Lid scoutingsteam
Posts: 8,164
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

nilssonH wrote: 02 Oct 2022, 16:09 Gaat niet gebeuren, maar zou ik ook een interessante trainer vinden.

WaArOm ZoUdEn We EeN tRaInEr AaNsTeLLeN dIe NeT oNtSlAgEn Is?
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19,255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

:mrgreen:
Mikelvb
Nationale topspeler
Posts: 1,867
Joined: 19 Apr 2022, 17:26
Send Prediction League reminder to second email adress: No

nilssonH wrote: 02 Oct 2022, 16:09 Gaat niet gebeuren, maar zou ik ook een interessante trainer vinden.

Een trainer ontslagen wordt wegens slechte prestaties een interessante trainer vinden voor PSV? Mis ik hier iets? Heeft hij een bepaalde style die interessant is?
Last edited by Mikelvb on 02 Oct 2022, 16:56, edited 1 time in total.
User avatar
Heruone
Lid scoutingsteam
Posts: 8,164
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Kasper Hjelmund, bondscoach van Denenmarken is ook een goede trainer. Ik vind Bo Svensson met Mainz zeer interessant. Bosz ook idem dito. Binnen Nederland Pascal Janssen. En Lage is inderdaad ook een goede trainer.

Ik blijf erbij dat je vorig seizoen Jesse Marsch had moeten aanstellen.

Edit: Whahahaha, en daar zijn idd de eerste kneuzige reacties omtrent Lage :mrgreen: Zo voorspelbaar dit forum. Net als de eeuwige roep om Cocu en het altijd wijzen naar Bosz die geen prijzenpakkerd is.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
User avatar
Skuddem
Nationale topspeler
Posts: 2,494
Joined: 14 Jan 2022, 16:39
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Over voorspelbaar gesproken: dit geweldige nieuwe topic. Ten eerste gaat het niet gebeuren, ten tweede krijg ik er plaatsvervangende schaamte van hier.
User avatar
Lorenzo von Matterhorn
Internationale topspeler
Posts: 3,416
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Hadden we Mark van Bommel nog maar.
User avatar
deninho32
Site Admin
Posts: 16,178
Joined: 25 Aug 2017, 11:14
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Vinnie Jones
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Heruone wrote: 02 Oct 2022, 16:54 Kasper Hjelmund, bondscoach van Denenmarken is ook een goede trainer. Ik vind Bo Svensson met Mainz zeer interessant. Bosz ook idem dito. Binnen Nederland Pascal Janssen. En Lage is inderdaad ook een goede trainer.

Ik blijf erbij dat je vorig seizoen Jesse Marsch had moeten aanstellen.

Edit: Whahahaha, en daar zijn idd de eerste kneuzige reacties omtrent Lage :mrgreen: Zo voorspelbaar dit forum. Net als de eeuwige roep om Cocu en het altijd wijzen naar Bosz die geen prijzenpakkerd is.
Bosz was echt een geweldige keuze geweest. Leuk en herkenbaar voetbal dat zich afspeelt op de helft van de tegenstander. Dat het risicovol is en af en toe punten kost is niet zo'n probleem vind ik. Nu verliest PSV ook al jaren een berg punten, maar dan met saai kutspel.
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Fedeli sono i cani. ~ Salvatore Riina
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Slot vandaag weer geen driepunter voor de 3e keer in 8 wedstrijden. Thuis gelijk tegen Heerenveen en uit bij NEC met de geweldige aankopen van hen. Net als tegen PSV de complete voorhoede gewisseld en vandaag waren de gebreken van Danilo en die Mecixaanse spits mogen aanschouwen. Het middenveld is totaal niet in balans en al die aanvallers die geroemd werden tegen Sturm Graz weer waanzinnig slecht. Feyenoord heeft BY FAR het makkelijkste programma van de top 5 gehad.

En ondanks dat hoor ik hem net op de persconferentie aan en daar raak je niet van in paniek als Feyenoord supporter. Ik ben blij dat ze niet hebben doorgepakt bij Zerrouki want dat had ze echt een boost gegeven.
Josef Dettelbacher
Legende
Posts: 20,086
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Heruone wrote: 02 Oct 2022, 16:54 Kasper Hjelmund, bondscoach van Denenmarken is ook een goede trainer. Ik vind Bo Svensson met Mainz zeer interessant. Bosz ook idem dito. Binnen Nederland Pascal Janssen. En Lage is inderdaad ook een goede trainer.

Ik blijf erbij dat je vorig seizoen Jesse Marsch had moeten aanstellen.

Edit: Whahahaha, en daar zijn idd de eerste kneuzige reacties omtrent Lage :mrgreen: Zo voorspelbaar dit forum. Net als de eeuwige roep om Cocu en het altijd wijzen naar Bosz die geen prijzenpakkerd is.
Het frappante is dat er op het moment dat Schmidt aankondigde te stoppen, er m.i. uitzonderlijk veel keuze was voor PSV op de trainersmarkt. Een aantal trainers die bij een grotere club ontslagen waren of op de nominatie stonden, een aantal trainers die het al een behoorlijk tijd goed goed bij een middenmoter of net onder PSV, en ook de meer ervaren Cocu was vrij op te pikken.

De keuze voor Ruud was dus niet uit noodzaak geboren..
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Massimo
Legende
Posts: 13,814
Joined: 21 Sep 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Bosz was na Cocu heel dichtbij om trainer van PSV te worden. Volgens mij heeft PSV begin dit jaar ook wel voorzichtig geïnformeerd, maar werd het ook al vrij snel duidelijk dat het hem niet werd. Wellicht dat hij op korte termijn vrijkomt. Tenzij hij opeens alleen maar gaat winnen is het daar in Lyon een kwestie van tijd. Hjulmand vind ik een hele interessante optie, maar heeft na het WK nog een anderhalf jaar contract. Bo Svensson ken ik niet goed genoeg.
loginnaam
Internationale topspeler
Posts: 3,382
Joined: 10 Nov 2019, 08:06
Send Prediction League reminder to second email adress: No

[mention]Heruone[/mention] Jesse Marsch zit nu bij Leeds in de Premier League. Ik denk niet dat het realistisch was geweest hem te halen als opvolger van Schmidt, zeker met onze beperkte financiële mogelijkheden.
Josef Dettelbacher
Legende
Posts: 20,086
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

loginnaam wrote: 02 Oct 2022, 17:39 @Heruone Jesse Marsch zit nu bij Leeds in de Premier League. Ik denk niet dat het realistisch was geweest hem te halen als opvolger van Schmidt, zeker met onze beperkte financiële mogelijkheden.
Schmidt was ook niet realistisch, maar het lukte wel. Het is maar net of de timing en het verhaal goed is.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Ronaldio
Meervoudig international
Posts: 1,355
Joined: 23 Jul 2022, 21:30
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

DonyellMalen wrote: 02 Oct 2022, 15:31 Ja, het is een nachtmerrie om zo te blijven aanmodderen. Er moet grondig en rap iets veranderen, Ruud moet nu echt resultaten gaan halen. Deze week al. Ben zelf normaal gesproken totaal niet van dit soort relatief snelle beslissingen om een trainer er nu al uit te gooien, maar ik zie amper aanknopingspunten onder RvN.


De oplossing op korte termijn is Luuk de Jong. Sinds hij wegviel heeft PSV voorin geen aanspeelpunt meer. Niemand die een bal kan vasthouden, of verdedigers meetrekt zodat spelers als Gakpo en Xavi ruimte krijgen.

Het is gewoon heel dom om met maar 1 spits het seizoen in te gaan. Bedankt John de Jong. Met je zoveelste gemankeerde selectie in 4 jaar!
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25,115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Heruone wrote: 02 Oct 2022, 16:41
nilssonH wrote: 02 Oct 2022, 16:09 Gaat niet gebeuren, maar zou ik ook een interessante trainer vinden.
WaArOm ZoUdEn We EeN tRaInEr AaNsTeLLeN dIe NeT oNtSlAgEn Is?
Mooi, doen hoeven we straks ook niet voor Bosz te gaan volgens die theorie. :mrgreen:
loginnaam
Internationale topspeler
Posts: 3,382
Joined: 10 Nov 2019, 08:06
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Josef Dettelbacher wrote: 02 Oct 2022, 18:02
loginnaam wrote: 02 Oct 2022, 17:39 @Heruone Jesse Marsch zit nu bij Leeds in de Premier League. Ik denk niet dat het realistisch was geweest hem te halen als opvolger van Schmidt, zeker met onze beperkte financiële mogelijkheden.
Schmidt was ook niet realistisch, maar het lukte wel. Het is maar net of de timing en het verhaal goed is.
Klopt, maar gegeven dat hij nu bij Leeds zit en het verhaal qua financiële mogelijkheden niet zo overtuigend zou zijn, lijkt het mij niet erg realistisch dat we Marsch binnen hadden kunnen halen. Schmidt kreeg volgens mij een beter verhaal (voor corona) gepresenteerd dan we nu kunnen doen.
User avatar
Trixm
Vedette
Posts: 6,536
Joined: 06 Sep 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Josef Dettelbacher wrote: 02 Oct 2022, 18:02
loginnaam wrote: 02 Oct 2022, 17:39 @Heruone Jesse Marsch zit nu bij Leeds in de Premier League. Ik denk niet dat het realistisch was geweest hem te halen als opvolger van Schmidt, zeker met onze beperkte financiële mogelijkheden.
Schmidt was ook niet realistisch, maar het lukte wel. Het is maar net of de timing en het verhaal goed is.
Dat laatste maakt wellicht de kans groter, maar dan nog is de kans klein. Je hebt het niet zelf in de hand
Saibari is underrated.
Thijs
Lid van verdienste
Posts: 17,021
Joined: 01 Sep 2017, 06:29
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Grasmat wrote: 02 Oct 2022, 18:16
Heruone wrote: 02 Oct 2022, 16:41

WaArOm ZoUdEn We EeN tRaInEr AaNsTeLLeN dIe NeT oNtSlAgEn Is?
Mooi, doen hoeven we straks ook niet voor Bosz te gaan volgens die theorie. :mrgreen:
Krijgen we wel erg vaak onervaren trainers, ben ik bang.
Madueke
Legende
Posts: 10,870
Joined: 26 Jun 2019, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Menno1
Legende
Posts: 16,064
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Lorenzo von Matterhorn wrote: 02 Oct 2022, 17:01 Hadden we Mark van Bommel nog maar.
Eh...nee. Die maakte de hele club kapot. En presteerde niks,.

Bosz weer verloren; ik zou zeggen: schuif maar door. Die laat in ieder geval je team fatsoenlijk en attractief spelen.
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25,115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Waarom zou Bosz, die faalt bij Lyon ons wel succes gaan brengen?

Of zoals ons Heruoon zou zeggen:
"WaArOm ZoUdEn We EeN tRaInEr AaNsTeLLeN dIe NeT oNtSlAgEn Is?" :mrgreen:
User avatar
Heruone
Lid scoutingsteam
Posts: 8,164
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik wil best antwoord op die vraag geven haha, maar ik weet nu al dat heel veel mensen toch al geïndoctrineerd zitten in de Bosz haat.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
Thijs
Lid van verdienste
Posts: 17,021
Joined: 01 Sep 2017, 06:29
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Menno1 wrote: 02 Oct 2022, 22:43
Lorenzo von Matterhorn wrote: 02 Oct 2022, 17:01 Hadden we Mark van Bommel nog maar.
Eh...nee. Die maakte de hele club kapot. En presteerde niks,.

Bosz weer verloren; ik zou zeggen: schuif maar door. Die laat in ieder geval je team fatsoenlijk en attractief spelen.
Daar denken ze in Lyon en Dortmund anders over, geloof ik.

Maar lijkt me op zich ook een prima trainer, maar ook bij hem is het belangrijk dat we eerst weer een idee hebben wat voor club we willen zijn. Anders kun je aanstellen wie je wilt, maar gaat het geen succes worden.
Post Reply