Robson de Souza wrote: ↑03 Oct 2022, 10:25
psvgouda wrote: ↑03 Oct 2022, 09:49
Als er al iets gaat gebeuren, als hè, dan zal Faber wel instappen. Maar er zal minstens tot de 'winterstop' worden gewacht
Faber speelde wel realistisch met een bagger team en won daarmee uit bij Vitesse en FC Groningen ondanks een moraal die onder het vriespunt lag dankzij Van Bommel. Ik zou willen dat Van Nistelrooy iets van realisme liet zien in zijn manier van spelen.
Faber had een beter plan om druk te zetten en ging gewoon even terug naar de basis. Overigens niet in zijn eerste wedstrijd na het ontslag van v Bommel want toen speelde hij tegen GVVV (2-1 winst na verlenging) met; Unnerstall, Dumfries, Schwaab, Viergever, Boscagli, Rosario, Pereiro, Doan (middenveld), Ihattaren, Mitroglou en Gakpo
Daarna tegen Zwolle met Unnerstall, Teze, Baumi, Schwaab, Viergever, Hendrix, Rosario, Ihattaren, Doan, Bergwijn (spits) en Gakpo en won ie thuis met 4-1.
Tijdens de winterstop ging hij zelfs met Hendrix op 10 trainen en werd het uiteindelijk Thomas samen met Lammers voorop. Wat een selectie hadden we toen joh... en dan speelde bv Doan niet eens, Boscagli niet als CV, Teze niet als CV, Guti op de bank ipv Rosario/Hendrix.... en wel aanmodderen met Baumi Schwaab en Viergever. Als je dat toch op een rijtje zet dan weet ik niet of Faber nou zo'n geweldig inzicht heeft want Roger deed met die spelers vrijwel alles 180 graden anders. En Roger en Faber vergelijken is eigenlijk al een gele kaart waard. Toen het langzaam beter en beter ging werd de as: Schwaab-Viergever-Hendrix-Rosario-Thomas en Lammers. Als je kijkt naar de spelers die we nu hebben dan mag je toch wel iets meer verwachten denk ik dan.