Nieuwe trainer PSV

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
milansandro
Legende
Posts: 10,609
Joined: 04 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

11 Sir Tinus wrote: 03 Oct 2022, 11:00
milansandro wrote: 03 Oct 2022, 10:57 5-3-2..
Benitez
Hoever (ja Hoever omdat hij de meeste kwaliteiten heeft voor dit systeem) Teze, Ramalho, Obispo, Max
Sangare, Xavi, Veerman
Gakpo, Vertessen (el Ghazi)

Lekker inzakken, compact spelen, en counteren..
Wel knap om 3 CV's op te stellen en de beste CV op de bank te zetten :)
Brantwaith voor Obispo, ook goed hoor ;)
Activism is a way for useless people to feel important
— Thomas Sowell
milansandro
Legende
Posts: 10,609
Joined: 04 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ittot wrote: 03 Oct 2022, 11:01 Veel hebben het over naar terug naar de "basis" waarmee we volgens sommige zoals ik het lees zouden moeten gaan inzakken maar volgens mij is dat 1. wat Ruud juist probeert te doen en wat dus (nog) niet lukt en 2. terug naar de "basis" zou voor mij ook kunnen betekenen dat we weer veel meer terug gaan naar hoe Schmidt speelde. Hoe je het went of keert, het afgelopen seizoen was echt enorm stabiel. Omdat tegenstanders zich met 11 man ingroeven was het niet altijd super aantrekkelijk, ook omdat wij soms variatie (dus niet in het midden blijven aankloten maar soms ook meer gebruik maken van de ruimte aan de zijkanten) en/of kwaliteit/ creativiteit misten. Maar het was wel stabiel, we gaven veel minder kansen weg dan nu. Ja ook toen veel tegengoals maar de uitvoering van de speelwijze en het wedstrijdbeeld was veel stabieler. Tegengoals kwamen vaak voort uit fouten vd keeper of zondagsschot.

Daarnaast kostte het Schmidt wel een heel seizoen om deze stabiliteit erin te krijgen. Het begin bij Schmidt zag je, veel duidelijker dan bij Ruud, wat hij wilde maar zag je ook dat in wedstrijden ook enorm verschil in kwaliteit van wat we leverden. In die fase zitten we ook nu met Ruud, alleen is Schmidt veel meer ervaren.

Ik zou juist willen zien dat we weer terug gaan naar de speelwijze van vorig seizoen met wat accentveranderingen. Dat mag Ruud doen, of iemand anders. Bosz lijkt me waardeloos overigens. Zwaar, zwaar overrated. net als een hele hoop andere dingen bij Ajax.
Ja echt?
Bijna geen topper gewonnen..
Ontzettend veel tegendoelpunten..
Geen Cl..
in de EL voor de winter al uitgeschakeld..
Je kunt veel zeggen over vorig seizoen, maar stabiel was het niet..
Activism is a way for useless people to feel important
— Thomas Sowell
Zuc0
Nationale topspeler
Posts: 2,308
Joined: 22 Jun 2022, 17:28
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Grasmat wrote: 03 Oct 2022, 09:46 Gewoon Ramzi doorschuiven en de kans geven.
Nou ja, niet mee eens. Waarom weer intern oplossen. Dat is met Van Bommel en De Jong ook niet goed verlopen. Gewoon iemand met frisse blik, ervaring en een echte motivator. Robert Maaskant dus.
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Terug naar basis vind ik spelers op hun beste positie opstellen, geen ingewikkelde tactieken waarbij je wil finetunen want de basis is nog niet eens goed genoeg. Het middenveld functioneert totaal niet en dat is het hart en ziel van dit elftal. Daar ligt een gedeelte van de sleutel denk ik en ik vind dat gerommel in de spits en op rechtsbuiten ook dramatisch. Los die 2 dingen op en 80% van de problemen zijn als sneeuw voor de zon verdwenen.
User avatar
DadOfFour
Internationale topspeler
Posts: 3,536
Joined: 28 Feb 2021, 10:48
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Zuc0 wrote: 03 Oct 2022, 11:13
Grasmat wrote: 03 Oct 2022, 09:46 Gewoon Ramzi doorschuiven en de kans geven.
Nou ja, niet mee eens. Waarom weer intern oplossen. Dat is met Van Bommel en De Jong ook niet goed verlopen. Gewoon iemand met frisse blik, ervaring en een echte motivator. Robert Maaskant dus.
Ook hier smileys gebruiken graag...
La vida és massa curta per no fer broma
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25,115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Nee joh niet nodig, hier zou zelfs [mention]Ardbeg[/mention] niet ingetrapt zijn. :mrgreen:
DeEintovenaar
Nationale topspeler
Posts: 2,275
Joined: 24 Mar 2022, 09:22
Send Prediction League reminder to second email adress: No

11 Sir Tinus wrote: 03 Oct 2022, 11:15 Terug naar basis vind ik spelers op hun beste positie opstellen, geen ingewikkelde tactieken waarbij je wil finetunen want de basis is nog niet eens goed genoeg. Het middenveld functioneert totaal niet en dat is het hart en ziel van dit elftal. Daar ligt een gedeelte van de sleutel denk ik en ik vind dat gerommel in de spits en op rechtsbuiten ook dramatisch. Los die 2 dingen op en 80% van de problemen zijn als sneeuw voor de zon verdwenen.
Ik denk dat Schmidt het heel goed gezien heeft. Een middenveld met Sangaré op 6 en Veerman op 8 gaat niet. En daarmee sta je voor een probleem. Om Sangaré in zijn kracht te gebruiken heb je Guti nodig maar dat betekent ook dat er voor Veerman eigenlijk geen plek is tenzij hij op 10 gaat spelen, maar daar vind ik Xavi bezig. Wat je dan zou kunnen overwegen is om 41212 te gaan spelen maar dan gebruik je Luuk weer niet in zijn kracht wanneer hij terug is. Het is de vraag welke trainer deze knoop kan doorhakken of welke trainer hier een passende tactiek bij zou hebben.
Ben het ook met je eens dat telkens maar blijven wijzigen op RV en Spits echt niet helpt. Dan vervolgens ook nog constant je verdediging overhoop gooien is ook niet echt handig. Ik hoop dat RvN die dingen gaat in zien want het lijkt mij toch zo dat iedere trainer dat wel ziet.
Robson de Souza
Vedette
Posts: 6,654
Joined: 27 Aug 2017, 18:28
Send Prediction League reminder to second email adress: No

DeEintovenaar wrote: 03 Oct 2022, 11:32
11 Sir Tinus wrote: 03 Oct 2022, 11:15 Terug naar basis vind ik spelers op hun beste positie opstellen, geen ingewikkelde tactieken waarbij je wil finetunen want de basis is nog niet eens goed genoeg. Het middenveld functioneert totaal niet en dat is het hart en ziel van dit elftal. Daar ligt een gedeelte van de sleutel denk ik en ik vind dat gerommel in de spits en op rechtsbuiten ook dramatisch. Los die 2 dingen op en 80% van de problemen zijn als sneeuw voor de zon verdwenen.
Ik denk dat Schmidt het heel goed gezien heeft. Een middenveld met Sangaré op 6 en Veerman op 8 gaat niet. En daarmee sta je voor een probleem. Om Sangaré in zijn kracht te gebruiken heb je Guti nodig maar dat betekent ook dat er voor Veerman eigenlijk geen plek is tenzij hij op 10 gaat spelen, maar daar vind ik Xavi bezig. Wat je dan zou kunnen overwegen is om 41212 te gaan spelen maar dan gebruik je Luuk weer niet in zijn kracht wanneer hij terug is. Het is de vraag welke trainer deze knoop kan doorhakken of welke trainer hier een passende tactiek bij zou hebben.
Ben het ook met je eens dat telkens maar blijven wijzigen op RV en Spits echt niet helpt. Dan vervolgens ook nog constant je verdediging overhoop gooien is ook niet echt handig. Ik hoop dat RvN die dingen gaat in zien want het lijkt mij toch zo dat iedere trainer dat wel ziet.
Veerman speelde ook een aantal prima potten hangend op rechts dacht ik.
loginnaam
Internationale topspeler
Posts: 3,382
Joined: 10 Nov 2019, 08:06
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ykhim wrote: 03 Oct 2022, 09:03 Ik kijk liever naar de middelen die ze in tijdperk Bosz hadden i.p.v. naar 1993. Dat mag je van mij best doen, maar dan hoef je het niet over geloofwaardigheid te hebben. Moet je eens voorstellen dat Klopp had gezegd dat een titel voor Liverpool niet echt realistisch of mogelijk was na 30 jaar ellende. Of dat Guardiola morgen serieus gaat beweren dat ze bij ManCity niet moeten worden afgerekend op succes in de CL, want die hebben ze nog nooit gewonnen. Laat me niet lachen hoor.

Maar goed, het leidt allemaal af van de essentie, namelijk dat het voetbal van Bosz te weinig oplevert.
Maar waar blijkt dan uit dat Leverkusen ten tijde van Bosz de middelen had om wel prijzen te winnen? De prestaties van Leverkusen voor Bosz en na Bosz zijn helemaal niet beter dan onder Bosz. Ja, hij heeft niet echt overgepresteerd met Leverkusen, maar lijkt ook niet echt ondergepresteerd te hebben (iig niet in zijn eerste anderhalve seizoen daar, en na een paar jaar lijkt elke trainer daar minder te gaan presteren), dus wat dat betreft lijkt hij wel op zo'n middelmatige superster uit het artikel van Heruone.

Maar als ik het goed begrijp wil je gewoon wachten totdat Klopp of Guardiola vrij komen? ;)
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Grasmat wrote: 03 Oct 2022, 11:21 Nee joh niet nodig, hier zou zelfs @Ardbeg niet ingetrapt zijn. :mrgreen:
Trut
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Veerman moet je niet uit zijn comfort halen maar zorgen dat hij wél functioneert. Sangaré in de punt naar achteren zou kunnen werken met Guti als verbinder en Veerman als allrounder. Dan even geen Til of Xavi op 10 maar dat wordt pas een probleem als Luuk terug is.
User avatar
alu.w
Regelmatige invaller
Posts: 399
Joined: 04 Nov 2020, 15:59
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ron Jans
Ittot
Internationale topspeler
Posts: 4,270
Joined: 26 Sep 2020, 21:24
Send Prediction League reminder to second email adress: No

milansandro wrote: 03 Oct 2022, 11:07
Ittot wrote: 03 Oct 2022, 11:01 Veel hebben het over naar terug naar de "basis" waarmee we volgens sommige zoals ik het lees zouden moeten gaan inzakken maar volgens mij is dat 1. wat Ruud juist probeert te doen en wat dus (nog) niet lukt en 2. terug naar de "basis" zou voor mij ook kunnen betekenen dat we weer veel meer terug gaan naar hoe Schmidt speelde. Hoe je het went of keert, het afgelopen seizoen was echt enorm stabiel. Omdat tegenstanders zich met 11 man ingroeven was het niet altijd super aantrekkelijk, ook omdat wij soms variatie (dus niet in het midden blijven aankloten maar soms ook meer gebruik maken van de ruimte aan de zijkanten) en/of kwaliteit/ creativiteit misten. Maar het was wel stabiel, we gaven veel minder kansen weg dan nu. Ja ook toen veel tegengoals maar de uitvoering van de speelwijze en het wedstrijdbeeld was veel stabieler. Tegengoals kwamen vaak voort uit fouten vd keeper of zondagsschot.

Daarnaast kostte het Schmidt wel een heel seizoen om deze stabiliteit erin te krijgen. Het begin bij Schmidt zag je, veel duidelijker dan bij Ruud, wat hij wilde maar zag je ook dat in wedstrijden ook enorm verschil in kwaliteit van wat we leverden. In die fase zitten we ook nu met Ruud, alleen is Schmidt veel meer ervaren.

Ik zou juist willen zien dat we weer terug gaan naar de speelwijze van vorig seizoen met wat accentveranderingen. Dat mag Ruud doen, of iemand anders. Bosz lijkt me waardeloos overigens. Zwaar, zwaar overrated. net als een hele hoop andere dingen bij Ajax.
Ja echt?
Bijna geen topper gewonnen..
Ontzettend veel tegendoelpunten..
Geen Cl..
in de EL voor de winter al uitgeschakeld..
Je kunt veel zeggen over vorig seizoen, maar stabiel was het niet..
Ja inderdaad. We verloren structureel de toppers, dat is ook een vorm van stabiliteit ;). Maar zonder gekheid, we haalden dus 81 punten vorig seizoen en we wonnen zo'n beetje alle wedstrijden tegen mindere elftallen. Als je kijkt waar we vandaag kwamen vanuit het corona seizoen dan hebben we echt gigastappen gezet. Dus ik vind dat inderdaad best stabiel. Zeker met een beetje minder pech in toppers of met scheidsrechters waren we "gewoon" kampioen geworden. En ik had ook het gevoel dat we nog echt stappen konden zetten dit seizoen,

Het spelbeeld vond ik ook veel stabieler dan nu. Natuurlijk domineerden we niet 90 minuten maar je zag wel duidelijk hoe we wilden spelen en waren 80% vd wedstrijd de bovenliggende partij. Ook waren issues uit het eerste seizoen steeds minder van toepassing, zoals wat je nu weer ziet, de enorme wisselvalligheid in een wedstrijd en de enorme ruimtes tussen de linies die we weg geven. Je zag uberhaupt iets van speelwijze, dat is al per definitie meer stabiel dan wat we nu voorgeschoteld krijgen.

CL was ook pech. We waren veel en veel beter dan een Benfica, wat later ook Ajax uitschakelden overigens. En met beter bedoel ik ook echt beter tijdens de wedstrijd en niet op papier zoals tegen de Rangers dit seizoen.

EL was inderdaad slecht, net als de Conference League. PSV speelt al jaren slecht in europa en dat mag best eens doorbroken worden.

tegendoelpunten had ik al aangegeven. Ja veel tegendoelpunten. Maar als je kijkt naar de statistieken gaven we niet zoveel weg, helemaal niet in verhouding met nu. We hadden best wat fouten van de keepers erbij en geluksgoals. Het was verdedigend niet top, daarvoor missen we ook kwaliteit, maar wel echt 100000x beter dan nu. En dat heeft te maken met de speelwijze, automatismen etc.

Dus ja ik vond het spelbeeld en de kwaliteit van het uitvoeren een stuk beter en stabieler dan dit seizoen. En nee het was niet een seizoen met een gouden randje maar daarvoor heb je een beetje geluk en/of wat extra kwaliteit nodig. Maar je moet niet vergeten waar we vandaan kwamen.
User avatar
ruuddevil
Legende
Posts: 12,759
Joined: 25 Aug 2017, 11:39
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Grasmat wrote: 03 Oct 2022, 09:46 Gewoon Ramzi doorschuiven en de kans geven.
Inderdaad! En als die niet bevalt dan hebben we Stijn Schaars als kroonprins.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Vergeet Theo Lucius vooral niet.
Consigliere
Talent
Posts: 76
Joined: 02 Oct 2022, 18:57
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik gooi hem er gewoon nog een keer in, deze ervaren coach die weet te winnen en waarvan het contract binnen een half jaar afloopt. Toch beter dan Bosz of anderen die nog nooit iets hebben gewonnen.
Consigliere wrote: 03 Oct 2022, 07:03 Ik gooi er even een andere naam in, Marcelo Gallardo. De succes coach van River Plate die tot december 2022 een contract heeft. Kan ook nog wat Zuid Amerikaanse slagers voor onze defensie meenemen. Hij is 3 keer uitgeroepen tot Zuid Amerikaans coach van het jaar en heeft 2 keer de Zuid Amerikaanse Champions League gewonnen. In ieder geval iemand die weet hoe hij moet winnen met een elftal.

User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25,115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Is it you Marcelo? Je hebt het Nederlands al aardig onder de knie met je open sollicitatie :P

Maar neem, Gallardo zou echt heel vet zijn, alleen onhaalbaar denk ik. Die stapt bij een grote Zuid Europese club in bij zijn overstap naar Europa is mijn verwachting.
Proberen kan altijd, hup John euh...
DeEintovenaar
Nationale topspeler
Posts: 2,275
Joined: 24 Mar 2022, 09:22
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Robson de Souza wrote: 03 Oct 2022, 11:38
DeEintovenaar wrote: 03 Oct 2022, 11:32

Ik denk dat Schmidt het heel goed gezien heeft. Een middenveld met Sangaré op 6 en Veerman op 8 gaat niet. En daarmee sta je voor een probleem. Om Sangaré in zijn kracht te gebruiken heb je Guti nodig maar dat betekent ook dat er voor Veerman eigenlijk geen plek is tenzij hij op 10 gaat spelen, maar daar vind ik Xavi bezig. Wat je dan zou kunnen overwegen is om 41212 te gaan spelen maar dan gebruik je Luuk weer niet in zijn kracht wanneer hij terug is. Het is de vraag welke trainer deze knoop kan doorhakken of welke trainer hier een passende tactiek bij zou hebben.
Ben het ook met je eens dat telkens maar blijven wijzigen op RV en Spits echt niet helpt. Dan vervolgens ook nog constant je verdediging overhoop gooien is ook niet echt handig. Ik hoop dat RvN die dingen gaat in zien want het lijkt mij toch zo dat iedere trainer dat wel ziet.
Veerman speelde ook een aantal prima potten hangend op rechts dacht ik.
Ja heb je helemaal gelijk in. En met Luuk in de spits kan dat best een aardige optie zijn. Ik hoop dat Ruud er iets mee gaat doen want zo kan het gewoon niet langer. Veerman en Sangaré op het middenveld is gewoon te gevaarlijk.
loginnaam
Internationale topspeler
Posts: 3,382
Joined: 10 Nov 2019, 08:06
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Consigliere wrote: 03 Oct 2022, 12:46 Ik gooi hem er gewoon nog een keer in, deze ervaren coach die weet te winnen en waarvan het contract binnen een half jaar afloopt. Toch beter dan Bosz of anderen die nog nooit iets hebben gewonnen.
Consigliere wrote: 03 Oct 2022, 07:03 Ik gooi er even een andere naam in, Marcelo Gallardo. De succes coach van River Plate die tot december 2022 een contract heeft. Kan ook nog wat Zuid Amerikaanse slagers voor onze defensie meenemen. Hij is 3 keer uitgeroepen tot Zuid Amerikaans coach van het jaar en heeft 2 keer de Zuid Amerikaanse Champions League gewonnen. In ieder geval iemand die weet hoe hij moet winnen met een elftal.

Ik denk dat Gallardo het eerst ook maar moet laten zien in Europa. Hij doet het fantastisch goed bij River Plate, maar in Europa heeft hij ook met veel meer andere culturen om te gaan in zijn spelersgroep. Hoe gaat hij daarmee om? Een overstap naar een Zuid-Europese competitie lijkt dan ook veel logischer voor hem.

Verder, om hem als nieuwe coach binnen te halen zou je echt een TD moeten hebben die hem kent en weet hoe hij is en op basis daarvan wel de gok durft te nemen dat hij het hier ook waar kan maken en daarbij de juiste ondersteuning kan geven.
User avatar
Lorenzo von Matterhorn
Internationale topspeler
Posts: 3,416
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Doe maar Ron Jans. Is misschien geen topper, maar tenminste iemand die trainer is van beroep.
Demenkovets
Vaste waarde in elftal
Posts: 741
Joined: 06 Aug 2019, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Met RvN kun je wat mij betreft eigenlijk 2 kanten op.

1. Je trekt nu al je conclusies en om zijn trainersreputatie niet nu al in de knop te vermorzelen kun je hem ook onder het mom van 'te vroeg' uit de spotlights halen en weer terug op een andere functie zetten. Een hard ontslag is dan -mits met wederzijdse acceptatie- niet nodig, wel onderkennen dat RvN zelf aanvankelijk ook gelijk had dat het nog niet het beste moment voor hem was. Daarmee bescherm je nog zo goed als mogelijk zijn carrière, want zo vroeg op een nette manier zonder dat het escaleert zal hij daar naar mijn idee nog niet teveel schade van ondervinden. Laat hem dan maar de geleidelijke weg pakken om zijn trainerscarrière op te bouwen. Wat ook had moeten gebeuren. Natuurtalenten die in de top niks hoeven te leren zijn extreem zeldzaam. Gevoelsmatig zit je met hem nu nog in de garantieperiode en is de schade voor trainer en club te overzien als je hem nu nog terug zou trekken en zou vervangen door een meer ervaren coach.
Nadeel hiervan vooral dat je alweer een nieuw gezicht voor de groep zet (met een interim zelfs 2x) en je moet wel binnen afzienbare termijn een concrete vervanger hebben staan.

2. Je laat hem zitten in de hoop dat het beter wordt en hij het alsnog op de rit krijgt. Aangezien de stijgende lijn er totaal niet lijkt te zijn na enkele maanden en niemand nog iets van een idee ontdekt, geregeld rare (of te late) wissels etc, is er wel duidelijk een aanwijsbaar risico dat het de komende tijd niks wordt en dan zal de druk en negatieve sfeer rondom hem alsmaar toenemen. Op 'Ruud rot op' spreekkoren zit ik absoluut niet te wachten, net als velen met mij ongetwijfeld, dat zou behoorlijk pijn doen richting zo'n clubicoon. Maar als het zo slecht blijft gaan icm regelmatig puntenverlies zal dit helaas wel onvermijdelijk gebeuren. Na een jaar of zelfs half jaar een totale faal kun je hem voorlopig wel afschrijven. Dan kan traject RvN voorlopig in de ijskast. Het is dus vooral hoeveel vertrouwen er nu echt is dat er echt op korte termijn verbetering te verwachten is. Deze selectie bestaat echt niet uit louter rommel, hier is veel meer uit te halen met een goed plan en spelers beter laten renderen.


Met de situatie waarin de club verkeert had PSV naar mijn mening in elk geval voor een ervaren man moeten gaan, niet weer iemand die alle beginnersfouten nog moet maken.

alu.w wrote: 03 Oct 2022, 11:43Ron Jans
Vind ik al jaren een hele interessante optie en erg benieuwd hoe hij het eens bij een (NL) topclub zou doen. Heeft ook wel eens een mismatch met een club (Heerenveen, Standard geloof ik), maar presteert toch ook regelmatig goed. Nu ook weer bij Twente. Verder in het algemeen een prettige persoonlijkheid die niet in standaard voetbalclichés praat en wat mij betreft wel bij de club PSV past. Zie hem veel liever dan Bosz.

Geen spannende naam op zich en zal daarom hier ook door velen vermoedelijk maar als hooguit een subtoppertje worden gezien, maar van de Nederlandse trainers zou die momenteel voor mij zeker een optie mogen zijn. Heeft in elk geval wel prijzen gepakt, als dat hier kennelijk de graadmeter is ;)
loginnaam
Internationale topspeler
Posts: 3,382
Joined: 10 Nov 2019, 08:06
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Lorenzo von Matterhorn wrote: 03 Oct 2022, 13:12 Doe maar Ron Jans. Is misschien geen topper, maar tenminste iemand die trainer is van beroep.
Geschiedenisleraar toch? ;)
User avatar
psvgouda
Vedette
Posts: 9,682
Joined: 13 Apr 2021, 18:07
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
Favoriete speler: Ismael Saibaasie
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Grasmat wrote: 03 Oct 2022, 10:25 Oké.

Ik denk dat Aad de Mos ook wel een prima opvolger zou zijn. Is direct beschikbaar, heeft veel ervaring, brede kennis, prijzen gepakt en bovendien al tijden niet meer ontslagen. :whistle:
Heb ik een beter idee: Kees Rijvers. Maar ja, wel weer van voor jouw tijd. Voldoet wel aan dezelfde criteria. (Nee, hij is nog niet dood - voor de zekerheid knipoog smiley)
Consigliere
Talent
Posts: 76
Joined: 02 Oct 2022, 18:57
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

loginnaam wrote: 03 Oct 2022, 13:11
Consigliere wrote: 03 Oct 2022, 12:46 Ik gooi hem er gewoon nog een keer in, deze ervaren coach die weet te winnen en waarvan het contract binnen een half jaar afloopt. Toch beter dan Bosz of anderen die nog nooit iets hebben gewonnen.

Ik denk dat Gallardo het eerst ook maar moet laten zien in Europa. Hij doet het fantastisch goed bij River Plate, maar in Europa heeft hij ook met veel meer andere culturen om te gaan in zijn spelersgroep. Hoe gaat hij daarmee om? Een overstap naar een Zuid-Europese competitie lijkt dan ook veel logischer voor hem.

Verder, om hem als nieuwe coach binnen te halen zou je echt een TD moeten hebben die hem kent en weet hoe hij is en op basis daarvan wel de gok durft te nemen dat hij het hier ook waar kan maken en daarbij de juiste ondersteuning kan geven.
Dat klopt ook helemaal, al denk ik zelf dat iemand die zoveel prijzen in Zuid-Amerika heef gewonnen het in de eredivisie ook zeker kan laten zien. Hij weet in ieder geval wat winnen is en wat het voor een team qua mentaliteit voor nodig is.

Dat we eerst een TD nodig hebben klopt, daarom is het goed dat Gallardo zijn contract pas in december afloopt :P

Zou wel getuigen van ambitie als PSV hem haalt.
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

loginnaam wrote: 03 Oct 2022, 13:13
Lorenzo von Matterhorn wrote: 03 Oct 2022, 13:12 Doe maar Ron Jans. Is misschien geen topper, maar tenminste iemand die trainer is van beroep.
Geschiedenisleraar toch? ;)
Post Reply