Nieuwe trainer PSV

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
User avatar
Mr. Spock
Internationale topspeler
Posts: 3,689
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Old name: Skywalker
Clubvoorkeur: Que miras bobo?
Favoriete speler: Giorgio Chinaglia
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Demenkovets wrote: 03 Oct 2022, 13:12 Heeft in elk geval wel prijzen gepakt, als dat hier kennelijk de graadmeter is ;)
Juistem.
Daarom: Erwin vd Looi.
Of doe eens gek: Gert-Jan Verbeek.

Allebei de KNVB beker op hun naam, wat al meer is dan Peter Bosz met zijn nietszeggende Europa League Finale.

Overigens wel grappig: ik lees soms dat Slot de beste Nederlandse trainer zou zijn. Hoe kan dat? Hij heeft nog minder prijzen dan Bosz (die tenminste met Heracles kampioen werd in de 1e divisie)

NB: ik ben niet van mening dat Bosz de beste optie is ofzo, maar de argumenten die tegen hem gebruikt worden (geen prijzenpakker) vind ik soms nergens op slaan, helemaal omdat zgn 'wel geschikte trainers' ook geen prijzen pakken.
Consigliere
Talent
Posts: 76
Joined: 02 Oct 2022, 18:57
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Mr. Spock wrote: 03 Oct 2022, 13:50
Demenkovets wrote: 03 Oct 2022, 13:12 Heeft in elk geval wel prijzen gepakt, als dat hier kennelijk de graadmeter is ;)
Juistem.
Daarom: Erwin vd Looi.
Of doe eens gek: Gert-Jan Verbeek.

Allebei de KNVB beker op hun naam, wat al meer is dan Peter Bosz met zijn nietszeggende Europa League Finale.

Overigens wel grappig: ik lees soms dat Slot de beste Nederlandse trainer zou zijn. Hoe kan dat? Hij heeft nog minder prijzen dan Bosz (die tenminste met Heracles kampioen werd in de 1e divisie)

NB: ik ben niet van mening dat Bosz de beste optie is ofzo, maar de argumenten die tegen hem gebruikt worden (geen prijzenpakker) vind ik soms nergens op slaan, helemaal omdat zgn 'wel geschikte trainers' ook geen prijzen pakken.
Beste Nederlandse trainer is natuurlijk van Gaal, hij heeft vaak genoeg kunnen:



ps: actieve trainer natuurlijk
User avatar
Mr. Spock
Internationale topspeler
Posts: 3,689
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Old name: Skywalker
Clubvoorkeur: Que miras bobo?
Favoriete speler: Giorgio Chinaglia
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Consigliere wrote: 03 Oct 2022, 14:19

Beste Nederlandse trainer is natuurlijk van Gaal, hij heeft vaak genoeg kunnen:



ps: actieve trainer natuurlijk
Vind ik wel meevallen.
Met het Nederlands elftal NUL prijzen he.
NUL.

Net zoveel als Peter Bosz.
En die is niet eens bondscoach geweest! Kun je nagaan!
User avatar
deninho32
Site Admin
Posts: 16,178
Joined: 25 Aug 2017, 11:14
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Vinnie Jones
Send Prediction League reminder to second email adress: No

loginnaam wrote: 03 Oct 2022, 13:13
Lorenzo von Matterhorn wrote: 03 Oct 2022, 13:12 Doe maar Ron Jans. Is misschien geen topper, maar tenminste iemand die trainer is van beroep.
Geschiedenisleraar toch? ;)
En Duits.
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Fedeli sono i cani. ~ Salvatore Riina
User avatar
Lorenzo von Matterhorn
Internationale topspeler
Posts: 3,416
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Kennen jullie de film Small Soldiers? Dat was mijn favoriet in de jaren 90. Daar vochten de Gorgonites tegen de arrogante poppen van Commando Elite. En ze verloren, omdat dat zo hoorde. Commando Elite was geprogrammeerd om te winnen. De Gorgonites om te verliezen.

Wij zijn Gorgonites geworden. Verliezen en teleurstellen is de laatste jaren vastgeroest in ons DNA. Wij zijn doorgewinterde losers en daarom komen wij nooit boven Ajax. Stiekem vinden we het lekker, anders hadden we allang een andere hobby gezocht.. Maar hey, er is nog hoop. Uiteindelijk wonnen de Gorgonites het van Commando Elite, hoe klein de kans ook leek. Het kan nog lukken met Ruud aan het roer. We moeten Christy en Alan-now-shut-up aanstellen als assistenten. Zij kregen het in de film ook voor elkaar.

Image
Last edited by Lorenzo von Matterhorn on 03 Oct 2022, 15:30, edited 1 time in total.
User avatar
Mr. Spock
Internationale topspeler
Posts: 3,689
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Old name: Skywalker
Clubvoorkeur: Que miras bobo?
Favoriete speler: Giorgio Chinaglia
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Lorenzo von Matterhorn wrote: 03 Oct 2022, 15:22 Kennen jullie de film Small Soldiers? Dat was mijn favoriet in de jaren 90. Daar vochten de Gorgonites tegen de arrogante poppen van Commando Elite. En ze verloren, omdat dat zo hoorde. Commando Elite was geprogrammeerd om te winnen. De Gorgonites om te verliezen.

Wij zijn Gorgonites geworden. Verliezen en teleurstellen is de laatste jaren vastgeroest in ons DNA. Wij zijn doorgewinterde losers en daarom komen wij nooit boven Ajax. Stiekem vinden we het lekker, anders hadden we allang een andere hobby gezocht.. Maar hey, er is nog hoop. Uiteindelijk wonnen de Gorgonites het van Commando Elite, hoe klein de kans ook leek. Het kan nog lukken met Ruud aan het roer. We moeten Alan en Christy aanstellen als assistenten. Zij kregen het in de film ook voor elkaar.
Deze Joe Dante film heb ik hier in de kast staan.
Voice cast Dirty Dozen vs Spinal Tap.
Castlid Robert Picardo 8 dagen geleden nog gezien.
Frank Langella mag de stem van RvN inspreken.

Image
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Lorenzo von Matterhorn wrote: 03 Oct 2022, 15:22
Wij zijn Gorgonites geworden. Verliezen en teleurstellen is de laatste jaren vastgeroest in ons DNA. Wij zijn doorgewinterde losers en daarom komen wij nooit boven Ajax. Stiekem vinden we het lekker, anders hadden we allang een andere hobby gezocht..
Oh god. We zijn geen losers, vinden dat ook niet lekker als het wel gebeurd en "nooit boven ajax"?
User avatar
psvgouda
Vedette
Posts: 9,682
Joined: 13 Apr 2021, 18:07
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
Favoriete speler: Ismael Saibaasie
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Lorenzo von Matterhorn wrote: 03 Oct 2022, 15:22 Kennen jullie de film Small Soldiers? Dat was mijn favoriet in de jaren 90. Daar vochten de Gorgonites tegen de arrogante poppen van Commando Elite. En ze verloren, omdat dat zo hoorde. Commando Elite was geprogrammeerd om te winnen. De Gorgonites om te verliezen.

Wij zijn Gorgonites geworden. Verliezen en teleurstellen is de laatste jaren vastgeroest in ons DNA. Wij zijn doorgewinterde losers en daarom komen wij nooit boven Ajax. Stiekem vinden we het lekker, anders hadden we allang een andere hobby gezocht.. Maar hey, er is nog hoop. Uiteindelijk wonnen de Gorgonites het van Commando Elite, hoe klein de kans ook leek. Het kan nog lukken met Ruud aan het roer. We moeten Christy en Alan-now-shut-up aanstellen als assistenten. Zij kregen het in de film ook voor elkaar.
Not even close...
Zuc0
Nationale topspeler
Posts: 2,308
Joined: 22 Jun 2022, 17:28
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

DadOfFour wrote: 03 Oct 2022, 11:21
Zuc0 wrote: 03 Oct 2022, 11:13

Nou ja, niet mee eens. Waarom weer intern oplossen. Dat is met Van Bommel en De Jong ook niet goed verlopen. Gewoon iemand met frisse blik, ervaring en een echte motivator. Robert Maaskant dus.
Ook hier smileys gebruiken graag...
Robert Maaskant is synoniem aan een en al smiley.
De server zou crashen als er een emoticon zou worden toegevoegd.
User avatar
VeresRivne
Vedette
Posts: 5,962
Joined: 07 Feb 2019, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Zuc0 wrote: 03 Oct 2022, 17:45
DadOfFour wrote: 03 Oct 2022, 11:21

Ook hier smileys gebruiken graag...
Robert Maaskant is synoniem aan een en al smiley.
De server zou crashen als er een emoticon zou worden toegevoegd.
Minuut 1; hij is de spiritualiteit zelve!

It's not the size of the dog in the fight, it's the size of fight in the dog.
SLAVA UKRAINE!!!
koetje
Legende
Posts: 11,072
Joined: 25 Aug 2017, 07:40
Send Prediction League reminder to second email adress: No

PCGC wrote: 02 Oct 2022, 15:02
koetje wrote: 02 Oct 2022, 14:13 Laten we vooral iedereen eruit gooien als het even niet loopt.
En dat komt dan van de mensen die jarenlang paria John de hand boven het hoofd hielden 😂
De kracht van PSV is altijd geweest een eigen koers te varen.

Daar binnen moeten mensen uiteindelijk wel afgerekend worden maar eerst krijgt iemand een echte kans. Tenminste als je normaal gedrag vertoont. De start van Cocu was nog veel matiger.
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Pascal Jansen wordt hier wel eens uitgelachen maar is gewoon ondertussen heel goed bezig, al tijden. Image.

Waarbij ik niet zeg dat hij de opvolger moet worden overigens. Maar het lijkt me ondertussen wel een naam die wat vaker op het lijstje mag komen.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Den Bondskoots
Vaste waarde in elftal
Posts: 588
Joined: 04 Nov 2020, 16:02
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Er zijn een aantal interessante namen die de laatste jaren PSV hebben verlaten:

- Pascal Jansen
- Bastiaan Riemersma
- Pepijn Lijnders
- Willem Weijs
- Thomas Schaling
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ja, dat zal je altijd blijven houden, dat mensen vertrekken en het elders prima doen. Zolang er maar goede mensen voor terugkomen.
Menno1
Legende
Posts: 16,064
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

deninho32 wrote: 03 Oct 2022, 14:54
loginnaam wrote: 03 Oct 2022, 13:13

Geschiedenisleraar toch? ;)
En Duits.
En gangsta rapper....al was dat een korte carriere.
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Juancho wrote: 03 Oct 2022, 19:50 Pascal Jansen wordt hier wel eens uitgelachen maar is gewoon ondertussen heel goed bezig, al tijden. Image.

Waarbij ik niet zeg dat hij de opvolger moet worden overigens. Maar het lijkt me ondertussen wel een naam die wat vaker op het lijstje mag komen.
Ik noemde hem in februari na een lange goede reeks en werd weg gelachen. Nou heb ik dat wel vaker maar Pascal Jansen was echt een realistische naam door zijn PSV verleden. Wat je nu hoort is dat AZ zo herkenbaar speelt en dat terwijl ze niet eens altijd met een rechtsback en of rechtsbuiten spelen. Die linkerkant draait als een tierelier en de as is goed met Clasie en Reijnders in een belangrijke rol.
User avatar
mr.top
Internationale topspeler
Posts: 4,860
Joined: 01 Dec 2019, 07:18
Send Prediction League reminder to second email adress: No

11 Sir Tinus wrote: 03 Oct 2022, 21:29
Juancho wrote: 03 Oct 2022, 19:50 Pascal Jansen wordt hier wel eens uitgelachen maar is gewoon ondertussen heel goed bezig, al tijden. Image.

Waarbij ik niet zeg dat hij de opvolger moet worden overigens. Maar het lijkt me ondertussen wel een naam die wat vaker op het lijstje mag komen.
Ik noemde hem in februari na een lange goede reeks en werd weg gelachen. Nou heb ik dat wel vaker maar Pascal Jansen was echt een realistische naam door zijn PSV verleden. Wat je nu hoort is dat AZ zo herkenbaar speelt en dat terwijl ze niet eens altijd met een rechtsback en of rechtsbuiten spelen. Die linkerkant draait als een tierelier en de as is goed met Clasie en Reijnders in een belangrijke rol.
Eerlijk is eerlijk. Hij doet het helemaal niet slecht. Maar komt dat omdat AZ zo goed is of de rest zo slecht?
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

AZ is individueel gezien niet zo goed denk ik, maar er zit structuur, eenheid en organisatie in het elftal. En dan zie je dat bepaalde spelers daar binnen kunnen uitblinken en anderen zich er aan optrekken.

Gister volgens mij, poste ik een 3-tal categorieën waarin ik de PSV selectie in deel. En daar binnen mist werkelijk alles dat je dus wel bij AZ ziet. Terwijl toch ook AZ steeds weer een jasje uit doet. Met spelers of zoals met Slot.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Menno1
Legende
Posts: 16,064
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Juancho wrote: 03 Oct 2022, 22:11 AZ is individueel gezien niet zo goed denk ik, maar er zit structuur, eenheid en organisatie in het elftal. En dan zie je dat bepaalde spelers daar binnen kunnen uitblinken en anderen zich er aan optrekken.

Gister volgens mij, poste ik een 3-tal categorieën waarin ik de PSV selectie in deel. En daar binnen mist werkelijk alles dat je dus wel bij AZ ziet. Terwijl toch ook AZ steeds weer een jasje uit doet. Met spelers of zoals met Slot.
Over heel AZ wordt hier lacherig gedaan, terwijl dat de best geleide club van NL is. Trainer, AD als TD zijn uitstekend. Nooit gezeik, financieel stabiel, fantastische opleiding.

Maar ja, ze zijn zo saai he en het waait altijd zo hard daar.... :wall:
RIO
Legende
Posts: 14,073
Joined: 01 Jul 2019, 00:00
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
Send Prediction League reminder to second email adress: No

En die fucking klappers van ze. Ben nog steeds niet onder de indruk van Jansen. Ging ook op een aparte manier weg bij ons. Denk dt die gewoon goed past in die structuur/organisatie.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Menno1 wrote: 03 Oct 2022, 22:39
Juancho wrote: 03 Oct 2022, 22:11 AZ is individueel gezien niet zo goed denk ik, maar er zit structuur, eenheid en organisatie in het elftal. En dan zie je dat bepaalde spelers daar binnen kunnen uitblinken en anderen zich er aan optrekken.

Gister volgens mij, poste ik een 3-tal categorieën waarin ik de PSV selectie in deel. En daar binnen mist werkelijk alles dat je dus wel bij AZ ziet. Terwijl toch ook AZ steeds weer een jasje uit doet. Met spelers of zoals met Slot.
Over heel AZ wordt hier lacherig gedaan, terwijl dat de best geleide club van NL is. Trainer, AD als TD zijn uitstekend. Nooit gezeik, financieel stabiel, fantastische opleiding.

Maar ja, ze zijn zo saai he en het waait altijd zo hard daar.... :wall:
Tsja, wat is gezeik? Hoge bomen vangen veel wind. Bij topclubs is het sneller gezeik dan bij subtopclubs. Bij Twente is op Munsterman na ook weinig gezeik, Bij AZ is op Scheringa na ook weinig gezeik, niet toevallig tweemaal nadat de directeur het te hoog in de bol kreeg. Bij Vitesse idem met die Russische eigenaar. Bij Utrecht, Groningen, daar is het nog rustiger.
User avatar
Ren Höek
Vedette
Posts: 9,422
Joined: 17 Jul 2018, 07:46
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Pascal Jansen borduurt prima verder op het werk van Slot en volgens mij was men bij PSV tevreden over hem toen hij daar trainer was van Jong PSV.
Maar ik vind hem een typisch voorbeeld van een trainer die niet heel goed is, maar ook zeker niet slecht. Ik vind dat PSV hoger moet mikken.
Menno1 wrote: 03 Oct 2022, 22:39 Over heel AZ wordt hier lacherig gedaan, terwijl dat de best geleide club van NL is. Trainer, AD als TD zijn uitstekend. Nooit gezeik, financieel stabiel, fantastische opleiding.
Was je ook zo positief over Gerbrands dan?
Aangezien hij degene is die heel AZ weer op de rit kreeg na het Scheringa fiasco en de huidige werkwijze een uitvloeisel daarvan is.

Waarom Huiberts zelfs uitstekend zou zijn is mij overigens een raadsel, is er meer dan genoeg op te merken over hem.
En wat levert die "fantastische opleiding" dan allemaal aan toppers af? De 2 beste jeugdspelers waren Boadu en Stengs, eentje zit op de bank bij Monaco en de ander speelt tegenwoordig bij Antwerp na mislukt te zijn bij Nice.

AZ doet het goed, dat moge overduidelijk zijn. Maar jij hebt al lang een hele roze bril op zodra het AZ betreft.
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Wij activeren de afkoopclausule in het contract van Slot en dan kan Janssen het eens bij Feyenoord proberen. ;)
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

11 Sir Tinus wrote: 03 Oct 2022, 21:29 Ik noemde hem in februari na een lange goede reeks en werd weg gelachen. Nou heb ik dat wel vaker maar Pascal Jansen was echt een realistische naam door zijn PSV verleden. Wat je nu hoort is dat AZ zo herkenbaar speelt en dat terwijl ze niet eens altijd met een rechtsback en of rechtsbuiten spelen. Die linkerkant draait als een tierelier en de as is goed met Clasie en Reijnders in een belangrijke rol.
https://totalfootballanalysis.com/head- ... is-tactics

Dit is wel interessant om te lezen in ieder geval. Of hij echt de man is betwijfel ik, maar blijft wel een interessante naam.
Massimo
Legende
Posts: 13,814
Joined: 21 Sep 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ren Höek wrote: 04 Oct 2022, 09:51 AZ doet het goed, dat moge overduidelijk zijn. Maar jij hebt al lang een hele roze bril op zodra het AZ betreft.
En bij Ajax en bij Feyenoord. ;)
Post Reply