Ruud van Nistelrooij

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Post Reply
RIO
Legende
Posts: 14,073
Joined: 01 Jul 2019, 00:00
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

En kneuzen zoals jij.
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25,115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo

Nee RIO, eigen clubmensen zijn nooit kneuzen. Van andere clubs wel, maar zo lang ze het binnen je eigen club het niet met opzet verklooien verdienen ze wel respect, ook al ben je het niet eens met de werkwijze.
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25,115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo

Nee RIO, eigen clubmensen zijn nooit kneuzen. Van andere clubs wel, maar zo lang ze het binnen je eigen club het niet met opzet verklooien verdienen ze wel respect, ook al ben je het niet eens met de werkwijze.

Mo, dat was een kneus.
User avatar
psvgouda
Vedette
Posts: 9,682
Joined: 13 Apr 2021, 18:07
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
Favoriete speler: Ismael Saibaasie

Grasmat wrote: 06 Oct 2022, 10:03 Nee RIO, eigen clubmensen zijn nooit kneuzen. Van andere clubs wel, maar zo lang ze het binnen je eigen club het niet met opzet verklooien verdienen ze wel respect, ook al ben je het niet eens met de werkwijze.

Mo, dat was een kneus.
Is een kneus. Maar niet toen hij bij PSV speelde! Of?
RIO
Legende
Posts: 14,073
Joined: 01 Jul 2019, 00:00
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Altijd al een kneus geweest Fat Mo, maar dat mag je niet zeggen. Als trainer zijnde is Ruud een behoorlijke kneus tot dusverre en fan van Fled ben ik nooit geweest. Mag ik dat zeggen? Ja. Mag je mij ook een kneus vinden. Doet niks af aan mijn liefde voor de club.

Van Bommel als trainer wens ik het allerbeste (die kneus verneukt het uiteindelijk toch wel zelf).

We voetballen als een stel kneuzen!
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25,115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo

Ja, op het eind wel. Of ie nu een kneus is, tja, hij verkloot het bij ajax dus dat boeit niet zo.
User avatar
Ren Höek
Vedette
Posts: 9,422
Joined: 17 Jul 2018, 07:46
Clubvoorkeur: PSV

[mention]RIO[/mention] is gehackt volgens mij.
Waar hij eerst opviel door af en toe met een opbutsende oneliner te komen, doet hij nu niets anders, liefst zo negatief mogelijk en zonder veel inhoud.

Jammer.
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
User avatar
Vanthaman18
Internationale topspeler
Posts: 4,851
Joined: 31 Jan 2022, 13:19
Favoriete speler: Luuk de Jong

RIO wrote: 06 Oct 2022, 09:59 En kneuzen zoals jij.
Wat ben jij toch een trieste vent man. Hoe kun je jezelf supporter noemen.
User avatar
De Realist
Internationale topspeler
Posts: 4,360
Joined: 24 Oct 2021, 23:57

[mention]RIO[/mention] voortaan die fles azijn niet verwisselen met de koffie. Is jammer, want eigenlijk is jouw post gewoon goed, op die onnodige opmerking na. En in plaats van dat er nu over de inhoud gediscussieerd wordt gaat het om randzaken. Dat is jammer.
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
RIO
Legende
Posts: 14,073
Joined: 01 Jul 2019, 00:00
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

De Realist wrote: 06 Oct 2022, 11:18 @RIO voortaan die fles azijn niet verwisselen met de koffie. Is jammer, want eigenlijk is jouw post gewoon goed, op die onnodige opmerking na. En in plaats van dat er nu over de inhoud gediscussieerd wordt gaat het om randzaken. Dat is jammer.
Fair punt, ik drink geen koffie. Alleen whisky en water.

Maar om heel eerlijk te zijn he, het interesseert me weinig wat men van mij vindt hier. Ik wil wel dat we mooi voetbal spelen en dat Ruud ons alle prijzen van de wereld schenkt. Maar ik zie het somber in. Het is hier zoals op de club, beetje te lief, beetje lafjes, beetje gevoelig, beetje emotioneel en te serieus. 100 posters, 100 meningen. Tis wat.
User avatar
Vanthaman18
Internationale topspeler
Posts: 4,851
Joined: 31 Jan 2022, 13:19
Favoriete speler: Luuk de Jong

RIO wrote: 06 Oct 2022, 11:35
De Realist wrote: 06 Oct 2022, 11:18 @RIO voortaan die fles azijn niet verwisselen met de koffie. Is jammer, want eigenlijk is jouw post gewoon goed, op die onnodige opmerking na. En in plaats van dat er nu over de inhoud gediscussieerd wordt gaat het om randzaken. Dat is jammer.
Fair punt, ik drink geen koffie. Alleen whisky en water.

Maar om heel eerlijk te zijn he, het interesseert me weinig wat men van mij vindt hier. Ik wil wel dat we mooi voetbal spelen en dat Ruud ons alle prijzen van de wereld schenkt. Maar ik zie het somber in. Het is hier zoals op de club, beetje te lief, beetje lafjes, beetje gevoelig, beetje emotioneel en te serieus. 100 posters, 100 meningen. Tis wat.
Ik vind je mening ook serieus interessant en je hebt vaak ook gelijk. Maar je valt clubiconen af, je valt onze assistent trainer persoonlijk aan op iets wat totaal niet met voetbal te maken heeft, dat is gewoon een beetje jammer.
RIO
Legende
Posts: 14,073
Joined: 01 Jul 2019, 00:00
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Ah joh kom op, tis niet allemaal zo serieus. Ik hou van de club en van Ruud, absoluut een icoon, maar het gaat niet zo lekker he. Zeg ik wat van en je wordt hier bijna gecanceled. Wat dat betreft is dit forum wel een mooie reflectie van de maatschappij en de toekomst. Somber, maar niet voor mij.
User avatar
Trixm
Vedette
Posts: 6,536
Joined: 06 Sep 2017, 00:00

Koekoek.
Saibari is underrated.
User avatar
Skuddem
Nationale topspeler
Posts: 2,494
Joined: 14 Jan 2022, 16:39
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven

Announce Ruud van Nistelrooij 📣
User avatar
ruuddevil
Legende
Posts: 12,759
Joined: 25 Aug 2017, 11:39

Hypermoderne succestrainer.
Johnnie Walker
Lid van verdienste
Posts: 1,966
Joined: 26 Jun 2019, 08:24
Clubvoorkeur: Philips

Bewijst eens te meer weer eens dat je geen conclusies moet trekken op nietszeggende persconferenties voorafgaand aan de wedstrijd. Hij heeft wel degelijk door dat het organisatorisch anders moet en laat onze 10 gewoon een middenvelder oppakken. Ook in balbezit lijkt de opdracht tot meer beweging en meer diepte gegeven te zijn.

Dat we hier gemakkelijk gaan winnen staat er los van. Tegenstander kan er geen drol van. Maar dit zijn aanpassingen aan onze tactiek/speelwijze waar ik heel vrolijk van ben.
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips

Johnnie Walker wrote: 06 Oct 2022, 19:30 Hij heeft wel degelijk door dat het organisatorisch anders moet en laat onze 10 gewoon een middenvelder oppakken.
Het probleem is dat dit geen universele oplossing is. Voor vandaag prima.
Karfiooltje
Nationale topspeler
Posts: 1,812
Joined: 23 Jan 2022, 18:23
Clubvoorkeur: PSV

Opvolger RvN topic maar weer sluiten? ;)
Johnnie Walker
Lid van verdienste
Posts: 1,966
Joined: 26 Jun 2019, 08:24
Clubvoorkeur: Philips

11 Sir Tinus wrote: 06 Oct 2022, 19:34
Johnnie Walker wrote: 06 Oct 2022, 19:30 Hij heeft wel degelijk door dat het organisatorisch anders moet en laat onze 10 gewoon een middenvelder oppakken.
Het probleem is dat dit geen universele oplossing is. Voor vandaag prima.
Oh vind ik wel. Maar ik opperde het al eerder, voorafgaand aan Feyenoord als ik mij niet vergis. Of iets eerder nog. Ik zou dat echt altijd doen. Met zijn 3en voorop de 4 verdedigers van de tegenstander afjagen en je middenvelder gewoon op het middenveld houden.
User avatar
Fanatic-U-s
Internationale topspeler
Posts: 4,308
Joined: 17 Oct 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Fredrik Oppegård

Ardbeg wrote: 06 Oct 2022, 09:04
Fanatic-U-s wrote: 06 Oct 2022, 08:53 "We krijgen te veel doelpunten tegen. We willen ook meer kansen creëren."

Hou op hoor, Rudolph.
Ook niet goed?
Dat zeg je goed. Dit is toch een uitspraak die áltijd geldt, hoe dan ook?
Ex unitate vires
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11

Karfiooltje wrote: 06 Oct 2022, 19:34 Opvolger RvN topic maar weer sluiten? ;)
Zeker niet. Moeten we over na gaan denken, deze trainer is niet meer te houden voor ons. Samen met Cody naar Manchester United in de winter. :alien:
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV

Karfiooltje wrote: 06 Oct 2022, 19:34 Opvolger RvN topic maar weer sluiten? ;)
Puntverlies tegen Heerenveen en het is weer een druk topic.
User avatar
Ren Höek
Vedette
Posts: 9,422
Joined: 17 Jul 2018, 07:46
Clubvoorkeur: PSV

Johnnie Walker wrote: 06 Oct 2022, 19:30 Hij heeft wel degelijk door dat het organisatorisch anders moet en laat onze 10 gewoon een middenvelder oppakken. Ook in balbezit lijkt de opdracht tot meer beweging en meer diepte gegeven te zijn.
En de ruimtes zijn nog steeds veel te groot, zelfs tegen een tegenstander van niveau KKD.
En daardoor krijg je weer enorme kansen tegen, zelfs tegen een tegenstander van niveau KKD.
En hierdoor krijg je ook weer een tegengoal, zelfs tegen een tegenstander van niveau KKD.

Het lek is nog lang niet boven, Ruud gebruikt nog steeds dezelfde tactiek en er zijn daarom nog steeds dezelfde problemen.
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
User avatar
Trixm
Vedette
Posts: 6,536
Joined: 06 Sep 2017, 00:00

Ren Höek wrote: 07 Oct 2022, 09:59
Johnnie Walker wrote: 06 Oct 2022, 19:30 Hij heeft wel degelijk door dat het organisatorisch anders moet en laat onze 10 gewoon een middenvelder oppakken. Ook in balbezit lijkt de opdracht tot meer beweging en meer diepte gegeven te zijn.
En de ruimtes zijn nog steeds veel te groot, zelfs tegen een tegenstander van niveau KKD.
En daardoor krijg je weer enorme kansen tegen, zelfs tegen een tegenstander van niveau KKD.
En hierdoor krijg je ook weer een tegengoal, zelfs tegen een tegenstander van niveau KKD.

Het lek is nog lang niet boven, Ruud gebruikt nog steeds dezelfde tactiek en er zijn daarom nog steeds dezelfde problemen.
Dat is ook makkelijk redeneren, echt onnodig laptop trainer retoriek. De ruimtes van het veld werden juist benut door PSV, Vandaar de 5 (!) goals. Er hadden er nog een stuk of 7 kunnen vallen.
Saibari is underrated.
MaartenV
Nationale topspeler
Posts: 1,597
Joined: 23 Oct 2020, 00:00

Ja precies. Dat verhaal van ruimte op het middenveld is altijd heel dubbel. Als sterkere ploeg moet je daar eigenlijk juist van profiteren. Tegen een arsenal wil je die ruimte er niet hebben.
Post Reply