Nieuwe trainer PSV

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
User avatar
Trixm
Vedette
Posts: 6,536
Joined: 06 Sep 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Dat afserveren hier is soms echt gênant. Maar goed sommigen willen een clublegende niet eens een half jaar krediet geven. Krediet dat een duitser wel kreeg. Ik zie hier veel vergelijkingen met het tweede seizoen van roger, maar ik heb voldoende tactische fouten van Roger in seizoen één gezien, vergelijk Ruud dan in ieder geval met dat seizoen.
Saibari is underrated.
User avatar
Ren Höek
Vedette
Posts: 9,422
Joined: 17 Jul 2018, 07:46
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Johnnie Walker wrote: 05 Oct 2022, 16:45 Maar jullie zijn er nú 110 procent van overtuigd dat hij tactisch tekort komt?
Ja, dat lijkt me ondertussen toch wel duidelijk geworden. Hoezeer ik daar ook van baal.
Maar we zijn inmiddels ruim 3 maanden verder en er klopt tactisch nog steeds weinig van, dat zegt mij voldoende.
En je weet ook zeker dat hij niet open staat om bijvoorbeeld door geluiden uit de selectie over te stappen naar een andere tactiek?
Dat zou juist een zwaktebod zijn en een bewijs van zijn huidige falen.
Nogmaals, we zijn alweer ruim 3 maanden verder. Het tactische plan zou duidelijk moeten zijn en moeten werken. Het hoeft nog zeker niet perfect te zijn, maar zo ontzettend slecht als nu is het andere uiterste. De wedstrijd tegen Cambuur maakte ook duidelijk dat hij het vertrouwen van zijn spelers aan het kwijtraken is, dat is het begin van het einde.
Trixm wrote: 05 Oct 2022, 17:22 Ik zie hier veel vergelijkingen met het tweede seizoen van roger, maar ik heb voldoende tactische fouten van Roger in seizoen één gezien, vergelijk Ruud dan in ieder geval met dat seizoen.
Ik ben geen Pieter Zwart of [mention]Heruone[/mention] , maar als je dit seizoen veel vergelijkingen ziet met het 2e seizoen van Roger dan heb je echt geen tactisch inzicht.
Daar zit een wereld van verschil in.
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
Johnnie Walker
Lid van verdienste
Posts: 1,966
Joined: 26 Jun 2019, 08:24
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ren Höek wrote: 05 Oct 2022, 17:41
Johnnie Walker wrote: 05 Oct 2022, 16:45 Maar jullie zijn er nú 110 procent van overtuigd dat hij tactisch tekort komt?
Ja, dat lijkt me ondertussen toch wel duidelijk geworden. Hoezeer ik daar ook van baal.
Maar we zijn inmiddels ruim 3 maanden verder en er klopt tactisch nog steeds weinig van, dat zegt mij voldoende.
En je weet ook zeker dat hij niet open staat om bijvoorbeeld door geluiden uit de selectie over te stappen naar een andere tactiek?
Dat zou juist een zwaktebod zijn en een bewijs van zijn huidige falen.
Nogmaals, we zijn alweer ruim 3 maanden verder. Het tactische plan zou duidelijk moeten zijn en moeten werken. Het hoeft nog zeker niet perfect te zijn, maar zo ontzettend slecht als nu is het andere uiterste. De wedstrijd tegen Cambuur maakte ook duidelijk dat hij het vertrouwen van zijn spelers aan het kwijtraken is, dat is het begin van het einde.
Trixm wrote: 05 Oct 2022, 17:22 Ik zie hier veel vergelijkingen met het tweede seizoen van roger, maar ik heb voldoende tactische fouten van Roger in seizoen één gezien, vergelijk Ruud dan in ieder geval met dat seizoen.
Ik ben geen Pieter Zwart of @Heruone , maar als je dit seizoen veel vergelijkingen ziet met het 2e seizoen van Roger dan heb je echt geen tactisch inzicht.
Daar zit een wereld van verschil in.
We staan daar anders in. Ik zou het juist als een kracht zien als hij nu zijn tactisch plan durft aan te passen. En ik wil hem langer dan 3 maanden geven voordat ik 'm afschrijf. Vind 8 wedstrijden in de Eredivisie nog niet echt lang.
User avatar
psvgouda
Vedette
Posts: 9,682
Joined: 13 Apr 2021, 18:07
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
Favoriete speler: Ismael Saibaasie
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ren Höek wrote: 05 Oct 2022, 17:41
En je weet ook zeker dat hij niet open staat om bijvoorbeeld door geluiden uit de selectie over te stappen naar een andere tactiek?
Dat zou juist een zwaktebod zijn en een bewijs van zijn huidige falen.
Nogmaals, we zijn alweer ruim 3 maanden verder. Het tactische plan zou duidelijk moeten zijn en moeten werken. Het hoeft nog zeker niet perfect te zijn, maar zo ontzettend slecht als nu is het andere uiterste. De wedstrijd tegen Cambuur maakte ook duidelijk dat hij het vertrouwen van zijn spelers aan het kwijtraken is, dat is het begin van het einde.
Trixm wrote: 05 Oct 2022, 17:22 [...]
Ik pik deze er even uit. Was het niet zo dat Ten Hag hetzelfde ondervond in zijn beginperiode bij Ajax en dat juist na een gesprek met spelers als Tadic en Blind de tactiek werd bijgesteld en het allemaal beter ging lopen? De precieze ins en outs ben ik kwijt (voor zover deze überhaupt ooit zijn gedeeld). Bovendien zou ik dat niet zo maar zonder meer als bewijs van het huidige eigen falen willen zien. Dat het tactische plan nog altijd slecht is lijkt mij wel duidelijk (en imo wordt verhuld door positieve uitschieters zoals tegen Feyenoord , die puur en alleen lijken te zijn gebaseerd op de grote inzet, wil om te winnen en de individuele klasse van een enkele speler zoals Gakpo en Xavi).
Zuc0
Nationale topspeler
Posts: 2,308
Joined: 22 Jun 2022, 17:28
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Sowieso is PSV in alle tot nu toe gespeelde wedstrijden - ook tegen de kleintjes - op zijn minst gedurende een periode de controle kwijt geweest en is de moeizame wedstrijd tegen RKC de enige zonder tegengoals. Ook tijdens de ruimere overwinningen (zelfs met Luuk) tegen de kleine clubs, was het spel ondermaats, gaven we ruimte weg en was het scoreverloop gunstig, waardoor er kon worden uitgelopen (niet zelden na fouten van de tegenstander, zoals Volendam dat hardnekkig van achteren probeerde op te bouwen). Scoren hangt vooral af van individuele acties en er lijkt zonder Luuk geen plan.
Sinds de eerste oefenwedstrijden zit er imo geen tot weinig progressie in dit alles. Ook bij jong PSV was het spel vaak gebaseerd op toevalsvoetbal en een uitblinkende Bakayoko verbloemde veel zoals [mention]Heruone[/mention] al heeft geschetst.

Ik zie ook geen enkele aanwijzing om RvN speltechnisch/tactisch een voldoende te geven of te geloven dat het nog komt. We zijn na 20 wedstrijden nog aan een oefencampagne bezig. Dat mag niet en heeft niets met topsport te maken.
De selectie is niet gebalanceerd (en we hebben een paar blessures) maar is grotendeels gelijk aan vorig jaar en heeft imo voldoende kwaliteit om er veel meer uit te halen dan nu het geval is.
in alles zijn dit tekenen van een coach die het niet ziet, niet kan overbrengen, of het gewoon niet in zich heeft.

Dat staat geheel los van de prettige kerel die RvN is. Een boegbeeld. Maar dat maakt je nog geen goede trainer.
Uiteraard hoop ik toch nog op beter.
Last edited by Zuc0 on 05 Oct 2022, 19:59, edited 1 time in total.
User avatar
PCGC
Vedette
Posts: 9,886
Joined: 26 Aug 2017, 23:04
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Zou een Gerardo Seoane (oa 3x kampioen met Young Boys 2018 - 2021) in beeld zijn?

Staat op het punt om eruit gegooid te worden bij Leverkusen.
5x verloren in 8 wedstrijden, maar dat is inclusief tegen de gehele huidige top 3 (Bayern, Dortmund en Freiburg). Vorig jaar 3e geworden met een ontketende Patrick Schick voorop (25 goals)

Fan of 442 en 4231 met daarbij zijn buitenspelers meer naar binnen toe. Prima voor Cody en Madueke, niet erg goed voor Luuk als je geen goede Max en Dumfries hebt bijvoorbeeld.
Speelt graag de lange bal (ideaal voor Luuk) waarbij daarna iedereen aansluit en vecht om de 2e bal. Heb je die is het prima en ga je door in je aanval, heb je hem niet wordt er volle bak druk gezet op de tegenstander zijn helft om de 3e of 4e bal te krijgen.
Omdat zijn backs vaak mee naar voren zijn staat ie bij balbezit tegenstander op eigen helft vaak met een CVM als extra CB in de verdedigende linie zodat je 3 man centraal achterop hebt.
#FreeGeneratie4
DeEintovenaar
Nationale topspeler
Posts: 2,275
Joined: 24 Mar 2022, 09:22
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Voor de mensen die de suggestie deden. Seone van Leverkusen is zojuist ontslagen. Xavi Alonso nieuwe trainer van Leverkusen.
User avatar
Trixm
Vedette
Posts: 6,536
Joined: 06 Sep 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ren Höek wrote: 05 Oct 2022, 17:41
Johnnie Walker wrote: 05 Oct 2022, 16:45 Maar jullie zijn er nú 110 procent van overtuigd dat hij tactisch tekort komt?
Ja, dat lijkt me ondertussen toch wel duidelijk geworden. Hoezeer ik daar ook van baal.
Maar we zijn inmiddels ruim 3 maanden verder en er klopt tactisch nog steeds weinig van, dat zegt mij voldoende.
En je weet ook zeker dat hij niet open staat om bijvoorbeeld door geluiden uit de selectie over te stappen naar een andere tactiek?
Dat zou juist een zwaktebod zijn en een bewijs van zijn huidige falen.
Nogmaals, we zijn alweer ruim 3 maanden verder. Het tactische plan zou duidelijk moeten zijn en moeten werken. Het hoeft nog zeker niet perfect te zijn, maar zo ontzettend slecht als nu is het andere uiterste. De wedstrijd tegen Cambuur maakte ook duidelijk dat hij het vertrouwen van zijn spelers aan het kwijtraken is, dat is het begin van het einde.
Trixm wrote: 05 Oct 2022, 17:22 Ik zie hier veel vergelijkingen met het tweede seizoen van roger, maar ik heb voldoende tactische fouten van Roger in seizoen één gezien, vergelijk Ruud dan in ieder geval met dat seizoen.
Ik ben geen Pieter Zwart of @Heruone , maar als je dit seizoen veel vergelijkingen ziet met het 2e seizoen van Roger dan heb je echt geen tactisch inzicht.
Daar zit een wereld van verschil in.
Ik doel op dat het niveau vergeleken wordt met het tactisch niveau van seizoen 2 van roger. Dat is geen eerlijke vergelijking.
Saibari is underrated.
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

PCGC wrote: 05 Oct 2022, 18:13 Zou een Gerardo Seoane (oa 3x kampioen met Young Boys 2018 - 2021) in beeld zijn?

Staat op het punt om eruit gegooid te worden bij Leverkusen.
5x verloren in 8 wedstrijden, maar dat is inclusief tegen de gehele huidige top 3 (Bayern, Dortmund en Freiburg). Vorig jaar 3e geworden met een ontketende Patrick Schick voorop (25 goals)

Fan of 442 en 4231 met daarbij zijn buitenspelers meer naar binnen toe. Prima voor Cody en Madueke, niet erg goed voor Luuk als je geen goede Max en Dumfries hebt bijvoorbeeld.
Speelt graag de lange bal (ideaal voor Luuk) waarbij daarna iedereen aansluit en vecht om de 2e bal. Heb je die is het prima en ga je door in je aanval, heb je hem niet wordt er volle bak druk gezet op de tegenstander zijn helft om de 3e of 4e bal te krijgen.
Omdat zijn backs vaak mee naar voren zijn staat ie bij balbezit tegenstander op eigen helft vaak met een CVM als extra CB in de verdedigende linie zodat je 3 man centraal achterop hebt.
Met name [mention]Sensation[/mention] heb ik hier die naam een aantal keer zien droppen. Ken hem zelf niet erg goed, maar zijn spelprincipes passen redelijk bij onze huidige selectie als ik dit zo lees.

https://themastermindsite.com/2021/12/2 ... -analysis/
User avatar
hondjevandebakker
Internationale topspeler
Posts: 3,349
Joined: 21 Dec 2021, 22:31
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Hasenhuttl nu ook op het punt om ontslagen te worden. Ook een interessante trainer.
User avatar
Ren Höek
Vedette
Posts: 9,422
Joined: 17 Jul 2018, 07:46
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Dat zijn inderdaad interessante trainers (Y)
Johnnie Walker wrote: 05 Oct 2022, 17:48 Ik zou het juist als een kracht zien als hij nu zijn tactisch plan durft aan te passen.
Roger veranderde op een gegeven moment bepaalde details, waarna het beter liep. De basisprincipes bleven echter overeind. Dan vind ik het krachtig.
Ruud zou het echter zo ongeveer volledig om moeten gooien, dat maakt het voor mij iets heel anders.
En ik wil hem langer dan 3 maanden geven voordat ik 'm afschrijf. Vind 8 wedstrijden in de Eredivisie nog niet echt lang.
Hij gebruikt dezelfde tactiek als bij Jong PSV.
Ik heb daar te weinig beelden voor gezien, maar Pieter Zwart maakte dit voor het seizoen in een artikel mooi inzichtelijk. Waarbij de toen al aangehaalde gevaren van deze tactiek helaas helemaal naar boven komen.
psvgouda wrote: 05 Oct 2022, 17:58 Ik pik deze er even uit. Was het niet zo dat Ten Hag hetzelfde ondervond in zijn beginperiode bij Ajax en dat juist na een gesprek met spelers als Tadic en Blind de tactiek werd bijgesteld en het allemaal beter ging lopen?
Geen idee, ik vind alleen dit artikel uit die tijd. Hierin wordt aangegeven wordt dat Ten Hag regelmatig gesprekken had met de bepalende spelers en dat dit gesprek vooral ging over kleinere zaken en niet de tactiek. Maar dat kan ook aan mijn zoek kwaliteiten liggen :mrgreen:
Er leefde wat onvrede binnen de groep, bijvoorbeeld over kleine partijtjes kort voor een wedstrijd, en dit besprak Tadic.
https://www.ajaxlife.nl/articles/2018/1 ... n-drie-uur
Trixm wrote: 05 Oct 2022, 19:45 Ik doel op dat het niveau vergeleken wordt met het tactisch niveau van seizoen 2 van roger. Dat is geen eerlijke vergelijking.
Dan begreep ik je verkeerd, excuses. Daar ben ik het ook mee eens.

Maar als we van beiden het 1e seizoen vergelijken: Het probleem met Roger was dat in het begin de spelers moeite hadden met de tactiek, omdat deze zo anders was dan ze gewend waren. Bij Ruud is het probleem dat de gebruikte tactiek simpelweg niet werkt.
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
milansandro
Legende
Posts: 10,609
Joined: 04 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

DonyellMalen wrote: 05 Oct 2022, 20:45
PCGC wrote: 05 Oct 2022, 18:13 Zou een Gerardo Seoane (oa 3x kampioen met Young Boys 2018 - 2021) in beeld zijn?

Staat op het punt om eruit gegooid te worden bij Leverkusen.
5x verloren in 8 wedstrijden, maar dat is inclusief tegen de gehele huidige top 3 (Bayern, Dortmund en Freiburg). Vorig jaar 3e geworden met een ontketende Patrick Schick voorop (25 goals)

Fan of 442 en 4231 met daarbij zijn buitenspelers meer naar binnen toe. Prima voor Cody en Madueke, niet erg goed voor Luuk als je geen goede Max en Dumfries hebt bijvoorbeeld.
Speelt graag de lange bal (ideaal voor Luuk) waarbij daarna iedereen aansluit en vecht om de 2e bal. Heb je die is het prima en ga je door in je aanval, heb je hem niet wordt er volle bak druk gezet op de tegenstander zijn helft om de 3e of 4e bal te krijgen.
Omdat zijn backs vaak mee naar voren zijn staat ie bij balbezit tegenstander op eigen helft vaak met een CVM als extra CB in de verdedigende linie zodat je 3 man centraal achterop hebt.
Met name @Sensation heb ik hier die naam een aantal keer zien droppen. Ken hem zelf niet erg goed, maar zijn spelprincipes passen redelijk bij onze huidige selectie als ik dit zo lees.

https://themastermindsite.com/2021/12/2 ... -analysis/
Nadeel van zijn tactiek is dat hij met zijn team veel tegengoals heeft gekregen..

One potential reason for the higher ratio of goals conceded is that Leverkusen don’t press from the front all that much. They’ve applied less pressure to their opposition than any other Bundesliga team, looking to hold their shape, shuffle with the play, stay compact and trust their ability to eventually win the ball without over-exerting themselves. They save their energy for the attacking side of the game instead, where they tend to excel. This tactic often works. Opposition clubs find it difficult to play vertical passes through the centre of the pitch against Seoane’s side, and struggle to create genuine chances of note. But the amount of time that Leverkusen often spend in their own third, both due to their build-up and due to the opposition’s ability to keep the ball against them, means goals are naturally going to follow. Only Hertha Berlin have spent more time in their defensive third than Seoane’s men, and that’s a problem Seoane will hope to turn around in the new year.

So if there is one area of the game in which Gerardo Seoane should look to improve his side come the new year, it undoubtedly will be their defensive play. Leverkusen haven’t been all that terrible defensively, but you definitely expect more from a manager who focused so heavily on pressing with BSC Young Boys.

Samengevat: zijn team scoort veel maar krijgt ook veel goals tegen..
Activism is a way for useless people to feel important
— Thomas Sowell
User avatar
ruuddevil
Legende
Posts: 12,759
Joined: 25 Aug 2017, 11:39
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik wil een trainer die zorgt dat we de 0 kunnen houden. Dat is de basis.
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25,115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ruuddevil wrote: 06 Oct 2022, 08:07 Ik wil een trainer die zorgt dat we de 0 kunnen houden. Dat is de basis.
Die trainer bestaat niet, zeker niet met deze verdediging.


Overigens, in de categorie trainers die niks meer te doen hebben: gisteravond is ook Lopetegui vrijgekomen. :tongue:
User avatar
hondjevandebakker
Internationale topspeler
Posts: 3,349
Joined: 21 Dec 2021, 22:31
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Grasmat wrote: 06 Oct 2022, 08:26
ruuddevil wrote: 06 Oct 2022, 08:07 Ik wil een trainer die zorgt dat we de 0 kunnen houden. Dat is de basis.
Die trainer bestaat niet, zeker niet met deze verdediging.


Overigens, in de categorie trainers die niks meer te doen hebben: gisteravond is ook Lopetegui vrijgekomen. :tongue:
Ging volgens mij al naar Wolves.
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25,115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo
Send Prediction League reminder to second email adress: No

hondjevandebakker wrote: 06 Oct 2022, 08:30
Grasmat wrote: 06 Oct 2022, 08:26

Die trainer bestaat niet, zeker niet met deze verdediging.


Overigens, in de categorie trainers die niks meer te doen hebben: gisteravond is ook Lopetegui vrijgekomen. :tongue:
Ging volgens mij al naar Wolves.
Stond op het lijstje, maar die doen alleen maar aan Portugezen de laatste jaren. :tear:
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Wie opent het topic 'Opvolger Pep Guardiola'.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Laten we eerst maar eens van Arsenal winnen.
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik zie toch liever een trainer die met 0 5 voor staat bij de rust.
User avatar
Daveydelaat
Verbannen
Posts: 136
Joined: 19 Jun 2022, 15:55
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik wil nog steeds Peter Bosz
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Een wedstrijdje tegen veredelde amateurs zegt me nog niet zoveel. Heerenveen uit, dat gaat weer een serieuze test wordt of er iets van lerend vermogen aanwezig is bij onze Ruud.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
User avatar
VTheMan
Meervoudig international
Posts: 1,077
Joined: 24 Jun 2022, 15:13
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Bakayoko
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Daveydelaat wrote: 06 Oct 2022, 20:45 Ik wil nog steeds Peter Bosz
Je hebt liever een trainer die helemaal niks kan winnen? Ruud had al een prijs in zijn eerste wedstrijd!
User avatar
Daveydelaat
Verbannen
Posts: 136
Joined: 19 Jun 2022, 15:55
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

En dat gaat ook de enige prijs worden dit seizoen. Je moet niet blind staren op die dingen. Vandaag waren we effectief tegen een tegenstander die er geen klote van kan, zo eerlijk moeten we zijn. Ruimtes waren weer vrij groot, amper druk op de bal, en zelf aan de bal heel erg pover. Ruud is 3 maanden bezig, maar hij vertrouwt ook teveel op zijn jonkies wat ons niet verder gaat brengen. Ajax deed dat ook altijd en sinds ze daar vanaf zijn presteren ze goed in de Champions League dus
User avatar
VTheMan
Meervoudig international
Posts: 1,077
Joined: 24 Jun 2022, 15:13
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Bakayoko
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Daveydelaat wrote: 06 Oct 2022, 20:52 En dat gaat ook de enige prijs worden dit seizoen. Je moet niet blind staren op die dingen. Vandaag waren we effectief tegen een tegenstander die er geen klote van kan, zo eerlijk moeten we zijn. Ruimtes waren weer vrij groot, amper druk op de bal, en zelf aan de bal heel erg pover. Ruud is 3 maanden bezig, maar hij vertrouwt ook teveel op zijn jonkies wat ons niet verder gaat brengen. Ajax deed dat ook altijd en sinds ze daar vanaf zijn presteren ze goed in de Champions League dus
Hij moet ook noodgedwongen op de jonkies vertrouwen he, er staat geen lekker uitgebalanceerd team voor hem klaar. Geloof me als Luuk terug is en mauro en Boscagli. In de winter een verdedigende optie erbij halen en het gaat stukken beter. Nu eerst deze drukke periode doorkomen.

Daarbij heb ik een hekel aan Bosz en zijn kamikaze voetbal. Met onze huidige verdediging gaan we er dan met 8-0 af tegen Cambuur.
User avatar
mr.top
Internationale topspeler
Posts: 4,860
Joined: 01 Dec 2019, 07:18
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Trixm wrote: 05 Oct 2022, 17:22 Dat afserveren hier is soms echt gênant. Maar goed sommigen willen een clublegende niet eens een half jaar krediet geven. Krediet dat een duitser wel kreeg. Ik zie hier veel vergelijkingen met het tweede seizoen van roger, maar ik heb voldoende tactische fouten van Roger in seizoen één gezien, vergelijk Ruud dan in ieder geval met dat seizoen.
Ook als je dit seizoen van Ruud van Nistelrooij vergelijkt met het eerste seizoen van zijn voorganger dan komt van Nistelrooij er bekaaid af.

Zoals inmiddels wel vaker gezegd is dit het seizoen dat er gepresteerd moet worden. Er kan nu nog een grote pot met geld worden gehaald. Geld dat de club nodig heeft trouwens. Dan kom je er niet met een tussenjaar.

En zullen we ook eens ophouden met het gelegenheidsargument dat hij een ‘clublegende’ zou zijn en daarom krediet verdiend? Het is slecht eten van een bordje gevuld met sentiment.
Post Reply