Wat een overgevoelige reactie. Hij speelt nu bij het eerste, dus dient hij ook daar naar beoordeeld te worden. Hij is 21, geen 18 he.Franciscus wrote: ↑06 Oct 2022, 23:36 Oh nog een jeugdspeler die we na een 5-1 winst lekker afbranden. Echt, chapeau mannen. Volgende wedstrijd weer lekker op hetzelfde aambeeld rammen. Tot dan!
Ismael Saibari
- Ardbeg
- Mister PSV
- PSVerDenBosch
- Basisspeler
- Clubvoorkeur: PSV
Ieder talent heeft wel een soort terug slag in zijn ontwikkeling als ze net doorbreken. De eerste wedstrijden waren super, nu zie je toch wel even een soort dip. Ballen komen net niet aan of hij weet niet te scoren. Gaat wel goedkomen met die jongen
-
- Nationale topspeler
Waarom zou je een Til op 10 willen zien als basisspeler?Robson de Souza wrote: ↑07 Oct 2022, 08:32 Ik zie heus zijn talent wel, maar ik vind dat we op rechtsbuiten betere opties hebben. Van mij mag Savio of Simons (en Til naar 10) komende zondag daar spelen.
- Struviet
- Meervoudig international
Het is toch wel duidelijk dat je Xavi niet meer van 10 af moet halen? Over rechtsbuiten kan je inderdaad twisten, maar daar zijn met Bakayoko en Savio nog twee andere smaken. Het zou goed zijn als het elftal niet elke keer door elkaar gehusseld wordt en er ook wat vastigheid komt qua posities.Robson de Souza wrote: ↑07 Oct 2022, 08:32 Ik zie heus zijn talent wel, maar ik vind dat we op rechtsbuiten betere opties hebben. Van mij mag Savio of Simons (en Til naar 10) komende zondag daar spelen.
- Riffii
- Geselecteerd voor Oranje
Beetje wazig dat dit manneke wordt afgerekend op een positie die hij moet opvullen van Ruud door gebrek aan beter.
Het is een box-2-box voetballer en geen rechtsbuiten.
Heeft het meer dan prima ingevuld als iemand die voor de gein mee is gegaan in de voorbereiding en uiteindelijk beter heeft gedaan verwacht.
Het is een box-2-box voetballer en geen rechtsbuiten.
Heeft het meer dan prima ingevuld als iemand die voor de gein mee is gegaan in de voorbereiding en uiteindelijk beter heeft gedaan verwacht.
Sanga are u dead ???? NO MAN!
- El Sordo
- Vedette
Hij heeft het aardig ingevuld, maar zeker niet "meer dan prima"; geen rendement en voegt op die positie amper wat toe. We hebben gewoon een rechtsbuiten rondlopen, hè, die speelt ook nog niet perfect, maar laat in ieder geval in de spaarzame minuten die hij speelt zien daar uit de voeten te kunnen. Zet die er dan gewoon in om minuten te laten maken c.q. meer ervaring op te laten doen.
Saibari op rechtsbuiten werkt niet en vertraagt vrijwel elke aanval. Savio is hier normaal gesproken voor (minimaal?) twee seizoenen en ook El Ghazi heeft gewoon voor buitenspeler gestudeerd. Doe er wat mee.
Saibari op rechtsbuiten werkt niet en vertraagt vrijwel elke aanval. Savio is hier normaal gesproken voor (minimaal?) twee seizoenen en ook El Ghazi heeft gewoon voor buitenspeler gestudeerd. Doe er wat mee.
-
- Vedette
Omdat Til loopvermogen en een neusje voor de goal heeft en bovenal omdat dan Simons met rendement op rechtsbuiten komt. Ik ben een van de weinigen die wel denkt dat Til goed kan functioneren mits de juiste spelers om zich heen.Mikelvb wrote: ↑07 Oct 2022, 09:19Waarom zou je een Til op 10 willen zien als basisspeler?Robson de Souza wrote: ↑07 Oct 2022, 08:32 Ik zie heus zijn talent wel, maar ik vind dat we op rechtsbuiten betere opties hebben. Van mij mag Savio of Simons (en Til naar 10) komende zondag daar spelen.
- Franciscus
- Nationale topspeler
- Favoriete speler: Mauro Jr
Ik vind het treurig,afgezien van zijn leeftijd, om na iedere wedstrijd dit weer te herhalen. Zeker na een heerlijk uitwinst in Europa. Die beoordeling waar je het over had wordt namelijk iedere week over gedaan.Ardbeg wrote: ↑07 Oct 2022, 08:50Wat een overgevoelige reactie. Hij speelt nu bij het eerste, dus dient hij ook daar naar beoordeeld te worden. Hij is 21, geen 18 he.Franciscus wrote: ↑06 Oct 2022, 23:36 Oh nog een jeugdspeler die we na een 5-1 winst lekker afbranden. Echt, chapeau mannen. Volgende wedstrijd weer lekker op hetzelfde aambeeld rammen. Tot dan!
- Ardbeg
- Mister PSV
Ja en terecht. Elke wedstrijd krijgt hij een nieuwe beoordeling en als zijn effectiviteit te wensen overlaat mag daar over geklaagd worden. Geen reden om medelijden met die jongen te hebben hoor. Het gaat om PSV, geen liefdadigheidsinstelling. Kei harde resultaten tellen.Franciscus wrote: ↑07 Oct 2022, 11:09Ik vind het treurig,afgezien van zijn leeftijd, om na iedere wedstrijd dit weer te herhalen. Zeker na een heerlijk uitwinst in Europa. Die beoordeling waar je het over had wordt namelijk iedere week over gedaan.
- PSVerDenBosch
- Basisspeler
overigens denk ik dat hij een perfecte rechtsback zou kunnen zijn. Onderschept regelmatig ballen, bal vast, fysiek, goede pass en redelijk snel. Misschien een Maurotje?
- DonyellMalen
- Legende
Ja! Al vaker geopperd hier.
Ruud moet het alleen wel durven, om dit te doen.DonyellMalen wrote: ↑19 Sep 2022, 13:23 Zou hem wel eens willen zien op rechtsback. Hij heeft het fysiek, loopvermogen en de snelheid ervoor. Voetballend goed en komt ook leergierig over. Speelt al heel het seizoen keurig in dienst van het team, waarom zou rechtsback dan niet kunnen? Op ons middenveld is momenteel ook geen (vaste basis)plek voor hem.
-
- Nationale topspeler
Je zou zeggen dat Ruud niet zo veel keuze heeft aangezien Mwene gister matig was. Teze is ook geen RB.DonyellMalen wrote: ↑07 Oct 2022, 13:00 Ja! Al vaker geopperd hier.Ruud moet het alleen wel durven, om dit te doen.DonyellMalen wrote: ↑19 Sep 2022, 13:23 Zou hem wel eens willen zien op rechtsback. Hij heeft het fysiek, loopvermogen en de snelheid ervoor. Voetballend goed en komt ook leergierig over. Speelt al heel het seizoen keurig in dienst van het team, waarom zou rechtsback dan niet kunnen? Op ons middenveld is momenteel ook geen (vaste basis)plek voor hem.
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Favoriete speler: Dn Flamingo
1-5 gewonnenArdbeg wrote: ↑07 Oct 2022, 11:24Kei harde resultaten tellen.Franciscus wrote: ↑07 Oct 2022, 11:09
Ik vind het treurig,afgezien van zijn leeftijd, om na iedere wedstrijd dit weer te herhalen. Zeker na een heerlijk uitwinst in Europa. Die beoordeling waar je het over had wordt namelijk iedere week over gedaan.
- Franciscus
- Nationale topspeler
Hij speelde 90 minuten mee.
Schoot netjes op de lat.
Nu jouw keiharde resultaten en geen onderbuikgeneuzel.
Schoot netjes op de lat.
- Ardbeg
- Mister PSV
Hij heeft geen enkele keer "netjes op de lat geschoten". Een bal kwam op zijn schouder. Een bal die hij niet had gezien en die via die schouder op de lat raakte. Dat ie 90 minuten mee heeft gespeeld heeft weliswaar niets met het feit te maken dat zijn effectiviteit op basis van assists en goals echt te kort komt. Dat ie 90 minuten mee heeft gedaan spreekt dan juist nog tegen hem. Of moeten we het voortaan applaudiseren dat iemand een wedstrijd uit speelt? Je noemt namelijk zelf echt 0.0 "keiharde resultaten".Franciscus wrote: ↑07 Oct 2022, 15:02 Hij speelde 90 minuten mee.
Schoot netjes op de lat.
Ik vind het zeker geen slechte speler, maar dat er wordt gedaan alsof je hem niet mag beoordelen op het niveau waaraan hij moet voldoen vind ik apart. Het is voetbal. Daar wordt je beoordeeld op wat je goed doet en wat je minder goed doet. Dat heeft echt geen zak met onderbuikgeneuzel te maken.
Last edited by Ardbeg on 07 Oct 2022, 15:30, edited 2 times in total.
- voskat
- Nationale topspeler
Hij doet me soms denken aan Culina.
Degelijk. Betrouwbaar. Soms een beetje kleurloos.
Opvallend dat hierboven al meerdere keren is geopperd om Saibari op rechtsback uit te proberen: de positie waar Culina uiteindelijk op zijn sterkst bleek.
Degelijk. Betrouwbaar. Soms een beetje kleurloos.
Opvallend dat hierboven al meerdere keren is geopperd om Saibari op rechtsback uit te proberen: de positie waar Culina uiteindelijk op zijn sterkst bleek.
- Franciscus
- Nationale topspeler
Je hebt dus 0 keiharde resultaten. Noted.Ardbeg wrote: ↑07 Oct 2022, 15:26Hij heeft geen enkele keer "netjes op de lat geschoten". Een bal kwam op zijn schouder. Een bal die hij niet had gezien en die via die schouder op de lat raakte. Dat ie 90 minuten mee heeft gespeeld heeft weliswaar niets met het feit te maken dat zijn effectiviteit op basis van assists en goals echt te kort komt. Dat ie 90 minuten mee heeft gedaan spreekt dan juist nog tegen hem. Of moeten we het voortaan applaudiseren dat iemand een wedstrijd uit speelt?Franciscus wrote: ↑07 Oct 2022, 15:02 Hij speelde 90 minuten mee.
Schoot netjes op de lat.
Ik vind het zeker geen slechte speler maar dat er wordt gedaan alsof je hem niet mag beoordelen op het niveau waaraan hij moet voldoen vind ik apart. Het is voetbal. Daar wordt je beoordeeld op wat je goed doet en wat je minder goed doet. Dat heeft echt geen zak met onderbuikgeneuzel te maken.
Je mag verder best een speler beoordelen en niet goed genoeg vinden. Dat je dat na iedere wedstrijd nodig vindt vind ik bijzonder apart en niet echt "supporteren" maar dat je dat zelfs doet na een 5-1 uit overwinning in een Europese groepsfase vind ik eigenlijk ronduit triest. Zou je zelf ook zo beoordeeld willen worden na iedere dag werk als je je stinkende best doet maar je het (nog) niet onder de knie hebt?
- Ardbeg
- Mister PSV
Je snapt niet echt wat ik bedoel met "keiharde resultaten", zie ik. Jammer dat je verder niet in gaat op het "netjes op de lat geschoten". Geen probleem verder, gezien je er zelf geen aandraagt. Ik wil niets liever dan feedback ontvangen over mijn werk, wat ik beter moet doen. In het ergste geval leer ik daar namelijk wat van. Elke wedstrijd is een andere maar tot zover heeft Saibari op dat specifieke vlak niet laten zien dat het goed genoeg voor PSV is. Mensen oordelen dan ook ook over tot nu toe. Terwijl keiharde resultaten bij PSV tellen. Heeft gewoon geen drol met wel of niet supporten te maken maar met de keiharde realiteit.Franciscus wrote: ↑07 Oct 2022, 15:30Je hebt dus 0 keiharde resultaten. Noted.Ardbeg wrote: ↑07 Oct 2022, 15:26
Hij heeft geen enkele keer "netjes op de lat geschoten". Een bal kwam op zijn schouder. Een bal die hij niet had gezien en die via die schouder op de lat raakte. Dat ie 90 minuten mee heeft gespeeld heeft weliswaar niets met het feit te maken dat zijn effectiviteit op basis van assists en goals echt te kort komt. Dat ie 90 minuten mee heeft gedaan spreekt dan juist nog tegen hem. Of moeten we het voortaan applaudiseren dat iemand een wedstrijd uit speelt?
Ik vind het zeker geen slechte speler maar dat er wordt gedaan alsof je hem niet mag beoordelen op het niveau waaraan hij moet voldoen vind ik apart. Het is voetbal. Daar wordt je beoordeeld op wat je goed doet en wat je minder goed doet. Dat heeft echt geen zak met onderbuikgeneuzel te maken.
Je mag verder best een speler beoordelen en niet goed genoeg vinden. Dat je dat na iedere wedstrijd nodig vindt vind ik bijzonder apart en niet echt "supporteren" maar dat je dat zelfs doet na een 5-1 uit overwinning in een Europese groepsfase vind ik eigenlijk ronduit triest. Zou je zelf ook zo beoordeeld willen worden na iedere dag werk als je je stinkende best doet maar je het (nog) niet onder de knie hebt?
Ik vind dat gezegd hebbende, het ook niet zo belangrijk of jij dat triest vindt of niet. Ik wil PSV weer op het oude niveau zien en een stijgende lijn zien pakken. Als Saibari het lastig vindt dat supporters niet tevreden zijn met zijn effectiviteit, dan moet ie elders gaan ballen.
- Franciscus
- Nationale topspeler
Opbouwende feedback is niet hetgeen wat hier in dit topic gebeurt.
Dat van die lat was flauw van me, dat punt mag je hebben.
Dat van die lat was flauw van me, dat punt mag je hebben.
- Franciscus
- Nationale topspeler
Maar waarom ben je dan wel hier? Om na een 5-1 overwinning of eender welke wedstrijd lekker te komen zeiken? Prima. Als jij daar gelukkig van wordt...
- Ardbeg
- Mister PSV
Ik ben helemaal niet aan het "zeiken". Ik zeg dat ik hem nu tekort vind komen op basis van assists en doelpunten. Dat jij dat al lastig vindt heeft toch verder niets met mij te maken?Franciscus wrote: ↑07 Oct 2022, 16:37 Maar waarom ben je dan wel hier? Om na een 5-1 overwinning of eender welke wedstrijd lekker te komen zeiken? Prima. Als jij daar gelukkig van wordt...
Of is het zo dat als PSV wint je niets over bepaalde spelers' tekortkomingen mag spreken? Het gaan namelijk (zoals al eerder tegen je gezegd) niet over 1 wedstrijd van hem. Daarnaast houdt hij m'n mattie Savio op de bank.
- Franciscus
- Nationale topspeler
Jij misschien niet, maar anderen wel. Jij reageerde op mij en daarom verklaar ik me. Ik heb -nu- even door je eerdere reacties gescrollt en deze zijn gewoon opbouwend. Het gaat mij over een aantal andere reacties.
Verder heb ik al meerdere malen gezegd dat je gerust kritiek kunt hebben maar om dat na iedere wedstrijd te komen herhalen, zelfs na een 5-1 uitoverwinning, vind ik diep sneu. Dan vind je het dus belangrijker om een speler af te zeiken dan om gewoon blij te zijn met het resultaat. En dat lijkt steeds meer de teneur te worden hier op het forum. Iededere aanleiding wordt aangegrepen om "over tekortkomingen" te spreken. En als daar iets van gezegd wordt gaan zitten Geert Wildersen dat je tegenwoordig niks meer mag zeggen. "Je" mag het zeker zeggen maar dan ook niet zeuren als je tegengas krijgt. Ik vind dat soort gedrag eigenlijk meer over die posters zeggen dan dat het zegt over deze spelers. Dit zijn gewoon pispaaltjes geworden.
Verder heb ik al meerdere malen gezegd dat je gerust kritiek kunt hebben maar om dat na iedere wedstrijd te komen herhalen, zelfs na een 5-1 uitoverwinning, vind ik diep sneu. Dan vind je het dus belangrijker om een speler af te zeiken dan om gewoon blij te zijn met het resultaat. En dat lijkt steeds meer de teneur te worden hier op het forum. Iededere aanleiding wordt aangegrepen om "over tekortkomingen" te spreken. En als daar iets van gezegd wordt gaan zitten Geert Wildersen dat je tegenwoordig niks meer mag zeggen. "Je" mag het zeker zeggen maar dan ook niet zeuren als je tegengas krijgt. Ik vind dat soort gedrag eigenlijk meer over die posters zeggen dan dat het zegt over deze spelers. Dit zijn gewoon pispaaltjes geworden.
-
- Nationale topspeler
Weet niet of hij genoeg snelheid, agressiviteit en wendbaarheid heeft om als goede back te fungeren (het niveau waar PSV naartoe moet op die positie).
Kan zich natuurlijk nog ontwikkelen maar op elke positie komt hij nu imo tekort voor de basis.
Wellicht op het middenveld in een 4 4 2.