Nieuwe trainer PSV

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Het boeit oprecht geen drol of een trainer clublegende is of niet. Wat koop je daar nou voor als PSV verder afzakt?
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Een clublegende of niet, geen enkele club ontslaat een trainer die 2pt minder behaald heeft dan de koploper (na 8 potjes). Brands en heel PSV heeft bewust de keuze gemaakt om Ruud als onervaren trainer aan te stellen. Dan heb je nu (nog) geen basis om niet meer verder te gaan met Ruud.
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Het wordt natuurlijk een ander verhaal als je dit weekend niet wint en dan op vijf punten achterstand staat, in nota bene begin oktober. Voor nu geen basis om niet meer verder te gaan inderdaad, ook al is de organisatie in het elftal nog steeds allesbehalve in orde.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

DonyellMalen wrote: 07 Oct 2022, 12:07 Het wordt natuurlijk een ander verhaal als je dit weekend niet wint en dan op vijf punten achterstand staat, in nota bene begin oktober. Voor nu geen basis om niet meer verder te gaan inderdaad, ook al is de organisatie in het elftal nog steeds allesbehalve in orde.
Dat ben ik wel met je eens. Bij 5pt wordt de toestand kritiek. Maar het zou wat mij betreft van meer respect getuigen als dit topic pas geopend zou zijn als het relevant is. Dat is het nu (nog) niet. Wie weet winnen we wel van Heerenveen, Utrecht en Groningen.
User avatar
NotoriousBIG046
Nationale topspeler
Posts: 2,243
Joined: 22 Jan 2019, 13:12
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Slotjuhhhhhh
We can't change the world until we change ourselves.
User avatar
Trixm
Vedette
Posts: 6,536
Joined: 06 Sep 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

mr.top wrote: 07 Oct 2022, 11:45
Trixm wrote: 05 Oct 2022, 17:22 Dat afserveren hier is soms echt gênant. Maar goed sommigen willen een clublegende niet eens een half jaar krediet geven. Krediet dat een duitser wel kreeg. Ik zie hier veel vergelijkingen met het tweede seizoen van roger, maar ik heb voldoende tactische fouten van Roger in seizoen één gezien, vergelijk Ruud dan in ieder geval met dat seizoen.
Ook als je dit seizoen van Ruud van Nistelrooij vergelijkt met het eerste seizoen van zijn voorganger dan komt van Nistelrooij er bekaaid af.

Zoals inmiddels wel vaker gezegd is dit het seizoen dat er gepresteerd moet worden. Er kan nu nog een grote pot met geld worden gehaald. Geld dat de club nodig heeft trouwens. Dan kom je er niet met een tussenjaar.

En zullen we ook eens ophouden met het gelegenheidsargument dat hij een ‘clublegende’ zou zijn en daarom krediet verdiend? Het is slecht eten van een bordje gevuld met sentiment.
Daar verschillen we van mening in, het eerste seizoen van Roger was mijn inziens gewoon matig.

Je kan wel moeten presteren, maar als de kwaliteit ontbreekt kunnen weinigen er een topelftal van maken.

Het is geen gelegenheidargument. De club PSV wordt al decennia lang gedragen door een aantal belangrijke pijlers. Waaronder het eren van je helden, de omgang met supporters en spelers. De gemoedelijkheid en collegialiteit heeft ons groot gemaakt, dat wordt nog wel eens vergeten. Een belangrijke reden waarom wij ondanks de relatieve kleinere omvang relatief gezien de meest succesvolle club in Nederland zijn.
Saibari is underrated.
Ittot
Internationale topspeler
Posts: 4,270
Joined: 26 Sep 2020, 21:24
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Standbeeld wrote: 07 Oct 2022, 12:10
DonyellMalen wrote: 07 Oct 2022, 12:07 Het wordt natuurlijk een ander verhaal als je dit weekend niet wint en dan op vijf punten achterstand staat, in nota bene begin oktober. Voor nu geen basis om niet meer verder te gaan inderdaad, ook al is de organisatie in het elftal nog steeds allesbehalve in orde.
Dat ben ik wel met je eens. Bij 5pt wordt de toestand kritiek. Maar het zou wat mij betreft van meer respect getuigen als dit topic pas geopend zou zijn als het relevant is. Dat is het nu (nog) niet. Wie weet winnen we wel van Heerenveen, Utrecht en Groningen.
Ik durf best wel te stellen dat we niet al die drie wedstrijden gaan winnen. ook niet van Heerenveen. Dat lukt ons al niet als we in vorm zijn en met een kloppende organisatie, laat staan in onze huidige vorm. Sterker nog, in de huidige vorm en manier van voetballen ben ik blij als we er 1 winnen. We zijn toch behoorlijk afhankelijk van hoe de tegenstander staat en of zij een off day hebben of niet. Als je het wil laten hangen op de wedstrijd in Heerenveen kun je beter zelfs daarvoor al conclusies trekken.

Ik zou eerder wat verder vooruit willen kijken dan naar 5 of 2 punten na Heerenveen. Ik zou in de winterstop de echte evaluatie doen en als je dan bijvoorbeeld 6 punten of meer achter staat dan kun je daar icm met het spel en de ontwikkeling daarvan dan nog conclusies uit trekken.
User avatar
Ren Höek
Vedette
Posts: 9,422
Joined: 17 Jul 2018, 07:46
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Standbeeld wrote: 07 Oct 2022, 12:10 Maar het zou wat mij betreft van meer respect getuigen als dit topic pas geopend zou zijn als het relevant is. Dat is het nu (nog) niet. Wie weet winnen we wel van Heerenveen, Utrecht en Groningen.
Respect heeft er niets mee te maken.
Het gaat om wat er op het veld gebeurt en dat geeft al zeker voldoende aanleiding voor deze topic. Ook als PSV de komende 3 wedstrijden zou winnen, of Ruud moet het licht hebben gezien en eindelijk zijn tactiek aanpassen. Maar gezien zijn recente persconferenties gaat dat niet gebeuren en ligt het mindere spel vooral aan mentaliteit en jeugdigheid :think: :no:
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ittot wrote: 07 Oct 2022, 12:20
Standbeeld wrote: 07 Oct 2022, 12:10
Dat ben ik wel met je eens. Bij 5pt wordt de toestand kritiek. Maar het zou wat mij betreft van meer respect getuigen als dit topic pas geopend zou zijn als het relevant is. Dat is het nu (nog) niet. Wie weet winnen we wel van Heerenveen, Utrecht en Groningen.
Ik durf best wel te stellen dat we niet al die drie wedstrijden gaan winnen. ook niet van Heerenveen. Dat lukt ons al niet als we in vorm zijn en met een kloppende organisatie, laat staan in onze huidige vorm. Sterker nog, in de huidige vorm en manier van voetballen ben ik blij als we er 1 winnen. We zijn toch behoorlijk afhankelijk van hoe de tegenstander staat en of zij een off day hebben of niet. Als je het wil laten hangen op de wedstrijd in Heerenveen kun je beter zelfs daarvoor al conclusies trekken.

Ik zou eerder wat verder vooruit willen kijken dan naar 5 of 2 punten na Heerenveen. Ik zou in de winterstop de echte evaluatie doen en als je dan bijvoorbeeld 6 punten of meer achter staat dan kun je daar icm met het spel en de ontwikkeling daarvan dan nog conclusies uit trekken.
Tegen Feyenoord thuis hadden heel veel mensen dezelfde reactie. Je moet voor de grap eens de eerste pagina's van het wedstrijd topic bekijken. Ik moet het eerst nog maar eens zien tegen Heerenveen. Ben het met je eens dat het spel niet goed is, maar ik ga nu niet doemdenken. Ik wil het verder ook niet af laten hangen van Heerenveen, maar geef alleen aan dat de situatie bij 5pt achterstand kritiek wordt. En als een situatie kritiek is valt het nog te redden.
Ren Höek wrote: 07 Oct 2022, 12:32
Standbeeld wrote: 07 Oct 2022, 12:10 Maar het zou wat mij betreft van meer respect getuigen als dit topic pas geopend zou zijn als het relevant is. Dat is het nu (nog) niet. Wie weet winnen we wel van Heerenveen, Utrecht en Groningen.
Respect heeft er niets mee te maken.
Het gaat om wat er op het veld gebeurt en dat geeft al zeker voldoende aanleiding voor deze topic. Ook als PSV de komende 3 wedstrijden zou winnen, of Ruud moet het licht hebben gezien en eindelijk zijn tactiek aanpassen. Maar gezien zijn recente persconferenties gaat dat niet gebeuren en ligt het mindere spel vooral aan mentaliteit en jeugdigheid :think: :no:
Dan verschillen wij daarin van mening. Wat mij betreft hoort zo'n topic geopend te worden als daar qua stand aanleiding voor is. Als het spel niet goed is dan moet de kritiek zich richten op het spel (of de teksten rondom wedstrijden). Zolang we qua stand meedoen om de titel, maar het spel slecht is, is dat jammer voor de kijker, maar geen reden voor ontslag. Ik zie ook liever het spel van Roger, maar we doen het nu met Ruud. Daar heeft de directie bewust voor gekozen.
User avatar
Ren Höek
Vedette
Posts: 9,422
Joined: 17 Jul 2018, 07:46
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Standbeeld wrote: 07 Oct 2022, 12:59 Wat mij betreft hoort zo'n topic geopend te worden als daar qua stand aanleiding voor is.
Dan loop je het risico te laat in te grijpen.
En welke stand? Het mislopen van de CL telt niet bijvoorbeeld?
Als het spel niet goed is dan moet de kritiek zich richten op het spel (of de teksten rondom wedstrijden).
Huh?
Daar richt de kritiek zich toch ook op? En wie is verantwoordelijk voor het spel en de teksten?
Zolang we qua stand meedoen om de titel, maar het spel slecht is, is dat jammer voor de kijker, maar geen reden voor ontslag. Ik zie ook liever het spel van Roger, maar we doen het nu met Ruud. Daar heeft de directie bewust voor gekozen.
Het type spel heeft er niets mee te maken, het gaat om de achterliggende gedachten en de uitvoering.
En als het spel slecht is, komt het verval vanzelf. Waarom je op dat laatste zou moeten wachten vind ik vreemd, je kunt beter de put dempen voordat het kalf verdronken is.
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
loginnaam
Internationale topspeler
Posts: 3,382
Joined: 10 Nov 2019, 08:06
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Standbeeld wrote: 07 Oct 2022, 12:59 Dan verschillen wij daarin van mening. Wat mij betreft hoort zo'n topic geopend te worden als daar qua stand aanleiding voor is. Als het spel niet goed is dan moet de kritiek zich richten op het spel (of de teksten rondom wedstrijden). Zolang we qua stand meedoen om de titel, maar het spel slecht is, is dat jammer voor de kijker, maar geen reden voor ontslag. Ik zie ook liever het spel van Roger, maar we doen het nu met Ruud. Daar heeft de directie bewust voor gekozen.
Je verliest de eerste plek door met 3-0 van de nr. 17 te verliezen die tot dan toe nog geen doelpunt had gemaakt in een thuiswedstrijd. Dat lijkt mij toch een aardige stand-gerelateerde reden want we hadden natuurlijk gewoon nog 1e moeten staan. Verder lijk je te impliceren dat als Ajax wel van AZ en Eagles had gewonnen er wel reden was geweest omdat we dan 6 punten al achter hadden gestaan... Dan maak je het ook afhankelijk van hoe de concurrentie het doet en dat moet je nou juist niet doen. Het moet gaan over je eigen spel op het veld, hoe de spelers er in staan en hoe de prestaties zijn gebaseerd op wat je zou mogen verwachten. Als de concurrentie nl. het opeens wel beter gaat doen dan ben je gezien met je slechte spel. Dan kan je er beter voor zorgen dat je eigen spel verbetert en daarmee je prestaties.
User avatar
Heruone
Lid scoutingsteam
Posts: 8,164
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Standbeeld wrote: 07 Oct 2022, 12:59 Als het spel niet goed is dan moet de kritiek zich richten op het spel (of de teksten rondom wedstrijden). Zolang we qua stand meedoen om de titel, maar het spel slecht is, is dat jammer voor de kijker, maar geen reden voor ontslag.
Hier ben ik het niet mee eens. PSV is uiteindelijk een voetbalclub waar het sportieve belang op 1 staat. En dus de stand op de ranglijst na 34 wedstrijden. Maar binnen PSV gelden ook nog andere belangen. Bijv. dat spelers ontwikkeld moeten worden en zichzelf ook kunnen ontwikkelen. Daar zit een sportief en financieel belang aan vast. Als het spel niet goed is, er structureel simpele zaken fout gaan en spelers niet beter (lijken) te worden, ondanks dat men punten pakt, dan zou dat een hele valide reden kunnen zijn om te besluiten dat je afscheid van iemand neemt.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Heruone wrote: 07 Oct 2022, 16:42
Standbeeld wrote: 07 Oct 2022, 12:59 Als het spel niet goed is dan moet de kritiek zich richten op het spel (of de teksten rondom wedstrijden). Zolang we qua stand meedoen om de titel, maar het spel slecht is, is dat jammer voor de kijker, maar geen reden voor ontslag.
Hier ben ik het niet mee eens. PSV is uiteindelijk een voetbalclub waar het sportieve belang op 1 staat. En dus de stand op de ranglijst na 34 wedstrijden. Maar binnen PSV gelden ook nog andere belangen. Bijv. dat spelers ontwikkeld moeten worden en zichzelf ook kunnen ontwikkelen. Daar zit een sportief en financieel belang aan vast. Als het spel niet goed is, er structureel simpele zaken fout gaan en spelers niet beter (lijken) te worden, ondanks dat men punten pakt, dan zou dat een hele valide reden kunnen zijn om te besluiten dat je afscheid van iemand neemt.
Ik snap zeker wat je bedoelt. Alleen zou daar ook op verschillende manieren naar gekeken kunnen worden: Cody gaat waarschijnlijk betere statistieken halen dan vorig jaar, o.a. Saibari en Bakayoko spelen geregeld, Xavi doet het fantastisch, klaarblijkelijk zijn ze intern heel erg tevreden over de ontwikkeling van Obispo. Ik weet hoe jij erin staat tov Ruud, maar ik probeer een beetje de advocaat van de duivel te spelen nu. Hoe schat jij in hoe Brands daar naar kijkt dan? Ik denk zelf namelijk dat zolang er geen noodzaak is gezien de ranglijst, Brands lang blijft vasthouden aan Ruud.
Gomes92
Vaste waarde in elftal
Posts: 710
Joined: 04 Nov 2020, 19:05
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Chucky Lozano
Send Prediction League reminder to second email adress: No

NotoriousBIG046 wrote: 07 Oct 2022, 12:16 Slotjuhhhhhh
Arne? Best een goede optie.
User avatar
Heruone
Lid scoutingsteam
Posts: 8,164
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Standbeeld wrote: 07 Oct 2022, 16:55
Heruone wrote: 07 Oct 2022, 16:42

Hier ben ik het niet mee eens. PSV is uiteindelijk een voetbalclub waar het sportieve belang op 1 staat. En dus de stand op de ranglijst na 34 wedstrijden. Maar binnen PSV gelden ook nog andere belangen. Bijv. dat spelers ontwikkeld moeten worden en zichzelf ook kunnen ontwikkelen. Daar zit een sportief en financieel belang aan vast. Als het spel niet goed is, er structureel simpele zaken fout gaan en spelers niet beter (lijken) te worden, ondanks dat men punten pakt, dan zou dat een hele valide reden kunnen zijn om te besluiten dat je afscheid van iemand neemt.
Ik snap zeker wat je bedoelt. Alleen zou daar ook op verschillende manieren naar gekeken kunnen worden: Cody gaat waarschijnlijk betere statistieken halen dan vorig jaar, o.a. Saibari en Bakayoko spelen geregeld, Xavi doet het fantastisch, klaarblijkelijk zijn ze intern heel erg tevreden over de ontwikkeling van Obispo. Ik weet hoe jij erin staat tov Ruud, maar ik probeer een beetje de advocaat van de duivel te spelen nu. Hoe schat jij in hoe Brands daar naar kijkt dan? Ik denk zelf namelijk dat zolang er geen noodzaak is gezien de ranglijst, Brands lang blijft vasthouden aan Ruud.
Ik schat in dat Brands zich niet laten luren door de ranglijst. Die kunnen vertekenend zijn nmi. Een voorbeeld: Feyenoord heeft 17 goals uit open play. Uit een xG van 10.48. Dat indiceert iig al dat vanaf een bepaald punt regression gaat optreden. Feyenoord werd kampioen in 16/17 en de stemming was hosanna. Terwijl de achterliggende data eigenlijk al toonde dat dit somehow incidenteel was in plaats van een verklaarbare rationele uitkomst, mocht je een dergelijk model met achterliggende parameters van het 16/17 seizoen meerdere keren simuleren en de uitkomsten vergelijken.

Mijn punt is: als club heb je bepaalde (lange termijn) doelstellingen, bepaalde ideeën die je wilt waarborgen. Het zou niet bepaald slim zijn om die louter te koppelen aan de stand op ranglijst. Dan ben je heel opportunistisch bezig en ga je jezelf ongetwijfeld in de voet schieten. Ik denk dat PSV dat ook in acht neemt. En als binnen die visie/opvattingen Ruud voldoet en de geschikte man is, dan valt de keuze vanuit dat perspectief te bilijken om hem het vertrouwen te bieden en met hem aan de toekomst te gaan werken. Ik betwijfel alleen of dat enerzijds het geval is en anderzijds in een theoretische situatie dat dat vertrouwen er wel is of een dergelijke beslissing dan de juiste is.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Als Ruud van Groningen Heerenveen en Utrecht wint dan gaat de storm wel liggen. Maarja dan komt Bodo AZ en Ajax nog en dan kan het wel eens heel relevant worden ineens.
Menno1
Legende
Posts: 16,064
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

NotoriousBIG046 wrote: 07 Oct 2022, 12:16 Slotjuhhhhhh
Ik ben voor

#TheArneWay
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Heruone wrote: 07 Oct 2022, 17:12
Standbeeld wrote: 07 Oct 2022, 16:55
Ik snap zeker wat je bedoelt. Alleen zou daar ook op verschillende manieren naar gekeken kunnen worden: Cody gaat waarschijnlijk betere statistieken halen dan vorig jaar, o.a. Saibari en Bakayoko spelen geregeld, Xavi doet het fantastisch, klaarblijkelijk zijn ze intern heel erg tevreden over de ontwikkeling van Obispo. Ik weet hoe jij erin staat tov Ruud, maar ik probeer een beetje de advocaat van de duivel te spelen nu. Hoe schat jij in hoe Brands daar naar kijkt dan? Ik denk zelf namelijk dat zolang er geen noodzaak is gezien de ranglijst, Brands lang blijft vasthouden aan Ruud.
Ik schat in dat Brands zich niet laten luren door de ranglijst. Die kunnen vertekenend zijn nmi. Een voorbeeld: Feyenoord heeft 17 goals uit open play. Uit een xG van 10.48. Dat indiceert iig al dat vanaf een bepaald punt regression gaat optreden. Feyenoord werd kampioen in 16/17 en de stemming was hosanna. Terwijl de achterliggende data eigenlijk al toonde dat dit somehow incidenteel was in plaats van een verklaarbare rationele uitkomst, mocht je een dergelijk model met achterliggende parameters van het 16/17 seizoen meerdere keren simuleren en de uitkomsten vergelijken.

Mijn punt is: als club heb je bepaalde (lange termijn) doelstellingen, bepaalde ideeën die je wilt waarborgen. Het zou niet bepaald slim zijn om die louter te koppelen aan de stand op ranglijst. Dan ben je heel opportunistisch bezig en ga je jezelf ongetwijfeld in de voet schieten. Ik denk dat PSV dat ook in acht neemt. En als binnen die visie/opvattingen Ruud voldoet en de geschikte man is, dan valt de keuze vanuit dat perspectief te bilijken om hem het vertrouwen te bieden en met hem aan de toekomst te gaan werken. Ik betwijfel alleen of dat enerzijds het geval is en anderzijds in een theoretische situatie dat dat vertrouwen er wel is of een dergelijke beslissing dan de juiste is.
Ik heb juist het gevoel dat Brands Van Nistelrooy heel bewust heeft aangesteld. Dus hij wist wat hij kon verwachten en het was klaarblijkelijk de man die juist in de visie van Brands/PSV past. Welke indicaties heb jij om daaraan te twijfelen?
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25,115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Nou luitjes, jullie droomkandidaat is beschikbaar hoor. Weer een klus niet afgemaakt:

guus
Internationale topspeler
Posts: 4,669
Joined: 02 Nov 2019, 18:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Voor mij absoluut geen droomkandidaat. Laat PSV eerst maar eens zorgen er een goede TD komt. Bosz kan sowieso niets met deze selectie.
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14,019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Peter Bosz, aub niet zeg, als je nu al vind dat je veel tegendoelpunten krijgt… Peter Bosz speelt al 10 jaar hetzelfde voetbal, en meneer de professor wordt bijna overal ontslagen met onwijs veel tegendoelpunten met z’n kamikaze voetbal
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25,115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Daarom is het ook prima dat ie in de reacties eronder al naar ajax geschreven wordt. :grin:
User avatar
deninho32
Site Admin
Posts: 16,178
Joined: 25 Aug 2017, 11:14
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Vinnie Jones
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Grasmat wrote: 09 Oct 2022, 09:23 Nou luitjes, jullie droomkandidaat is beschikbaar hoor. Weer een klus niet afgemaakt:

Halen!
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Fedeli sono i cani. ~ Salvatore Riina
RIO
Legende
Posts: 14,073
Joined: 01 Jul 2019, 00:00
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Weer niet zijn contract uitgediend en weer niks gewonnen! Dr. Boosz.
User avatar
Joenepsv
Legende
Posts: 12,359
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ben benieuwd welke club er nu weer intrapt. Volgens mij heeft Bosz nergens zijn contract uitgediend. En is ook niet nodig. Ruud krijgt het wel op de rit.
Post Reply