Ajax

Clubs en wedstrijden uit de Eredivisie kunnen hier besproken worden.
Locked
Balinho
Internationale topspeler

Josef Dettelbacher wrote: 13 Nov 2020, 10:34
Balinho wrote: 13 Nov 2020, 10:31

X
X
X

?
Nee:

Schotland: VVVVV
Servie: VVVVX
Ik tel 25 en 30. ;)

Hoe dan ook, lekker voor Tadic, van harte gegund. Kitshond.
JuulEllerman
Jeugdspeler
Clubvoorkeur: PSV

Concious wrote: 13 Nov 2020, 12:46 Las op VI een paniek verhaal over dat ze 45 miljoen aan inkomsten mislopen en dat zelfs met de transfers van Van de Beek en Dest niet kunnen dempen.

Hoop dat ze omvallen. Hard.
Dat kwam uit de Pak Schaal podcast, die heb ik net even terug gekeken op youtube. Als je je over je haat heen kunt zetten is dat wel een heel interessant interview met een commercieel directeur die open en transparant uitlegt wat voor impact de crisis op een voetbalclub heeft. En die uitleg geldt natuurlijk niet alleen voor zijn eigen club.

Wat hij daar zei over het verlies en transfers is dat ze voor de begroting kijken naar het operationeel resultaat en niet naar transfer inkomsten. Normaliter maken ze per jaar 55 miljoen euro uit wedstrijden (recette), dit jaar schatten ze 45 miljoen minder doordat vooralsnog geen publiek bij de wedstrijden is. Dus dat worden rode cijfers. Maar denk dat we geen medelijden moeten hebben want ze hebben een buffer om dat gat op te vangen.

De hoogte van het gat weten ze pas aan het eind vh seizoen, omdat ze dan iedereen de optie geven om hun geld terug te krijgen voor wedstrijden waar ze niet bij konden zijn door de crisis. Dit bieden ze niet alleen aan de Jan met de pet seizoenskaarthouders aan maar ook alle dikbetalende hospitality boxhouders etc. Ik denk zelf dat het heel erg van de sportieve prestaties af gaat hangen of mensen gebruik maken van de geld-terug-optie.
milansandro
Legende

Goh... aan wie moet ik nou toch denken?
Activism is a way for useless people to feel important
— Thomas Sowell
ShovingNE2
Site Admin

JuulEllerman wrote: 13 Nov 2020, 16:42 omdat ze dan iedereen de optie geven om hun geld terug te krijgen voor wedstrijden waar ze niet bij konden zijn door de crisis. Dit bieden ze niet alleen aan de Jan met de pet seizoenskaarthouders aan maar ook alle dikbetalende hospitality boxhouders etc
Nee. Dit zouden ze niet aanbieden dit zouden terugbetalen punt. PSV kreeg een hoop ellende over zich heen dat ze duidelijk waren: je krijgt bij bepaalde keuzes je knaken niet terug en oh wat was Ajax beter. Zij betalen alles terug als er geen publiek is.

Gaan ze niet doen. Ze gaan op de knietjes of iedereen van compensatie af wilde zien. Eerst goede sier maken en daarna voor het tweede jaar op rij knielen ipv gelijk eerlijk zijn.

Niks optie. Het was een belofte. Een belofte die ze niet kunnen houden.

Verder vind ik dit een heel bijzondere zin:
JuulEllerman wrote: 13 Nov 2020, 16:42 Dat kwam uit de Pak Schaal podcast, die heb ik net even terug gekeken op youtube. Als je je over je haat heen kunt zetten
Ik heb om meerdere redenen nu een Déjà vu.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
JuulEllerman
Jeugdspeler

Pamela Anderson?
JuulEllerman
Jeugdspeler

ShovingNE2 wrote: 13 Nov 2020, 17:12
JuulEllerman wrote: 13 Nov 2020, 16:42 omdat ze dan iedereen de optie geven om hun geld terug te krijgen voor wedstrijden waar ze niet bij konden zijn door de crisis. Dit bieden ze niet alleen aan de Jan met de pet seizoenskaarthouders aan maar ook alle dikbetalende hospitality boxhouders etc
Nee. Dit zouden ze niet aanbieden dit zouden terugbetalen punt. PSV kreeg een hoop ellende over zich heen dat ze duidelijk waren: je krijgt bij bepaalde keuzes je knaken niet terug en oh wat was Ajax beter. Zij betalen alles terug als er geen publiek is.

Gaan ze niet doen. Ze gaan op de knietjes of iedereen van compensatie af wilde zien. Eerst goede sier maken en daarna voor het tweede jaar op rij knielen ipv gelijk eerlijk zijn.

Niks optie. Het was een belofte. Een belofte die ze niet kunnen houden.

Verder vind ik dit een heel bijzondere zin:
JuulEllerman wrote: 13 Nov 2020, 16:42 Dat kwam uit de Pak Schaal podcast, die heb ik net even terug gekeken op youtube. Als je je over je haat heen kunt zetten
Ik heb om meerdere redenen nu een Déjà vu.
Volgens mij krijgen wij bij geen 1 van de opties alle knaken terug. Die optie heeft Ajax wel. Kun je hoop stampij maken over een detail als ze het zonder vragen overmaken of dat je als supporterskaarthouder de keuze krijgt voorgelegd, maar per saldo is dat precies hetzelfde natuurlijk. Hun methode is het eerlijkst, kun je heel zuur over doen, en ze hebben makkelijk praten want ze hebben geld, maar het is het meest supportersvriendelijk. Simpel zat.
JuulEllerman
Jeugdspeler

Wat is er bijzonder aan? Omdat een bekend Ajax twitteraar soortgelijk tweet?
ShovingNE2
Site Admin

JuulEllerman wrote: 13 Nov 2020, 17:16 Die optie heeft Ajax wel.
Je leest niet. Ajax bood het niet als optie aan. Het was een feit. Verder is PSV heel eerlijk en open geweest, maar ik snap dat jij dat niet vindt.

Verder is het heel vreemd om als PSV-supporter tegen andere PSV-supporters te zeggen 'Als je je over je haat heen kunt zetten'. Heel vreemd. Dan ook de hele pakschaalpodcast bijster interessant vinden. Volle bak opnemen voor Ajax, als ik daar bijvoorbeeld iets anders van vindt 'dan kan je zuur doen' roepen. Net een paar dagen op het forum en je hier bewegen alsof je hier al ik weet niet hoelang hier rondhangt.

Ik call hem vast: je had al een lifetimeban hier maar probeert het want nieuwe server. Net als die andere trol.
Mr. Spock
Internationale topspeler
Old name: Skywalker
Clubvoorkeur: Que miras bobo?
Favoriete speler: Giorgio Chinaglia

ShovingNE2 wrote: 13 Nov 2020, 17:21
JuulEllerman wrote: 13 Nov 2020, 17:16 Die optie heeft Ajax wel.

Ik call hem vast: je had al een lifetimeban hier maar probeert het want nieuwe server. Net als die andere trol.
Zo te zien nu weer:
Maikel_91 wrote:Rode kaart
Leden: JuulEllerman, Consius en Suits
Tijdsduur: Permanent
Reden: De een is een troll en Consius en Suits zijn beide accounts van DeTaurus.
Maikel
Site Admin

Lekker die rust
Mr. Spock
Internationale topspeler

Maikel_91 wrote: 13 Nov 2020, 17:40Lekker die rust
Ja fijn.
Nu kan ik in alle rust de prangende vraag stellen: is ajax kut?
In afwachting van jullie reactie verblijf ik.
Asjemenou
Bankzitter

Skywalker wrote: 13 Nov 2020, 17:46 Nu kan ik in alle rust de prangende vraag stellen: is ajax kut?
Jep, vandaag net weer een beetje meer dan gisteren.
El Sordo
Vedette

Skywalker wrote: 13 Nov 2020, 17:46 Nu kan ik in alle rust de prangende vraag stellen: is ajax kut?
Alleen als je je over die haat heen kunt zetten. Zo zielig, dit.
Mr. Spock
Internationale topspeler

El Sordo wrote: 13 Nov 2020, 18:13
Daarstraks had Shoving een Deja Vu; nu ik.
JuulEllerman wrote: 13 Nov 2020, 16:42 Als je je over je haat heen kunt zetten
Grasmat
Lid van verdienste
Favoriete speler: Dn Flamingo

Skywalker wrote: 13 Nov 2020, 17:46
Maikel_91 wrote: 13 Nov 2020, 17:40Lekker die rust
Ja fijn.
Nu kan ik in alle rust de prangende vraag stellen: is ajax kut?
In afwachting van jullie reactie verblijf ik.
Zo zie je maar weer dat mijn suggestie heeeelemaal aan het begin van dit topic helemaal zo vreemd niet was. Het kan maar duidelijk zijn toch.
El Sordo
Vedette

Skywalker wrote: 13 Nov 2020, 18:34
El Sordo wrote: 13 Nov 2020, 18:13

Daarstraks had Shoving een Deja Vu; nu ik.
JuulEllerman wrote: 13 Nov 2020, 16:42 Als je je over je haat heen kunt zetten
:lol:
Grasmat
Lid van verdienste

Zet dit op de kermis met slagroomtaarten (of eieren) werpen en je hebt een goudmijn aangeboord.

Image
Ardbeg
Mister PSV

Sneue trollen. Hoe fucking kansloos.
ShovingNE2
Site Admin

Nog slechte trollen ook. Ben bijna beledigd.
Maikel
Site Admin

Er zullen er nog velen volgen hoor. Hoe groter wij worden hoe meer mensen hier komen om te trollen. Gelukkig hebben we er een goede neus voor ontwikkelt
milansandro
Legende

Trollen zijn kut.. Ajax is ook gewoon kut..
Activism is a way for useless people to feel important
— Thomas Sowell
Grasmat
Lid van verdienste

Maikel_91 wrote: 13 Nov 2020, 20:47 Er zullen er nog velen volgen hoor. Hoe groter wij worden hoe meer mensen hier komen om te trollen. Gelukkig hebben we er een goede neus voor ontwikkelt
Nu nog een neusje voor d/t gebruik. :geek:
Josef Dettelbacher
Legende

Hoe bizar eigenlijk. We zijn net een weekje of zo hier, en je pikt er feilloos uit wie hier onder een andere naam al hun ontslag hebben gekregen.

En daar heb je als trol dan máánden op kunnen oefenen hè.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Thijs
Lid van verdienste
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Ik zie een foto met oa Danny Blind en Edwin van der Sar en jullie hebben het over trollen hier. Betekent dit dat JuulEllerman eigenlijk Danny Blind was en De Taurus Edwin van der Sar?
Fanatic-U-s
Internationale topspeler
Favoriete speler: Fredrik Oppegård

Gelukkig, weg met die complotwappies.
Ex unitate vires
Locked