Nieuwe trainer PSV

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
User avatar
El Sordo
Vedette
Posts: 7,941
Joined: 25 Aug 2017, 09:12
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Joenepsv wrote: 09 Oct 2022, 10:14 Ruud krijgt het wel op de rit.
Daar is vooralsnog geen enkele aanwijzing voor. Maargoed, Bosz, doe maar niet.
Thijs
Lid van verdienste
Posts: 17,021
Joined: 01 Sep 2017, 06:29
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Interessante trainer, Bosz, maar net als alle reële kandidaten voor ons ook met duidelijke smetjes.
Eindhovenvoetbal
Internationale topspeler
Posts: 3,440
Joined: 25 Aug 2020, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Zou Bosz hier graag zien hoor.
User avatar
Persepolis
Vedette
Posts: 8,265
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Het feit dat ie geen prijzen pakt is misschien inmiddels een cliché geworden, maar m.i. wel relevant om naar te kijken. Hij heeft namelijk clubs getraind die wel de status hebben om een prijs te winnen, al is het een beker. Hij is er alleen niet erg succesvol geweest (bv Lyon), of vroegtijdig weggegaan of de laan uitgestuurd (Ajax, Leverkusen en Dortmund). Op een gegeven moment is het geen incident meer. Fijn dat ie leuk voetbal speelt, maar ik hoef geen leuk. Ik wil goed voetbal met prijzen. Dan denk ik in ieder geval niet aan Bosz, ook al is het geen slechte trainer.
Last edited by Persepolis on 09 Oct 2022, 12:15, edited 1 time in total.
User avatar
mr.top
Internationale topspeler
Posts: 4,860
Joined: 01 Dec 2019, 07:18
Send Prediction League reminder to second email adress: No

guus wrote: 09 Oct 2022, 09:34 Voor mij absoluut geen droomkandidaat. Laat PSV eerst maar eens zorgen er een goede TD komt. Bosz kan sowieso niets met deze selectie.
Daar is geld voor nodig. En ja, er zit genoeg rekken in deze selectie. Wat het nodig heeft is een goede trainer.
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25,115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo
Send Prediction League reminder to second email adress: No

mr.top wrote: 09 Oct 2022, 10:50
guus wrote: 09 Oct 2022, 09:34 Voor mij absoluut geen droomkandidaat. Laat PSV eerst maar eens zorgen er een goede TD komt. Bosz kan sowieso niets met deze selectie.
Daar is geld voor nodig. En ja, er zit genoeg rekken in deze selectie. Wat het nodig heeft is een goede trainer.
Hmm, dus toch niet Bosz dan.
User avatar
ruuddevil
Legende
Posts: 12,759
Joined: 25 Aug 2017, 11:39
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Iedereen heeft het maar over het goede voetbal onder Bosz. Maar was het, los van de resultaten, goed bij Dortmund, Leverkusen en Lyon?
User avatar
hondjevandebakker
Internationale topspeler
Posts: 3,349
Joined: 21 Dec 2021, 22:31
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Dan heb ik toch liever Tuchel
User avatar
mr.top
Internationale topspeler
Posts: 4,860
Joined: 01 Dec 2019, 07:18
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Grasmat wrote: 09 Oct 2022, 10:56
mr.top wrote: 09 Oct 2022, 10:50

Daar is geld voor nodig. En ja, er zit genoeg rekken in deze selectie. Wat het nodig heeft is een goede trainer.
Hmm, dus toch niet Bosz dan.
Mijn voorkeur zou uitgaan naar een trainer die bereid is om te bouwen en tactisch inzicht heeft. Als tweede zou het fijn zijn als de lijn Schmidt enigzins hersteld word.

Ik denk niet dat het verstandig is voor dit PSV om de verdediging wagenwijd open te zetten. Dus persoonlijk zie ik de komst van Peter Bosz voorlopig niet zitten.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

hondjevandebakker wrote: 09 Oct 2022, 11:04 Dan heb ik toch liever Tuchel
Ja, en ik Guardiola.
RIO
Legende
Posts: 14,073
Joined: 01 Jul 2019, 00:00
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ruuddevil wrote: 09 Oct 2022, 11:03 Iedereen heeft het maar over het goede voetbal onder Bosz. Maar was het, los van de resultaten, goed bij Dortmund, Leverkusen en Lyon?
Zijn verdedigingen zijn altijd een grote gatenkaas. Als je meer tegendoelpunten wilt hebben dan moet je hem aanstellen.
loginnaam
Internationale topspeler
Posts: 3,382
Joined: 10 Nov 2019, 08:06
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Persepolis wrote: 09 Oct 2022, 10:46 Het feit dat ie geen prijzen pakt is misschien inmiddels een cliché geworden, maar m.i. wel relevant om naar te kijken. Hij heeft namelijk clubs getraind die wel de status hebben om een prijs te winnen, al is het een beker. Hij is er alleen niet erg succesvol geweest (bv Lyon), of vroegtijdig weggegaan of de laan uitgestuurd (Ajax en Dortmund). Op een gegeven moment is het geen incident meer. Fijn dat ie leuk voetbal speelt, maar ik hoef geen leuk. Ik wil goed voetbal met prijzen. Dan denk ik in ieder geval niet aan Bosz, ook al is het geen slechte trainer.
Lyon heeft die status om prijzen te winnen allang niet meer en Leverkusen heeft die status nooit gehad. Bij Leverkusen in zijn eerste seizoen van de 9e naar de 4e plek geleid waarmee CL-kwalificatie werd afgedwongen, in zijn tweede seizoen op een puntenaantal geëindigd want in zo'n beetje elk seizoen in de Bundesliga genoeg zou zijn voor een plek bij de eerste 4, alleen net dat seizoen niet. Ook de bekerfinale gehaald en die verloren van Bayern. In zijn derde seizoen prima start gehad maar ging het mis in de tweede seizoenshelft waardoor hij ontslagen werd. Dat was het eerste volledige corona-seizoen met een druk programma dus het zou me niet verbazen als dat ook zijn invloed heeft gehad op die prestaties.

Dortmund kan je zeggen dat het daar gewoon misging maar er zijn zoveel trainers die ergens na korte tijd al ontslagen worden om ergens anders wel te presteren.

Als Bosz nu weer bij Ajax aan de slag gaat, dan gaat hij daar echt wel prijzen winnen. Als hij bij ons aan de slag gaat dan gaat hij hier mogelijk ook wel prijzen winnen zolang we maar een TD hebben die ook een duidelijke visie heeft die matcht met die van Bosz en hem kan ondersteunen met de juiste spelers te halen. Maar dat zal voor zo'n beetje elke trainer gelden.
User avatar
De Realist
Internationale topspeler
Posts: 4,360
Joined: 24 Oct 2021, 23:57
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Misschien outside de box,maar Bosz heeft nu vast een aardig netwerk en een voetbalvisie. Is dat niks als TD?
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
Mr.Unibet
Meervoudig international
Posts: 1,006
Joined: 05 Jun 2021, 15:48
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Als TD heeft hij Feyenoord de vernieling in geholpen, maar inmiddels wel 15 jaar verder dus wellicht..
Massimo
Legende
Posts: 13,814
Joined: 21 Sep 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Bosz is een trainer, geen td.
User avatar
psvgouda
Vedette
Posts: 9,682
Joined: 13 Apr 2021, 18:07
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
Favoriete speler: Ismael Saibaasie
Send Prediction League reminder to second email adress: No

En ze zuchten nog steeds een beetje onder de gevolgen daarvan, toch? Of overdrijf ik nu?
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25,115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo
Send Prediction League reminder to second email adress: No

De Realist wrote: 09 Oct 2022, 12:33 Misschien outside de box,maar Bosz heeft nu vast een aardig netwerk en een voetbalvisie. Is dat niks als TD?
Ben jij dit? :mrgreen:

https://www.psvinside.nl/PSV-fan-wijst- ... cteur-PSV/
User avatar
De Realist
Internationale topspeler
Posts: 4,360
Joined: 24 Oct 2021, 23:57
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Grasmat wrote: 10 Oct 2022, 12:55
De Realist wrote: 09 Oct 2022, 12:33 Misschien outside de box,maar Bosz heeft nu vast een aardig netwerk en een voetbalvisie. Is dat niks als TD?
Ben jij dit? :mrgreen:

https://www.psvinside.nl/PSV-fan-wijst- ... cteur-PSV/
:lol: :lol: :lol: als ze het gebaseerd hebben op bovenstaand bericht van mij wel hahhahahaha, maar anders.....nope 😂
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
René1978
Nationale topspeler
Posts: 1,905
Joined: 13 Aug 2018, 15:22
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Kan er geen slotje op dit belachelijke topic? Ruud is net begonnen, we staan op twee punten van de koploper en we zouden nu al afscheid moeten nemen?
User avatar
deninho32
Site Admin
Posts: 16,178
Joined: 25 Aug 2017, 11:14
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Vinnie Jones
Send Prediction League reminder to second email adress: No

René1978 wrote: 10 Oct 2022, 16:40 Kan er geen slotje op dit belachelijke topic? Ruud is net begonnen, we staan op twee punten van de koploper en we zouden nu al afscheid moeten nemen?
Als er geen interesse voor is bloedt het vanzelf dood. Tot die tijd kun je de topic gewoon overslaan als je het niet leuk vindt.
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Fedeli sono i cani. ~ Salvatore Riina
User avatar
Skuddem
Nationale topspeler
Posts: 2,494
Joined: 14 Jan 2022, 16:39
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Enorm leuke topic voor wanneer je ofwel lekker kortzichtig ofwel middels ellenlange pseudo-onderbouwde analyses, uiting aan je negatieve houding jegens PSV wilt geven. Verderest wat open deuren intrappen of doodlopende wegen bewandelen, daarmee heb je het ‘Opvolging Ruud van Nistelrooij’ topic wel afgekaderd.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Skuddem wrote: 10 Oct 2022, 17:09 Enorm leuke topic voor wanneer je ofwel lekker kortzichtig ofwel middels ellenlange pseudo-onderbouwde analyses, uiting aan je negatieve houding jegens PSV wilt geven. Verderest wat open deuren intrappen of doodlopende wegen bewandelen, daarmee heb je het ‘Opvolging Ruud van Nistelrooij’ topic wel afgekaderd.
Zo is dat, Skuddem. Geef ze van katoen.
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25,115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Vind het ook een heel lelijk topic, maar ik vermaak me toch wel. Als je er echt last van hebt dan moet je hem gewoon niet openen, al is dat soms lastig weet ik.
User avatar
Fanatic-U-s
Internationale topspeler
Posts: 4,308
Joined: 17 Oct 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Fredrik Oppegård
Send Prediction League reminder to second email adress: No

#RuudOut
Ex unitate vires
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik vind het topic heel logisch en het zou ook zomaar heel relevant kunnen worden. Want ondanks dat Ruud beginnend trainer is en we nu even na een wanvertoning 2x een zwakke tegenstander opzij zetten volgt nog 2x Arsenal, Bodo, AZ en Ajax. Als je van die 5 er 4 verliest dan wordt het heel moeilijk om Ruud te behouden. Want dan gaan we van vCL naar Conference League en staan we al een berg punten achter in de competitie. Want ook Utrecht thuis en Groningen uit is niet makkelijk.

Mocht het juist wel lukken tegen AZ Groningen en Utrecht en bv Arsenal waardoor je in de EL overleefd en niet te ver achter Ajax/Feyenoord/AZ staat dan is de rust er echt wel weer voor een half jaar. Want in februari komt pas de eerste serieuze wedstrijd.
Post Reply