Ruud van Nistelrooij

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Post Reply
User avatar
psvgouda
Vedette
Posts: 9,682
Joined: 13 Apr 2021, 18:07
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
Favoriete speler: Ismael Saibaasie

Gelukkig zien we dat ook bij de voornaamste concurrent: die moet de Ajax-filosofie nog adapteren en is daarom ook als beginnend trainer te beschouwen :mrgreen: En wie weet, ook beginnende trainers worden onverwacht wel eens kampioen. Oh, en [mention]RIO[/mention] en [mention]Ren Höek[/mention] : niet alleen is Ruud hoofdverantwoordelijk maar ook hoofd oorzaak van het verlies tegen Rangers. Laten we hopen dat hij het licht gaat zien (A)
Massimo
Legende
Posts: 13,814
Joined: 21 Sep 2017, 00:00

De uitschakeling tegen Rangers neem ik Van Nistelrooij weldegelijk kwalijk. In de eerste wedstrijd zag je het verschil tussen de eerste en de tweede helft. De tweede helft zette PSV veel meer druk naar voren en toen kwam Rangers er vrijwel niet uit en mochten ze genadig zijn dat het een gelijkspel werd, terwijl de eerste helft het juist PSV was die het zwaar had. In de returnwedstrijd die nota bene thuis was, ging ik er vanuit dat Van Nistelrooij voort zou borduren op de tweede helft in Glasgow. Dat PSV dat niet gedaan heeft vind ik een grote fout en is mijns inziens ook het verschil geweest tussen wel of geen CL. Een beetje druk op Rangers en die leveren alle ballen meteen weer in. Ik baal er nog steeds van.

Soms is een uitschakeling balen, maar valt een trainer niet zo veel te verwijten. Dat vond ik namelijk van Schmidt tegen Benfica vorig jaar. Daar had mijns inziens Schmidt niet veel andere dingen kunnen doen. De ploeg was goed voorbereid, heeft de kansen gehad en vond ik Benifica, een ploeg met betere spelers, de meest gelukkige. Dat terwijl Schmidt wel uit bij Sociadad het mijns inziens volledig verkeerd had aangepakt.
User avatar
De Realist
Internationale topspeler
Posts: 4,360
Joined: 24 Oct 2021, 23:57

Eens met [mention]Massimo[/mention]
Verder vind ik het bijzonder prettig dat hij niet halsstarrig aan 1 concept blijft vasthouden, en er door kleine aanpassingen voor zorgt dat het team er beter staat.
Zo op het oog dan. Ben benieuwd of dat de komende wedstrijden bevestigd gaat worden.
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
User avatar
Skuddem
Nationale topspeler
Posts: 2,494
Joined: 14 Jan 2022, 16:39
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven

Zondag winnen en dan met de borst vooruit richting Arsenal! Dat kunnen zomaar de wedstrijden zijn die PSV de boost geven die we al zo lang zoeken.
Robson de Souza
Vedette
Posts: 6,654
Joined: 27 Aug 2017, 18:28

Ook weer een heel goed interview bij ESPN. Zegt veel zinnige dingen en legt top uit!

https://www.espn.nl/voetbal/artikel/_/i ... dstoestand
User avatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
Posts: 32,083
Joined: 27 Aug 2017, 23:16
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Misschien moeten we die poll maar maandelijks gaan doen en dan aan het eind van het seizoen met z'n allen lachen over ons eigen gezwabber :grin:
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25,115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo

Lekker Ruud!
PSV90
Nationale topspeler
Posts: 2,965
Joined: 05 Dec 2017, 00:00

Lekker Ruud!
El Dante
Bankzitter
Posts: 262
Joined: 04 Nov 2020, 14:47

Of onze tegenstanders kunnen er massaal geen reet van of we voetballen gewoon best aardig met drie geblesseerde sleutelspelers de laatste weken. Vandaag totale controle, lekker Ruud
kastoekast
Nationale topspeler
Posts: 1,840
Joined: 27 Jan 2022, 18:08
Clubvoorkeur: PSV

Paar weken geleden was het nog Ruud out.

Patience is the key
User avatar
ruuddevil
Legende
Posts: 12,759
Joined: 25 Aug 2017, 11:39

Lekker Ruud!
Josef Dettelbacher
Legende
Posts: 20,086
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV

35 goals, terwijl Luuk en Noni als basisaanvallers het meeste niet eens hebben meegespeeld.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV

Ruud lekker!
Sparts
Geselecteerd voor Oranje
Posts: 784
Joined: 07 Jan 2021, 13:34
Clubvoorkeur: PSV

Beide kan natuurlijk waar zijn. Komende weken zal het blijken. Tegen Arsenal verwacht niemand iets dus lekker vrijuit ballen. De wedstrijden tegen Bodo, Ajax en AZ zullen laten zien waar we staan.
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips

Precies, verlies tegen Arsenal zal me niet zo verontrusten. Winnen tegen Ajax en AZ dan gaat het hard de goede kant op.
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25,115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo

Zo'n fijne, nuchtere Brabander onze Ruud. Gewoon normaal doen, lekker hoor. :heart:

https://www.vi.nl/nieuws/van-nistelrooi ... ogrammeerd
Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19,255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV

Je kan veel kritiek hebben, maar we scoren er nog steeds lustig op los. PSV is buitengewoon klinisch voor de goal. Is ook weleens anders geweest.

Benieuwd hoe we donderdag voor de dag gaan komen!
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV

Ik ben echt superblij voor Ruud. Echt de horror dat we weer een clubheld zouden moeten afschrijven. Ruud lijkt het nu steeds meer op de rit te krijgen, na lang zoeken. Cambuur lijkt een incident te zijn geweest. De aankomende tijd overwintering in de EL veiligstellen en dan ajax en AZ oprollen zodat we met de winterstop op de plek staan waar we horen.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11

Lekker deze hoor!
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
Franciscus
Nationale topspeler
Posts: 2,402
Joined: 27 Jul 2022, 09:19
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Mauro Jr

Lang zoeken? Wedstrijdje of 12 met een hoop blessures. Ik hoop vooral dat het in deze flow blijft.
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips

Franciscus wrote: 16 Oct 2022, 19:56 Lang zoeken? Wedstrijdje of 12 met een hoop blessures. Ik hoop vooral dat het in deze flow blijft.
Uhuh zeker lang zoeken.
User avatar
Franciscus
Nationale topspeler
Posts: 2,402
Joined: 27 Jul 2022, 09:19
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Mauro Jr

Schmidt heeft een volledig seizoen gezocht, Cocu een half seizoen.
User avatar
De Realist
Internationale topspeler
Posts: 4,360
Joined: 24 Oct 2021, 23:57

Zoals eerder gezegd door anderen denk ik niet zozeer dat Cambuur een incident was, maar een op dat moment passend resultaat dat de ogen heeft geopend.
Vond er vandaag veel meer een lijn in zitten hoe er gespeeld werd. Denk haast dat dat de grootste winst is van de dag.
Plus het afzeikrm van dat Utrechtse tuig
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips

Franciscus wrote: 16 Oct 2022, 20:02 Schmidt heeft een volledig seizoen gezocht, Cocu een half seizoen.
Roger had het eerste seizoen ook echt een kut selectie en Corona maarja dat vergeet je makkelijk zo n 2 jaar later.

Ik ben heel negatief geweest over Ruud maar deze 4 wedstrijden 12 punten is in deze fase heel knap. Dat je dan ook nog 17 goals maakt en er 2 tegen krijgt in 4 wedstrijden is gewoon goed.

Ik zat vandaag op de tribune en kon me niet aan de indruk onttrekken dat we echt een kampioensploeg hebben nadat Ajax een flinke jas heeft uitgedaan. Als alles op zijn plek valt kan Ruud een buitengewone kickstart hebben en inmiddels begin ik daarin wel te geloven.
User avatar
Franciscus
Nationale topspeler
Posts: 2,402
Joined: 27 Jul 2022, 09:19
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Mauro Jr

11 Sir Tinus wrote: 16 Oct 2022, 20:04
Franciscus wrote: 16 Oct 2022, 20:02 Schmidt heeft een volledig seizoen gezocht, Cocu een half seizoen.
Roger had het eerste seizoen ook echt een kut selectie en Corona maarja dat vergeet je makkelijk zo n 2 jaar later.
Dus corona telt wel maar een blessuregolf niet?
Schmidt zijn eerste jaar leek nergens op en die selectie was beter dan hij presteerde. Dat bizarre gedoe door het midden met 4222 en dat gekloot met Malen en Zahavi.
Ik ben ook Schmidt van, maar zijn leercurve was niet zo steil hoor.
Post Reply