Ruud van Nistelrooij

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Post Reply
DeEintovenaar
Nationale topspeler
Posts: 2,275
Joined: 24 Mar 2022, 09:22

Momfer wrote: 17 Oct 2022, 16:37
DeEintovenaar wrote: 17 Oct 2022, 15:48

Ik ben het volledig met je eens Grasmat. Ik vind zeker dat je niet te makkelijk aan een verlies (vooral de manier waarop) tegen Cambuur voorbij moet gaan. Helemaal met je eens dat je kampioen wordt tegen de kleintjes, al hebben we vorig seizoen kunnen zien dat topwedstrijden toch ook een grote rol spelen. Daar zit hem bij mij ook niet zozeer de irritatie in. Ik baalde flink na Cambuur maar goed verliezen kan altijd.

Waar ik me vooral aan stoor bij sommige (niet bij jou overigens) is dat ze na de verliespartij best wel negatief waren over RvN en PSV in het algemeen. Dan krijg je daarna 4 wedstrijden met echt leuk voetbal, wel degelijk een stijgende lijn (ook al is het niet perfect) en gewoon hele goede uitslagen en dan wordt het argument genoemd dat dit geen graadmeters zijn. Dat vind ik gewoon niet echt een eerlijke kijken op de realiteit.
Dit gaat over mijn post hierboven. Misschien handiger om dan gewoon te quoten, dat is wat makkelijker.

Wellicht ook dat ik een te eenzijdige kijk heb gegeven want begrijp me niet verkeerd ik ben zeer blij met de overwinningen van de laatste weken en vooral ook de manier waarop maar probeer ik de boel wel enigzins te nuanceren. Jij hebt het zelf over "een eerlijke kijk op de realiteit". Het klopt inderdaad dat Utrecht vaak een subtopper is maar als je kijkt naar dit seizoen dan is het gewoon pure middelmaat en ik denk dat ze daar blij mogen zijn als ze de play-offs halen dit jaar. SC Heerenveen was inderdaad een enorme meevaller gezien de geschiedenis maar wederom ik kan me tegelijkertijd ook niet herinneren dat we in de recente geschiedenis tegen zo'n zwak Heerenveen hebben gespeeld. Het is een klein wonder dat ze nog 14 punten hebben behaald dit seizoen terwijl ze maar 9 goals hebben gemaakt. Echt een walgelijk negatieve ploeg is het dit seizoen. Over Zurich hoef ik hopelijk niks te typen dat heeft iedereen kunnen zien.

Toen het slecht ging hield ik ook een slag om de arm ondanks dat ik lange tijd geen enkele progressie zag en nu het beter lijjkt te gaan zou ik die voorzichtigheid graag aanhouden omdat we in mijn ogen nog niet echt getest zijn sinds Cambuur. Wat ik geen heel raar statement vind als je de context bekijkt van het huidige seizoen/clubs (en dus geen standaarden aanhoudt die momenteel van geen enkel belang zijn).

Ik ben zeer blij met de resultaten van de laatste weken en heb net zo hard gejuicht als iedereen. Maar ik ben vooral ook een beetje opgelucht dat het tij enigszins lijkt te keren voor RvN, ik was al bang dat we nog een PSV icoon konden gaan afschrijven. Ik hoop van harte dat hij gewoon koppig / een langzame leerling is en dat het met voortschrijdend inzicht + van terugkerende blessures alsnog goed komt maar zoals gezegd denk ik dat we pas echt kunnen oordelen over enige progressie na dat tweeluik vlak voor de winterstop.
Nee ik bedoelde zeker niet per se je bericht hierboven. Het gaat mij om het geheel aan reacties wat ik hier met enige regelmaat lees. En ja ik weet het dat ik het vrijwillig lees haha.

Ik vind je bericht nu overigens erg netjes. Maar waar het voor mij vooral omgaat was dat je veel ontzettend negatieve reacties leest na verliespartijen van Twente en Cambuur. Twente kan altijd gebeuren, Cambuur eigenlijk niet. Althans, het kan wel maar mag niet. Vervolgens win je wedstrijden die op papier heel lastig zijn. Ook al zijn Heerenveen en Utrecht nu even wat minder zijn het gewone knappe uitslagen. Utrecht thuis winnen doe je al 25 jaar maar met 6-1 winnen vind ik wel wat meer zeggen. En natuurlijk hoeft het nu ook geen hosanna te zijn, absoluut niet. Maar we neigen wel allemaal erg vaak naar het negatieve, terwijl het soms ook gewoon even echt goed is geweest.

Arsenal vind ik niet echt een graadmeter zoals zij nu spelen want dat is zoals het daar nu staat wereldtop. De wedstrijden tegen Ajax en AZ vind ik dan mooiere graadmeters.
Menno1
Legende
Posts: 16,064
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV

11 Sir Tinus wrote: 17 Oct 2022, 14:33
Massimo wrote: 17 Oct 2022, 14:08

De vele tegengoals zijn wel belangrijk.

Je hebt namelijk meerdere wedstrijden dat je niet zoveel doelpunten maakt en dus haal je te weinig uit zowel de nationale als de internationale competitie. In het seizoen 12/13 had PSV een doelsaldo van 103-43 en het haalde slechts 69 punten. Met het huidige gemiddelde aan tegengoals gaan het toch weer een teleurstellend seizoen worden. Het dan maar meer scoren dan de tegenstander als je scorend vermogen hebt, maar ook een lekke verdediging/organisatie gaat dan ook totaal niet op ondanks dat dit vaak geroepen wordt.

Het is eigenlijk interessant hoe het nu na Cambuur gaat met het gemiddeld aantal tegengoals waarbij ze bij PSV aangeeft dat het besef er was dat er wat moest veranderen en kort daarna is het middenveld op de schop gegaan. Na die wedstrijd heeft PSV 2 tegengoals in 4 wedstrijden gehad. Het is interessant om na die wedstrijd te kijken hoe het gaat met het gemiddeld aantal tegengoals.
Ik vind het te kortzichtig to be honest. Als je minder goals tegen krijgt heb je uiteraard minder kans om puntverlies te lijden, zeker als je zelf scoort, maar 5-0 of 6-1 maakt geen drol uit. Als je maar minder/geen tegengoals krijgt bij wedstrijden waar je zelf niet veel scoort. Ajax had vorig jaar heel veel clean sheets voor de winterstop, veel meer dan na de winterstop maar ze hadden minder verliespunten;

Ajax vorig jaar tot aan de winterstop:
- 18 wedstrijden in de Eredivisie
- 15 clean sheets
- 4 tegengoals
- 9 verliespunten

Ajax vorig jaar na de winterstop:
- 16 wedstrijden in de Eredivisie
- 7 clean sheets
- 15 tegengoals
- 7 verliespunten (waarvan 2 na kampioenschap)
Die verliespunten van Ajax Vs tegengoals was werkelijk bizar natuurlijk, dat begrijp jij toch ook wel hoop ik? Werkelijk elke tegengoal was dik punt verlies.

Ik zit op de lijn Massimo. Om een titel te winnen moet het aantal tegengoals drastisch naar beneden. Defense wins championships is niet voor niets een bekende uitspraak.

Met Guti en ook wel Ramalho oogt het wat degelijker en straks met Luuk er bij heb je ook een speler die voorin bal vast is en verdedigend zijn werk doet.

Ik twijfel nog steeds aan Ruud. Prima resultaten tegen Zürich en Utrecht maar die waren ook wel belachelijk slecht. De overwinning tegen Heerenveen vond ik eigenlijk knapper.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11

Menno1 wrote: 17 Oct 2022, 17:07 Defense wins championships is niet voor niets een bekende uitspraak.
Niet oneens hoor, maar alle drie de titels onder Cocu hadden wij meer tegengoals dan Ajax. Soms moeten oude uitspraken nog wel even tegen de huidige tijd worden aangehouden.

Waar het om gaat zijn niet per se de wedstrijden die je wint met 5-1 of 6-1. Punt is dat als het een keer lastig is en je hebt maar 1 goal voorsprong (zoals tegen Heerenveen) dat de bal maar 1x goed hoeft te vallen voor de tegenstander om puntverlies te lijden. Kijk wat er gebeurt na 93 minuten tegen Heerenveen. Die bal had zo maar kunnen zitten.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11

"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
VTheMan
Meervoudig international
Posts: 1,077
Joined: 24 Jun 2022, 15:13
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Bakayoko

ShovingNE2 wrote: 18 Oct 2022, 13:34
Deze man zit standaard in mijn Ultimate Team :PSV:
Momfer
Vaste waarde in elftal
Posts: 730
Joined: 01 Sep 2017, 06:23
Clubvoorkeur: PSV

Ik zal wel een oude lul zijn maar hier begrijp ik dus werkelijk waar helemaal niks van.
Vroegah was ik altijd kamp PES. Ik speel al jaren geen voetbal games meer maar ik begrijp dat die reeks helemaal is afgegleden en het nu eigenlijk alleen FIFA is.
Allemaal leuk en aardig als je wat potjes wil spelen, daar kan ik nog goed inkomen, maar deze week zat ik in de trein naar Den Bosch en ik zag gewoon iemand een filmpje kijken, dat zowat de hele rit duurde, waarin iemand volgens mij die kaarten aan het openen (?) of bekijken was. Wat is precies de lol daarvan?
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV

Momfer wrote: 18 Oct 2022, 13:46 Ik zal wel een oude lul zijn maar hier begrijp ik dus werkelijk waar helemaal niks van.
Vroegah was ik altijd kamp PES. Ik speel al jaren geen voetbal games meer maar ik begrijp dat die reeks helemaal is afgegleden en het nu eigenlijk alleen FIFA is.
Allemaal leuk en aardig als je wat potjes wil spelen, daar kan ik nog goed inkomen, maar deze week zat ik in de trein naar Den Bosch en ik zag gewoon iemand een filmpje kijken, dat zowat de hele rit duurde, waarin iemand volgens mij die kaarten aan het openen (?) of bekijken was. Wat is precies de lol daarvan?
Tsja, wat is de lol van supporter zijn van ajax? Mensen kunnen soms -voor jou- onbegrijpelijke hobby's hebben he.
Danny03
Geselecteerd voor Oranje
Posts: 829
Joined: 24 Oct 2021, 18:35
Clubvoorkeur: PSV

Momfer wrote: 18 Oct 2022, 13:46 Ik zal wel een oude lul zijn maar hier begrijp ik dus werkelijk waar helemaal niks van.
Vroegah was ik altijd kamp PES. Ik speel al jaren geen voetbal games meer maar ik begrijp dat die reeks helemaal is afgegleden en het nu eigenlijk alleen FIFA is.
Allemaal leuk en aardig als je wat potjes wil spelen, daar kan ik nog goed inkomen, maar deze week zat ik in de trein naar Den Bosch en ik zag gewoon iemand een filmpje kijken, dat zowat de hele rit duurde, waarin iemand volgens mij die kaarten aan het openen (?) of bekijken was. Wat is precies de lol daarvan?
Dat zijn gewoon pakjes waardoor je je team kan versterken en uiteindelijk kan spelen met een goed team
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14,019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja

Momfer wrote: 18 Oct 2022, 13:46 Ik zal wel een oude lul zijn maar hier begrijp ik dus werkelijk waar helemaal niks van.
Vroegah was ik altijd kamp PES. Ik speel al jaren geen voetbal games meer maar ik begrijp dat die reeks helemaal is afgegleden en het nu eigenlijk alleen FIFA is.
Allemaal leuk en aardig als je wat potjes wil spelen, daar kan ik nog goed inkomen, maar deze week zat ik in de trein naar Den Bosch en ik zag gewoon iemand een filmpje kijken, dat zowat de hele rit duurde, waarin iemand volgens mij die kaarten aan het openen (?) of bekijken was. Wat is precies de lol daarvan?
Vergelijk het met panini plaatjes sparen, maar dan online. Alleen het nadeel is: degenen die filmpjes maken verdienen er flink aan, waardoor ze geld kunnen uitgeven om meer packs te openen (valt in België al onder gokken volgens mij, in NL was er ook discussie) waardoor zij hele zeldzame/speciale/goede spelers krijgen voor hun team want de (vaak) jonge kinderen die dit kijken 'verslaafd' maakt om hetzelfde te doen omdat zij ook die zeldzame/speciale/goede spelers willen, wat flink geld kost (de beste pakketten in het spel, met de hoogste kans op die speciale spelers kosten volgens mij, omgerekend, al rond de 20 euro per stuk...)

Het zelf doen, zonder geld uit te geven, is overigens leuk, je eigen team bouwen en het online tegen elkaar opnemen in een ladder-competitie. Maar mensen gooien er zo vaak geld tegenaan dat zij de meest sterke teams creëren en de lol er al snel af is (omdat winnen dan haast onmogelijk is).
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV

Ja, sterk uitgelegd. Het is een leuk bedacht systeem, maar de uitvoering is (uiteraard) volledig gefocust op het verdienen van zoveel mogelijk geld door EA. Het is letterlijk pay to win, dat in combinatie met het hoge gokgehalte om de beste spelers uit 'de packs' te krijgen maakt het behoorlijk verslavend.
RV1913
Nationale topspeler
Posts: 1,772
Joined: 30 Aug 2021, 13:00
Clubvoorkeur: PSV

Sensation wrote: 18 Oct 2022, 14:31
Momfer wrote: 18 Oct 2022, 13:46 Ik zal wel een oude lul zijn maar hier begrijp ik dus werkelijk waar helemaal niks van.
Vroegah was ik altijd kamp PES. Ik speel al jaren geen voetbal games meer maar ik begrijp dat die reeks helemaal is afgegleden en het nu eigenlijk alleen FIFA is.
Allemaal leuk en aardig als je wat potjes wil spelen, daar kan ik nog goed inkomen, maar deze week zat ik in de trein naar Den Bosch en ik zag gewoon iemand een filmpje kijken, dat zowat de hele rit duurde, waarin iemand volgens mij die kaarten aan het openen (?) of bekijken was. Wat is precies de lol daarvan?
Vergelijk het met panini plaatjes sparen, maar dan online. Alleen het nadeel is: degenen die filmpjes maken verdienen er flink aan, waardoor ze geld kunnen uitgeven om meer packs te openen (valt in België al onder gokken volgens mij, in NL was er ook discussie) waardoor zij hele zeldzame/speciale/goede spelers krijgen voor hun team want de (vaak) jonge kinderen die dit kijken 'verslaafd' maakt om hetzelfde te doen omdat zij ook die zeldzame/speciale/goede spelers willen, wat flink geld kost (de beste pakketten in het spel, met de hoogste kans op die speciale spelers kosten volgens mij, omgerekend, al rond de 20 euro per stuk...)

Het zelf doen, zonder geld uit te geven, is overigens leuk, je eigen team bouwen en het online tegen elkaar opnemen in een ladder-competitie. Maar mensen gooien er zo vaak geld tegenaan dat zij de meest sterke teams creëren en de lol er al snel af is (omdat winnen dan haast onmogelijk is).
Ik ben zelf een fervent FIFA speler, en dat is niet helemaal waar, ook zonder geld uit te geven kan je die spelers krijgen maar dan is het gebaseerd op geluk, maar via opdrachten en selectie puzzels, kan je deze goede pakketten ook vrijspelen, daarbij is het zo dat je ook kan handelen op de transfermarkt en daardoor je geldbalans omhoog krijgt om goede spelers te kopen dus dat het pay2win is is een verkeerd beeld en zeker in deze FIFA is het een stuk minder + het is meer gebaseerd op je vaardigheden iemand die een jaar speelt met een team van +- 2 miljoen gaat er zwaar af tegen iemand met een team van 200.000 die al langer speelt.
RV1913
Nationale topspeler
Posts: 1,772
Joined: 30 Aug 2021, 13:00
Clubvoorkeur: PSV

DonyellMalen wrote: 18 Oct 2022, 14:36 Ja, sterk uitgelegd. Het is een leuk bedacht systeem, maar de uitvoering is (uiteraard) volledig gefocust op het verdienen van zoveel mogelijk geld door EA. Het is letterlijk pay to win, dat in combinatie met het hoge gokgehalte om de beste spelers uit 'de packs' te krijgen maakt het behoorlijk verslavend.
Het verslavende is niet de beste spelers packen, maar het competitieve aspect in online competities tegen anderen en de beruchte weekend League.
Daarbij is het net zo pay2win als je er zelf van wil maken als je er veel tijd en moeite in stopt kan je makkelijk concurreren met mensen die er 100'en euro's aan uitgeven omdat het nogsteeds om je eigen vaardigheden gaat, met een team van 2miljoen wordt je niet ineens e-sporter ofzo.
Uiteraard is het gebaseerd op zoveel mogelijk winst maken maar wat is dat tegenwoordig niet?
DeEintovenaar
Nationale topspeler
Posts: 2,275
Joined: 24 Mar 2022, 09:22

RV1913 wrote: 18 Oct 2022, 14:46
Sensation wrote: 18 Oct 2022, 14:31

Vergelijk het met panini plaatjes sparen, maar dan online. Alleen het nadeel is: degenen die filmpjes maken verdienen er flink aan, waardoor ze geld kunnen uitgeven om meer packs te openen (valt in België al onder gokken volgens mij, in NL was er ook discussie) waardoor zij hele zeldzame/speciale/goede spelers krijgen voor hun team want de (vaak) jonge kinderen die dit kijken 'verslaafd' maakt om hetzelfde te doen omdat zij ook die zeldzame/speciale/goede spelers willen, wat flink geld kost (de beste pakketten in het spel, met de hoogste kans op die speciale spelers kosten volgens mij, omgerekend, al rond de 20 euro per stuk...)

Het zelf doen, zonder geld uit te geven, is overigens leuk, je eigen team bouwen en het online tegen elkaar opnemen in een ladder-competitie. Maar mensen gooien er zo vaak geld tegenaan dat zij de meest sterke teams creëren en de lol er al snel af is (omdat winnen dan haast onmogelijk is).
Ik ben zelf een fervent FIFA speler, en dat is niet helemaal waar, ook zonder geld uit te geven kan je die spelers krijgen maar dan is het gebaseerd op geluk, maar via opdrachten en selectie puzzels, kan je deze goede pakketten ook vrijspelen, daarbij is het zo dat je ook kan handelen op de transfermarkt en daardoor je geldbalans omhoog krijgt om goede spelers te kopen dus dat het pay2win is is een verkeerd beeld en zeker in deze FIFA is het een stuk minder + het is meer gebaseerd op je vaardigheden iemand die een jaar speelt met een team van +- 2 miljoen gaat er zwaar af tegen iemand met een team van 200.000 die al langer speelt.
Het is de laatste jaren veel beter geworden maar pak 'm beet FIFA 2012 t/m FIFA 2017 was het echt wel heel sterk pay2win. Tegenwoordig met de Weekend League en alle objectives is het beter te doen.

Overigens is het ook in NL tegenwoordig een vorm van gokken en hebben ze de preview packs ingevoerd omdat dat moest.
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25,115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo

Arme Ruud, het enige wat hij heeft gedaan is met zijn Fifa plaatje op de foto gaan en kijk wat er van komt...
Josef Dettelbacher
Legende
Posts: 20,086
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV

Waarom kun je eigenlijk filmsterren kiezen als coach? Is dat een nieuwe feature?

Her lips said no, but her eyes said read my lips..
User avatar
VTheMan
Meervoudig international
Posts: 1,077
Joined: 24 Jun 2022, 15:13
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Bakayoko

Josef Dettelbacher wrote: 18 Oct 2022, 16:02 Waarom kun je eigenlijk filmsterren kiezen als coach? Is dat een nieuwe feature?

Ja gaat om een samenwerking met de serie "Ted Lasso" ( Best een grappige serie, over een amerikaans football coach die in engeland aan de slag gaat als football coach, maar dan erachter komt dat engels football best verschilt van amerikaans football). Dus dat is de enige "moviestar" die erin zit.
RV1913
Nationale topspeler
Posts: 1,772
Joined: 30 Aug 2021, 13:00
Clubvoorkeur: PSV

Josef Dettelbacher wrote: 18 Oct 2022, 16:02 Waarom kun je eigenlijk filmsterren kiezen als coach? Is dat een nieuwe feature?

is een samenwerking met de TV-serie Ted Lasso is een ludieke actie en is niet gebruikelijk, btw welke supporter gaat er met neuzen in zijn team spelen moet er ni aan denken die quick sell ik altijd :kots: :lol:
Menno1
Legende
Posts: 16,064
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV

ShovingNE2 wrote: 18 Oct 2022, 13:30
Menno1 wrote: 17 Oct 2022, 17:07 Defense wins championships is niet voor niets een bekende uitspraak.
Niet oneens hoor, maar alle drie de titels onder Cocu hadden wij meer tegengoals dan Ajax. Soms moeten oude uitspraken nog wel even tegen de huidige tijd worden aangehouden.

Waar het om gaat zijn niet per se de wedstrijden die je wint met 5-1 of 6-1. Punt is dat als het een keer lastig is en je hebt maar 1 goal voorsprong (zoals tegen Heerenveen) dat de bal maar 1x goed hoeft te vallen voor de tegenstander om puntverlies te lijden. Kijk wat er gebeurt na 93 minuten tegen Heerenveen. Die bal had zo maar kunnen zitten.
Het is ook geen exacte wetenschap. Maar kan mij geen titels herinneren waar je 1,5 of meer tegengoals per wedstrijd tegen krijgt. Dan krijg je zo’n advocaat seizoen in 2012/13 inderdaad. Scoor je meer dan 100 goals maar slechts 69 punten.
User avatar
Skuddem
Nationale topspeler
Posts: 2,494
Joined: 14 Jan 2022, 16:39
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven

Lekker teampie?
Image
Momfer
Vaste waarde in elftal
Posts: 730
Joined: 01 Sep 2017, 06:23
Clubvoorkeur: PSV

Haha ow kut, had beter niks kunnen zeggen. Misschien weer even on topic gaan?
Hup Ruud!
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11

Menno1 wrote: 18 Oct 2022, 17:19 Het is ook geen exacte wetenschap. Maar kan mij geen titels herinneren waar je 1,5 of meer tegengoals per wedstrijd tegen krijgt.
1,5 is echt heel bizar veel: dat is 51 tegen goals.In 2012/2013 werden we geen kampioen trouwens. :baby

Ik denk dat kampioen worden met 1,5 tegengoals gemiddeld een novum is. Ook in andere competities. Dus dat lijkt mij geen geweldig argument. Maar deze was al bizar veel: 39.

Image
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gomes92
Vaste waarde in elftal
Posts: 710
Joined: 04 Nov 2020, 19:05
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Chucky Lozano

Skuddem wrote: 18 Oct 2022, 17:59 Lekker teampie?
Image
Dat FUT is niks voor mij. Wat moet ik met spelers van een andere club? Ik hoef geen Feyenoorders of ajacieden in mijn team. Ik speel of met PSV of Real Madrid.
Tijn
Internationale topspeler
Posts: 4,216
Joined: 26 Aug 2017, 14:00

Is dit het Van Nistelrooij topic of het fifa topic?
User avatar
Skuddem
Nationale topspeler
Posts: 2,494
Joined: 14 Jan 2022, 16:39
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven

Gomes92 wrote: 18 Oct 2022, 19:08
Skuddem wrote: 18 Oct 2022, 17:59 Lekker teampie?
Image
Dat FUT is niks voor mij. Wat moet ik met spelers van een andere club? Ik hoef geen Feyenoorders of ajacieden in mijn team. Ik speel of met PSV of Real Madrid.
Snap ik. Voeg me maar toe als je een wedstrijd wilt spelen voor de eer ;-)

Gamertag: Maurichino

Voor mij is Real Madrid, samen met United wel, ook ‘mijn’ club van uit het buitenland. Lijkt me een mooie strijd - toevallig ook dé 2 clubs in het buitenland van onze Ruud :D
User avatar
Skuddem
Nationale topspeler
Posts: 2,494
Joined: 14 Jan 2022, 16:39
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven

Tijn wrote: 18 Oct 2022, 19:13 Is dit het Van Nistelrooij topic of het fifa topic?
Als het tijdelijk al even een FIFA topic is geworden..,wat mij betreft nog altijd beter dan het ‘opvolging van Ruud..’ topic - dat wel even gezegd hebben.
Post Reply