Ibrahim Sangaré

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Post Reply
Ren Höek
Vedette
Clubvoorkeur: PSV

Ardbeg wrote: 12 Oct 2022, 09:50 Nee, daar ben ik het met je eens maar "Als je niet ziet dat Sangaré structureel een hoog niveau haalt en onze beste en meest moderne middenvelder is dan heeft de discussie namelijk geen zin." is natuurlijk ook niet echt waar.
Waarom is Sangaré dan niet onze beste en meest moderne middenvelder?
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
Chucky
Vedette

Sangaré speelt inderdaad wat minder de afgelopen tijd, maar ik zie het vooral als een gevolg van de matige tactiek.
De ruimtes worden daardoor automatisch te groot voor hem en Veerman, waardoor je zijn sterke punten (vooruit druk zetten, duelkracht) überhaupt al niet goed genoeg kan benutten.
Ardbeg
Mister PSV

Ren Höek wrote: 12 Oct 2022, 11:25
Ardbeg wrote: 12 Oct 2022, 09:50 Nee, daar ben ik het met je eens maar "Als je niet ziet dat Sangaré structureel een hoog niveau haalt en onze beste en meest moderne middenvelder is dan heeft de discussie namelijk geen zin." is natuurlijk ook niet echt waar.
Waarom is Sangaré dan niet onze beste en meest moderne middenvelder?
Dat zeg ik niet. Ik heb het over dat structurele hoge niveau, zoals ik duidelijk hierboven al zei.
Last edited by Ardbeg on 12 Oct 2022, 15:39, edited 3 times in total.
Juancho
Mister PSV

Er is geen enkele speler, let op geen enkele speler, die een structureel hoog niveau haalt. Dat zou ook volstrekt onmenselijk zijn. Misschien even de definitie van structureel iets anders aanvliegen.... Zelfs Gakpo haalt niet structureel een hoog niveau.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Ren Höek
Vedette

Ardbeg wrote: 12 Oct 2022, 11:57 Dat zeg ik niet. Ik heb het over dat structurele hoge niveau, zoals ik duidelijk hierboven al zei.
Dat is verre van duidelijk. Maar dat vind ik wat mierenneuken.
Sangaré haalt bijna altijd een hoog niveau en is onze beste en meest moderne middenvelder heeft wel je goedkeuring?
Ardbeg
Mister PSV

Hoezo niet duidelijk. Ik ligt het boven hetgene wat je quote toe. Tevens gaat het niet om mijn goedkeuring. Ik doel er op dat hij niet structureel een hoog niveau haalt. Is ook niet gek anders had hij PSV wel overgeslagen.
Ren Höek
Vedette

Ardbeg wrote: 12 Oct 2022, 13:24 ik doel er op dat hij niet structureel een hoog niveau haalt. Is ook niet gek anders had hij PSV wel overgeslagen.
Dat ligt eraan hoe hoog dat hoge niveau is.
Ik vind dat Sangaré voor PSV wel structureel een hoog niveau haalt, voor de top echter nog niet.
MaartenV
Nationale topspeler

Ik denk dat sangare structureler een hoog niveau zou halen (bij een laagvlieger of middenmotor) in de PL. Het lijkt mij een motivatie-dingetje dat hij af en toe zoveel minder presteert.

Dat is direct ook het mooie aan gakpo, dat die ook te goed voor PSV is, maar wel altijd vol er voor gaat.

Voor de die hard sangare fans... het is toch op zijn minst opvallend dat zo een glasbak centrale speler niet meer het team op sleeptouw neemt als het minder gaat, niet meer coacht ? Nooit overtredingen maakt die over de schreef gaan, etc. Het is voor hem altijd een walk in the park.

Bij Veerman zie ik wel meer beweging en emotie...alleen die moet dat nog beter leren te richten ...kanaliseren.
Robson de Souza
Vedette

MaartenV wrote: 12 Oct 2022, 13:47 Ik denk dat sangare structureler een hoog niveau zou halen (bij een laagvlieger of middenmotor) in de PL. Het lijkt mij een motivatie-dingetje dat hij af en toe zoveel minder presteert.

Dat is direct ook het mooie aan gakpo, dat die ook te goed voor PSV is, maar wel altijd vol er voor gaat.

Voor de die hard sangare fans... het is toch op zijn minst opvallend dat zo een glasbak centrale speler niet meer het team op sleeptouw neemt als het minder gaat, niet meer coacht ? Nooit overtredingen maakt die over de schreef gaan, etc. Het is voor hem altijd een walk in the park.

Bij Veerman zie ik wel meer beweging en emotie...alleen die moet dat nog beter leren te richten ...kanaliseren.
Dus Gakpo was niet gemotiveerd tegen Rangers en Monaco?
Juancho
Mister PSV

Robson de Souza wrote: 12 Oct 2022, 13:58 Dus Gakpo was niet gemotiveerd tegen Rangers en Monaco?
Geen motivatie wellicht niet, maar het speelde wel mee aldus Gakpo zelf....
Cody Gakpo erkent dat hij sinds het sluiten van de transfermarkt vrijer is in zijn hoofd. De transferperikelen deden onbewust meer met de PSV'er dan gehoopt.

Gakpo werd gelinkt aan diverse Premier League-clubs, waaronder Leeds United, maar besloot toch in Eindhoven te blijven. Hij is blij dat hij zich voorlopig niet meer bezig hoeft te houden met een eventuele transfer. "In de transferperiode denk je toch continu: wat gaat er gebeuren? Iedere dag had mijn laatste dag bij PSV kunnen zijn", zegt hij tegen ESPN. "Dat slaat aan op een persoon, op mij tenminste wel. Dat is nu voorbij, dus ik kan me lekker focussen op PSV."
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
DonyellMalen
Legende

Ruud verwacht meer coaching van Sangare naar z'n teamgenoten en heeft dat ook onlangs benadrukt bij hem. Hij pakt dat nu meer en meer op de laatste tijd. Sangare heeft de status in de groep dat jongens naar hem luisteren en staat bovendien in de as van het veld, dan is extra coaching vereist om je teamgenoten aan te sturen. Goede ontwikkeling denk ik zo.
11 Tinus
Legende
Clubvoorkeur: Philips

Vandaag weer de echte Sangaré gezien. Heerste op het middenveld en liet de rest ook beter spelen.
DonyellMalen
Legende

Zeker prima pot, wel weer een enorm slordige bal gezien die Ibi zomaar inleverde. Maar verder prima gespeeld ja, is ook onomstreden (net als Xavi); dat blijkt wel uit de woorden van Ruud. Benieuwd wie straks als Noni helemaal terug is z'n plek moet afgeven, want momenteel hebben ze er allemaal wel recht op; Guti, `Sangare, Xavi en Veerman.
Ardbeg
Mister PSV

Ik denk niet dat Noni op het middenveld komt te staan ;)
Standbeeld
Mister PSV

Ardbeg wrote: 17 Oct 2022, 11:01 Ik denk niet dat Noni op het middenveld komt te staan ;)
Nee Noni gewoon op rechtsvoor natuurlijk, maar dan komt Xavi vrij en die hoort normaliter te spelen. Dus één middenvelder zal plaats moeten maken.
DonyellMalen
Legende

Ja juist, dat is wat ik bedoelde. En een een Noni in goede doen stel je uiteraard op. Daarnaast kan Xavi dan op z'n beste positie spelen, namelijk als 10. Momenteel zou ik Veerman laten banken, omdat hij gewoon het minst stabiel is (met name defensief); dus het blok Guti - Sangare in ere herstellen en Xavi daarvoor. Noni rechtsbuiten met Luuk in de punt en Cody op links. Dan heb je een heerlijk team staan zeg. Mauro ipv Max nog; we worden kampioen.
Standbeeld
Mister PSV

DonyellMalen wrote: 17 Oct 2022, 11:08 Ja juist, dat is wat ik bedoelde. En een een Noni in goede doen stel je uiteraard op. Daarnaast kan Xavi dan op z'n beste positie spelen, namelijk als 10. Momenteel zou ik Veerman laten banken, omdat hij gewoon het minst stabiel is (met name defensief); dus het blok Guti - Sangare in ere herstellen en Xavi daarvoor. Noni rechtsbuiten met Luuk in de punt en Cody op links. Dan heb je een heerlijk team staan zeg. Mauro ipv Max nog; we worden kampioen.
Zo gaan we het doen. Niets meer aan veranderen.
Ardbeg
Mister PSV

Mooie voor het tactiek topic ;)
D.Millpants
Nationale topspeler
Favoriete speler: Van Nistelrooij

Noni gaat de komende tijd alleen invallen lijkt me. Er staat nu een team wat de komende wedstrijden blijft staan verwacht ik.
DonyellMalen
Legende

DonyellMalen
Legende

Laat ze maar flink lappen, Schuldelona.

https://www.vi.nl/nieuws/naam-sangare-v ... uwe-davids
De Realist
Internationale topspeler

Haha.
Adios. Kunnen ze niet betalen, ze hebben al hun rechten onderhand al verkocht.
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
DC_PSV
Vedette

Prima wedstrijd, maar staat lucht te dekken bij de 1-0. Doodzonde!
#simplythebest
Persepolis
Vedette

Vond hem inderdaad best redelijk spelen, een van de weinigen ook die fysiek meekon.
Revolinho
Internationale topspeler

Sanga. Hij speelde best aardig, maar hij kan echt beter. Komt ook door de behoudende tactiek. Hij nam veel minder risico, terwijl dat juist het mooie in zijn spel is.
Post Reply