AZ
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Erg interessant dat AZ want die lijken alleen maar degelijker te worden en in tegenstelling tot Twente hebben ze niet zoveel zwakke plekken. Had graag gezien dat ze vandaag geen punten hadden gepakt zodat volgende week nog interessanter wordt.
- VeresRivne
- Vedette
Tja opvallend dat we toch allemaal minder bekende namen bij AZ in de basis zien, Van Brederode, Dekker, Beukema (speelde niet vaak vorig seizoen), Reijnders, Verhulst,....11 Sir Tinus wrote: ↑09 Oct 2022, 15:45 Erg interessant dat AZ want die lijken alleen maar degelijker te worden en in tegenstelling tot Twente hebben ze niet zoveel zwakke plekken. Had graag gezien dat ze vandaag geen punten hadden gepakt zodat volgende week nog interessanter wordt.
Het is goed dat ze die Vindahl eruit hebben gegooid.
Anderzijds is dat FC Utrecht ook wel een enorme teleurstelling weer he dit seizoen.
It's not the size of the dog in the fight, it's the size of fight in the dog.
SLAVA UKRAINE!!!
SLAVA UKRAINE!!!
- 11 Tinus
- Legende
Ajax gaat Reijnders oppikken zodra ze zien dat ie beter is dan Taylor.VeresRivne wrote: ↑09 Oct 2022, 16:29Tja opvallend dat we toch allemaal minder bekende namen bij AZ in de basis zien, Van Brederode, Dekker, Beukema (speelde niet vaak vorig seizoen), Reijnders, Verhulst,....11 Sir Tinus wrote: ↑09 Oct 2022, 15:45 Erg interessant dat AZ want die lijken alleen maar degelijker te worden en in tegenstelling tot Twente hebben ze niet zoveel zwakke plekken. Had graag gezien dat ze vandaag geen punten hadden gepakt zodat volgende week nog interessanter wordt.
Het is goed dat ze die Vindahl eruit hebben gegooid.
Anderzijds is dat FC Utrecht ook wel een enorme teleurstelling weer he dit seizoen.
Ik vind AZ denk ik een grotere bedreiging dan Feyenoord.
-
- Vedette
- hondjevandebakker
- Internationale topspeler
- Clubvoorkeur: PSV
- trouwepsvfan
- Vedette
Graag nog even de 2-2 maken en dan lekker affluiten
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
-
- Lid van verdienste
- Rol: Organisator Prediction League
- Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
Die verdediging was ook lekker, die deden ook allemaal een stap opzij, zodat die Szymanski van het middenveld tot de 16 kon lopen met de bal zonder ook maar 1 tegenstander te hoeven uitspelen en dan ook nog een open blik op de goal om te schieten. Knap hoor.
- Fanatic-U-s
- Internationale topspeler
- Favoriete speler: Fredrik Oppegård
-
- Nationale topspeler
- 11 Tinus
- Legende
Wel gek hoor dat zo n AZ onder de radar leuk mee doet en als ze dan in de spotlight spelen verliezen ze week in week uit.... je verwacht het niet.
Feyenoord en AZ zijn ons echt heel gunstig gezind. Laten we dat vooral waarderen want 2e worden is het minimum.
Feyenoord en AZ zijn ons echt heel gunstig gezind. Laten we dat vooral waarderen want 2e worden is het minimum.
-
- Vedette
Ik zie de wedstrijd niet maar als ik zo de stats kijken hebben ze een flink overwicht. Ik heb AZ wel in Europa zien spelen en daar viel AZ qua veldspel wel wat tegen. Met enig fortuin hebben ze daar wat wedstrijden gewonnen maar overtuigend was het allerminst.