Profielschets nieuwe TD
- Standbeeld
- Mister PSV
- Clubvoorkeur: PSV
Zuidam, Steinsson en nog een 3e optie. Denk geen Fledderus aangezien ze bij Groningen zeiden dat ze niks van PSV gehoord hadden.
- Joenepsv
- Legende
Zuidam is zo'n beetje de slechtste optie. Die loopt een beetje te zwaaien met de poen van ome Frans en bakt er helemaal niks van.
Vind het wel allemaal lang duren. Er had naar mijn idee al lang een nieuwe td moeten zitten. Zijn bijna twee maanden verder. Straks schuiven ze bij gebrek aan beter Vennegoor of Faber door en dat zou een gemiste kans zijn. Neem aan dat er voor het wk duidelijkheid is.
Vind het wel allemaal lang duren. Er had naar mijn idee al lang een nieuwe td moeten zitten. Zijn bijna twee maanden verder. Straks schuiven ze bij gebrek aan beter Vennegoor of Faber door en dat zou een gemiste kans zijn. Neem aan dat er voor het wk duidelijkheid is.
-
- Internationale topspeler
16 september is De Jong opgestapt. Dat is 5 weken geleden. Het aanstellen van Van Nistelrooij nadat Schmidt aangaf niet bij te tekenen duurde ook een maand of 2. Dus zo lang duurt het helemaal nog niet voor het aanstellen van een nieuwe TD. Liever dat Brands de tijd neemt om de meest geschikte kandidaat aan te stellen dan meteen met de eerste de beste pipo op de proppen te komen. Zeker aangezien hij het winterwindow zelf wel moet kunnen afhandelen. Idealiter is er uiterlijk kort daarna wel een nieuwe TD zodat die dan nog de tijd heeft om zich voor te bereiden op het zomerwindow.Joenepsv wrote: ↑22 Oct 2022, 07:32 Zuidam is zo'n beetje de slechtste optie. Die loopt een beetje te zwaaien met de poen van ome Frans en bakt er helemaal niks van.
-
- Meervoudig international
Vennegoor lijkt me sowieso niet.
Is mede verantwoordelijk voor het technisch beleid afgelopen jaren. Met nog minder ervaring en netwerk dan JdJ.
Dus geen stap beter. Meer iets van hetzelfde. Dan is de geloofwaardigheid van de RvC weg.
Faber hetzelfde verhaal.
Die gaat het ook niet worden. Brands zoekt namelijk een jonger iemand heeft hij al aangegeven. Alsin de gemiddelde leeftijd van de directie omlaag brengen.
Arnesen en Brands lijken me ook totaal geen match. Dat is eerder een vorm van 2 kapiteins op een schip, wat niet gaat werken.
- ShovingNE2
- Site Admin
Hij heeft zelfs op de naam Arnesen gereageerd in combinatie met leeftijd. Gaat hem niet worden inderdaad.
Als hij Steinsson op het oog heeft dan is dit pittig omdat hij net is aangetreden. En laten we eerlijk zijn: een winters transferwindow kan prima onder leiding van Brands, al denk ik dat het drukker gaat worden dan menig voorgaand winters transferwindow. Je wil iemand aanstellen voor misschien wel minimaal 5 jaar. Neem je tijd voor de juiste kandidaat alsjeblieft.
Als hij Steinsson op het oog heeft dan is dit pittig omdat hij net is aangetreden. En laten we eerlijk zijn: een winters transferwindow kan prima onder leiding van Brands, al denk ik dat het drukker gaat worden dan menig voorgaand winters transferwindow. Je wil iemand aanstellen voor misschien wel minimaal 5 jaar. Neem je tijd voor de juiste kandidaat alsjeblieft.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
- Juancho
- Mister PSV
Zal me een rotzorg zijn dmwie de komende transfer window gaat doen, er zijn 3 godsgruwelijk belangrijke punten die aangepakt MOETEN worden:
1. Verdediging op de schop
2. Rechtsback
3. Spits
Hoe ze het doen, i dont care. Verkoop, verhuur, koop, huur of trek vd Wallen aan z'n oren. Dit geneuzel moet opgelost worden.
2. Rechtsback
3. Spits
Hoe ze het doen, i dont care. Verkoop, verhuur, koop, huur of trek vd Wallen aan z'n oren. Dit geneuzel moet opgelost worden.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
- Dr. Gonzo
- Vaste waarde in elftal
Ja dit zijn de belangrijke punten die aangepakt zouden moeten worden. Maar het is natuurlijk totaal onrealistisch om te denken dat dat deze winter mogelijk zou zijn.Juancho wrote: ↑23 Oct 2022, 15:21 Zal me een rotzorg zijn dmwie de komende transfer window gaat doen, er zijn 3 godsgruwelijk belangrijke punten die aangepakt MOETEN worden:
2. Rechtsback
3. Spits
Zelfs als er veel geld was (en er is geen geld), is dit niet realistisch voor een winter transferperiode.
Het laatste wat we nu kunnen gebruiken is een TD die paniekvoetbal gaat spelen. Nu 2 of 3 paniekaankopen doen maakt ons niet ineens titelkandidaat, en als je paniekaankopen mislukken zijn we nog verder van huis.
We hebben iemand nodig met een echte visie op lange termijn. Stapsgewijs bouwen, goede scouting opzetten (of bestaande scouting beter gebruiken), sportieve én financiële waarde creëren met transfers. En daarmee ieder jaar een stap zetten.
De toekomst van PSV gaat bepaald worden door de keuze die gemaakt wordt met de aanstelling van een nieuwe TD. Als dat geen voltreffer wordt gaan we de komende jaren Feyenoord achtige taferelen krijgen
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Inderdaad, totaal niet realistisch om de verdediging op de schop te gooien want we hebben 2 huurlingen, falende spelers die niet verkocht kunnen worden en geen geld.Dr. Gonzo wrote: ↑24 Oct 2022, 11:35Ja dit zijn de belangrijke punten die aangepakt zouden moeten worden. Maar het is natuurlijk totaal onrealistisch om te denken dat dat deze winter mogelijk zou zijn.Juancho wrote: ↑23 Oct 2022, 15:21 Zal me een rotzorg zijn dmwie de komende transfer window gaat doen, er zijn 3 godsgruwelijk belangrijke punten die aangepakt MOETEN worden:
2. Rechtsback
3. Spits
Zelfs als er veel geld was (en er is geen geld), is dit niet realistisch voor een winter transferperiode.
Het laatste wat we nu kunnen gebruiken is een TD die paniekvoetbal gaat spelen. Nu 2 of 3 paniekaankopen doen maakt ons niet ineens titelkandidaat, en als je paniekaankopen mislukken zijn we nog verder van huis.
We hebben iemand nodig met een echte visie op lange termijn. Stapsgewijs bouwen, goede scouting opzetten (of bestaande scouting beter gebruiken), sportieve én financiële waarde creëren met transfers. En daarmee ieder jaar een stap zetten.
De toekomst van PSV gaat bepaald worden door de keuze die gemaakt wordt met de aanstelling van een nieuwe TD. Als dat geen voltreffer wordt gaan we de komende jaren Feyenoord achtige taferelen krijgen
In een ideale wereld komt er een TD die gewoon zo min mogelijk slechte keuzes maakt, zo simpel is het. Om maar even een vergelijking te maken met het kopen van een nieuwe spits; hij moet snel zijn, makkelijk scoren, door de lucht aan te spelen, meevoetballend goed, technisch zeer sterk, ervaring, goedkoop en het liefst NL vanwege de aanpassingsperiode. Een profiel dat iedereen wil maar vrijwel niemand kan vinden dus.
Je kunt het bekijken vanuit visie maar een visie is ook niet altijd goed. John/Brands hebben een visie dat jeugdspelers de kans moeten krijgen en tot ze aantonen het niet te kunnen verdienen ze die kans. Beste voorbeeld afgelopen januari met Teze/Obispo en dit jaar met Bakayoko. Brands is net als alle andere TD's groot voorstander van NL spelers of Eredivisiespelers. Daarin moet je ook niet door slaan maar juist balans vinden. Feyenoord kocht dit jaar een rits spelers die allemaal voor het eerste in Europa gaan spelen en de enige die wel een schot in de roos is was een international van een wat kleiner voetballand wat al die ervaring in Europa heeft. Ook dat is iets waar Brands voor staat.
Brands is AD en die moet samen met Ruud en de nieuwe TD een driehoek vormen zoals destijds met Cocu en Gerbrands maar nu in een andere rol. Het is gewoon uitgesloten dat Brands daar iemand neer zet die totaal anders dan Brands denkt of doet. Dat er hier zo wordt gehoopt op een revolutionaire ontwikkeling met een grote top TD is gewoon te naief voor woorden. Brands gaat iemand aanstellen die samen met Brands het beleid gaat vormgeven zoals John dat ook deed. Want John is niet afgerekend op zijn beleid.
Visie is leuk maar het gaat erom dat er iemand is die een zeer positief trackrecord kan neerzetten met het geld wat er binnen komt vanuit de verkopen van je topspelers. Dat kan best veel geld zijn dus er is veel ruimte om spelers te halen zou je zeggen en dus ook veel ruimte om keuzes te kunnen maken. Iemand moet er gewoon kijk op hebben en zo min mogelijk slechte keuzes maken. Dus als je voor 1 rechtsback gaat dan moet het een goede rechtsback zijn en als je een vervanger voor Gakpo haalt moet dat een schot in de roos zijn. De tools heeft PSV echt wel, nu nog iemand die het uit kan voeren.
Mijn lijstje met 'eisen' is heel beperkt;
- Het moet iemand zijn die dit vak, op welk niveau dan ook, reeds heeft gedaan
- Idealiter brengt een nieuw iemand een nieuw netwerk mee naar binnen
- In mijn beleving moet het een directeur zijn. Iemand die ook past bij die statuur.
Grootste valkuil: Ernst Faber
Makkelijkste weg: Vennegoor of Hesselink
Minst ambitieuze keuze: Zuidam, Flederus of Huiberts
- Dr. Gonzo
- Vaste waarde in elftal
Met visie bedoel ik vooral:
verder kijken dan wat je nu direct op een positie dit seizoen nodig hebt. Ook rekening houden met de opbouw van je selectie, nu en in de toekomst. Zorgen dat je altijd voldoende potentiële cashcows in je selectie hebt, maar tegelijkertijd ook zorgen dat de leeftijdsverdeling in de selectie klopt.
Edit: en ik ga er vanuit dat een (echt) goede selectie opbouwen meerdere transferwindows gaat kosten. De TD zal dus vooruit moeten kunnen kijken/plannen
En inderdaad: de komende aankopen moeten een schot in de roos zijn. Nog een keer transfers zoals Bruma+Baumgartl en we we zakken af naar de subtop. Als we weer eens kampioen willen worden zal overal binnen PSV de lat omhoog moeten. Dat begint met een ijzersterke TD
verder kijken dan wat je nu direct op een positie dit seizoen nodig hebt. Ook rekening houden met de opbouw van je selectie, nu en in de toekomst. Zorgen dat je altijd voldoende potentiële cashcows in je selectie hebt, maar tegelijkertijd ook zorgen dat de leeftijdsverdeling in de selectie klopt.
Edit: en ik ga er vanuit dat een (echt) goede selectie opbouwen meerdere transferwindows gaat kosten. De TD zal dus vooruit moeten kunnen kijken/plannen
En inderdaad: de komende aankopen moeten een schot in de roos zijn. Nog een keer transfers zoals Bruma+Baumgartl en we we zakken af naar de subtop. Als we weer eens kampioen willen worden zal overal binnen PSV de lat omhoog moeten. Dat begint met een ijzersterke TD
- 11 Tinus
- Legende
Maar niet voldoende cashcows in je selectie hebben is geen keuze maar een gevolg van slechte keuzes qua aankoopbeleid. PSV heeft geaccepteerd dat je met Benitez, Til, Luuk en El Ghazi (samen met de huurlingen) geen transferwaarde op gaat bouwen. Tenminste niet direct maar wel indirect als je gelooft in Bakayoko, Teze, Obispo, Ledezma etc.
Wat PSV moet doen is een cashcow vervangen met een nieuwe cashcow want vanuit de jeugd komt er niet veel aan.
Wat PSV moet doen is een cashcow vervangen met een nieuwe cashcow want vanuit de jeugd komt er niet veel aan.
-
- Bankzitter
En des te langer het duurt hoe groter de kans dateer extern wordt gekeken. Iemand intern doorschuiven zou zo geregeld moeten zijn.ShovingNE2 wrote: ↑23 Oct 2022, 09:47 Hij heeft zelfs op de naam Arnesen gereageerd in combinatie met leeftijd. Gaat hem niet worden inderdaad.
Toen Brands weg ging schoof JDJ direct door.
Waarom: omdat ze toen voor de makkelijkste weg kozen.
Krijg (en hoop) de indruk dat ze nu niet meer voor de makkelijkste weg gaan maar juist voor de beste weg.
De geluiden over Steinsson waren wel goed. Een echte terriër die niet opgeeft. Dan ben je vastbesloten en zo’n iemand hebben we wel nodig.
- ShovingNE2
- Site Admin
Benitez: 2911 Sir Tinus wrote: ↑24 Oct 2022, 14:19 Maar niet voldoende cashcows in je selectie hebben is geen keuze maar een gevolg van slechte keuzes qua aankoopbeleid. PSV heeft geaccepteerd dat je met Benitez, Til, Luuk en El Ghazi (samen met de huurlingen) geen transferwaarde op gaat bouwen.
Til: 24!
El Ghazi: 27!
Hoezo bouw je hier geen transferwaarde mee op dan? Til zit schijnbaar weer tegen Oranje aan en is pas 24! Je kan van alles van hem vinden, maar 8 goals en 2 assists in 16 duels is gewoon uitstekend. En daar kijken nog steeds heel veel clubs naar. Benitez kan nog steeds over 1,5 of 2,5 jaar een prima transfer maken net als El Ghazi. Deze jongens kunnen samen gewoon prima 20 miljoen opleveren. Meer dan prima zelfs. Noem het maar niets.
Je kan ook echt doorslaan in het het graf in schrijven van onze selectie. Schijnbaar tellen alleen maar tranfsers van 25 miljoen plus of zo.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
- Standbeeld
- Mister PSV
Precies, met zulke statistieken hoeft er maar één gekke Russische club 15 mln voor Til neer te leggen. Oh wacht..
- 11 Tinus
- Legende
Nou doe is even rustig, Benitez tekent voor 3 jaar en komt transfervrij over. Als hij na 2 jaar nog 1 jaar contract heeft is het echt niet zo vanzelfsprekend dat je hem nog verkoopt voor een x bedrag. Daarnaast zal PSV hem veel liever langer dan 3 jaar behouden en geen transferinkomsten genereren lijkt me na een zoektocht van 10 jaar.ShovingNE2 wrote: ↑26 Oct 2022, 09:20Benitez: 2911 Sir Tinus wrote: ↑24 Oct 2022, 14:19 Maar niet voldoende cashcows in je selectie hebben is geen keuze maar een gevolg van slechte keuzes qua aankoopbeleid. PSV heeft geaccepteerd dat je met Benitez, Til, Luuk en El Ghazi (samen met de huurlingen) geen transferwaarde op gaat bouwen.
Til: 24!
El Ghazi: 27!
Hoezo bouw je hier geen transferwaarde mee op dan? Til zit schijnbaar weer tegen Oranje aan en is pas 24! Je kan van alles van hem vinden, maar 8 goals en 2 assists in 16 duels is gewoon uitstekend. En daar kijken nog steeds heel veel clubs naar. Benitez kan nog steeds over 1,5 of 2,5 jaar een prima transfer maken net als El Ghazi. Deze jongens kunnen samen gewoon prima 20 miljoen opleveren. Meer dan prima zelfs. Noem het maar niets.
Je kan ook echt doorslaan in het het graf in schrijven van onze selectie. Schijnbaar tellen alleen maar tranfsers van 25 miljoen plus of zo.
Til is een prima gast, en heeft veel waarde gehad en gaat nog veel waarde hebben voor de ploeg, maar die speelt nu best wel wat omdat Luuk/Noni eruit waren. Hij is wellicht de 3e go to 10 en wellicht een veelgebruikte invaller als je iets moet forceren maar voor een dergelijke wisselspeler gaan clubs over het algemeen niet veel betalen. Als hij hier 2 jaar naar tevredenheid speelt dan kan ik me nog niet voorstellen dat iemand hem op 26 jarige leeftijd met 2 jaar contract als rotatiespeler voor heel veel gaat kopen.
El Ghazi is een topaankoop omdat hij wellicht eerste invaller is voor alle posities voorin voor een spotprijsje maar hij is 27 en heeft ook maar voor 3 jaar getekend dus over 2 jaar is het ook niet zo vanzelfsprekend dat je daar heel veel op gaat verdienen.
Prima als jij denkt dat we gouden bergen gaan verdienen aan deze spelers maar ik denk dat het wel mee zal vallen. Ik denk dat de achterliggende gedachte vooral was om spelers te halen die plug & play waren en die er dus direct konden staan ivm de CL voorrondes en de aanwezigheid van Ruud als debuterende trainer.
Overigens vind ik het stuk voor stuk goede spelers en goede aankopen dus ik snap niet waarom je het ervaart alsof ik de selectie in het graf schrijf. Ik vind alleen Bakayoko/Oppegard en Saibari veel te jong en niet goed genoeg. Zelfs onze CV's vind ik prima.
Waarom zou je 15 miljoen voor Til betalen als je ook Pereiro had kunnen kopen voor dat geld?Standbeeld wrote: ↑26 Oct 2022, 10:30 Precies, met zulke statistieken hoeft er maar één gekke Russische club 15 mln voor Til neer te leggen. Oh wacht..
- O Goleiro Grande
- Nationale topspeler
Zonder dit sceptisch te bedoelen, maar waaruit blijkt bij een nog niet zo enorm ervaren profiel als Steinsson dat hij een terrier is en welke TD kun je aanwijzen die wel de neiging heeft op te geven. Ik zou graag wat meer eigenschappen willen herkennen in de persoon die de sportieve toekomst van PSV moet vormgeven straks. Moet ook zeggen dat ik in dat licht ook niets kan met Marcel Brands' opmerking dat hij de voorkeur geeft aan een jong iemand. Hoezo jong iemand? Sinds wanneer is dat belangrijker dan ervaring? Met die misvatting zijn waarschijnlijk ook figuren als Zuidam en Fledderus in beeld gekomen, want de teleurstellende prestaties en de ongebalanceerde selecties van hun clubs spreken niet in hun voordeel. Kijk je sec naar resultaten en het niveau waarop TD's presteren, dan zou je in Nederland toch alleen Max Huiberts en Jan Streuer overwegen om de klus bij PSV toe te vertrouwen? Zet er in ieder geval geen krullenjongen neer die net als De Jong 'moet groeien in het vak' en het boeit me geen reet of hij 'de club kent' of 'het PSV-dna' heeft. Een brok ervaring van buitenaf kan het schijnbaar verzwakte netwerk van PSV een impuls geven en zou intern een steen in de vijver kunnen betekenen die eindelijk eens breekt met bord-op-schoot-scouting, het wensdenken, de excuus-cultuur en de vriendjespolitiek waar de organisatie van de club de laatste jaren zo graag op leunt. Je moet er toch ook niet aan denken dat Ernest Faber met een moedermavocursus 'Hoe wordt ik technisch directeur?' straks de wereld intrekt om de verdediging op een niveau te brengen waar je wél een kampioenschap en Champions League mee afdwingt? Leuk dat de man zich door de jaren heen als duizenddingendoekje opwerpt en ten aanzien van de jeugdopleiding levert hij prima werk, maar het is onderhand twee voor twaalf en voor de aspiraties op de korte termijn is er een hoop werk te verzetten.Sjorsensjimmie wrote: ↑26 Oct 2022, 08:29En des te langer het duurt hoe groter de kans dateer extern wordt gekeken. Iemand intern doorschuiven zou zo geregeld moeten zijn.ShovingNE2 wrote: ↑23 Oct 2022, 09:47 Hij heeft zelfs op de naam Arnesen gereageerd in combinatie met leeftijd. Gaat hem niet worden inderdaad.
Toen Brands weg ging schoof JDJ direct door.
Waarom: omdat ze toen voor de makkelijkste weg kozen.
Krijg (en hoop) de indruk dat ze nu niet meer voor de makkelijkste weg gaan maar juist voor de beste weg.
De geluiden over Steinsson waren wel goed. Een echte terriër die niet opgeeft. Dan ben je vastbesloten en zo’n iemand hebben we wel nodig.
- Dr. Gonzo
- Vaste waarde in elftal
Als ik nu naar Roger Schmidt bij Benfica kijk doet me dat toch wel pijn hoor. Hoe anders had onze huidige situatie eruit gezien als we ieder jaar 1 goede grote aankoop hadden kunnen doen. Stel je toch eens voor dat we wél die Min-jae Kim hadden gehaald, en een betere spits dan Vinicius...
We hebben nu 2 jaar een top trainer gehad, zonder hem de juiste middelen te geven om te presteren. Een enorme gemiste kans.
We hadden ook niet de middelen om meer te investeren, maar dat is ook deels de schuld van de TD.
Nu zijn we paar jaar verder met nog steeds een selectie die niet in balans is. Weer terug bij af. Maar dan met een beginnende trainer waarvan het nog maar afwachten is hoe goed hij is.
Of we in het "tijdperk Brands" wel weer om de prijzen gaan spelen gaat van de nieuwe TD afhangen. Minder miskopen, meer transfers die flink waarde creëren, en zo stap voor stap vooruitgang boeken.
We hebben nu 2 jaar een top trainer gehad, zonder hem de juiste middelen te geven om te presteren. Een enorme gemiste kans.
We hadden ook niet de middelen om meer te investeren, maar dat is ook deels de schuld van de TD.
Nu zijn we paar jaar verder met nog steeds een selectie die niet in balans is. Weer terug bij af. Maar dan met een beginnende trainer waarvan het nog maar afwachten is hoe goed hij is.
Of we in het "tijdperk Brands" wel weer om de prijzen gaan spelen gaat van de nieuwe TD afhangen. Minder miskopen, meer transfers die flink waarde creëren, en zo stap voor stap vooruitgang boeken.
- 11 Tinus
- Legende
Tjah, als Roger niet met Zahavi op de proppen was gekomen hadden we wellicht wel meer geinvesteerd in de spitspositie destijds. Götze was óók een investering voor PSV waar bij de selectieopbouw geen rekening mee was gehouden. Luuk had vorig jaar al kunnen komen maar toen kwam Barcelona dus maar dat was óók een investering geweest. Er is geinvesteerd in Sangaré en er is geinvesteerd in Veerman dus ik vind het wel/niet investeren niet ter discussie staan. Waar het fout gaat is dat er ook gekozen is voor de verkeerde spelers. Feyenoord heeft vooralsnog 2,5 goede aankoop gedaan van de 8 a 12 mogelijke basisspelers waarbij ze nog beter voor Zerrouki hadden kunnen gaan dan Timber ivm de samenstelling op het middenveld.
Een TD moet zo min mogelijk missers hebben want 1 misser zorgt ervoor dat je selectie uit balans kan zijn, zeker als er wat blessures bij komen.
- Juancho
- Mister PSV
Dat gepost over Schmidt begint ook wel een beetje lachwekkend te worden. Of zijn we al vergeten hoe hij het bij PSV deed en hoeveel kritiek er toch echt op hem was? Of zijn visie, zijn spel, zijn eigenwijze houding, het niet winnen van belangrijke wedstrijden en Europees ook niks voorgesteld. Laten we hem vooral niet groter maken dan hij is. Hij zit nu simpelweg bij een club waar meer kan en dan kan je beter presteren. Zet Ruudje daar neer en hij zal ook een betere selectie hebben dan nu. Ik heb Schmidt nog geen moment gemist, wat ik wel mis een duidelijke visie en organisatie bij PSV zelf. Een trainer is maar een passant, niks meer, niks minder.
Wordt tijd dat we daar eens mee kappen en vooral naar ons zelf kijken, hoe we weer het vuurtje aan de gang krijgen bij onze mooie club. Dat is het aller, allerbelangrijkste.
Wordt tijd dat we daar eens mee kappen en vooral naar ons zelf kijken, hoe we weer het vuurtje aan de gang krijgen bij onze mooie club. Dat is het aller, allerbelangrijkste.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
- Ren Höek
- Vedette
Je ziet de ironie hierin niet?
Dit vind ik een vrij bizarre uitspraak overigens. Roger werd in Nederland juist veel kleiner gemaakt dan hij is, waar jij met alle plezier aan mee doet.Laten we hem vooral niet groter maken dan hij is.
Daarbij werd hij met een gemankeerde selectie en talloze blessures alsnog 2e, met slechts 2 punten achter kampioen Ajax en 10 punten voor nummer 3 Feyenoord.
Blijkbaar vergeten sommigen heel snel.
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
- De Realist
- Internationale topspeler
Je vergeet voor de volledigheid te vermelden dat dat kampioenschap ook nog eens aantoonbaar gestolen was. Verder volledig mee eensRen Höek wrote: ↑26 Oct 2022, 12:50Je ziet de ironie hierin niet?
Dit vind ik een vrij bizarre uitspraak overigens. Roger werd in Nederland juist veel kleiner gemaakt dan hij is, waar jij met alle plezier aan mee doet.Laten we hem vooral niet groter maken dan hij is.
Daarbij werd hij met een gemankeerde selectie en talloze blessures alsnog 2e, met slechts 2 punten achter kampioen Ajax en 10 punten voor nummer 3 Feyenoord.
Blijkbaar vergeten sommigen heel snel.
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt