Jordan Teze

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Post Reply
kastoekast
Nationale topspeler
Clubvoorkeur: PSV

Gewoon verkopen in de zomer voor 4-10miljoen.

We moeten door selecteren. Alsnog een goed bedrag voor een jeugdproduct.
El Sordo
Vedette

Minder goed dan Mwene op RB en minder goed dan Ramalho op RCV. Dan ben je al snel een ideale twaalfde man, maar dan moet je niet zo ongeconcentreerd verschijnen als gisteren.
11 Tinus
Legende
Clubvoorkeur: Philips

kastoekast wrote: 21 Oct 2022, 19:31 Gewoon verkopen in de zomer voor 4-10miljoen.

We moeten door selecteren. Alsnog een goed bedrag voor een jeugdproduct.
Sure, we vinden dat ie er niets van kan maar iemand moet wel 10 miljoen voor hem betalen.

Ik ben iig afgelopen 2 seizoenen niet vergeten. Teze is een goede CV, zelfs op ons niveau, en een matige RB die ook goede wedstrijden heeft gespeeld. Fijn om die gast erbij te hebben en liever niet weg doen.

Wat ie gisteren liet zien was wel belachelijk maar dat weet ie zelf ook.
El Dante
Bankzitter

Waarom staat deze gast ook weer rechtsback en niet centraal, heeft ook aanvallend gezien niks gedaan in een wedstrijd waar een rechtsback met aanvallende intenties echt wel handig is. Terwijl die twee clowns naast hem op de positie waar hij het doorgaans wél prima doet weer de ene na de andere fout maken.
RIO
Legende
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Hoeveel goals krijgen we tegen met deze kneus in het team vs zonder hem? Eigen jeugd. Man, onze eigen opgeleide Lucky Ass.
Juancho
Mister PSV

Gewoon weer terug naar RCV. Moeilijker is het niet.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Jwoeloe
Moderator

Juancho wrote: 23 Oct 2022, 15:55 Gewoon weer terug naar RCV. Moeilijker is het niet.
Mwene - Teze - Ramalho - Mauro. En bij gebrek aan Mauro zet je Max er neer. Lijkt me een ABCtje.
AddoCultheld
Internationale topspeler

Juancho wrote: 23 Oct 2022, 15:55 Gewoon weer terug naar RCV. Moeilijker is het niet.
Gewoon verkopen einde seizoen. Iedereen blij.
Ren Höek
Vedette

Tsja...
Ren Höek wrote: 21 Oct 2022, 09:59 Als back onvoldoende, als CV haalde hij Oranje. Heel apart daarom dat Ruud hem maar als back blijft misbruiken.
Waarom ziet Ruud dit zelf niet?
Onbegrijpelijk.
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
Standbeeld
Mister PSV

Ren Höek wrote: 24 Oct 2022, 09:05 Tsja...
Ren Höek wrote: 21 Oct 2022, 09:59 Als back onvoldoende, als CV haalde hij Oranje. Heel apart daarom dat Ruud hem maar als back blijft misbruiken.
Waarom ziet Ruud dit zelf niet?
Onbegrijpelijk.
Mwene en Guti waren niet fit.
Ren Höek
Vedette

Standbeeld wrote: 24 Oct 2022, 10:10 Mwene en Guti waren niet fit.
Dan stel Hoever op en gebruik Teze als CV i.p.v. Obispo.
Dat is altijd beter dan de opstelling van gisteren.
Raw85
Meervoudig international

Teze zou niet opvallen bij Heerenveen/Utrecht
11 Tinus
Legende

Dat Teze bashen vind ik wel onredelijk worden to be honest. Als RB is het gewoon niet goed genoeg en het is niet voor niets dat de resultaten met hem op rechts heel matig zijn, want het is niet zijn positie, maar als CV heeft hij toch echt wel laten zien wat hij kan. Wat hij niet heeft als CV, en dat is inmiddels wel meer dan belangrijk geworden, is dat hij juist niet gevaarlijk is bij aanvallende dode spel momenten. Waarbij Ramalho al wat goals heeft gemaakt, Jarred daar ook wel geschikt voor lijkt, Obispo er al aardig wat heeft ingekopt en zelfs Boscagli dat ook prima kan. Ik denk dat een club als PSV met Teze en Obispo als reserve CV's gewoon prima voor de dag kan komen maar het is toch te lang te weinig om er beleid op te maken.

Teze heeft ook geen leiderschap a la Ramalho, niet de hardheid van Obispo, niet het positioneren van Boscagli en niet de lengte en kopkracht van Jarred dus ik denk dat het niet onlogisch is dat hij gewoon voorlopig op de bank zit. Ik zou liever investeren in Hoever als RB en kijken of daar nog progressie in zit dan Teze misbruiken als RB. Alleen tegen een Martinelli is het niet onlogisch om hem te gebruiken, zeker als je daarmee Mwene/Mauro spaart voor de do or die wedstrijden die erna komen.
PSV90
Nationale topspeler

El Dante wrote: 23 Oct 2022, 15:23 heeft ook aanvallend gezien niks gedaan in een wedstrijd waar een rechtsback met aanvallende intenties echt wel handig is.
Had anders wel binnen 10min een assist op zijn naam moeten hebben, maar Til miste.
Ren Höek
Vedette

PSV90 wrote: 24 Oct 2022, 11:53 Had anders wel binnen 10min een assist op zijn naam moeten hebben, maar Til miste.
Bij zowel de 1e kans van Til als bij een grote kans voor Luuk is Teze degene die de assist had kunnen/moeten krijgen.
Het is niet dat hij alles fout doet, maar hij is gewoon geen rechtsback.
El Dante
Bankzitter

11 Sir Tinus wrote: 24 Oct 2022, 11:00 Teze heeft ook geen leiderschap a la Ramalho, niet de hardheid van Obispo, niet het positioneren van Boscagli en niet de lengte en kopkracht van Jarred dus ik denk dat het niet onlogisch is dat hij gewoon voorlopig op de bank zit. Ik zou liever investeren in Hoever als RB en kijken of daar nog progressie in zit dan Teze misbruiken als RB. Alleen tegen een Martinelli is het niet onlogisch om hem te gebruiken, zeker als je daarmee Mwene/Mauro spaart voor de do or die wedstrijden die erna komen.
Ik snap niet echt waar dit vandaan komt. Teze is i.m.o. echt 3 keer zo goed als Obispo en speelde voor de zomer ook gewoon uitstekend op deze positie, waar hij nota bene Oranje haalde. Teze is een stuk sneller dan meeste van onze cv's en is qua positionering/opbouwen hier vaak meer dan voldoende. Ik snap echt niet waarom hij niet gewoon met Ramalho centraal speelt.
Madueke
Legende

Omdat Obispo een gegarandeerde basisplaats heeft/had én er al 2 seizoenen de grootste problemen zijn op de rechtsback positie.
El Dante
Bankzitter

Madueke wrote: 24 Oct 2022, 14:33 Omdat Obispo een gegarandeerde basisplaats heeft/had én er al 2 seizoenen de grootste problemen zijn op de rechtsback positie.
Je geeft nu precies twee argumenten die ik niet begrijp.

1. Hoezo? Waarom heeft Teze na zijn sterke periode eind van vorig seizoen geen gegarendeerde basisplaats? Volgens mij is de reden daarvoor dat hij door RvN afgerekend wordt op zijn matige spel op rb, wat ik zeer bedenkelijk vind. Ik heb hem dit seizoen als centrale verdediger nog geen gekke dingen zien doen in ieder geval.
2. Rechtsbackpositie argument is natuurlijk een kulargument, want daar voldoet Mwene gewoon tegen Eredivisie tegenstanders en speelt hij doorgaans een stuk beter dan Teze. Daarnaast hebben we al de vorige seizoenen kunnen zien dat Teze bijzonder matig is op de rechtsback positie, vond het al raar dat hij zo de eerste wedstrijden van het seizoen startte, maar volgens mij heeft Ruud dat inmiddels ook ingezien. Ik kan er nog inkomen dat wanneer Mwene niet fit is Teze speelt (lees: afgelopen zondag), maar als Mwene gewoon fit is, moet Teze centraal spelen i.m.o.
DeEintovenaar
Nationale topspeler

In tegenstelling tot wat ik hier veel lees ben ik juist totaal niet onder de indruk van Teze. Ook Teze heeft zijn slaapmomenten en ik vind Teze in de 1 vs 1 duels echt lang niet altijd overtuigend. Het is geen RB maar ik vind het ook geen CV in een 4 mans verdediging. In een 5 mans verdediging als RCV zou wel kunnen maar ik vind Teze echt wel te kort komen om achterin te staan. Niet dat Obispo geweldig is hoor, maar dat laat dus wel een probleem zien. Allemaal net niet verdedigers.
AddoCultheld
Internationale topspeler

In de winter nog verkopen, samen met Max en haal voor die centen ( 8 a 9 miljoen) een top verdediger of desnoods een pure rechtsback terug.
Madueke
Legende

El Dante wrote: 24 Oct 2022, 14:49
Madueke wrote: 24 Oct 2022, 14:33 Omdat Obispo een gegarandeerde basisplaats heeft/had én er al 2 seizoenen de grootste problemen zijn op de rechtsback positie.
Je geeft nu precies twee argumenten die ik niet begrijp.

1. Hoezo? Waarom heeft Teze na zijn sterke periode eind van vorig seizoen geen gegarendeerde basisplaats? Volgens mij is de reden daarvoor dat hij door RvN afgerekend wordt op zijn matige spel op rb, wat ik zeer bedenkelijk vind. Ik heb hem dit seizoen als centrale verdediger nog geen gekke dingen zien doen in ieder geval.
2. Rechtsbackpositie argument is natuurlijk een kulargument, want daar voldoet Mwene gewoon tegen Eredivisie tegenstanders en speelt hij doorgaans een stuk beter dan Teze. Daarnaast hebben we al de vorige seizoenen kunnen zien dat Teze bijzonder matig is op de rechtsback positie, vond het al raar dat hij zo de eerste wedstrijden van het seizoen startte, maar volgens mij heeft Ruud dat inmiddels ook ingezien. Ik kan er nog inkomen dat wanneer Mwene niet fit is Teze speelt (lees: afgelopen zondag), maar als Mwene gewoon fit is, moet Teze centraal spelen i.m.o.
Nou, het feit dat Teze ooit gezegd heeft dat hij rechtsback wil spelen is tegen hem gaan werken. Doordat Hoever een totale mishuur is en Mwene langdurig geblesseerd is geweest én ook niet meer dan een aardige back-up is moet Teze alsnog te vaak als rechtsback spelen. Hierdoor kunnen andere CV's hun kansen pakken, alleen doen ze dat niet.

Ik ben overigens wél fan van Teze als CB en als Ruud een logische verandering gaat doorvoeren is dat Teze terug in het centrum samen met Ramalho.
11 Tinus
Legende

We benadrukken altijd dat het kut is dat we geen echte onomstreden CV hebben die beter is dan de rest... maar Teze zo als CV kunnen inzetten is toch eerder een luxe dan een tekortkoming.

Ik vertrouw nog steeds op Teze als CV maar echt niet als RB zoals hopelijk heel PSV en alle volgers.
MaartenV
Nationale topspeler

Bij de tegengoal zagen we weer zijn zwakke positionering. Hij moet voor die man staan. Niet erachter.
DC_PSV
Vedette

Klopt, was een heel zwak moment. Ik genoot er wel van dat hij Bergrat in zijn zak had en steeds Brobbey zat te irriteren😂
#simplythebest
DonyellMalen
Legende

Teze ziet de bal wel komen, maar reageert gewoon te laat en staat bovendien verkeerd: dat mag hem niet gebeuren. Ramalho houdt zich met Brobbey zich dus die kan het ook niet voorkomen. Hier stond Teze gewoonweg niet goed gepositioneerd.

Verder aantal goede acties, haalde Bergwijn en Brobbey nog meer uit hun spel door ze goed op de huid te zitten. (niet zoals Klaassen)
Post Reply