Aan de bal ok.
Maar verdedigend vind ik dat hij alles te veel op 1 tempo doet...dwz te traag doet. Als je dan ziet hoe het ook kan met guti die overal vol overgave opduikt. Dan mis ik een beetje die pit bij Sangare. Hij loopt zo vaak ook maar wat te zwemmen in de ruimte ipv een man te pakken. Zo ook bij de goal inderdaad.
Ibrahim Sangaré
-
- Legende
Steekt echt in een belabberde vorm..
Activism is a way for useless people to feel important
— Thomas Sowell
— Thomas Sowell
-
- Internationale topspeler
Ach het ligt niet bij hem alleen. Hij blijft redelijk overeind, maar je moet ook wel een verdediging achter je hebben staan. Obispo en Ramalho zijn 2 chokers eerste klas, daar kan je niet op bouwen en dat staat dan achter je. Logisch dat je soms besluiteloos bent.
-
- Nationale topspeler
Jep. Helaas is Guti echter niet goed genoeg voor het niveau dat PSV hoort na te streven. En is het extra pijnlijk om een matige speler alla Guti op te stellen ten koste van jongens met meer kwaliteiten alla Simons of Veerman. Voor de balans is het echter wel belangrijk en dus zal Ruud keuzes moeten gaan maken die bijvoorbeeld een jongen als Veerman misschien niet leuk vindt.
-
- Nationale topspeler
Sangare heeft een hoog plafond, en niet alleen omdat hij lang is. In de topwedstrijden staat hij er eigenlijk altijd wel.
Het valt op dat hij tegen de kleintjes veel meer foutjes maakt en meer op de auto-pilot speelt. Gevaarlijk balverlies en ballwatching.
Lijkt me verstandig om tegen de kleinere tegenstanders Sangare op de bank te houden en Guti en Veerman te laten spelen. Zodat je xavi op de 10 kunt zetten en madueke op rechts. Daarmee houd je meer voetbal in het team en guti levert altijd.
Sangare heb je dan scherper voor de belangrijkere wedstrijden en knock out fase wedstrijden in beker en europees.
Het valt op dat hij tegen de kleintjes veel meer foutjes maakt en meer op de auto-pilot speelt. Gevaarlijk balverlies en ballwatching.
Lijkt me verstandig om tegen de kleinere tegenstanders Sangare op de bank te houden en Guti en Veerman te laten spelen. Zodat je xavi op de 10 kunt zetten en madueke op rechts. Daarmee houd je meer voetbal in het team en guti levert altijd.
Sangare heb je dan scherper voor de belangrijkere wedstrijden en knock out fase wedstrijden in beker en europees.
- Paco Casal
- Internationale topspeler
- Clubvoorkeur: Eindhoven Football Casuals
Het is toch te gek voor woorden dat een profvoetballer zich niet kan focussen uit bij Groningen, het is niet zo dat we met 10 punten los bovenaan staan hoor. Ik vind het echt ongelofelijk om te zien hoe hij speelt tegen FC Groningen, als je weet hoe verdomd goed deze gast kan zijn.
#FreeGeneratie4
- 29.04.2007
- Nationale topspeler
- Clubvoorkeur: PSV
Nee, lijkt me een van de domste ideeën om te doen. Sangare hoort gewoon als (één van de) eerste(n) op het wedstrijdformulier te staan, ook tegen de mindere tegenstanders.
-
- Lid scoutingsteam
Komt zijn waarde ook niet ten goede en Sangaré iis bij uitstek een speler die ritme nodig heeft vooral in het voetballende gedeelte. Toen hij in zijn eerste seizoen kwam was hij in het begin enorm zoekende hierna en werd hij door sommigen ook behoorlijk verguisd.
-
- Nationale topspeler
Je merkt aan alles, zoals hierboven beschreven, dat Sangaré echt gewoon een type Guti naast hem nodig heeft. Dan kan hij veel vrijer voetballen en daar is hij veel beter in!
-
- Nationale topspeler
Mee eens, dat is te gek. Maar ik heb niet de illusie dat ruud daar veel aan kan veranderen. Lukte roger ook niet.Paco Casal wrote: ↑28 Oct 2022, 09:50 Het is toch te gek voor woorden dat een profvoetballer zich niet kan focussen uit bij Groningen, het is niet zo dat we met 10 punten los bovenaan staan hoor. Ik vind het echt ongelofelijk om te zien hoe hij speelt tegen FC Groningen, als je weet hoe verdomd goed deze gast kan zijn.
Ik denk dat sangare met 1 wedstrijd per week ook voldoende ritme heeft.
Maar het gaat eigenlijk niet om sangare en hoe goed hij kan zijn. Het gaat erom dat in de competitie je die paar onnodige keren puntverlies moet voorkomen. En ik denk dat dat beter lukt met Guti en Veerman ( en geen Teze en geen Obispo). Helaas gaan we met blessures te maken krijgen ..
-
- Legende
Guti schaduwt Ibi vaak op twee meter en corrigeert veel door dit slimme opstellen. Lieten ze bij ESPN vorig seizoen hele goede beelden van zien.
- Ren Höek
- Vedette
Dus Sangaré heeft moeite met focussen en hij heeft Guti nodig om zijn fouten te herstellen?
Dat is een bijzondere kijk op zaken, om me zachtjes uit te drukken.
Dat is een bijzondere kijk op zaken, om me zachtjes uit te drukken.
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
- Juancho
- Mister PSV
Sangare is geen pure 6, dat riep ik vorig seizoen ook al. Zeker niet als enige 6 waarbij hij de betrouwbare slot op de deur moet zijn. In zo'n rol gaat hij het ook niet redden in de top. Maar daarmee zou je zijn kwaliteiten ook te kort doen.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
- Ardbeg
- Mister PSV
-
- Lid van verdienste
- Rol: Organisator Prediction League
- Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
Je kunt niet echt normaal reageren he?