Érick Gutiérrez

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Post Reply
User avatar
29.04.2007
Nationale topspeler
Posts: 2,148
Joined: 04 Nov 2020, 15:22
Clubvoorkeur: PSV

Juist bij Xavi heb ik het idee dat dat dipje wel eens zou kunnen meevallen. Kan me nog niet voorstellen dat hij voor een langere periode (en dan bedoel ik niet 2-3 wedstrijden)achter elkaar slecht zal presteren. Kans is er natuurlijk wel, maar ik verwacht het niet. Neemt niet weg dat het niet onverstandig is om hem af en toe een keer extra rust te geven tijdens een dubbel programma, al geldt dat denk ik voor iedereen.
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14,019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja

29.04.2007 wrote: 31 Oct 2022, 09:51 Juist bij Xavi heb ik het idee dat dat dipje wel eens zou kunnen meevallen. Kan me nog niet voorstellen dat hij voor een langere periode (en dan bedoel ik niet 2-3 wedstrijden)achter elkaar slecht zal presteren. Kans is er natuurlijk wel, maar ik verwacht het niet. Neemt niet weg dat het niet onverstandig is om hem af en toe een keer extra rust te geven tijdens een dubbel programma, al geldt dat denk ik voor iedereen.
Het voordeel van Xavi, hoe jong hij ook nog is, hij heeft onwijs veel waar hij op terug kan vallen. Zit hij in een dipje waardoor bijv. dribbels niet werken dan werkt hij zich alsnog een slag in de rondte, blijft hij zich aanspeelbaar maken en heeft hij een goede basistechniek waardoor hij in de combinatie alsnog van waarde kan zijn. Althans; als ik hem zo zie dan denk ik dat dit het geval is.
MaartenV
Nationale topspeler
Posts: 1,597
Joined: 23 Oct 2020, 00:00

Tegen goede tegenstanders :
Guti, sangare, xavi. veerman banken en evt inbrengen in geval er iets gecreeerd moet worden door een achterstand.
Tegen mindere tegenstanders :
Guti, veerman, xavi . Sangare sparen/banken en evt inbrengen om een voorsprong te consolideren.

Maar in de praktijk met het drukke programma zal dit luxe probleem zich niet al te sterk voordoen vanwege blessures denk ik. Xavi zal een soort van ideale alleskunner zijn. Als wingback in combi met madueke zouden ze ook alles aan gort spelen.
FritskePhilips
Nationale topspeler
Posts: 2,090
Joined: 11 Jul 2018, 00:00

MaartenV wrote: 31 Oct 2022, 11:09 Tegen goede tegenstanders :
Guti, sangare, xavi. veerman banken en evt inbrengen in geval er iets gecreeerd moet worden door een achterstand.
Tegen mindere tegenstanders :
Guti, veerman, xavi . Sangare sparen/banken en evt inbrengen om een voorsprong te consolideren.

Maar in de praktijk met het drukke programma zal dit luxe probleem zich niet al te sterk voordoen vanwege blessures denk ik. Xavi zal een soort van ideale alleskunner zijn. Als wingback in combi met madueke zouden ze ook alles aan gort spelen.
Sangaré, Xavi, van Ginkel, Gutiérrez, Til, Veerman, Saibari en Ledezma geven prima roulatiemogelijkheden.

In welke combinatie dan ook. Sterk bezette linie met talentvolle, maar ook meer ervaren spelers die verschillende middenvelder-rollen kunnen invullen.
User avatar
Hatseflats
Vedette
Posts: 9,166
Joined: 16 May 2019, 17:36

Met alle respect voor van Ginkel, maar hij staat bij mij echt op de allerlaatste plaats om mee te rouleren.
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV

Dat geldt voor (bijna) iedereen. Van Ginkel is echt een PSV-held, een van ons, maar heeft nu helaas niet meer het niveau dat we bij PSV nastreven. Totaal geen schande, zeker niet na alle blessures die hij heeft gehad. Zou het schitterend vinden als hij onder Cocu bij z'n jeugdclub Vitesse nog even gaat ballen.
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV

Van ideale schoonzoon naar strijder aan het front. Wat genieten van onze Mexicaan! Geeft werkelijk alles, al kost het hem een flinke blessure.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Thijs
Lid van verdienste
Posts: 17,021
Joined: 01 Sep 2017, 06:29
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Inderdaad hele helft genieten van het vuur in zijn spel. Strijder.
User avatar
hondjevandebakker
Internationale topspeler
Posts: 3,349
Joined: 21 Dec 2021, 22:31
Clubvoorkeur: PSV

Die gooit zich er toch steeds mooi voor
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips

Maar een totaal andere strijder dan Alvarez terwijl ze er beide staan voor de balans. Guti is een symbool voor dit PSV en dat is heel meer waard dan een mogelijke transfersom van 50 miljoen.
JChovanec
Meervoudig international
Posts: 1,184
Joined: 31 Aug 2021, 19:23
Clubvoorkeur: PSV

Gutiiiiiu
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV

Strijder!
User avatar
hondjevandebakker
Internationale topspeler
Posts: 3,349
Joined: 21 Dec 2021, 22:31
Clubvoorkeur: PSV

<3
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV

Zo verdient. By far mijn man van de wedstrijd tot nu toe.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
User avatar
Maikel
Site Admin
Posts: 18,382
Joined: 10 May 2018, 10:21
Clubvoorkeur: PSV

Ik hou van Guti

[mention]ShovingNE2[/mention] ga je livestreamen wanneer de tattoo gezet wordt?
User avatar
Tomm
Vedette
Posts: 5,270
Joined: 01 Feb 2018, 00:00
Clubvoorkeur: PSV

Ongekende eindbaas weer vandaag.
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV

Man van de wedstrijd, by far.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
User avatar
DC_PSV
Vedette
Posts: 9,417
Joined: 09 Feb 2018, 00:00

Grinta! Wat een baas is dit geworden zeg.
#simplythebest
Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19,255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV

Hoi [mention]Sensation[/mention], doosje tissues graag. Dank!
Bubba Gump
Meervoudig international
Posts: 1,101
Joined: 04 Nov 2020, 14:55

Inmiddels in het rijtje Guardado deze strijder.
Assy
Vaste waarde in elftal
Posts: 728
Joined: 04 Nov 2020, 14:39

Assy wrote: 16 Oct 2022, 15:19 Nooit meer uithalen! Nooit! Wat een strijder.
.
User avatar
SomaQan
Nationale topspeler
Posts: 1,638
Joined: 04 Nov 2020, 16:39

Wanneer krijgt deze held een sfeer actie?
User avatar
TheSyb
Nationale topspeler
Posts: 1,983
Joined: 10 Aug 2021, 18:28
Clubvoorkeur: PSV (duh)

Het is niet de siervoetballer geworden die we hadden verwacht bij binnenkomst. Maar oh wat heeft deze man zichzelf heruitgevonden, een absolute vechtersbaas en soort speler die wij sinds Guardado eigenlijk altijd misten op het middenveld.
User avatar
Joenepsv
Legende
Posts: 12,359
Joined: 30 Jan 2018, 00:00

Wat een krijger. Was met name in de laatste fase de baas op het veld. Morgen nog zijn contract opwaarderen en levenslang vastleggen. Dit soort spelers hebben we nodig.
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14,019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja

Neemt de guardado rol op zich vandaag, strijden, zuigen, slim zijn, de beuk erin, wat een krijger!
Post Reply