Érick Gutiérrez

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Post Reply
RIO
Legende
Posts: 14,073
Joined: 01 Jul 2019, 00:00
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Strijder. En er waren mensen die vonden dat we hem moesten verkopen. Contract voor het leven.
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25,115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo

Hahaha wat een held is het ook he.

Rickskeg
International
Posts: 915
Joined: 21 Mar 2021, 14:15
Clubvoorkeur: PSV

MotM
Thijs
Lid van verdienste
Posts: 17,021
Joined: 01 Sep 2017, 06:29
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Sensation wrote: 06 Nov 2022, 19:20 Neemt de guardado rol op zich vandaag, strijden, zuigen, slim zijn, de beuk erin, wat een krijger!
Dat zuigen zie ik niet. Dat doet Ramalho, wat ik niet echt dé manier vind. Maar hoe Guti het doet, scherp, uitgenast. Dat is geweldig. Altijd het hoofd erbij houden en zo een vrije trap uitlokken als je dat nodig hebt en niet zoals Ramalho spelen met vuur. Daar moet je boven staan zoals onze Guti 101 minuut lang heeft gedaan vandaag.
User avatar
DC_PSV
Vedette
Posts: 9,417
Joined: 09 Feb 2018, 00:00

Ik ben benieuwd naar zijn rol bij Mexico dit WK en of hij in de basis zal staan. Heeft zich in de afgelopen toppers keer of op keer bewezen. Bij een goed WK zie ik clubs ala Atletico of Sevilla deze winter al voor hem komen.
#simplythebest
guus
Internationale topspeler
Posts: 4,669
Joined: 02 Nov 2019, 18:00

Thijs wrote: 06 Nov 2022, 20:07
Sensation wrote: 06 Nov 2022, 19:20 Neemt de guardado rol op zich vandaag, strijden, zuigen, slim zijn, de beuk erin, wat een krijger!
Dat zuigen zie ik niet. Dat doet Ramalho, wat ik niet echt dé manier vind. Maar hoe Guti het doet, scherp, uitgenast. Dat is geweldig. Altijd het hoofd erbij houden en zo een vrije trap uitlokken als je dat nodig hebt en niet zoals Ramalho spelen met vuur. Daar moet je boven staan zoals onze Guti 101 minuut lang heeft gedaan vandaag.
Ik vond het fantastisch wat Ramalho vandaag deed. Gewoon een koekje van eigen deeg gegeven.
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV

Geweldige speler is dit zeg. Echt wauw, hij brengt zoveel met z'n gif en intercepties. Baas.
Thijs
Lid van verdienste
Posts: 17,021
Joined: 01 Sep 2017, 06:29
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

guus wrote: 06 Nov 2022, 20:10
Thijs wrote: 06 Nov 2022, 20:07

Dat zuigen zie ik niet. Dat doet Ramalho, wat ik niet echt dé manier vind. Maar hoe Guti het doet, scherp, uitgenast. Dat is geweldig. Altijd het hoofd erbij houden en zo een vrije trap uitlokken als je dat nodig hebt en niet zoals Ramalho spelen met vuur. Daar moet je boven staan zoals onze Guti 101 minuut lang heeft gedaan vandaag.
Ik vond het fantastisch wat Ramalho vandaag deed. Gewoon een koekje van eigen deeg gegeven.
Dat vind ik wat hypocriet en als je dat nu met volledige controle doet valt er nog iets voor te zeggen, maar hij raakte er zelf net zo van in de war als Alvarez en andere ajaciedjes. Dat vind ik niet zo oké. Gelukkig stond er een absolute glasbak zowel naast als schuin voor hem. Jammer alleen dat Sangaré ook wat leed onder Ramalho’s onrust.
Rikkert1234
Vedette
Posts: 5,704
Joined: 12 May 2021, 16:09
Clubvoorkeur: PSV

Zelfs tegen de mindere goden moet je deze man gewoon altijd opstellen
Mick Jagger
Lid van verdienste
Posts: 2,075
Joined: 25 Aug 2017, 11:37
Clubvoorkeur: PSV

Ontzettend knap hoe hij van een passer die het tempo van de Eredivisie niet aan leek te kunnen is veranderd naar een onmisbare schakel die door zijn strijd en gif week in week uit bij de beste spelers behoort. Het is niet gek dat PSV een stuk stabieler is en oogt qua resultaten en tactiek sinds Guti er weer in is gekomen. Dat gebeurde vorig seizoen al en nu ook weer.
milansandro
Legende
Posts: 10,609
Joined: 04 Feb 2018, 00:00

Grasmat wrote: 06 Nov 2022, 19:26 Hahaha wat een held is het ook he.

Die reactie van Mauro ook :lol:
En Jarrad ook met : Come on!
Epische beelden!
Activism is a way for useless people to feel important
— Thomas Sowell
Massimo
Legende
Posts: 13,814
Joined: 21 Sep 2017, 00:00

Was lekker in zijn element vandaag en als je zelf niet groots speelt dan heb je wel hem nodig om zo'n overwinning over de streep te trekken. Samen met Ramalho kan je dan het tempo er uit halen of houden wat Ajax vorig jaar meerdere keren gedaan heeft met Martinez, Alvarez en Tadic.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00

Mick Jagger wrote: 06 Nov 2022, 20:19 Ontzettend knap hoe hij van een passer die het tempo van de Eredivisie niet aan leek te kunnen is veranderd naar een onmisbare schakel die door zijn strijd en gif week in week uit bij de beste spelers behoort. Het is niet gek dat PSV een stuk stabieler is en oogt qua resultaten en tactiek sinds Guti er weer in is gekomen. Dat gebeurde vorig seizoen al en nu ook weer.
Heerlijk
Last edited by Ardbeg on 06 Nov 2022, 22:26, edited 2 times in total.
User avatar
Trixm
Vedette
Posts: 6,536
Joined: 06 Sep 2017, 00:00

Wat een held, had die [mention]Ykhim[/mention] toentertijd toch goed gezien, na al die jaren moet ik je alsnog gelijk geven. Alhoewel, het is een totaal andere voetballer geworden. Essentieel.
Saibari is underrated.
User avatar
Lorenzo von Matterhorn
Internationale topspeler
Posts: 3,416
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
Clubvoorkeur: PSV

Wat een fucking soldaat!
Menno1
Legende
Posts: 16,064
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV

Mick Jagger wrote: 06 Nov 2022, 20:19 Ontzettend knap hoe hij van een passer die het tempo van de Eredivisie niet aan leek te kunnen is veranderd naar een onmisbare schakel die door zijn strijd en gif week in week uit bij de beste spelers behoort. Het is niet gek dat PSV een stuk stabieler is en oogt qua resultaten en tactiek sinds Guti er weer in is gekomen. Dat gebeurde vorig seizoen al en nu ook weer.
Zelden zo'n transformatie meegemaakt. Ik vond het echt een saaie voetballer, zonder enige pit. En kijk nou eens. Deze man gaat er nooit meer uit natuurlijk nu. Het hele team staat zoveel beter sinds hij er weer in zit. Wat een kanjer.
User avatar
Franciscus
Nationale topspeler
Posts: 2,402
Joined: 27 Jul 2022, 09:19
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Mauro Jr

Ben wel benieuwd naar hoe bij dat gedaan heeft. Ik zou denken dat hij daarvoor hulp van iemand gehad heeft. Of gewoon een gesprekje met Guardado bij Mexico?
Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19,255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV

Trixm wrote: 06 Nov 2022, 22:10 Wat een held, had die @Ykhim toentertijd toch goed gezien, na al die jaren moet ik je alsnog gelijk geven. Alhoewel, het is een totaal andere voetballer geworden. Essentieel.
Het is onder Schmidt een totaal andere voetballer geworden, maar de energie om de kar te trekken en de ploeg op sleeptouw te nemen, dat is niet per se nieuw. Dat deed 'ie bij Pachuca ook. En dat aanjagen zie je nu dus steeds beter naar voren komen bij PSV. Hoe hij vandaag tekeer ging, dat is echt indrukwekkend. Het past daarmee perfect tussen de kwaliteitsspelers om hem heen. Sommige gasten gaan soms wat meer tekeer, anderen laten hun voeten spreken, maar over de gehele linie begint het echt weer een fijn elftal te worden.
User avatar
Hatseflats
Vedette
Posts: 9,166
Joined: 16 May 2019, 17:36

Die metamorfose is echt een mentaal dingetje hoor. Heel erg knap om zo te kunnen schakelen!
RIO
Legende
Posts: 14,073
Joined: 01 Jul 2019, 00:00
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Hij is gewoon mentaal zoveel sterker geworden, kan nog steeds voetballen, maar ziet nu ook wat het team nodig heeft en dat is zijn strijd en passie. Dan heb je dus als voetballer een enorme mentale ontwikkeling doorgemaakt. Heeft het zelf ook goed gezien met het verlengen van zijn contract. Je kan er gewoon niet meer omheen de komende jaren als je de juiste mensen om hem heen zet.
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips

Hij laat Veerman ook beter voetballen dus we hebben 7 toppers voor 6 positie vanaf het middenveld. Wat een luxe overigens als iedereen fit is en blijft.
User avatar
TylerDurdn
Internationale topspeler
Posts: 3,265
Joined: 12 Aug 2018, 00:00

Voor zijn transformatie mogen we MvB nog wel bedanken. Mark heeft die gast mentaal zo gesloopt dat hij, met hulp van Roger, als een Feniks uit zijn as herrezen is als een echte Aztec warrior.
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV

Gutierrez gaat er natuurlijk niet meer uit. Afgezien van z'n geweldige wedstrijd gisteren kan je ook echt opmaken uit de woorden van Ruud dat hij 'het blok van 6' geweldig vindt staan. En op de persconferentie gaf RvN bovendien ook nog eens aan dat hij al had verwacht dat Guti een extreem belangrijke rol zou krijgen in de wedstrijd. Dat zegt veel.
User avatar
Huevera
Bankzitter
Posts: 239
Joined: 10 May 2021, 10:49
Clubvoorkeur: PSV, ATM

Mss wel de beste man gisteren, Guti Guerrero!
MaartenV
Nationale topspeler
Posts: 1,597
Joined: 23 Oct 2020, 00:00

DonyellMalen wrote: 07 Nov 2022, 15:08 Gutierrez gaat er natuurlijk niet meer uit. Afgezien van z'n geweldige wedstrijd gisteren kan je ook echt opmaken uit de woorden van Ruud dat hij 'het blok van 6' geweldig vindt staan. En op de persconferentie gaf RvN bovendien ook nog eens aan dat hij al had verwacht dat Guti een extreem belangrijke rol zou krijgen in de wedstrijd. Dat zegt veel.
Dat was toch wel een opvallende uitspraak van Ruud gisteren. Dit betekent ook dat Mwene zal blijven staan en hetzelfde geldt voor het centrum. Dus weinig kans voor Teze of Branthwaite om er tussen te komen lijkt het. (Waar ik persoonlijk niet heel rouwig om ben)
Post Reply