Maximiliano Romero
-
- Nationale topspeler
- Lorenzo von Matterhorn
- Internationale topspeler
- Clubvoorkeur: PSV
Om vervolgens weer geblesseerd te raken wanneer hij hier zijn reiskoffer van de bagageband tilt.
- Fanatic-U-s
- Favoriete speler: Fredrik Oppegård
-
- Lid van verdienste
- Rol: Organisator Prediction League
- Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
Ik neem aan dat die minuten na de wedstrijd zijn, toch? Anders zou Boca nog maar met 4 spelers zijn geëindigd… dat is bijna net zoveel als er Ajacieden aan Ramalho’s shirt plakten gisteren.
- Franciscus
- Nationale topspeler
- Favoriete speler: Mauro Jr
- ruuddevil
- Legende
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Favoriete speler: Dn Flamingo
Ik vond het eigenlijk nog wel meevallen wat die doelpuntenmaker deed na de goal. En toen die opgfokte bavianen van Boca aan hem zaten deed hij ook niks. Handjes op de rug en daarna weglopen. Bijzonder dat hij dan toch rood kreeg, tenzij daarna nog wat is voorgevallen.
- Franciscus
- Nationale topspeler
- Favoriete speler: Mauro Jr
- Grasmat
- Lid van verdienste
Dacht ik eerst ook, maar als je naar het plaatje in mijn eerdere post gaat dan staat er bij Varela en Fabra een ander tekentje voor twee keer geel.
- Grasmat
- Lid van verdienste
-
- Nationale topspeler
Leuke speler, slechts 19 jaar oud. Zou iets voor ons kunnen zijn.
Maxi overigens met een groot aandeel bij de 1-0, door een weglopende beweging te maken en daarmee de defensie volledig open te trekken.
-
- Vedette
Waarom halen we Maxi niet terug als optie achter Luuk.
Dan hebben we in elk geval een redelijke spits mocht ie fit blijven.
- colocolofc
- Meervoudig international
Robson de Souza wrote: ↑04 Jan 2023, 12:32 Waarom halen we Maxi niet terug als optie achter Luuk.
-
Op foto's ziet hij er iig een stuk fitter uit dan de afgelopen 3 jaren hier. Goed afgetraind nu. Blijft opmerkelijk dat dat buiten de club wel kan. Al moet ik zeggen, dat sinds Ruud de scepter zwaait spelers conditioneel en fysiek stukken fitter zijn
- degans4567
- Bankzitter
altijd afwachten met hem hij is hetzelfde als madueke. Trek die een keer een sprint of hij springt dan is die al weer geblesseerd
- Standbeeld
- Mister PSV
Snap echt niet waarom PSV doorging met Romero. Gezien zijn blessurehistorie en de bijkomende kosten leek het mij beter om afscheid te nemen. Maar goed, misschien betaalt Racing zijn complete salaris en krijgen we ook nog een vergoeding, dan verdienen we er nog een beetje aan op dit moment. Hoe doet ie het nu dan in Argentinië? Scoort ie een beetje?
- ziege maar ook zagge
- Lid van verdienste
- Clubvoorkeur: Jawadenktezelf
Zie whoscored: 2 goals, 1 assist in per saldo 7,5 wedstrijd in die wandelcompetitie aldaar.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
- Heruone
- Lid scoutingsteam
Omdat is gebleken dat De Jong met gevallen als Baumgartl en Bruma spelers absoluut honderdduizend kansen wilt blijven geven, voordat ze bij het grof vuil staan.Standbeeld wrote: ↑04 Jan 2023, 12:55 Snap echt niet waarom PSV doorging met Romero. Gezien zijn blessurehistorie en de bijkomende kosten leek het mij beter om afscheid te nemen. Maar goed, misschien betaalt Racing zijn complete salaris en krijgen we ook nog een vergoeding, dan verdienen we er nog een beetje aan op dit moment. Hoe doet ie het nu dan in Argentinië? Scoort ie een beetje?
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
- Grasmat
- Lid van verdienste
Oooooh blasfemie, Maxi vergelijken met die twee pannenkoeken.Heruone wrote: ↑04 Jan 2023, 13:11Omdat is gebleken dat De Jong met gevallen als Baumgartl en Bruma spelers absoluut honderdduizend kansen wilt blijven geven, voordat ze bij het grof vuil staan.Standbeeld wrote: ↑04 Jan 2023, 12:55 Snap echt niet waarom PSV doorging met Romero. Gezien zijn blessurehistorie en de bijkomende kosten leek het mij beter om afscheid te nemen. Maar goed, misschien betaalt Racing zijn complete salaris en krijgen we ook nog een vergoeding, dan verdienen we er nog een beetje aan op dit moment. Hoe doet ie het nu dan in Argentinië? Scoort ie een beetje?
Zij waren gewoon niet goed genoeg. Romero is mits fit de beste spits van de eredivisie. Dat hij niet fit was vooruit, maar daar kan ie zelf ook niks aan doen. Maar voetballen kan ie wel.