Interessante spelers

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
Massimo
Legende
Posts: 13814
Joined: 21 Sep 2017, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Interessante speler en helemaal in combinatie met zijn kortlopende contract. Als je hem kan halen deze winter, dan heeft hij een half jaar a la AZ om te acclimatiseren en kan je volgend jaar zomer na het vertrek van Sangaré kijken hoe je middenveld er uit komt te zien en wat je nog nodig hebt.
Alex Rodrigo Dias da Costa
Lid 2e elftal
Posts: 153
Joined: 28 Jun 2022, 15:56
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Boscagli
FOOTB_REM_S: No

Er schijnt vanaf januari in Turijn een Nederlands talent rond te lopen (waggelen) welke nog niet helemaal uit de verf komt en voor een prikkie op te halen is.
Een sierlijke linksbuiten cq. "10" met een goede techniek en een mooie trap, schijnt wel wat banden met de mocromaffia te hebben, maar kleinigheidje.
Past mooi in de "spelers met een schrammetje" tactiek.
Lichtstadd
Bankzitter
Posts: 210
Joined: 20 May 2022, 15:01
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Contract van Smal van Twente loopt af. Ik weet niet zeker of hij goed genoeg is, maar ik zou de situatie absoluut in de gaten houden als ik PSV was. Een back met enorm veel power.
User avatar
Trixm
Vedette
Posts: 6536
Joined: 06 Sep 2017, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Ik ben heel benieuwd naar de ontwikkeling van Cissoko van NEC. Echt een fijne linksbuiten is dat met een snelle passeerbeweging.
Saibari is underrated.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Lichtstadd wrote: 07 Nov 2022, 12:38 Contract van Smal van Twente loopt af. Ik weet niet zeker of hij goed genoeg is, maar ik zou de situatie absoluut in de gaten houden als ik PSV was. Een back met enorm veel power.
Zonder de spelers in de Eredivisie te kort te doen (We moeten hier namelijk wel echt blijven scouten), mag ik hopen dat PSV niet uitkomt bij de 25jarige Gijs Smal van Twente. Dan geef ik het oprecht op.
Mikelvb
Nationale topspeler
Posts: 1867
Joined: 19 Apr 2022, 17:26
FOOTB_REM_S: No

Blijft toch apart dat zo’n Birghton een toptalent als Buonanotte voor 10 mln pond kan kopen. Niet zozeer vanwege het geld maar dat een zo’n speler dat wil. Zonde dat wij het geld niet hebben.
Massimo
Legende
Posts: 13814
Joined: 21 Sep 2017, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Mikelvb wrote: 07 Nov 2022, 21:58 Blijft toch apart dat zo’n Birghton een toptalent als Buonanotte voor 10 mln pond kan kopen. Niet zozeer vanwege het geld maar dat een zo’n speler dat wil. Zonde dat wij het geld niet hebben.
Geld en competitie, maar vooral dat eerste. Toch kan je dit kaliber spelers nog wel halen als je financieel weer meer vermogend bent. PSV zit alleen nu en de laatste jaren in een situatie dat dat nog niet mogelijk is c.q. was.
User avatar
DC_PSV
Vedette
Posts: 9417
Joined: 09 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Manhoef in de gaten houden, doet me denken aan Malen in zn PSV-tijd.
#simplythebest
Thijs
Lid van verdienste
Posts: 17021
Joined: 01 Sep 2017, 06:29
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
FOOTB_REM_S: No

DC_PSV wrote: 09 Nov 2022, 22:26 Manhoef in de gaten houden, doet me denken aan Malen in zn PSV-tijd.
Hele matige speler. Soort Vertessen light, die als wingback speelt, omdat ie totaal niet verfijnd is. Voor Vitesse zou Vertessen ook een topper zijn.
User avatar
hondjevandebakker
Internationale topspeler
Posts: 3349
Joined: 21 Dec 2021, 22:31
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Is daar geen basisspeler
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Ff positief blijven. Vandaag is Manhoef onze held!
User avatar
SomaQan
Nationale topspeler
Posts: 1638
Joined: 04 Nov 2020, 16:39
FOOTB_REM_S: No

Manhoef is een ruwe diamant die als linksback zeker kan slagen met het juiste traject en begeleiding.
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

RIO wrote: 26 Aug 2022, 16:50 Brereton Diaz aub. 15 miljoen
RIO wrote: 25 Aug 2022, 17:09 Ben Brereton Diaz

Staat op de lijst van Ajax naar het schijnt. Heeft een aflopend contract, daarom extra interessant.

Wij hebben natuurlijk Luuk nu, maar moeten wel meer kwaliteit als back-up hebben. El Ghazi is toch meer een flankspeler en Vertessen is een totaal ander type en heeft bovendien niet echt het niveau (vooralsnog).
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

DonyellMalen wrote: 10 Nov 2022, 19:56
RIO wrote: 26 Aug 2022, 16:50 Brereton Diaz aub. 15 miljoen
RIO wrote: 25 Aug 2022, 17:09 Ben Brereton Diaz

Staat op de lijst van Ajax naar het schijnt. Heeft een aflopend contract, daarom extra interessant.

Wij hebben natuurlijk Luuk nu, maar moeten wel meer kwaliteit als back-up hebben. El Ghazi is toch meer een flankspeler en Vertessen is een totaal ander type en heeft bovendien niet echt het niveau (vooralsnog).
Heb even wat filmpjes bekeken, maar dit is wel een speler die erg bezig is voorin. Laat zich veel uitwijken naar de flanken of uitzakken naar 10. Het is wel een goede speler, maar imo moet PSV toch meer opzoek naar een echte targetman, vergelijkbaar met Luuk. Iemand die er staat in de 16. Daarnaast is Luuk normaliter hier nog zeker twee seizoenen onze vaste nummer 1 in de spits. Dus dan is de vraag of een speler van 23(?) Met zulke waarde het ziet zitten om hier 2e spits te worden. Denk het niet.
FritskePhilips
Nationale topspeler
Posts: 2090
Joined: 11 Jul 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

De targetman, een uitstervend ras. Ga daar maar eens haalbare namen bij zoeken. Namen die ook nog eens realistisch zijn, of over voldoende potentie beschikken om bij PSV een vergelijkbare statuur van Luuk kunnen bereiken.
User avatar
Fanatic-U-s
Internationale topspeler
Posts: 4308
Joined: 17 Oct 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Fredrik Oppegård
FOOTB_REM_S: No

FritskePhilips wrote: 10 Nov 2022, 20:54 De targetman, een uitstervend ras. Ga daar maar eens haalbare namen bij zoeken. Namen die ook nog eens realistisch zijn, of over voldoende potentie beschikken om bij PSV een vergelijkbare statuur van Luuk kunnen bereiken.
Ik ben blij dat jij niet bij mij werkt :P De tering, wat motiverend ben je.
Ex unitate vires
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Fanatic-U-s wrote: 10 Nov 2022, 21:34
FritskePhilips wrote: 10 Nov 2022, 20:54 De targetman, een uitstervend ras. Ga daar maar eens haalbare namen bij zoeken. Namen die ook nog eens realistisch zijn, of over voldoende potentie beschikken om bij PSV een vergelijkbare statuur van Luuk kunnen bereiken.
Ik ben blij dat jij niet bij mij werkt :P De tering, wat motiverend ben je.
Buiten dat, alsof omdat iemand het hier niet weet, er geen spelers zijn waar wij niet aan hebben gedacht 😂
FritskePhilips
Nationale topspeler
Posts: 2090
Joined: 11 Jul 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Fanatic-U-s wrote: 10 Nov 2022, 21:34 Ik ben blij dat jij niet bij mij werkt :P De tering, wat motiverend ben je.
Ik bedoelde het meer als een soort ode en waardering voor wat we al hebben. Luuk is uniek in zijn soort en in mijn ogen van onschatbare waarde.

Of hij ook onvervangbaar is? Hopelijk niet, maar ik daag eenieder uit om met namen op de proppen te komen die voldoen aan het profiel uit mijn eerdere post.
FritskePhilips
Nationale topspeler
Posts: 2090
Joined: 11 Jul 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Ardbeg wrote: 10 Nov 2022, 21:43 Buiten dat, alsof omdat iemand het hier niet weet, er geen spelers zijn waar wij niet aan hebben gedacht 😂
Kom maar op dan met die namen, betweter met je mondje klaar. Namen graag!
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

U vraagt, wij draaien:

Igor Matanovic (Favoriet) (St. Pauli, 19 jaar):



Louis Vazquez (Boca, 21 jaar):



Benjamin Sesko (RB, 19). Onhaalbaar, I know maar ik noem hem ivm "uitstervend ras" stelling.



Een dark horse om in de gaten te houden is Anosike Ementa, een 20jarige Deense reus van Aalborg die de laatste tijd echt op stoom begint te komen. Ik ken hem verder niet, behalve van Deense vrienden die over hem begonnen. Ziet er iig imposant uit!



Last edited by Ardbeg on 11 Nov 2022, 09:16, edited 2 times in total.
User avatar
hondjevandebakker
Internationale topspeler
Posts: 3349
Joined: 21 Dec 2021, 22:31
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Sesko gaat naar Leipzig voor 25m
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

hondjevandebakker wrote: 11 Nov 2022, 09:12 Sesko gaat naar Leipzig voor 25m
Zie disclaimer ;) Die haalde ik aan mbt de stelling "uitstervend ras".
User avatar
DeBruyne
Meervoudig international
Posts: 1166
Joined: 19 Apr 2018, 13:21
FOOTB_REM_S: No

Die Anosike Ementa heeft alleen dit seizoen nog geen doelpunt gemaakt in 15 wedstrijden volgens Transfermarkt en slechts 1 assist. Wel een sterke en grote (2,02) speler. Interessant iig
FieseFriedrich
Basisspeler
Posts: 467
Joined: 08 Feb 2022, 20:11
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Joey
FOOTB_REM_S: No

Ik vind het altijd zo'n rare gang van zaken. Als persoon 1 een naam oppert en die wordt door persoon 2 afgeschoten, dat dan de reactie van persoon 1 in de trant is van "kom maar met andere/betere namen".
Iemand kan toch een voorgestelde naam geen goed idee vinden, zonder zelf een beter alternatief te weten? Als ik de perfecte namen wist had ik wel ergens gewerkt als scout.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

DeBruyne wrote: 11 Nov 2022, 10:12 Die Anosike Ementa heeft alleen dit seizoen nog geen doelpunt gemaakt in 15 wedstrijden volgens Transfermarkt en slechts 1 assist. Wel een sterke en grote (2,02) speler. Interessant iig
Het ging om 2 stellingen. Type speler die "uitgestorven" zou zijn en aanwinsten voor PSV in die stijl. Daarnaast is ook de context die ik er bij schrijf niet geheel onbelangrijk ;) (Het zijn overigens geen hele wedstrijden).
Last edited by Ardbeg on 11 Nov 2022, 10:31, edited 2 times in total.
Post Reply