AZ
-
- International
- Clubvoorkeur: PSV
-
- Nationale topspeler
AZ is ook helemaal uitgeblust na dat verlies tegen Apollon. Wat vertrouwen wel niet met een ploeg kan doen
- 11 Tinus
- Legende
- Seizoenkaart: Vak RR
- Clubvoorkeur: Philips
Ik begin steeds meer te geloven in een titel. AZ over een paar weken treffen is niet verkeerd. Als je dan ook nog overeind blijft tegen Ajax ga ik alvast 2 maandagen in mei vrij vragen.
-
- Legende
-
- Nationale topspeler
-
- Vedette
-
- Lid van verdienste
- Rol: Organisator Prediction League
- Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
Ik vind dat juist wel ongunstig. Die zijn volledig bezig geweest met de wedstrijd tegen ons en willen zich nu ook nog eens revancheren. Dan nog denk ik dat wij de betere zijn, maar ik vind het echt niet ideaal.
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Favoriete speler: Dn Flamingo
Ja deze nederlaag is een beetje ondergesneeuwd in onze festiviteiten. Die flow uit het begin van het seizoen is aardig onderbroken op een mooi moment. Hopelijk volgende week definitief afstand van ze nemen.
-
- Internationale topspeler
Maar daar zijn ze dus of nog een keer tegen in beroep gegaan of de uitspraak is nog niet gedaan. Want hij kan tegen ons dus wel meedoen, een week na jouw post nota bene.Woodenshoes schreef: ↑05 nov 2022, 19:15 Uitspraak: oorspronkelijke straf De Wit blijft staan. Tegen ons er dus niet bij.
-
- Nationale topspeler
Vond het ook heel bijzonder toen ik het las. Zijn dan tegen de uitspraak in het hoger beroep wederom in hoger beroep gegaan?? Dat kan?Tijn schreef: ↑10 nov 2022, 09:39Maar daar zijn ze dus of nog een keer tegen in beroep gegaan of de uitspraak is nog niet gedaan. Want hij kan tegen ons dus wel meedoen, een week na jouw post nota bene.Woodenshoes schreef: ↑05 nov 2022, 19:15 Uitspraak: oorspronkelijke straf De Wit blijft staan. Tegen ons er dus niet bij.
-
- Internationale topspeler
Nee, AZ ging niet met het schikkingsvoorstel akkoord. Vervolgens kwam er een uitspraak en tegen die uitspraak gaat AZ nu in beroep.Woodenshoes schreef: ↑10 nov 2022, 10:38Vond het ook heel bijzonder toen ik het las. Zijn dan tegen de uitspraak in het hoger beroep wederom in hoger beroep gegaan?? Dat kan?
- 11 Tinus
- Legende
- Seizoenkaart: Vak RR
- Clubvoorkeur: Philips
Odgaard 4 miljoen, 2,5 miljoen, Karlsson 2,6 miljoen, Clasie 0 miljoen, Dani de Wit 2 miljoen, Kerkez 2 miljoen, Beukema 1 miljoen..... je kunt niet zeggen dat ze geen selectie kunnen bouwen op het niveau van AZ. Daarom begrijp ik ook nooit dat mensen meteen in de stress schieten als je het over Huiberts hebt. Ik vind zeker niet dat PSV hem moet aanstellen als TD maar hij is in ieder geval iemand met ervaring en iemand die volgens mij perfect bij Brands past. Wat niet wil zeggen dat we daar blij mee moeten zijn overigens. Ze hebben jonge talenten goedkoop opgehaald, ze halen ervaring binnen de ED naar AZ (Veerman ging net niet door), ze hebben een goede leeftijdsopbouw binnen de selectie, goedkope leiders met ervaring en ze hebben relatief weinig misperen.
Kun je ervan uitgaan dat een Huiberts met een hoger budget meer kwaliteit binnen haalt? Nee maar het is toch ook zeker niet uit te sluiten. Hij kan het niet bewijzen omdat AZ hem die mogelijkheid niet geeft. Als hij de directie had kunnen overtuigen dat Veerman 5 miljoen waard was geweest dan hadden ze hem wellicht kunnen kopen in de zomer van 2021.
Die aanval van AZ vind ik dus voor Eredivisiebegrippen heel goed samengesteld en daar gaan ze flink op verdienen in ieder geval.
Kun je ervan uitgaan dat een Huiberts met een hoger budget meer kwaliteit binnen haalt? Nee maar het is toch ook zeker niet uit te sluiten. Hij kan het niet bewijzen omdat AZ hem die mogelijkheid niet geeft. Als hij de directie had kunnen overtuigen dat Veerman 5 miljoen waard was geweest dan hadden ze hem wellicht kunnen kopen in de zomer van 2021.
Die aanval van AZ vind ik dus voor Eredivisiebegrippen heel goed samengesteld en daar gaan ze flink op verdienen in ieder geval.
- Ren Höek
- Vedette
De hier wel eens genoemde Alex kroes (als nieuwe TD) gaat aan de slag bij AZ, als directeur van de International Football Strategy (wat dat ook moge zijn):
https://www.vi.nl/nieuws/vertrokken-gro ... in-alkmaar
https://www.vi.nl/nieuws/vertrokken-gro ... in-alkmaar
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
- Standbeeld
- Mister PSV
- ShovingNE2
- Site Admin
- Seizoenkaart: Vak PR
Goaltje hoor. Heeft hij echt geen gelimiteerde transfersom in zijn contract?
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
- Sensation
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: Ja
Karlsson zou gewoon een prima fit voor ons zijn, alleen dan wel voor max 10mil; in de Eredivisie heeft hij een geweldig rendement, op Europees niveau moet hij nog altijd stappen zetten.ShovingNE2 schreef: ↑03 jan 2023, 10:29 Goaltje hoor. Heeft hij echt geen gelimiteerde transfersom in zijn contract?