Interessante spelers

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
FOOTB_REM_S: No

Ardbeg wrote: 11 Nov 2022, 09:01 U vraagt, wij draaien:

Igor Matanovic (Favoriet) (St. Pauli, 19 jaar):



Louis Vazquez (Boca, 21 jaar):



Benjamin Sesko (RB, 19). Onhaalbaar, I know maar ik noem hem ivm "uitstervend ras" stelling.



Een dark horse om in de gaten te houden is Anosike Ementa, een 20jarige Deense reus van Aalborg die de laatste tijd echt op stoom begint te komen. Ik ken hem verder niet, behalve van Deense vrienden die over hem begonnen. Ziet er iig imposant uit!



Mag ik zo vrij zijn er nog een paar toe te voegen?

José Manuel Lopez


Dion Drena Beljo
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Sensation wrote: 11 Nov 2022, 10:31


Mag ik zo vrij zijn er nog een paar toe te voegen?

José Manuel Lopez

Oeh, met name Lopez lijkt me een interessant profiel. Powerhouse.
TomPSV
Legende
Posts: 14764
Joined: 04 Aug 2018, 14:33
FOOTB_REM_S: No



Lijkt me een prima speler om deze winter te halen, zodat hij vanaf de zomer het stokje van Sangare kan overnemen die dan een mooie transfer maakt
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Ik vind het ook een goede speler. Alleen Twente zit heel erg hoog in de boom.
User avatar
Hatseflats
Vedette
Posts: 9166
Joined: 16 May 2019, 17:36
FOOTB_REM_S: No

Kunnen ze best doen, maar na dit seizoen heeft hij nog maar een 1 jaar contract.

Edit: statistieken vind ik ook niet zo best eigenlijk vergeleken met Sangare. Misschien niet helemaal eerlijk, maar ik verwacht toch wel iets betere statistieken dan die van Zerrouki.

Image

Image
Last edited by Hatseflats on 11 Nov 2022, 12:55, edited 1 time in total.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Ik heb echt niet goed op die gast gelet. Wat voor type speler is het? Als in, speelstijl?
Massimo
Legende
Posts: 13814
Joined: 21 Sep 2017, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Hatseflats wrote: 11 Nov 2022, 12:49 Kunnen ze best doen, maar na dit seizoen heeft hij nog maar een 1 jaar contract.
Twente heeft een optie voor een extra seizoen.

Ik vind wel dat hij zich goed ontwikkeld heeft en thuis hoort hier bij interessante spelers.
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

TomPSV wrote: 11 Nov 2022, 12:14

Lijkt me een prima speler om deze winter te halen, zodat hij vanaf de zomer het stokje van Sangare kan overnemen die dan een mooie transfer maakt
Absoluut, maar van welk geld?
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Oh, we hebben weer geen geld natuurlijk. Is dat het?
TomPSV
Legende
Posts: 14764
Joined: 04 Aug 2018, 14:33
FOOTB_REM_S: No

DonyellMalen wrote: 11 Nov 2022, 13:56
TomPSV wrote: 11 Nov 2022, 12:14

Lijkt me een prima speler om deze winter te halen, zodat hij vanaf de zomer het stokje van Sangare kan overnemen die dan een mooie transfer maakt
Absoluut, maar van welk geld?
Voorsorteren op verkopen Gakpo en Sangare in de zomer.
Robson de Souza
Vedette
Posts: 6654
Joined: 27 Aug 2017, 18:28
FOOTB_REM_S: No

Hatseflats wrote: 11 Nov 2022, 12:49 Kunnen ze best doen, maar na dit seizoen heeft hij nog maar een 1 jaar contract.

Edit: statistieken vind ik ook niet zo best eigenlijk vergeleken met Sangare. Misschien niet helemaal eerlijk, maar ik verwacht toch wel iets betere statistieken dan die van Zerrouki.

Image

Image
En eind dit seizoen al 25. Te duur voor het risico dat je loopt.
User avatar
hondjevandebakker
Internationale topspeler
Posts: 3349
Joined: 21 Dec 2021, 22:31
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Kennen we Keito Nakamura van FC Twente nog? Staat nu op 11 goals en 6 assists als linksbuiten dit seizoen voor LASK in de Oostenrijkse competitie. Is nog maar 22 en heeft dit seizoen toch wel zijn doorbraak te pakken.

Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

In het kader van creatief scouten: ik kreeg vanmiddag een mooie compilatievideo doorgestuurd van de 18-jarige Lucas Assadi, Chileense aanvaller die dit seizoen is doorgebroken. Een hele fijne, lichtvoetige dribbelaar met enorme snelheid en een fijne techniek. Moet ook nog veel leren en is waarschijnlijk niet direct materiaal voor de basis, maar wel een van de weinige spelers op zo'n niveau die ik behoorlijk interessant vind voor PSV. Heeft heel veel talent, kost niet teveel en speelt voornamelijk op links, waar we het in allerlei elftallen niet erg breed hebben. In Brazilië kosten dit soort gasten al snel 10-15 miljoen, in Chili hooguit een paar miljoen. De beelden:

Mikelvb
Nationale topspeler
Posts: 1867
Joined: 19 Apr 2022, 17:26
FOOTB_REM_S: No

Hatseflats wrote: 11 Nov 2022, 12:49 Kunnen ze best doen, maar na dit seizoen heeft hij nog maar een 1 jaar contract.

Edit: statistieken vind ik ook niet zo best eigenlijk vergeleken met Sangare. Misschien niet helemaal eerlijk, maar ik verwacht toch wel iets betere statistieken dan die van Zerrouki.

Image

Image
Snap eerlijk gezegd ook niet waarom hij als vervanger voor Sangare wordt gezien of überhaupt als optie voor PSV.
Lichtstadd
Bankzitter
Posts: 210
Joined: 20 May 2022, 15:01
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Op Twitter zag ik iemand Bart Nieuwkoop noemen als mogelijke nieuwe rechtsback. Lijkt mij eigenlijk wel een goede optie. Verdedigend en aanvallend sterke back.
User avatar
M.Delgado
Vaste waarde in elftal
Posts: 601
Joined: 04 Nov 2020, 14:41
FOOTB_REM_S: No

Ykhim wrote: 12 Nov 2022, 17:09 In het kader van creatief scouten: ik kreeg vanmiddag een mooie compilatievideo doorgestuurd van de 18-jarige Lucas Assadi, Chileense aanvaller die dit seizoen is doorgebroken. Een hele fijne, lichtvoetige dribbelaar met enorme snelheid en een fijne techniek. Moet ook nog veel leren en is waarschijnlijk niet direct materiaal voor de basis, maar wel een van de weinige spelers op zo'n niveau die ik behoorlijk interessant vind voor PSV. Heeft heel veel talent, kost niet teveel en speelt voornamelijk op links, waar we het in allerlei elftallen niet erg breed hebben. In Brazilië kosten dit soort gasten al snel 10-15 miljoen, in Chili hooguit een paar miljoen. De beelden:

Interessant, watervlug, kijkgedrag ook meer dan behoorlijk. Zou zeer zeker een interessante speler kunnen zijn.
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
FOOTB_REM_S: No

Eentje om in de gaten te houden, Maro Katinic van Dinamo Zagreb. 18 jaar. Vind hem beestachtig goed in het doordekken. Heel goed gevoel voor wanneer de pass richting zijn man gaat komen, en zit er vervolgens bovenop, heel energiek in de duels, als spits heb je tegen hem echt een kutdag.

Robson de Souza
Vedette
Posts: 6654
Joined: 27 Aug 2017, 18:28
FOOTB_REM_S: No

Zou PSV nog interesse hebben in Schjelderup als vervanger van Gakpo? Groot talent, pas een paar maanden 18 en in de Deense competitie 10 goals en 1 assist in 17 wedstrijden. Is hier al eens eerder op proef geweest. Is in dit topic ook al eerder genoemd en uitgelicht. Ik zou het een mooie optie vinden, misschien al proberen te halen in de winter zodat hij kan wennen en leren van Gakpo?
Massimo
Legende
Posts: 13814
Joined: 21 Sep 2017, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Lichtstadd wrote: 14 Nov 2022, 12:11 Op Twitter zag ik iemand Bart Nieuwkoop noemen als mogelijke nieuwe rechtsback. Lijkt mij eigenlijk wel een goede optie. Verdedigend en aanvallend sterke back.
Waarom lijkt je dat een goede optie, waarom is hij beter dan dat PSV nu heeft en is hij complementair aan de spelers om hem heen en bij de manier van spelen van Van Nistelrooij?

Bij Feyenoord vond ik hem heel matig en bij Union ben ik hem uit het oog verloren, maar hoor je wel prima verhalen. Echter is Union niet het niveau wat PSV wil nastreven en speelt hij bij Union in een 5-3-2 systeem en PSV speelt dat niet. Een nieuwe rechtsback moet mijn inziens een flinke verbetering zijn dat het huidige niveau met Mwene en Teze en ik heb zeer mijn twijfels of Nieuwkoop die speler is die PSV de benodigde kwaliteitsinjectie gaat geven voor PSV die op deze positie nodig is.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Robson de Souza wrote: 17 Nov 2022, 09:25 Zou PSV nog interesse hebben in Schjelderup als vervanger van Gakpo? Groot talent, pas een paar maanden 18 en in de Deense competitie 10 goals en 1 assist in 17 wedstrijden. Is hier al eens eerder op proef geweest. Is in dit topic ook al eerder genoemd en uitgelicht. Ik zou het een mooie optie vinden, misschien al proberen te halen in de winter zodat hij kan wennen en leren van Gakpo?
Ik denk dat je Gakpo niet kan vervangen door een talent. Daar moet echt iemand komen die er gelijk staat, met een talent daar achter. Desalniettemin een interessante naam!
Robson de Souza
Vedette
Posts: 6654
Joined: 27 Aug 2017, 18:28
FOOTB_REM_S: No

Ardbeg wrote: 17 Nov 2022, 10:20
Robson de Souza wrote: 17 Nov 2022, 09:25 Zou PSV nog interesse hebben in Schjelderup als vervanger van Gakpo? Groot talent, pas een paar maanden 18 en in de Deense competitie 10 goals en 1 assist in 17 wedstrijden. Is hier al eens eerder op proef geweest. Is in dit topic ook al eerder genoemd en uitgelicht. Ik zou het een mooie optie vinden, misschien al proberen te halen in de winter zodat hij kan wennen en leren van Gakpo?
Ik denk dat je Gakpo niet kan vervangen door een talent. Daar moet echt iemand komen die er gelijk staat, met een talent daar achter. Desalniettemin een interessante naam!
Maar is iemand die in de Deense competitie 10 goals scoort in 17 wedstrijden niet iemand die er direct zou kunnen staan ook, nadat hij een half jaar heeft gerijpt achter Gakpo zoals ik hierboven opteer? Met El Ghazi heb je altijd nog een ervaren linksbuiten optie erbij. Ik weet het niet hoor, maar het zou me niet verbazen als hij net als Simons snel kan aanhaken.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Nmi kun je er niet echt op gokken dat hij even snel aanhaakt. Simons had al flink wat vlieguren op het hoogste niveau op een veel hoger niveau. Dat is bij deze jongen nog niet het geval. Het lijkt me een te grote gok om hem direct voor de basis te halen. Op basis van de beelden ziet het er ook allemaal nog wat onbeholpen en frotterig uit maar wat niet is, kan nog komen.
Last edited by Ardbeg on 17 Nov 2022, 12:43, edited 1 time in total.
Lazo
Jeugdinternational
Posts: 147
Joined: 27 Jan 2022, 13:16
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Deze man is al vaker doorgestuurd maar is dit niet een leuke speler om te hebben achter Luuk de jong of Gakpo?
Lijkt me voor niet al te veel op t halen moeten zijn. Is ook al international op z’n 19e.

Is dit seizoen definitief doorgebroken op zijn huidige niveau.

https://www.transfermarkt.nl/david-datr ... ler/787232
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

[mention]Lazo[/mention]:

Die noemde ik een tijd geleden ook!
Ardbeg wrote: 13 Jul 2021, 09:37
@Ykhim in mijn zoektocht naar de nieuwe getalenteerde spits kwam ik op David Fofana van Molde FK uit:

https://newsbeezer.com/norwayeng/moldin ... n-youtube/




Ik weet dat de beelden karig zijn maar zo was Molde er ook vroeg bij met Haaland.
Nieuw beeldmateriaal:

Robson de Souza
Vedette
Posts: 6654
Joined: 27 Aug 2017, 18:28
FOOTB_REM_S: No

Ardbeg wrote: 17 Nov 2022, 12:43 @Lazo:

Die noemde ik een tijd geleden ook!
Ardbeg wrote: 13 Jul 2021, 09:37
@Ykhim in mijn zoektocht naar de nieuwe getalenteerde spits kwam ik op David Fofana van Molde FK uit:

https://newsbeezer.com/norwayeng/moldin ... n-youtube/




Ik weet dat de beelden karig zijn maar zo was Molde er ook vroeg bij met Haaland.
Nieuw beeldmateriaal:

19 jaar, 2-jarig contract. Poh, ik vind het behoorlijk overtuigend. Hij is enorm sterk al maar buiten dat zit er ook vaak een idee achter. Ik zou dit wel een mooie aankoop vinden!
Post Reply