Interessante spelers

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
User avatar
Joofcorn
Jeugdinternational
Posts: 144
Joined: 30 Aug 2021, 17:07
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Paling Pirlo
FOOTB_REM_S: No

Ardbeg wrote: 17 Nov 2022, 12:43 @Lazo:

Die noemde ik een tijd geleden ook!
Ardbeg wrote: 13 Jul 2021, 09:37
@Ykhim in mijn zoektocht naar de nieuwe getalenteerde spits kwam ik op David Fofana van Molde FK uit:

https://newsbeezer.com/norwayeng/moldin ... n-youtube/




Ik weet dat de beelden karig zijn maar zo was Molde er ook vroeg bij met Haaland.
Nieuw beeldmateriaal:

Ik ben fan!
"Nulla è reale, tutto è lecito"
RV1913
Nationale topspeler
Posts: 1772
Joined: 30 Aug 2021, 13:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Robson de Souza wrote: 17 Nov 2022, 13:12
Ardbeg wrote: 17 Nov 2022, 12:43 @Lazo:

Die noemde ik een tijd geleden ook!



Nieuw beeldmateriaal:

19 jaar, 2-jarig contract. Poh, ik vind het behoorlijk overtuigend. Hij is enorm sterk al maar buiten dat zit er ook vaak een idee achter. Ik zou dit wel een mooie aankoop vinden!
Haal deze jongen maar z.s.m. op voor max. 5 miljoen die kan je dr wel bijhebben
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Fijn dat jullie ook enthousiast zijn :D
Peer71
Lid 2e elftal
Posts: 150
Joined: 27 Apr 2021, 18:25
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Nou PSV nog...😉
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Peer71 wrote: 17 Nov 2022, 16:55 Nou PSV nog...😉
[mention]Garrincha[/mention] ;)
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Ik ben echt benieuwd of er wat staat te gebeuren deze transferperiode.
User avatar
hondjevandebakker
Internationale topspeler
Posts: 3349
Joined: 21 Dec 2021, 22:31
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Dango Ouattara van Lorient heeft erg goede statistieken als linksbuiten. Iemand die de Ligue 1 volgt die weet hoe goed hij is? Op basis van die statistieken de ideale opvolger van Gakpo.
Voormalig KG
Lid scoutingsteam
Posts: 4597
Joined: 07 Aug 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

hondjevandebakker wrote: 19 Nov 2022, 18:47 Dango Ouattara van Lorient heeft erg goede statistieken als linksbuiten. Iemand die de Ligue 1 volgt die weet hoe goed hij is? Op basis van die statistieken de ideale opvolger van Gakpo.
Ja, hij deed het met je in September heel goed en had toen vergelijkbare statistieken. Hij is een totaal andere speler meer een hele snelle speler met een minder goede trap dan Gakpo. De laatste zeven wedstrijden maar een doelpunt. Ondanks dat het een goede speler is, denk ik niet dat hij bij machte is Gakpo voldoende te vervangen.

[mention]Lazo[/mention] Singo van Torino wordt ieder seizoen meer onhaalbaar helaas. Stond twee jaar al te ballen wat interesse van de grootste ploegen opleverde.
Voormalig KG
Lid scoutingsteam
Posts: 4597
Joined: 07 Aug 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Mocht Sangaré vertrekken dan is eenzelfde type terug vinden bijna niet mogelijk. De laatste twee seizoenen veel gekeken naar dezelfde kwaliteiten maar die zijn bijna niet te vinden of al onbetaalbaar.

Al drie jaar valt een middenvelder mij ook op in Frankrijk mij enorm op. Op het vorige forum al eerder benoemd. Een speler die ook in een rol als Guti van belang kan zijn. Betrouwbaar, enorm balvast en in zijn passing ook beslissend. Ik zit er aan te denken voor hem eens een uitgebreid stuk te maken. Een soepele die echt iets extra's kan toevoegen aan ons huidige spelersgroep. Dit zou een enorme toevoeging zijn op dit moment en een goede vervanger voor of Sangaré of Guti in de basis.
Menno1
Legende
Posts: 16064
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No



Ik blijf dit een heel interessante speler vinden; speelt ook afgelopen zomer een uitstekend jeugd WK (of was het EK?) met Israel.
User avatar
O Goleiro Grande
Nationale topspeler
Posts: 2101
Joined: 20 May 2022, 14:01
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Voormalig KG wrote: 20 Nov 2022, 16:36 Mocht Sangaré vertrekken dan is eenzelfde type terug vinden bijna niet mogelijk. De laatste twee seizoenen veel gekeken naar dezelfde kwaliteiten maar die zijn bijna niet te vinden of al onbetaalbaar.

Al drie jaar valt een middenvelder mij ook op in Frankrijk mij enorm op. Op het vorige forum al eerder benoemd. Een speler die ook in een rol als Guti van belang kan zijn. Betrouwbaar, enorm balvast en in zijn passing ook beslissend. Ik zit er aan te denken voor hem eens een uitgebreid stuk te maken. Een soepele die echt iets extra's kan toevoegen aan ons huidige spelersgroep. Dit zou een enorme toevoeging zijn op dit moment en een goede vervanger voor of Sangaré of Guti in de basis.
Goed gespot zeg, fijn spelertje is dit. Zelf hoop ik nog steeds dat PSV een nieuwe poging waagt voor Vinicius Souza, maar deze Chotard zou ik ook graag zien komen. Venijnig mannetje, balvast inderdaad en technisch op het oog beter dan Gutierrez en Sangaré.
PSVehv
Lid 2e elftal
Posts: 150
Joined: 30 Jan 2022, 19:54
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

O Goleiro Grande wrote: 21 Nov 2022, 09:32
Voormalig KG wrote: 20 Nov 2022, 16:36 Mocht Sangaré vertrekken dan is eenzelfde type terug vinden bijna niet mogelijk. De laatste twee seizoenen veel gekeken naar dezelfde kwaliteiten maar die zijn bijna niet te vinden of al onbetaalbaar.

Al drie jaar valt een middenvelder mij ook op in Frankrijk mij enorm op. Op het vorige forum al eerder benoemd. Een speler die ook in een rol als Guti van belang kan zijn. Betrouwbaar, enorm balvast en in zijn passing ook beslissend. Ik zit er aan te denken voor hem eens een uitgebreid stuk te maken. Een soepele die echt iets extra's kan toevoegen aan ons huidige spelersgroep. Dit zou een enorme toevoeging zijn op dit moment en een goede vervanger voor of Sangaré of Guti in de basis.
Goed gespot zeg, fijn spelertje is dit. Zelf hoop ik nog steeds dat PSV een nieuwe poging waagt voor Vinicius Souza, maar deze Chotard zou ik ook graag zien komen. Venijnig mannetje, balvast inderdaad en technisch op het oog beter dan Gutierrez en Sangaré.
Inderdaad een fijne speler deze Chotard. Vinicius Souza kan zo maar de directe opvolger zijn van Sangare. Daarnaast loopt de eerder genoemde Santiago Hezze uit zijn contract deze winter. Deze speler is een topper in wording en als we die "gratis" over kunnen nemen zou dat top zijn. Wetende dat Sangare van de winter/zomer zal vertrekken en Xavi en Guti zich kunnen laten zien op het WK, wat beweging op kan leveren.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

[mention]Sensation[/mention] Hoe veel zou Junior Sambia moeten kosten, denk je?
Robson de Souza
Vedette
Posts: 6654
Joined: 27 Aug 2017, 18:28
FOOTB_REM_S: No

Sensation wrote: 11 Nov 2022, 10:31
Ardbeg wrote: 11 Nov 2022, 09:01 U vraagt, wij draaien:

Igor Matanovic (Favoriet) (St. Pauli, 19 jaar):



Louis Vazquez (Boca, 21 jaar):



Benjamin Sesko (RB, 19). Onhaalbaar, I know maar ik noem hem ivm "uitstervend ras" stelling.



Een dark horse om in de gaten te houden is Anosike Ementa, een 20jarige Deense reus van Aalborg die de laatste tijd echt op stoom begint te komen. Ik ken hem verder niet, behalve van Deense vrienden die over hem begonnen. Ziet er iig imposant uit!



Mag ik zo vrij zijn er nog een paar toe te voegen?

José Manuel Lopez


Dion Drena Beljo
Beljo is ondanks zijn 195 centimeter toch behoorlijk snel, technisch en wendbaar. Aardig op dreef nu of niet? Anderlecht wil hem ophalen, schijnt 5 miljoen te kosten.
Hier een wat ouder filmpje van hem:

Interessante optie vind ik het!
Mikelvb
Nationale topspeler
Posts: 1867
Joined: 19 Apr 2022, 17:26
FOOTB_REM_S: No

PSVehv wrote: 21 Nov 2022, 10:31
O Goleiro Grande wrote: 21 Nov 2022, 09:32

Goed gespot zeg, fijn spelertje is dit. Zelf hoop ik nog steeds dat PSV een nieuwe poging waagt voor Vinicius Souza, maar deze Chotard zou ik ook graag zien komen. Venijnig mannetje, balvast inderdaad en technisch op het oog beter dan Gutierrez en Sangaré.
Inderdaad een fijne speler deze Chotard. Vinicius Souza kan zo maar de directe opvolger zijn van Sangare. Daarnaast loopt de eerder genoemde Santiago Hezze uit zijn contract deze winter. Deze speler is een topper in wording en als we die "gratis" over kunnen nemen zou dat top zijn. Wetende dat Sangare van de winter/zomer zal vertrekken en Xavi en Guti zich kunnen laten zien op het WK, wat beweging op kan leveren.
Vinicius Souza zou als vervanger voor Guti bruikbaar zijn. Is verdedigend enorm sterk, maar brengt op basis van zijn statistieken voetballend nog niet veel. Echter vraag ik me af of hij die prijs die betaald moet worden uberhaupt waard is (zal zeker 10+ mln zijn).
PSVehv
Lid 2e elftal
Posts: 150
Joined: 30 Jan 2022, 19:54
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Mikelvb wrote: 21 Nov 2022, 12:46
PSVehv wrote: 21 Nov 2022, 10:31

Inderdaad een fijne speler deze Chotard. Vinicius Souza kan zo maar de directe opvolger zijn van Sangare. Daarnaast loopt de eerder genoemde Santiago Hezze uit zijn contract deze winter. Deze speler is een topper in wording en als we die "gratis" over kunnen nemen zou dat top zijn. Wetende dat Sangare van de winter/zomer zal vertrekken en Xavi en Guti zich kunnen laten zien op het WK, wat beweging op kan leveren.
Vinicius Souza zou als vervanger voor Guti bruikbaar zijn. Is verdedigend enorm sterk, maar brengt op basis van zijn statistieken voetballend nog niet veel. Echter vraag ik me af of hij die prijs die betaald moet worden uberhaupt waard is (zal zeker 10+ mln zijn).
Wel een echte breker op het middenveld, die we goed kunnen gebruiken mocht Sangare/Guti vertrekken. Daarnaast kan Boscagli ook prima uit de voeten op het middenveld.
De vraag is inderdaad, wilt PSV 10 mil uitgeven aan een Vinicius Souza of gaan ze weer voor kansen zoals een "gratis" Santiago Hezze. Om uiteindelijk de centen in andere posities te investeren.
User avatar
O Goleiro Grande
Nationale topspeler
Posts: 2101
Joined: 20 May 2022, 14:01
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

PSVehv wrote: 21 Nov 2022, 15:07
Mikelvb wrote: 21 Nov 2022, 12:46

Vinicius Souza zou als vervanger voor Guti bruikbaar zijn. Is verdedigend enorm sterk, maar brengt op basis van zijn statistieken voetballend nog niet veel. Echter vraag ik me af of hij die prijs die betaald moet worden uberhaupt waard is (zal zeker 10+ mln zijn).
Wel een echte breker op het middenveld, die we goed kunnen gebruiken mocht Sangare/Guti vertrekken. Daarnaast kan Boscagli ook prima uit de voeten op het middenveld.
De vraag is inderdaad, wilt PSV 10 mil uitgeven aan een Vinicius Souza of gaan ze weer voor kansen zoals een "gratis" Santiago Hezze. Om uiteindelijk de centen in andere posities te investeren.
'Too late, too late will be the cry when the man with the bargains has passed you by...'

https://cahuracan.com/noticias/santiago ... u-contrato
User avatar
Ryme
Vaste waarde in elftal
Posts: 603
Joined: 20 May 2021, 17:21
FOOTB_REM_S: No

Stel je verkoopt Gakpo na het WK voor een miljoen of 60-70. Is Lozano terughalen dan realistisch, of totaal onhaalbaar?
Mikelvb
Nationale topspeler
Posts: 1867
Joined: 19 Apr 2022, 17:26
FOOTB_REM_S: No

Ryme wrote: 22 Nov 2022, 18:58 Stel je verkoopt Gakpo na het WK voor een miljoen of 60-70. Is Lozano terughalen dan realistisch, of totaal onhaalbaar?
Waarom denk je dat Lozano dat überhaupt zou willen?
User avatar
Ryme
Vaste waarde in elftal
Posts: 603
Joined: 20 May 2021, 17:21
FOOTB_REM_S: No

Mikelvb wrote: 22 Nov 2022, 19:01
Ryme wrote: 22 Nov 2022, 18:58 Stel je verkoopt Gakpo na het WK voor een miljoen of 60-70. Is Lozano terughalen dan realistisch, of totaal onhaalbaar?
Waarom denk je dat Lozano dat überhaupt zou willen?
Volgensmij is ie daar nooit onbetwist basisspeler geweest en hobbelt ie vooral aardig mee.

Ik denk namelijk wel dat we best hoog in mogen zetten als Gakpo vertrekt en wellicht ziet Chucky er wel heil in.
Menno1
Legende
Posts: 16064
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

PSV gaat dan investeren in een speler van 20-23 die de volgende Gakpo/Lozano kan worden denk ik zo. Zoveel kapitaal heeft PSV niet op het veld en vanuit de jeugd hoeven we ook weinig te verwachten. Dus gaan we investeren in nieuwe cash cows.
User avatar
DeBruyne
Meervoudig international
Posts: 1166
Joined: 19 Apr 2018, 13:21
FOOTB_REM_S: No

Menno1 wrote: 22 Nov 2022, 20:01 PSV gaat dan investeren in een speler van 20-23 die de volgende Gakpo/Lozano kan worden denk ik zo. Zoveel kapitaal heeft PSV niet op het veld en vanuit de jeugd hoeven we ook weinig te verwachten. Dus gaan we investeren in nieuwe cash cows.
Wat dat betreft zou ik nog steeds graag Oscar Exequiel Zeballos van Boca Juniors zien komen. Werd al eens aan PSV gelinkt.

User avatar
hondjevandebakker
Internationale topspeler
Posts: 3349
Joined: 21 Dec 2021, 22:31
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Per land de spelers om op te letten dit WK. Zowel ervaren spelers als jonge talenten die wellicht interessant voor ons kunnen zijn.

Groep A
- Ecuador: Felix Torres, Diego Palacios, Cifuentes, Porozo
- Senegal: Pape Sarr, Iliman Ndiaye, Bamba Dieng, Formose Mendy

Groep B
- VS: Timothy Weah, Jesus Ferreira, Antonee Robinson
- Wales: Ampadu, Cabango, Sorba Thomas

Groep C
- Saoedi-Arabië: Abdulhamid
- Polen: Frankowski, Jakub Kiwior, Michal Skoras
- Mexico: Montes, Alexis Vega, Chavez, Kevin Alvarez, Arteaga, Charly Rodriguez
- Argentinië: Almada, Montiel

Groep D
- Denemarken: Victor Nelsson, Mathias Jenssen, Maehle
- Tunesië: Skhiri

Groep E
- Duitsland: Klostermann, Gunter
- Japan: Itakura, Morita, Endo, Mitoma, Hiroki Ito, Maeda, Ueda, Machino

Groep F
- België: Debast, Openda, Thorgan Hazard, Meunier
- Canada: Eustaquio, Alistair Johnston, Ismael Kone, Kamal Miller
- Kroatië: Jakic, Stanisic, Erlic, Livakovic
- Marokko: Sofyan Amrabat, En-Nesyri, Chair, El Khannouss, Zaroury, Ounahi, Dari

Groep G
- Kameroen: Toko Ekambi, Hongla, Castelletto, Wooh, Souaibou Marou
- Servië: Erakovic, Lukic, Ilic, Zivkovic
- Zwitserland: Rieder, Schär, Widmer, Aebischer, Jashari
- Brazilië: Telles, Alex Sandro, Pedro, Danilo

Groep H
- Ghana: Abdul Samed, Djiku, Bukari, Barnieh
- Uruguay: Facundo Torres, Rochet, De Arrascaeta, De la Cruz, Coates, Vina
- Z-Korea: Kang-in Lee, Gue-sung Cho, Seung-ho Paik, Jong-gyu Yoon

Vul maar aan als je nog andere spelers weet
Mikelvb
Nationale topspeler
Posts: 1867
Joined: 19 Apr 2022, 17:26
FOOTB_REM_S: No

Waarom speelt zo’n Kuol, als Hiddink hem al kent, niet bij PSV? Zie dat hij voor 300k in januari naar Newcastle gaat. Had prima speler voor Jong PSV kunnen zijn.
Last edited by Mikelvb on 23 Nov 2022, 08:22, edited 1 time in total.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Mikelvb wrote: 22 Nov 2022, 22:06 Wordt speelt zo’n Kuol, als Hiddink hem al kent, niet bij PSV? Zie dat hij voor 300k in januari naar Newcastle gaat. Had prima speler voor Jong PSV kunnen zijn.
Ja? Waarom?
Post Reply