Transferwindow 2022-2023

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Gesloten
Voormalig KG
Lid scoutingsteam

Mbambu zou een goede optie zijn.

Persoonlijk vind ik Ethan Laire nu in de Championship bij Queen Park Rangers ook interessant.
Dit is een openbaring bij hun op rechtsback leuke jonge enthousiaste gast die een goede rechtsback is.

Hij loopt na dit seizoen uit zijn contract bij Manchester United; een snelle en felle effectieve verdediger die een goede techniek heeft en ook in de aanvallende hotzones van het veld de rust heeft om een speler uit te zoeken.

Ten Hag keek blijkbaar niet naar hem om ondanks dat hij vorig seizoen bij Swansea meesterlijk was op wingback (rb/rm), daarna bij de uiteindelijke promovendus Bournemouth niet echt meer aan spelen toegekomen.

Standbeeld
Mister PSV
Clubvoorkeur: PSV

Grasmat schreef: 19 nov 2022, 08:57 Kenny fucking Tete
11 Sir Tinus schreef: 18 nov 2022, 16:23 Dit is echt een Brands aankoop uit het boekje.
;)
PSV90
Nationale topspeler

Grasmat schreef: 19 nov 2022, 08:57 Als je Kenny fucking Tete voor je hebt kan ik moeilijk geloven dat je een aanwinst voor PSV zou zijn.
Ik twijfel daarom ook wel, maar we hebben al vaker gezien dat niet aan de bak komen in de PL niet altijd iets hoeft te zeggen over je kansen om bij NLse top te slagen. Bij Wolfsburg heeft hij het ook niet helemaal waargemaakt, maar was daarvoor bij Young Boys wel indrukwekkend volgens mij. Snel, sterk, agressief...

Een paar van die laatste tackles kan hij overigens beter niet doen :tear:

Beetje ongepolijst, maar kan ook wel voetballen. Denk dat hij bij PSV ook aanvallend wel van waarde zal zijn. Een rechterflank met Mbabu en Noni of Simons zie ik in ieder geval wel zitten.

[mention]Voormalig KG[/mention] : leuke optie weer. Op de linksback bij QPR staat overigens Kennneth Paal en die schijnt het daar ook prima te doen.
RIO
Legende
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Mbabu kan er geen reet van. Toen vBommel daar trainer was speelde hij in de basis, is een beetje zoals Hoever, goed aanvallend, snel, maar verdedigen ho maar.
Voormalig KG
Lid scoutingsteam

RIO schreef: 19 nov 2022, 11:00 Mbabu kan er geen reet van. Toen vBommel daar trainer was speelde hij in de basis, is een beetje zoals Hoever, goed aanvallend, snel, maar verdedigen ho maar.
Hij heeft alle ingrediënten en is wel betrouwbaarder dan Hoever
Ardbeg
Mister PSV

Wellicht is Kevin Álvarez nog een optie.
mr.top
Internationale topspeler

Voormalig KG schreef: 19 nov 2022, 11:30
RIO schreef: 19 nov 2022, 11:00 Mbabu kan er geen reet van. Toen vBommel daar trainer was speelde hij in de basis, is een beetje zoals Hoever, goed aanvallend, snel, maar verdedigen ho maar.
Dat is nu al een maatstaf?
RIO
Legende
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Dan zou ik naar Odriozola kijken, die is 3e keus bij Real. Even een belletje van Ruud en Xavi en Guti eventueel.
Voormalig KG
Lid scoutingsteam

mr.top schreef: 19 nov 2022, 13:09
Voormalig KG schreef: 19 nov 2022, 11:30

Dat is nu al een maatstaf?
Nee hoor, de Mbabu was bij Wolfsburg een hele betrouwbare goede verdediger net aanvallende meerwaarde een goed fysiek en redelijk snel.
Meer dan 250 wedstrijden gespeeld waarvan drie seizoenenbasisklant bij Wolfsburg.

Deze man is ervaren en beter dan Hoever.
Voetballend is Hoever een goede voetballer, deze kwaliteiten heeft Mbabu ook laten zien in de (sub)top van de Bundesliga.

Dit is voor mij de maatstaf.
Dat de trainer het niet in hem ziet zitten,dat kan gebeuren. Mbabu van Wolfsburg is een absolute meerwaarde..
Lazo
Jeugdinternational

https://www.transfermarkt.nl/stephane-s ... ler/648779

Ook een leuke rechtsachter dit. Speelt al een aantal seizoenen in de serie A daar leer je wel hoe je moet verdedigen. Contract van n half jaar met optie tot nog een jaar. Mocht er een mooi budget vrij komen door de verkoop van een van onze spelers lijkt me dit een interessante optie.
Trixm
Vedette

Voor interessante spelers is er een ander topic, hier alleen geruchten aub..
Saibari is underrated.
Het Kanon
Internationale topspeler

Er wordt op dit forum wel eens hardop gedagdroomd over het stoppen met het huren van Hoever. Speelt dit binnen PSV ook (dan was het al bekend gemaakt)? Met Mauro op links en een sterke nieuwe rechtsback staat het elftal een stuk beter vanaf januari.
Standbeeld
Mister PSV

Dat zal ook een thema zijn binnen PSV, want nu heeft PSV namelijk niets aan Hoever en Hoever niets aan PSV. Maar dan moeten ze er wel uitkomen met Wolves aangezien het een huurcontract voor één jaar betreft. Dat kan wel even duren, of het lukt niet en hij blijft.
Lorenzo von Matterhorn
Internationale topspeler

Is Kenny fucking Tete niet wat voor ons?
Ardbeg
Mister PSV

Nee, dat is inderdaad niets voor ons!
Persepolis
Vedette

Omgekeerde Hoever is dat, verdedigend prima, aanvallend voegt ie niks toe. Kan Max wel lekker continu opstomen :grin:
Juancho
Mister PSV

Lorenzo von Matterhorn schreef: 23 nov 2022, 13:30 Is Kenny fucking Tete niet wat voor ons?
Vond ik bij Ajax altijd wel een interessante speler. Verdedigend heel stabiel, aanvallend wat minder. Ligt er maar net aan wat je zoekt in een back. Maargoed, laatste jaren ook niet meer zien spelen.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Ittot
Internationale topspeler

Lorenzo von Matterhorn schreef: 23 nov 2022, 13:30 Is Kenny fucking Tete niet wat voor ons?
Dat klopt, Kenny Tete is niets voor ons. Kun je beter Mwene houden.
Standbeeld
Mister PSV

Mwene kan prima als back-up blijven als Sambo niks meer wordt. Maar ik wil Mwene aankomend seizoen geen basis hebben. Niveau daar op rechtsback moet echt omhoog. Mauro, Angelino, Dumfries, dat niveau.
Ardbeg
Mister PSV

Standbeeld schreef: 23 nov 2022, 15:33 Mwene kan prima als back-up blijven als Sambo niks meer wordt. Maar ik wil Mwene aankomend seizoen geen basis hebben. Niveau daar op rechtsback moet echt omhoog. Mauro, Angelino, Dumfries, dat niveau.
Ik kan me oprecht niet voorstellen dat Sambo ooit PSV 1 basisspeler wordt. Het is allemaal net niet.
Standbeeld
Mister PSV

Ardbeg schreef: 23 nov 2022, 15:40
Standbeeld schreef: 23 nov 2022, 15:33 Mwene kan prima als back-up blijven als Sambo niks meer wordt. Maar ik wil Mwene aankomend seizoen geen basis hebben. Niveau daar op rechtsback moet echt omhoog. Mauro, Angelino, Dumfries, dat niveau.
Ik kan me oprecht niet voorstellen dat Sambo ooit PSV 1 basisspeler wordt. Het is allemaal net niet.
Eens. PSV stuurt hem niet voor niets naar Sparta terwijl Hoever, Mwene en Teze nu ook geen toppers op de back zijn. Daarnaast blinkt ie ook niet uit in de spaarzame samenvattingen die ik van Sparta heb gezien. Jammer.
Franciscus
Nationale topspeler
Seizoenkaart: Vak PR
Favoriete speler: Mauro Jr

Ittot schreef: 23 nov 2022, 15:26
Dat klopt, Kenny Tete is niets voor ons. Kun je beter Mwene houden.
Het grootste probleem van Kenny Tete is dat hij altijd sondevoeding moet hebben.
Immers, hij ken niet eten...

:)
Ardbeg
Mister PSV

Geel
Laatst gewijzigd door Ardbeg op 24 nov 2022, 11:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Voormalig KG
Lid scoutingsteam

Ik hoef Tete hier niet persé te zien.

Sinds het vertrek van Dumfries is het kommer en kwel.
Ik zou graag een rechtsback erbij zien met snelheid en veel loopvermogen. Die gewoon verdedigend enorm stabiel is en betrouwbaar.

Om twee redenen:
Aanvallende meerwaarde is lastig te vinden blijkbaar.
Daarnaast heeft PSV op rechtsbuiten en rechtsmidden verdedigend minder betrouwbaardere spelers.
Bijvoorbeeld Madueke, Bakayoko, Savio, Veerman..
Die laten allemaal wel eens een steekje vallen en dit kun je door een goede solide betrouwbare rechtsback die de bal zonder morren terug verovert oplossen.
Waardoor de anderen meer in hun kracht komen te spelen.
Persepolis
Vedette

Dan beschrijf je ongeveer Tete 😉
Gesloten