Interessante spelers

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
Mikelvb
Nationale topspeler
Posts: 1867
Joined: 19 Apr 2022, 17:26
FOOTB_REM_S: No

Ardbeg wrote: 22 Nov 2022, 23:34
Mikelvb wrote: 22 Nov 2022, 22:06 Wordt speelt zo’n Kuol, als Hiddink hem al kent, niet bij PSV? Zie dat hij voor 300k in januari naar Newcastle gaat. Had prima speler voor Jong PSV kunnen zijn.
Ja? Waarom?
Bedankt voor het verbeteren :D
DeEintovenaar
Nationale topspeler
Posts: 2275
Joined: 24 Mar 2022, 09:22
FOOTB_REM_S: No

Ardbeg wrote: 22 Nov 2022, 23:34
Mikelvb wrote: 22 Nov 2022, 22:06 Wordt speelt zo’n Kuol, als Hiddink hem al kent, niet bij PSV? Zie dat hij voor 300k in januari naar Newcastle gaat. Had prima speler voor Jong PSV kunnen zijn.
Ja? Waarom?
Waarom? Omdat hij nu al in 4 wedstrijden als 18 jarige 2 doelpunten en 2 assists heeft verzorgd met voornamelijk invalbeurten. Het is een explosieve en behendige speler die iets kan forceren in een wedstrijd en die ook nog doelgericht is. Zo'n Land haal je op voor een heel hoog bedrag terwijl die minder bewezen heeft dan deze beste man. Voor 300k was het een uitstekende toevoeging aan Jong PSV die wellicht op korte termijn van nut kan zijn voor het eerste.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Volgens die beredenering zou het ook wijzer zijn om Kuol vast te leggen dan Frenkie de Jong bij Willem 2 ;) Met betrekking tot "een heel hoog" bedrag, dat valt toch wel mee? 700k. PSV ziet een groot talent in Land. Dan kost dat wat meer dan een paar ton.
Mikelvb
Nationale topspeler
Posts: 1867
Joined: 19 Apr 2022, 17:26
FOOTB_REM_S: No

Veranderd niks aan de onderbouwing voor deze speler (vergelijking met Land gaat niet geheel op). Ondertussen zitten wij bij Jong PSV met spelers als Sealy en Colyn, terwijl deze speler dus ook ergens in je invloedssfeer lag.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Nee dat klopt, al snap ik niet zo goed waarom je Land noemt, dat was alles, haha.
Last edited by Ardbeg on 23 Nov 2022, 11:08, edited 1 time in total.
DeEintovenaar
Nationale topspeler
Posts: 2275
Joined: 24 Mar 2022, 09:22
FOOTB_REM_S: No

Ardbeg wrote: 23 Nov 2022, 09:37 Volgens die beredenering zou het ook wijzer zijn om Kuol vast te leggen dan Frenkie de Jong bij Willem 2 ;) Met betrekking tot "een heel hoog" bedrag, dat valt toch wel mee? 700k. PSV ziet een groot talent in Land. Dan kost dat wat meer dan een paar ton.
Ik noemde Land eigenlijk alleen omdat daar PSV geld heeft neergelegd voor een talent. Best wel veel geld, namelijk 700k. Dat is een speler die jonger is en minder bewezen heeft. Om dan minder dan de helft uit te geven aan een talent wat toch al wat meer ervaring in de benen heeft en nu op een WK speelt vind ik dan een klein risico. Ik ben voorstander van investeren in de jeugd. Ik had dat wat beter uit kunnen leggen, ben ik met je eens. Maar ik vind 700k voor een 16 jarige toch wel een heel hoog bedrag hoor haha. Neemt niet weg dat hij het wellicht gewoon waard kan zijn maar dan zou ik voor minder dan de helft dit risico ook durven nemen.
Mikelvb
Nationale topspeler
Posts: 1867
Joined: 19 Apr 2022, 17:26
FOOTB_REM_S: No

Ik heb Land niet genoemd, alleen dat ik niet begrijp waarom wij niet met deze speler aan de haal zijn gegaan gezien de connecties van Hiddink.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Zo veel heeft hij ook niet bewezen. Via die beredenering, wat ik al zei, had Ajax niet voor Frenkie moeten gaan maar voor deze gast. Waarom PSV niet met deze gast aan de haal is gegan, geen idee. Wellicht vindt PSV het niet zo veel. Begrijp me niet verkeerd, kan prima een goed talent zijn maar om nou te doen dat hij echt meer bewezen heeft en een logischer talent is om aan te schaffen..Tja.
Revolinho
Internationale topspeler
Posts: 4177
Joined: 09 Oct 2020, 20:16
FOOTB_REM_S: No

https://www.transfermarkt.nl/ismael-kon ... ler/921655

Poh.. deze jongen viel me wel op bij Canada. Totaal in control op het middenveld. Komt uit dezelfde stad als Sangare.
nilssonH
Moderator
Posts: 11043
Joined: 18 May 2018, 15:15
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Zei toevallig net hetzelfde. Scouten vanuit de MLS is altijd lastig vanwege het lage tempo, maar je zo goed staande houden op een WK zegt wel wat over je potentie. Ga extra op hem letten tegen Kroatië & Marokko.
Revolinho
Internationale topspeler
Posts: 4177
Joined: 09 Oct 2020, 20:16
FOOTB_REM_S: No

Hij kwam moeiteloos mee met de Bruyne, Witsel en Trossard tegenover zich. Ga ook zeker op hem letten.
PSVehv
Lid 2e elftal
Posts: 150
Joined: 30 Jan 2022, 19:54
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

O Goleiro Grande wrote: 21 Nov 2022, 23:07
PSVehv wrote: 21 Nov 2022, 15:07

Wel een echte breker op het middenveld, die we goed kunnen gebruiken mocht Sangare/Guti vertrekken. Daarnaast kan Boscagli ook prima uit de voeten op het middenveld.
De vraag is inderdaad, wilt PSV 10 mil uitgeven aan een Vinicius Souza of gaan ze weer voor kansen zoals een "gratis" Santiago Hezze. Om uiteindelijk de centen in andere posities te investeren.
'Too late, too late will be the cry when the man with the bargains has passed you by...'

https://cahuracan.com/noticias/santiago ... u-contrato
Dat is wel jammer dat hij verlengt heeft, wilt natuurlijk niet zeggen dat PSV niet alsnog interesse in hem heeft.
Helaas niet meer "gratis" op te pikken. Lijkt met zijn spel op een goede opvolger van Sangare.
PSVehv
Lid 2e elftal
Posts: 150
Joined: 30 Jan 2022, 19:54
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Geen idee of deze naam al eens gedropt is hier, maar bij deze. Robert Renan een 19-jarige centrale verdediger van Corinthians. Maakt een enorme indruk in de Brasileiro Serie A. Komt uit de jeugd van Corinthians. Buiten zijn verdedigende kwaliteiten, is het een verdediger die sterk is aan de bal en niet bang is om in te dribbelen. Eentje om in de gaten te houden, voordat hij wordt weggekaapt door andere clubs.

1913PSV.
Vaste waarde in elftal
Posts: 661
Joined: 12 Jun 2022, 18:10
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Over de Braziliaanse competitie gesproken. Kwam wat beelden van Mauricio van Internacional tegen. Iemand die hem beter kent? Kan op 10 en op de vleugels uit de voeten.

https://youtu.be/yyDvr03iLbw
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

1913PSV. wrote: 24 Nov 2022, 17:22 Over de Braziliaanse competitie gesproken. Kwam wat beelden van Mauricio van Internacional tegen. Iemand die hem beter kent? Kan op 10 en op de vleugels uit de voeten.

https://youtu.be/yyDvr03iLbw
Waarom viel hij je op?
Johnnie Walker
Lid van verdienste
Posts: 1966
Joined: 26 Jun 2019, 08:24
Clubvoorkeur: Philips
FOOTB_REM_S: No

Stefan de Vrij zijn contract gaat niet verlengd worden las ik in het bericht over Dumfries. Hij wordt in februari 31. Te vroeg voor een terugkeer naar Nederland? Normaal zou ik zeggen onhaalbaar, maar heeft een gruwelijk slecht jaar achter de rug toch?
Thijs
Lid van verdienste
Posts: 17021
Joined: 01 Sep 2017, 06:29
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
FOOTB_REM_S: No

Ja, dat zou echt een aankoop van Moreno-achtige proporties zijn. Als ook maar enigszins haalbaar, altijd doen.
User avatar
mateja
Internationale topspeler
Posts: 3390
Joined: 01 Mar 2021, 09:48
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Wel typische Brands aankoop... behalve dat het een verdediger is 😬
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Wel wat meer dan Moreno proportie. Ik zie De Vrij nog wel een stap maken naar de Premier League.
User avatar
ruuddevil
Legende
Posts: 12759
Joined: 25 Aug 2017, 11:39
FOOTB_REM_S: No

Hoe deed Kevin Alvarez het vanavond? Werd deze zomer op het forum besproken als rechtsback.
User avatar
DeBruyne
Meervoudig international
Posts: 1166
Joined: 19 Apr 2018, 13:21
FOOTB_REM_S: No

Werd na dik een uur gewisseld, maar vond hem eigenlijk best wel goed spelen. Behendig en snelle vleugelverdiger.
Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Eens. Is ook niet voor niets in de basis gezet ten faveure van onze vriend uit Amsterdam, brengt simpelweg meer defensieve stabiliteit. Al vind ik dat hij aan de bal echt nog wel moet groeien om voor PSV van waarde te zijn.
User avatar
DeBruyne
Meervoudig international
Posts: 1166
Joined: 19 Apr 2018, 13:21
FOOTB_REM_S: No

Ykhim wrote: 27 Nov 2022, 00:23 Eens. Is ook niet voor niets in de basis gezet ten faveure van onze vriend uit Amsterdam, brengt simpelweg meer defensieve stabiliteit. Al vind ik dat hij aan de bal echt nog wel moet groeien om voor PSV van waarde te zijn.
En wat vind je van onze andere Mexicaans vriend: Alexis Vega?
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Wat vind jij er zelf van?
Last edited by Ardbeg on 28 Nov 2022, 16:05, edited 2 times in total.
Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

DeBruyne wrote: 27 Nov 2022, 08:32En wat vind je van onze andere Mexicaans vriend: Alexis Vega?
Ik weet het niet met die jongen. Maar krijgt nu ook niet echt de kans om te laten zien dat 'ie niet overpriced is. Zal vast nog wel bij PSV op de lijstjes staan, vermoed ik zo.
Post Reply