We zitten hier nu over Kenny Tete te lullen maar is dit niet een topic voor transfergeruchten?
Is dit niet meer iets voor het oninteressante spelers topic?
Transferwindow 2022-2023
-
- Bankzitter
Even een vraag voor de (jeugd)kenners hier: is het realistisch dat we Julian Rijkhoff kunnen verleiden om naar PSV te komen?
Schijnt een enorm toptalent te zijn, en je ziet vaak dat spelers die als jeugdspeler vetrokken zijn bij een club, dat ze daar dan niet 2 jaar later willen terugkomen.
In dit geval zouden wij dat streepje voor hebben op Ajax.
Schijnt een enorm toptalent te zijn, en je ziet vaak dat spelers die als jeugdspeler vetrokken zijn bij een club, dat ze daar dan niet 2 jaar later willen terugkomen.
In dit geval zouden wij dat streepje voor hebben op Ajax.
- Ardbeg
- Mister PSV
Waarom is dat mager? El Ghazi is gewoon basiswaardig. Daar achter een talent.11 Sir Tinus schreef: ↑24 nov 2022, 13:53 Tsygankov lijkt me felbegeerd dus dat zou wel netjes zijn maar El Ghazi/Xavi/Savio voor links is toch wel wat magertjes als je echt ambitie hebt.
-
- Nationale topspeler
Vraag me alleen wel af hoe lang El Ghazi echt fit blijft. Kon nu al moeilijk 90 minuten maken en is ook nog eens geblesseerd uitgevallen. Op rechts ga je er met Tsygankov wel op vooruit. Volgens mij hebben Xavi en Savio alleen maar op rechtsbuiten gespeeld dus om die dan als linksvoor te tellen vind ik vreemd. Dan heb je eigenlijk maar 1 echte buitenspeler die volgens mij niet eens helemaal fit is.Ardbeg schreef: ↑24 nov 2022, 14:06Waarom is dat mager? El Ghazi is gewoon basiswaardig. Daar achter een talent.11 Sir Tinus schreef: ↑24 nov 2022, 13:53 Tsygankov lijkt me felbegeerd dus dat zou wel netjes zijn maar El Ghazi/Xavi/Savio voor links is toch wel wat magertjes als je echt ambitie hebt.
- Ardbeg
- Mister PSV
Hoe bedoel je, hij echt fit blijft? Hij was er naar toe aan het werken en viel met een toevallige en ongelukkige blessure uit, dat was alles. Geef hem gewoon wat regulier wedstrijdritme de tijd joh. Je hebt het over "volgens mij niet helemaal fit" maar da's ook niet gek nadat hij een tijd weinig heeft gespeeld. Hij is er mee bezig hoor
-
- Nationale topspeler
Precies en dat is mijn punt. Hij heeft de tijd nodig en zal er heus wel mee bezig zijn. En indien helemaal fit is hij absoluut basiswaardig. Maar de vraag is: hoe lang heeft hij nodig? En blijft hij ook fit?Ardbeg schreef: ↑24 nov 2022, 14:15 Hoe bedoel je, hij echt fit blijft? Hij was er naar toe aan het werken en viel met een toevallige en ongelukkige blessure uit, dat was alles. Geef hem gewoon wat regulier wedstrijdritme de tijd joh. Je hebt het over "volgens mij niet helemaal fit" maar da's ook niet gek nadat hij een tijd weinig heeft gespeeld. Hij is er mee bezig hoor
Als het namelijk je beoogde en eigenlijk enige linksbuiten is, is het wel fijn als hij ook nagenoeg alle wedstrijden kan spelen. Kan hij dat niet, zoals nu het geval was, dan heb je een enorm probleem zoals we nu eigenlijk op rechts hebben/hadden.
Ik vind het een groot risico als je hem dan als enige echte linksbuiten in je selectie hebt. Zeker gezien de schoenen die hij moet vullen.
- 11 Tinus
- Legende
- Seizoenkaart: Vak RR
- Clubvoorkeur: Philips
Savio speelde bij Jong PSV ook vanaf links en lijkt me van alle spelers die overblijven dan nog de beste aanvaller van links als Gakpo weg is en El Ghazi niet speelt. Xavi kan het op rechts dus dan moet het op links ook moeten kunnen is mijn inschatting.DeEintovenaar schreef: ↑24 nov 2022, 14:12Vraag me alleen wel af hoe lang El Ghazi echt fit blijft. Kon nu al moeilijk 90 minuten maken en is ook nog eens geblesseerd uitgevallen. Op rechts ga je er met Tsygankov wel op vooruit. Volgens mij hebben Xavi en Savio alleen maar op rechtsbuiten gespeeld dus om die dan als linksvoor te tellen vind ik vreemd. Dan heb je eigenlijk maar 1 echte buitenspeler die volgens mij niet eens helemaal fit is.
Ik vind overigens El Ghazi een goede aankoop, ben blij met hem, maar ik weet niet of ik met hem het seizoen in zou durven gaan (of af zou maken) als eerste optie.
-
- Nationale topspeler
Ik zeg ook zeker niet dat ik El Ghazi geen goede aankoop vind he. Ik vind voor de 3 miljoen die je er aan kwijt bent het een hele nuttige aankoop. Alleen zoals je zelf al aangeeft zou ik het discutabel vinden om alleen met hem het seizoen af te maken.11 Sir Tinus schreef: ↑24 nov 2022, 14:44Savio speelde bij Jong PSV ook vanaf links en lijkt me van alle spelers die overblijven dan nog de beste aanvaller van links als Gakpo weg is en El Ghazi niet speelt. Xavi kan het op rechts dus dan moet het op links ook moeten kunnen is mijn inschatting.DeEintovenaar schreef: ↑24 nov 2022, 14:12
Vraag me alleen wel af hoe lang El Ghazi echt fit blijft. Kon nu al moeilijk 90 minuten maken en is ook nog eens geblesseerd uitgevallen. Op rechts ga je er met Tsygankov wel op vooruit. Volgens mij hebben Xavi en Savio alleen maar op rechtsbuiten gespeeld dus om die dan als linksvoor te tellen vind ik vreemd. Dan heb je eigenlijk maar 1 echte buitenspeler die volgens mij niet eens helemaal fit is.
Ik vind overigens El Ghazi een goede aankoop, ben blij met hem, maar ik weet niet of ik met hem het seizoen in zou durven gaan (of af zou maken) als eerste optie.
Links en rechts speelt wel heel anders. Xavi kan denk ik overal voorin wel uit de voeten maar die heb je eigenlijk gewoon op 10 nodig. Die jongen moet je op zijn beste positie zetten.
Savio heeft mij echt nog niet kunnen overtuigen in de invalbeurten die hij heeft mogen doen. Als je Gakpo verkoopt en je maakt met El Ghazi het seizoen af doe je wel een enorme jas uit natuurlijk. Ongeacht wat er op rechts bij komt.
-
- Geselecteerd voor Oranje
Vraag me af of hij in de zomer nog haalbaar is, is dan transfervrij dus er zullen genoeg clubs hem een dik contact voorschotelen. PSV lijkt me helaas niet in de positie om in de winter al voor te sorteren op een zomers vertrek van Gakpo.11 Sir Tinus schreef: ↑24 nov 2022, 13:53 Tsygankov lijkt me felbegeerd dus dat zou wel netjes zijn maar El Ghazi/Xavi/Savio voor links is toch wel wat magertjes als je echt ambitie hebt.
Zie Ajax nog wel interesse tonen in de winter, dikke beurs en Tsygankov is relatief goedkoop. Daarnaast kicken ze op alles wat bij PSV heeft gespeeld, dus dat we in de zomer interesse hadden zal hen ook wel prikkelen
-
- Nationale topspeler
Rick Karsdorp ophalen in Rome?Voormalig KG schreef: ↑24 nov 2022, 08:58 Ik hoef Tete hier niet persé te zien.
Sinds het vertrek van Dumfries is het kommer en kwel.
Ik zou graag een rechtsback erbij zien met snelheid en veel loopvermogen. Die gewoon verdedigend enorm stabiel is en betrouwbaar.
Om twee redenen:
Aanvallende meerwaarde is lastig te vinden blijkbaar.
Daarnaast heeft PSV op rechtsbuiten en rechtsmidden verdedigend minder betrouwbaardere spelers.
Bijvoorbeeld Madueke, Bakayoko, Savio, Veerman..
Die laten allemaal wel eens een steekje vallen en dit kun je door een goede solide betrouwbare rechtsback die de bal zonder morren terug verovert oplossen.
Waardoor de anderen meer in hun kracht komen te spelen.
- Koenjo
- Meervoudig international
- Clubvoorkeur: PSV
Karsdorp lijkt mij een ontzettende versterking, als die fit blijft is het gewoon één van de betere rb`s van Nederland.FritskePhilips schreef: ↑24 nov 2022, 22:30Rick Karsdorp ophalen in Rome?Voormalig KG schreef: ↑24 nov 2022, 08:58 Ik hoef Tete hier niet persé te zien.
Sinds het vertrek van Dumfries is het kommer en kwel.
Ik zou graag een rechtsback erbij zien met snelheid en veel loopvermogen. Die gewoon verdedigend enorm stabiel is en betrouwbaar.
Om twee redenen:
Aanvallende meerwaarde is lastig te vinden blijkbaar.
Daarnaast heeft PSV op rechtsbuiten en rechtsmidden verdedigend minder betrouwbaardere spelers.
Bijvoorbeeld Madueke, Bakayoko, Savio, Veerman..
Die laten allemaal wel eens een steekje vallen en dit kun je door een goede solide betrouwbare rechtsback die de bal zonder morren terug verovert oplossen.
Waardoor de anderen meer in hun kracht komen te spelen.
''Top level''
''1000% penalty''
''Give the cup to Ajax!''
''1000% penalty''
''Give the cup to Ajax!''
- Sensation
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: Ja
- Ren Höek
- Vedette
Klopt, maar Mourinho klaagt niet zomaar over zijn (gebrek aan) professionele instelling en in Italië heeft hij ook wat last van fysieke problemen.
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
- VTheMan
- Meervoudig international
- Favoriete speler: Bakayoko
- Denzell
- Jeugdspeler
- Seizoenkaart: Vak X
- Standbeeld
- Mister PSV
- Persepolis
- Vedette
-
- Lid scoutingsteam
- Standbeeld
- Mister PSV
Ik kan echt maar één ding bedenken waarom PSV er mogelijk aan zou beginnen: als er iets niet goed zit in het contract met Juve en PSV. Mo was een ontzettende stoorzender bij PSV en was persona non grata verklaard. Dus wat doen ze bij de grote juridische afdeling van Juve? Daar timmeren ze contracten dicht, want ze hebben dus absoluut geen zin in probleemkind Ihattaren. Vervolgens verneukt Ihattaren het compleet bij Sampdoria en Ajax.
Het zou mij niet verbazen als Juve PSV niet betaalt en het contract met PSV alsnog kan verscheuren door bepaalde voorwaarden (kleine lettertjes). Als gevolg kan PSV Ihattaren weer terug nemen of het verlies nemen. Ik weet niet of dit kan [mention]trouwepsvfan[/mention]?
Wat de aanleiding voor deze bovenstaande theorie is, was dit berichtje van Grasmat:
Had iets in deze strekking dus ook al in het Mo topic gezet. Zal het daar verwijderen.
Het zou mij niet verbazen als Juve PSV niet betaalt en het contract met PSV alsnog kan verscheuren door bepaalde voorwaarden (kleine lettertjes). Als gevolg kan PSV Ihattaren weer terug nemen of het verlies nemen. Ik weet niet of dit kan [mention]trouwepsvfan[/mention]?
Wat de aanleiding voor deze bovenstaande theorie is, was dit berichtje van Grasmat:
Want waarom zou PSV pas het geld krijgen als Juve Mo weg weet te zetten bij ajax.
Had iets in deze strekking dus ook al in het Mo topic gezet. Zal het daar verwijderen.
- Persepolis
- Vedette
- ShovingNE2
- Site Admin
- Seizoenkaart: Vak PR