Philipp Max
-
- Nationale topspeler
- GillesdelaCroquette
- Internationale topspeler
Die speelt inderdaad niet lang hier zo
When you have nobody to fuck with, you can go fuck yourself.
-
- Legende
- Clubvoorkeur: PSV
Ga er maar lichtjes van uit dat dit een uniek seizoen gaat worden met Gotze en Max. Die gaan wellicht samen voor 50 miljoen weg deze zomer.
Dat is uiteraard jammer maar liever dit dan 5 jaar vast zitten aan een dure aankoop die prut is en niet weg te slijten is.
Dat is uiteraard jammer maar liever dit dan 5 jaar vast zitten aan een dure aankoop die prut is en niet weg te slijten is.
- Heissenberrug
Ik hoop vooral dat we ze nog een extra jaar mogen aanschouwen, het liefst dan ook met publiek zodat deze baasjes live aanschouwd kunnen worden.
Hierna misschien RR terughalen, die draait ook niet lekker las ik in het stuk van Elfrink.
Hierna misschien RR terughalen, die draait ook niet lekker las ik in het stuk van Elfrink.
-
- Legende
Nee dank je. Prima back hoor, maar ik vind Max echt another level en voegt vooral aanvallend veel meer toe. RR was vooral verdedigend zeer degelijk, maar aanvallend voegde hij weinig toe vond ik. Dan liever PvA of Jetro terug.Heissenberrug wrote: ↑14 Nov 2020, 23:59 Ik hoop vooral dat we ze nog een extra jaar mogen aanschouwen, het liefst dan ook met publiek zodat deze baasjes live aanschouwd kunnen worden.
- Heissenberrug
We hebben natuurlijk ook weinig gezien van RR. Ik neig wel eerder naar hem dan naar Jetro maar PVA zou ook we mijn voorkeur hebben ja, goeie.
- Joenepsv
- Legende
Dat Max bij ons speelt mag een klein wonder genoemd worden. Wat een geweldenaar. Ben bang dat het wel eens bij één seizoen kan blijven net als bij Angelino. Dergelijke spelers zijn zeldzaam en zeer gewild. Zijn nieuwe status als Duits international zal hem alleen maar gewilder maken. Een huzarenstukje van John.
Wat een opvolger betreft denk ik niet dat PSV weer bij Pva en RR uitkomt. Met name RR is een heel ander type. Jetro is (volgens mij) transfervrij straks en zou een goedkope optie kunnen zijn. Maar ik heb vertrouwen in John dat hij opnieuw een pareltje uit de hoge hoed tovert.
Wat een opvolger betreft denk ik niet dat PSV weer bij Pva en RR uitkomt. Met name RR is een heel ander type. Jetro is (volgens mij) transfervrij straks en zou een goedkope optie kunnen zijn. Maar ik heb vertrouwen in John dat hij opnieuw een pareltje uit de hoge hoed tovert.
- ShovingNE2
- Site Admin
1 ding is duidelijk: de aantrekkingskracht voor dit niveau spelers wordt nog groter. Dat is lekker.
Hopelijk wel weer duels in het stadion dit seizoen, zal je gebeuren: Max en Götze nooit live zien spelen in ons shirt.
Hopelijk wel weer duels in het stadion dit seizoen, zal je gebeuren: Max en Götze nooit live zien spelen in ons shirt.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
- Balinho
- Park
- Nationale topspeler
Na een jaar alweer weg zou wel erg snel zijn. Laat Max en Götze toch alstublieft een tweede jaar bij ons spelen. Dat Angelino na een jaar wegging kwam door clausule in contract, maar bij Max hebben we zo'n clausule niet, die moet je gewoon langer houden.
-
- Regelmatige invaller
- Old name: kritischepsver
Hopelijk volgend jaar met Götze en Max de Champions League in! Hebben we in elk geval minimaal 2 spelers die het vereiste niveau hebben voor de champions League. In potentie hebben: Malen, Zahavi, Madueke, Ihattaren, Dumfries en Sangare dat ook. Denk alleen dat Dumfries en Malen vertrekken na dit jaar.