Interessante spelers

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
11 Tinus
Legende
Clubvoorkeur: Philips

In november 2021 werd linksbuiten Ezequiel Zaballos voorzichtig aan PSV gelinkt, maar zijn productie is nog niet echt opgeschroefd zeg maar. Wordt dit seizoen nog 21 jaar en zou nu nog haalbaar en betaalbaar moeten zijn. Lijkt me niet iets voor in de winter overigens want hij zal nog aardig wat tijd nodig hebben mits hij al ooit die stap maakt.

https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=397701

Kan me nog herinneren dat PSV in 2019 ipv Doan ook lijntjes heeft uitgegooid naar Nicolas Gonzales die destijds bij Stuttgart zat (waar Baumi ook speelde). Dat ging toen niet door en ineens ging Gonzales echt flink scoren tot aan zijn blessure. Na zijn blessure toch weer op niveau gekomen en uiteindelijk voor ruim 24 miljoen naar Fiorentina. Hij begon pas echt met scoren in de 2e Bundesliga.

https://www.ed.nl/PSV/argentijnse-aanva ... ~ab2b77f4/

Wellicht is Zaballos wel de nieuwe Nicolas Gonzales :-)
Ardbeg
Mister PSV

Hij heeft er ook 142 dagen uitgelegen he
11 Tinus
Legende
Clubvoorkeur: Philips

Ardbeg wrote: 06 Dec 2022, 15:34 Hij heeft er ook 142 dagen uitgelegen he
Zeker, maar in de wedstrijden die hij wel speelde was de productie niet echt om over naar huis te schrijven.
Sensation
Lid scoutingsteam
Clubvoorkeur: Ja

[mention]Ykhim[/mention] in de zoektocht naar een rechtsback, is Khellven wat?

Khellven

Nationality: Brazilian
Date of birth: 25/02/2001
Club: Athletico Paranaense
Career: Athletico Paranaense
Position: Right-Back
Preferred foot: Right
Khellven played as Athletico Paranaense’s right-back in this game and completed 85 minutes before getting subbed off. The Brazilian showed good defensive awareness and defensive decision-making when Palmeiras had a numerical superiority on the wing. In these 2v1 duels, one of the Palmeiras players would receive the ball near the touchline, while the other player would make an underlapping run. Khellven did well to cut the passing lane and did not blindly sprint towards the Palmeiras player that was in possession. In another situation, Khellven did well to stay in the defensive line when Raphael Veiga made a run in behind. Khellven knew that he was offside and made sure that he did not play him onside by tracking his run. The Brazilian right-back looked vulnerable in the defensive 1v1 duels on the wing. He did not look at the ball and changed his position when the opponent used quick feints to put Khellven on his wrong foot. This happened often and Khellven could not adjust his position on time after he got wrong-footed. He should stay more composed and look at the ball more in the 1v1 duels. In some duels, he tried to shield the ball as he was in front of his opponent, but he lost his balance quite easily and it did not seem like he had good body strength. Standing at 176cm with a toned body type, Khellven could have invested more in increasing both his lower and upper body strength to become stronger in these types of duels.

What Khellven did well is to always transition from attacking to defending quickly. As he was positioned high up the pitch close to the touchline when Athletico Paranaense were in possession, Khellven was required to cover big distances when Athletico Paranaense lost the ball near their own half. He did this well and always sprinted back quickly. Khellven also transitioned quickly from defending to attacking. He looked very dynamic throughout the match and ran up and down the wing quite quickly. Khellven has sufficient speed for this level but did not have explosive acceleration or pace over longer distances. In one sequence, Khellven helped Athletico Paranaense progress into Palmeiras’s box from his own half in just five seconds but his final pass was mediocre. The Brazilian right-back looked press-resistant and showed quick decision-making on the ball. He often played very good and accurate passes down the touchline. This helped Athletico Paranaense to play out of pressure and progress further up the pitch. His passing technique over short and medium-long distances is good.

As Athletico Paranaense were mainly defending throughout the match, Khellven did not get into possession (in the final third) often. However, when they were in possession in the final third Khellven liked to make underlapping runs. He started his runs at the right time and spotted space well. Khellven has a good crossing technique and got his crosses into good areas without creating any big chances. The 21-year-old sometimes made sloppy fouls in aerial duels. He was not composed enough and often tried to touch the ball with his feet, but instead, he made a foul as he kicked his opponent in the chest rather than touching the ball down. In the ground duels, he had the same habit of making sloppy fouls that were really unnecessary. Only rarely did he make a good interception.

Rating – A2

Khellven has good defensive awareness and decision-making, but needs to improve in the defensive 1v1 duels. He is a dynamic player who likes to combine with his teammates in small spaces but did not quite get the chance to do so that often against Palmeiras. This approach to the match did not suit Khellven that much, but I think he did relatively well even though he got dribbled past multiple times in the second half. I would like to see more of him in different matches where he gets to attack more.
https://targetscouting.com/2022/04/14/a ... 3-03-2022/
Ardbeg
Mister PSV

[mention]Sensation[/mention] :
Ykhim wrote: 31 Jan 2022, 00:15 Als de komkommers zich weer massaal verzamelen voor de poorten van het stadion, stroomt ook mijn inbox op dit forum vol. ''Heb je nog wat leuke, exotische namen voor me?'', dat is de meest gestelde vraag. Soms is het antwoord ja, soms is het antwoord nee. En soms zijn het teveel van dat soort vragen in dezelfde week en dan is het tijd om er een centraal lijstje van te maken. Welnu: deel 8 van Zuid-Amerikaanse spelers die interessant, haalbaar of gewoon spectaculair zijn. Spoiler: vanwege (financiële) haalbaarheid veel Argentijnen in deze editie. Brazilië is ook een interessante markt, maar daar betaal je steevast teveel voor te weinig kwaliteit omdat elke Europese en Amerikaanse club met centen en twee hersencellen daar hun scouts naar elk veldje sturen. Afijn: ook nu zal de meerderheid uiteindelijk een relatief anonieme carrière doormaken, maar hopelijk is het waardig lees- en kijkvoer voor tijdens uw pauze! :mrgreen:

We beginnen achterin, waar rechtsback een zorgenkindje is. Mwene als back-up is leuk, maar Teze voldoet gewoon niet en dus zitten we daar met een positie die sterk verbeterd kan worden. Een goede back maakt het verschil. Een tijdje terug droeg ik reeds Vanderson en Calegari aan, maar de 21-jarige Matheuzinho is een speler die ook wel zou kunnen passen. Is in de basis gekomen bij Flamengo, is daarna niet meer verdwenen. Een back met veel energie, duelkracht, snelheid en loopvermogen, maar ook iemand die een prima voorzet en pass in de benen heeft. Hij zoekt continu de diepte en is, op basis van wat ik gezien heb, uitstekend in staat een wedstrijd te lezen. Heeft het team breedte nodig, dan zorgt hij ervoor. Liggen de ruimtes achter de defensie, dan is hij al onderweg. Is het door het midden te halen? Dan doet 'ie dat. Een uitstekende back dus en daar is de prijs ook naar: zo'n 10 miljoen is wat Flamengo ervoor wil vangen. Europese topclubs vinden hem vooralsnog niet interessant, maar voor de categorie eronder - PSV dus - zeker het overwegen waard.

Een andere interessante rechtsback uit Brazilië is de 20-jarige Khellven. Ik vind dit een onderschatte speler. Hij krijgt zelden de aandacht die hij verdient, het is immers geen toptalent. Khellven moet het hebben van zijn werklust, gif en energie, maar is stiekem een uitstekende voetballer die ook prima op het middenveld zou kunnen spelen. Het is een bijtertje, maar wel een met voetballend vermogen. Aan de bal verrassend comfortabel, denkt met en zonder bal aanvallend en stopt pas met rennen als de tegenstander in de bus naar huis zit. Het doet me denken aan Mwene, maar dan met meer talent. Ik zou hem weliswaar niet bovenaan het lijstje zetten, maar ik denk dat dit wel een relatief goedkope oplossing kan zijn voor ons probleem.

Argentijnse rechtsbacks bestaan ook. De 21-jarige Braian Aguirre van Lanús trekt dan snel de aandacht. Een back die eigenlijk alles heeft wat je je bij een topclub zou wensen: snelheid, loopvermogen, diepgang, felheid, een mooie trap in z'n benen. Het is een extra aanvaller die ook nog eens uitstekend kan verdedigen. Voornamelijk als rechtsback, maar als het moet net zo makkelijk op links. Het is een speler die makkelijk een stap hogerop kan. Heeft net z'n contract verlengd, dus zal gauw een miljoen of 6 moeten gaan kosten. Is misschien wel m'n favoriete optie voor komende zomer. Zijn 18-jarige teamgenoot op linksback, Julián Aude, mag er overigens ook wezen, maar daar kan ik geen fatsoenlijk beeldmateriaal bij vinden. Onthoud die naam, want dat is wél een absoluut toptalent.

De 22-jarige linksback Francisco Ortega (Vélez) is hier vaker genoemd en zijn kwaliteiten sluiten grofweg aan bij de eerder genoemde spelers. Snel, pittig en aanvallend. Precies wat dit PSV zou kunnen gebruiken, want hoewel Mauro het goed doet, kan een upgrade op die plek geen kwaad.

Er gaat een dag komen dat Sangaré vertrekt, waarmee ons middenveld defensieve kwaliteiten verliest. In Argentinië lopen twee defensieve middenvelders die ik interessant vind: Fausto Vera (21) en Santiago Hezze (20). De eerste is Argentijns jeugdinternational en staat op de radar van veel Europese clubs. Geen supertalent, maar wel een complete middenvelder met een talent voor verdedigen. Is daarnaast ook gewoon een prima voetballer die eigenlijk alles heeft wat het moderne voetbal vraagt. Hij bezit snelheid, inhoud, inzicht en een prima techniek. Verdedigend prima, aanvallend óók goed, gewoon allround. Het is vooral de vraag of hij de stap kan maken van leuk talent naar daadwerkelijke glasbak. Zal ongeveer op het niveau van Veerman zitten, mocht je er een beeld bij willen vormen.

Santiago Hezze is wat mij betreft een van de meest onderschatte talenten van Zuid-Amerika. Pas 20 jaar, maar ik vind hem defensief bijzonder goed. Is fysiek in orde en heeft veel duelkracht, maar heeft vooral ook het spelinzicht om altijd te zijn waar de bal gaat komen. Aan de bal was het in jeugdelftallen nogal onzeker, maar daarin heeft hij stappen gezet. Qua handelingssnelheid kan het nog wat beter, maar hij zoekt in elk geval altijd de oplossing naar voren. Het lijkt me een speler die uitermate geschikt is voor het spelletje van PSV, en eentje die in potentie Sangaré moet kunnen vervangen. Zal ook niet de duurste klant zijn en het lijkt me sowieso een betere optie dan eerder aan PSV gekoppelde namen als Medina en Varela.

De 19-jarige Facundo Farías staat, als ik Argentijnse informatie mag geloven, hoog op het lijstje bij PSV. Geen speler die doelpunten maakt, wel iemand die kansen creëert. Ik vind hem aan de bal echt goed en hij voetbalt voor zijn leeftijd uitermate functioneel. De acties die hij maakt zijn soms spectaculair, maar het heeft altijd een doel en dat is dat het uiteindelijk een doelpunt moet opleveren. Hij is snel, explosief en lastig te dekken, maar is ook erg goed in het bespelen van de ruimtes. Tussen de linies vaak aanspeelbaar en dat is wat je wil hebben bij een spelmaker, creëert blijkbaar ook meer kansen dan zijn collega's in Argentinië en dat is best knap op die leeftijd.

PSV is dus zoekende naar aanvallende impulsen, zeker met het naderende vertrek van Gakpo. Ik noemde Facundo Farías al als speler die op de radar staat. Een andere naam is de 20-jarige Franco Orozco van Lanús. Uitblinker in allerlei Argentijnse jeugdelftallen geweest en altijd gezien als een groot talent, maar aanhaken bij de grote jongens is vooralsnog iets dat met horten en stoten gaat. Het talent spat er vanaf, maar het rendement moet omhoog. Desalniettemin een hele aardige optie die niet eens heel duur hoeft te zijn. Het is een rappe jongen waar geen enkele back graag tegen speelt. Hij passeert mannetjes met het grootste gemak en heeft ook het overzicht en de technische kwaliteiten om daarna iets goeds te doen met de bal. Het gaat nu om de laatste stap en dat is het verhogen van het rendement. Doet hij dat, dan gaat dit een hele goeie speler worden. Het meest interessante blijft echter het idee dat hij zo'n 5 miljoen moet kosten. Voor dat geld kun je de gok prima wagen, zeker als hij niet meteen de grote man hoeft te zijn (bijvoorbeeld met Mertens en Madueke in huis).

Afsluitend misschien wel mijn droomaankoop voor komende zomer: Luca Orellano van Vélez. Hij wordt in maart 22, maar is wat mij betreft een aankoop uit de categorie Lozano en je zal er dus ook een miljoen of 10 aan moeten uitgeven. Misschien nog niet indrukwekkend qua statistieken, maar dit is een van de weinige spelers in Zuid-Amerika die ik écht rijp acht voor een transfer naar Europa. Iemand tipte hem een tijd geleden in een privébericht, maar PSV heeft hem ook serieus op de radar. Zijn snelheid, explosiviteit en wendbaarheid maken van hem een speler die iets vanuit de kleine ruimtes kan creëren, maar met hetzelfde gemak ook grote ruimtes kan bespelen. Hij heeft daarnaast niet alleen de energie en het gif wat je graag bij een speler ziet, hij heeft ook de technische vaardigheden en het overzicht om altijd gevaar te kunnen stichten. Soms is hij aangever, soms afmaker, maar het is een speler die ik op hoger niveau wil zien en ik geloof er echt in dat hij het bij PSV zou kunnen. Dit zijn haalbare spelers die wat toe kunnen voegen en waarvoor je naar het stadion gaat.

Ardbeg
Mister PSV

[mention]Sensation[/mention] :
Ykhim wrote: 31 Jan 2022, 00:15 Als de komkommers zich weer massaal verzamelen voor de poorten van het stadion, stroomt ook mijn inbox op dit forum vol. ''Heb je nog wat leuke, exotische namen voor me?'', dat is de meest gestelde vraag. Soms is het antwoord ja, soms is het antwoord nee. En soms zijn het teveel van dat soort vragen in dezelfde week en dan is het tijd om er een centraal lijstje van te maken. Welnu: deel 8 van Zuid-Amerikaanse spelers die interessant, haalbaar of gewoon spectaculair zijn. Spoiler: vanwege (financiële) haalbaarheid veel Argentijnen in deze editie. Brazilië is ook een interessante markt, maar daar betaal je steevast teveel voor te weinig kwaliteit omdat elke Europese en Amerikaanse club met centen en twee hersencellen daar hun scouts naar elk veldje sturen. Afijn: ook nu zal de meerderheid uiteindelijk een relatief anonieme carrière doormaken, maar hopelijk is het waardig lees- en kijkvoer voor tijdens uw pauze! :mrgreen:

We beginnen achterin, waar rechtsback een zorgenkindje is. Mwene als back-up is leuk, maar Teze voldoet gewoon niet en dus zitten we daar met een positie die sterk verbeterd kan worden. Een goede back maakt het verschil. Een tijdje terug droeg ik reeds Vanderson en Calegari aan, maar de 21-jarige Matheuzinho is een speler die ook wel zou kunnen passen. Is in de basis gekomen bij Flamengo, is daarna niet meer verdwenen. Een back met veel energie, duelkracht, snelheid en loopvermogen, maar ook iemand die een prima voorzet en pass in de benen heeft. Hij zoekt continu de diepte en is, op basis van wat ik gezien heb, uitstekend in staat een wedstrijd te lezen. Heeft het team breedte nodig, dan zorgt hij ervoor. Liggen de ruimtes achter de defensie, dan is hij al onderweg. Is het door het midden te halen? Dan doet 'ie dat. Een uitstekende back dus en daar is de prijs ook naar: zo'n 10 miljoen is wat Flamengo ervoor wil vangen. Europese topclubs vinden hem vooralsnog niet interessant, maar voor de categorie eronder - PSV dus - zeker het overwegen waard.

Een andere interessante rechtsback uit Brazilië is de 20-jarige Khellven. Ik vind dit een onderschatte speler. Hij krijgt zelden de aandacht die hij verdient, het is immers geen toptalent. Khellven moet het hebben van zijn werklust, gif en energie, maar is stiekem een uitstekende voetballer die ook prima op het middenveld zou kunnen spelen. Het is een bijtertje, maar wel een met voetballend vermogen. Aan de bal verrassend comfortabel, denkt met en zonder bal aanvallend en stopt pas met rennen als de tegenstander in de bus naar huis zit. Het doet me denken aan Mwene, maar dan met meer talent. Ik zou hem weliswaar niet bovenaan het lijstje zetten, maar ik denk dat dit wel een relatief goedkope oplossing kan zijn voor ons probleem.

Argentijnse rechtsbacks bestaan ook. De 21-jarige Braian Aguirre van Lanús trekt dan snel de aandacht. Een back die eigenlijk alles heeft wat je je bij een topclub zou wensen: snelheid, loopvermogen, diepgang, felheid, een mooie trap in z'n benen. Het is een extra aanvaller die ook nog eens uitstekend kan verdedigen. Voornamelijk als rechtsback, maar als het moet net zo makkelijk op links. Het is een speler die makkelijk een stap hogerop kan. Heeft net z'n contract verlengd, dus zal gauw een miljoen of 6 moeten gaan kosten. Is misschien wel m'n favoriete optie voor komende zomer. Zijn 18-jarige teamgenoot op linksback, Julián Aude, mag er overigens ook wezen, maar daar kan ik geen fatsoenlijk beeldmateriaal bij vinden. Onthoud die naam, want dat is wél een absoluut toptalent.

De 22-jarige linksback Francisco Ortega (Vélez) is hier vaker genoemd en zijn kwaliteiten sluiten grofweg aan bij de eerder genoemde spelers. Snel, pittig en aanvallend. Precies wat dit PSV zou kunnen gebruiken, want hoewel Mauro het goed doet, kan een upgrade op die plek geen kwaad.

Er gaat een dag komen dat Sangaré vertrekt, waarmee ons middenveld defensieve kwaliteiten verliest. In Argentinië lopen twee defensieve middenvelders die ik interessant vind: Fausto Vera (21) en Santiago Hezze (20). De eerste is Argentijns jeugdinternational en staat op de radar van veel Europese clubs. Geen supertalent, maar wel een complete middenvelder met een talent voor verdedigen. Is daarnaast ook gewoon een prima voetballer die eigenlijk alles heeft wat het moderne voetbal vraagt. Hij bezit snelheid, inhoud, inzicht en een prima techniek. Verdedigend prima, aanvallend óók goed, gewoon allround. Het is vooral de vraag of hij de stap kan maken van leuk talent naar daadwerkelijke glasbak. Zal ongeveer op het niveau van Veerman zitten, mocht je er een beeld bij willen vormen.

Santiago Hezze is wat mij betreft een van de meest onderschatte talenten van Zuid-Amerika. Pas 20 jaar, maar ik vind hem defensief bijzonder goed. Is fysiek in orde en heeft veel duelkracht, maar heeft vooral ook het spelinzicht om altijd te zijn waar de bal gaat komen. Aan de bal was het in jeugdelftallen nogal onzeker, maar daarin heeft hij stappen gezet. Qua handelingssnelheid kan het nog wat beter, maar hij zoekt in elk geval altijd de oplossing naar voren. Het lijkt me een speler die uitermate geschikt is voor het spelletje van PSV, en eentje die in potentie Sangaré moet kunnen vervangen. Zal ook niet de duurste klant zijn en het lijkt me sowieso een betere optie dan eerder aan PSV gekoppelde namen als Medina en Varela.

De 19-jarige Facundo Farías staat, als ik Argentijnse informatie mag geloven, hoog op het lijstje bij PSV. Geen speler die doelpunten maakt, wel iemand die kansen creëert. Ik vind hem aan de bal echt goed en hij voetbalt voor zijn leeftijd uitermate functioneel. De acties die hij maakt zijn soms spectaculair, maar het heeft altijd een doel en dat is dat het uiteindelijk een doelpunt moet opleveren. Hij is snel, explosief en lastig te dekken, maar is ook erg goed in het bespelen van de ruimtes. Tussen de linies vaak aanspeelbaar en dat is wat je wil hebben bij een spelmaker, creëert blijkbaar ook meer kansen dan zijn collega's in Argentinië en dat is best knap op die leeftijd.

PSV is dus zoekende naar aanvallende impulsen, zeker met het naderende vertrek van Gakpo. Ik noemde Facundo Farías al als speler die op de radar staat. Een andere naam is de 20-jarige Franco Orozco van Lanús. Uitblinker in allerlei Argentijnse jeugdelftallen geweest en altijd gezien als een groot talent, maar aanhaken bij de grote jongens is vooralsnog iets dat met horten en stoten gaat. Het talent spat er vanaf, maar het rendement moet omhoog. Desalniettemin een hele aardige optie die niet eens heel duur hoeft te zijn. Het is een rappe jongen waar geen enkele back graag tegen speelt. Hij passeert mannetjes met het grootste gemak en heeft ook het overzicht en de technische kwaliteiten om daarna iets goeds te doen met de bal. Het gaat nu om de laatste stap en dat is het verhogen van het rendement. Doet hij dat, dan gaat dit een hele goeie speler worden. Het meest interessante blijft echter het idee dat hij zo'n 5 miljoen moet kosten. Voor dat geld kun je de gok prima wagen, zeker als hij niet meteen de grote man hoeft te zijn (bijvoorbeeld met Mertens en Madueke in huis).

Afsluitend misschien wel mijn droomaankoop voor komende zomer: Luca Orellano van Vélez. Hij wordt in maart 22, maar is wat mij betreft een aankoop uit de categorie Lozano en je zal er dus ook een miljoen of 10 aan moeten uitgeven. Misschien nog niet indrukwekkend qua statistieken, maar dit is een van de weinige spelers in Zuid-Amerika die ik écht rijp acht voor een transfer naar Europa. Iemand tipte hem een tijd geleden in een privébericht, maar PSV heeft hem ook serieus op de radar. Zijn snelheid, explosiviteit en wendbaarheid maken van hem een speler die iets vanuit de kleine ruimtes kan creëren, maar met hetzelfde gemak ook grote ruimtes kan bespelen. Hij heeft daarnaast niet alleen de energie en het gif wat je graag bij een speler ziet, hij heeft ook de technische vaardigheden en het overzicht om altijd gevaar te kunnen stichten. Soms is hij aangever, soms afmaker, maar het is een speler die ik op hoger niveau wil zien en ik geloof er echt in dat hij het bij PSV zou kunnen. Dit zijn haalbare spelers die wat toe kunnen voegen en waarvoor je naar het stadion gaat.

hondjevandebakker
Internationale topspeler
Clubvoorkeur: PSV

Hoe zit het nu met spelers kopen uit Rusland? Daar lopen met Claudinho, Spertsyan, Zakharyan en Carrascal wel een paar goede kanditaten rond om Gakpo op te volgen.
Grasmat
Lid van verdienste
Favoriete speler: Dn Flamingo

Isimat transfervrij. Alvast terughalen voor het kampioensfeest?

ed.nl/PSV/zo-gaat-het-nu-met-mister-peesjevee-nicolas-isimat-mirin-wil-best-terugkeren-in-de-eredivisie~af7afbbb/
Ren Höek
Vedette

Is ook precies op tijd voor de erwtensoep, dus ik ben voor (Y)

“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
hondjevandebakker
Internationale topspeler

Ren Höek wrote: 10 Dec 2022, 14:56 Is ook precies op tijd voor de erwtensoep, dus ik ben voor (Y)

Leuke video! Grappig om als profielfoto te gebruiken :D
kastoekast
Nationale topspeler

Ounahi en Boufal vind ik erg interessante spelers.
Voormalig KG
Lid scoutingsteam

Deze jongen is pas 18 speelt bij Valladolid en heeft een geweldig potentieel. Hij laat op de rechtsback de voetbal intelligentie en inzicht zien die ik vergelijkbaar vind met die van Boscagli.
Ondanks zijn leeftijd een goede aankoop. Hij kan al mee met de grote jongens in de Spaanse competitie.
Sensation
Lid scoutingsteam
Clubvoorkeur: Ja

Aangezien er wat interesse voor Max lijkt te komen lijkt het mij even leuk naar wat spelers voor links-/rechtsback te kijken. Mauro kan allebei, dus wat mij betreft niet blind staren op alleen links of rechtsback maar vooral kijken naar waar je de kwalitatief sterkste speler kan halen.

Ik trap af (nav. [mention]O Goleiro Grande[/mention] zijn post over Luan Candido).

- Miguel Gutierrez. 21-jarige Spaanse LB, komt uit de jeugd van Real Madrid, deze zomer voor 4mil naar Girona verhuisd. Wel écht een aanvallende back met een prima voorzet in de benen en een goede passeeractie.

- Fran Garcia. In dezelfde categorie, 23 jaar oud, ook uit de jeugd van RM en in 2021 naar Rayo Vallecano verkast voor 2mil. Klein van stuk, aanvallend nog een klasse beter dan Miguel Gutierrez en een bijtertje. Maar allicht wat te licht als je aan de andere kant Mauro hebt lopen, die ook niet groot is.

- Abner. 22-jarige LB van het Braziliaanse Paranaense. In het 2021 seizoen de -21 speler met meeste key-passes en meeste gewonnen tackles. City had vorig jaar interesse maar hij speelt nog altijd in Brazilië.

"Abner is a quick and agile full-back who has proven himself to be a solid defender at the back. He is a decent tackler of the ball and can sense the danger quickly to earn possession back for his side. The Brazilian whizkid is not afraid to put his foot through the ball when needed and can play his way out from the back. He can whip in some dangerous crosses into the opponent’s penalty box and is a powerful striker of the ball.

Abner has got the potential to become a future star at the highest level, so Man City would do well to bring him to the Etihad Stadium during the summer transfer window. At the tender age of 21, he is already good enough to compete with Oleksandr Zinchenko for a regular starting place in Pep Guardiola‘s first team."

DeEintovenaar
Nationale topspeler

Sensation wrote: 14 Dec 2022, 10:26 Aangezien er wat interesse voor Max lijkt te komen lijkt het mij even leuk naar wat spelers voor links-/rechtsback te kijken. Mauro kan allebei, dus wat mij betreft niet blind staren op alleen links of rechtsback maar vooral kijken naar waar je de kwalitatief sterkste speler kan halen.

Ik trap af (nav. @O Goleiro Grande zijn post over Luan Candido).

- Miguel Gutierrez. 21-jarige Spaanse LB, komt uit de jeugd van Real Madrid, deze zomer voor 4mil naar Girona verhuisd. Wel écht een aanvallende back met een prima voorzet in de benen en een goede passeeractie.

- Fran Garcia. In dezelfde categorie, 23 jaar oud, ook uit de jeugd van RM en in 2021 naar Rayo Vallecano verkast voor 2mil. Klein van stuk, aanvallend nog een klasse beter dan Miguel Gutierrez en een bijtertje. Maar allicht wat te licht als je aan de andere kant Mauro hebt lopen, die ook niet groot is.

- Abner. 22-jarige LB van het Braziliaanse Paranaense. In het 2021 seizoen de -21 speler met meeste key-passes en meeste gewonnen tackles. City had vorig jaar interesse maar hij speelt nog altijd in Brazilië.

"Abner is a quick and agile full-back who has proven himself to be a solid defender at the back. He is a decent tackler of the ball and can sense the danger quickly to earn possession back for his side. The Brazilian whizkid is not afraid to put his foot through the ball when needed and can play his way out from the back. He can whip in some dangerous crosses into the opponent’s penalty box and is a powerful striker of the ball.

Abner has got the potential to become a future star at the highest level, so Man City would do well to bring him to the Etihad Stadium during the summer transfer window. At the tender age of 21, he is already good enough to compete with Oleksandr Zinchenko for a regular starting place in Pep Guardiola‘s first team."

De eerste twee spelers ken ik niet. Aanvallend zijn ze sterk maar zijn ze verdedigend ook voldoende sterk? Anders zitten we dadelijk met een nieuwe Max te kijken haha.

Abner Vinicius ken ik wel, heb ik in verschillende simulaties van FM bekeken (ik weet het, het is een computerspelletje...). Telkens eindigt hij met een mooie carrière langs verschillende topclubs. Die vind ik dan ook erg interessant. Maar als Man City hem wil hebben kan ik me niet voorstellen dat hij heel goedkoop is.
Ardbeg
Mister PSV

Mooi lijstje! Ik hoop dat PSV nog een poging voor Kerkez maakt, overigens.
DonyellMalen
Legende

Droomde er al van dat PSV eventueel deze jongen zou halen, marktwaarde volgens transfermarkt 3.5 miljoen, maar nu enorm stuk hoger uiteraard. Deze jongen is een van de beste spelers dit WK, geweldige speler is dit:

https://nos.nl/l/2456323

Angers gaat mega hoog in de boom zitten, goed voorbeeld wat een WK kan doen. Brands, kijk je mee inzake Cody?
Ardbeg
Mister PSV

Voormalig KG wrote: 11 Dec 2022, 19:58

Deze jongen is pas 18 speelt bij Valladolid en heeft een geweldig potentieel. Hij laat op de rechtsback de voetbal intelligentie en inzicht zien die ik vergelijkbaar vind met die van Boscagli.
Ondanks zijn leeftijd een goede aankoop. Hij kan al mee met de grote jongens in de Spaanse competitie.
Mooi filmpje, thanks!
Balinho
Internationale topspeler

Ardbeg wrote: 14 Dec 2022, 10:45 Ik hoop dat PSV nog een poging voor Kerkez maakt, overigens.
Zou ik zeker toejuichen, echter hanteert AZ inmiddels al jaren (terecht) vraagprijzen die PSV ertoe aanzetten elders te gaan shoppen. In ieder geval in het geval van een Kerkez vrees ik, agv een doorlopend meerjarig contract. Wanneer zijn geschatte marktwaarde van €7mln ook daadwerkelijk een winnend bod zou kunnen zijn, zou ik het gewoon serieus overwegen als PSV zijnde trouwens.
Ardbeg
Mister PSV

Ik ben er ook bang voor maar ja. Wie niet waagt.
Massimo
Legende

Kerkez is een schot in de roos voor AZ en voor PSV nu onhaalbaar. Verder namen op deze pagina die de titel van dit topic rechtvaardigen.
Ardbeg
Mister PSV

Massimo wrote: 14 Dec 2022, 21:53 Kerkez is een schot in de roos voor AZ en voor PSV nu onhaalbaar. Verder namen op deze pagina die de titel van dit topic rechtvaardigen.
Hoeft niet per se.
DadOfFour
Internationale topspeler

Heb je eenKorte samenvatting? De inleiding van het stuk is wel heel summier in het geven van verdere informatie
La vida és massa curta per no fer broma
Grasmat
Lid van verdienste
Favoriete speler: Dn Flamingo

Blind mag transfervrij weg. Ervaren international, fit en nog in de bloei van zijn leven, vader met netwerk, kennis en kunde.

Gewoon doen.
Joenepsv
Legende

DadOfFour wrote: 15 Dec 2022, 07:05
Heb je eenKorte samenvatting? De inleiding van het stuk is wel heel summier in het geven van verdere informatie
"De jonge rechtspoot heeft een zijdezachte eerste aanname, en koppelt die met regelmaat aan sterke staaltjes overzicht."

"Vooral de extreme wendbaarheid van Wolff valt op bij zijn vele soepele aannemes, wegdraaien en opendraaien"

"De touch, explosiviteit en wendbaarheid om zichzelf in de spelopbouw of als verbindende speler van extra ruimte te voorzien, heeft hij al. Een belanrgijk verbeterpunt voor komend seizoen is zijn durf in de passing"

Heb even en paar quotes eruit gehaald. Grootste verbeterpunten volgens het stuk zijn dus durf in de passing maar ook zijn rendement. Slechts één assist in 900 minuten. De positieve ontwikkeling wordt wel verwacht maar hij heeft volgens de auteur nog wel twee jaar nodig om op niveau voor PSV 1 te komen.

Zou mooi kunnen via het Jong PSV traject. Daar wil je dit soort talenten zien.
Post Reply