Interessante spelers
- Ren Höek
- Vedette
- Clubvoorkeur: PSV
- Sensation
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: Ja
Nog eentje die ik interessant vind, Oscar Dorley van Slavia Praag. Omgeturnd van verdedigende middenvelder naar linksback. Vind hem veel van Mauro weg hebben, prima basistechniek, gedisciplineerd, vrij snel en goed in de passing/voorzetten, gewoon een hele stabiele speler.
Mooie analyse van toen hij als CVM speelde:
- Ardbeg
- Mister PSV
Damn! Heel interessant!Sensation wrote: ↑15 Dec 2022, 10:38 Nog eentje die ik interessant vind, Oscar Dorley van Slavia Praag. Omgeturnd van verdedigende middenvelder naar linksback. Vind hem veel van Mauro weg hebben, prima basistechniek, gedisciplineerd, vrij snel en goed in de passing/voorzetten, gewoon een hele stabiele speler.
- Ardbeg
- Mister PSV
-
- Vedette
Oh sorry man, wist niet dat dit soort gein niet gewenst is. Mea culpa
- Juancho
- Mister PSV
Dat vraag ik me af. Die jongen is 19 jaar, kwam van Milan waar hij niet gespeelt heeft en nog jeugdspeler was. Wat zou hij voor eerste contract bij AZ hebben gekregen? Zou mij niks verbazen als hij ook voor AZ gigantisch meevalt zo in zijn eerste maanden en dat hij nog behoorlijk laag zit. Nou moet je er ook weer geen arbitrage zaak van maken, maar misschien biedt zijn contract nog wel bepaalde mogelijkheden ipv dat je gelijk 10 miljoen moet aftikken.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
- O Goleiro Grande
- Nationale topspeler
- O Goleiro Grande
- Nationale topspeler
Klopt, hoewel de verwachtingen over slagingskansen natuurlijk wel realistisch moeten blijven. Ondanks hun kwalificatie als (top)talent is de weg naar PSV1 nog een lange doorgaans. Mauro is door Schmidt alsnog een leuke speler geworden voor PSV en door pechvrij blessures is dat niet geval bij Madueke vooralsnog. Ledezma heeft een verhuur nodig en bij Colyn, Priske en Sealy heb ik steek mijn twijfels over hun slagingskansen.Joenepsv wrote: ↑15 Dec 2022, 07:46"De jonge rechtspoot heeft een zijdezachte eerste aanname, en koppelt die met regelmaat aan sterke staaltjes overzicht."
"Vooral de extreme wendbaarheid van Wolff valt op bij zijn vele soepele aannemes, wegdraaien en opendraaien"
"De touch, explosiviteit en wendbaarheid om zichzelf in de spelopbouw of als verbindende speler van extra ruimte te voorzien, heeft hij al. Een belanrgijk verbeterpunt voor komend seizoen is zijn durf in de passing"
Heb even en paar quotes eruit gehaald. Grootste verbeterpunten volgens het stuk zijn dus durf in de passing maar ook zijn rendement. Slechts één assist in 900 minuten. De positieve ontwikkeling wordt wel verwacht maar hij heeft volgens de auteur nog wel twee jaar nodig om op niveau voor PSV 1 te komen.
Zou mooi kunnen via het Jong PSV traject. Daar wil je dit soort talenten zien.
Niettemin moet PSV het wel blijven proberen in deze categorie. Wolff lijkt me een interessante speler. Daarnaast wordt PSV aan Andres Ferrari gekoppeld. Weet iemand meer over deze speler of dit gerucht?
- O Goleiro Grande
- Nationale topspeler
Knappe vondst! Hoe kwam je deze zo op t spoor? Vind vooral zijn basistechniek en balvastheid indrukwekkend. Zeker als je bedenkt dat dat er vaak aan schort bij Afrikaanse voetballers, waar ‘harde voeten’ en ‘ruzie met de bal’ in mijn beleving vaak het geval is. Maar deze Dorley zou ik de opvolging van Max graag toevertrouwen! Zonder meer een verbetering lijkt me!Sensation wrote: ↑15 Dec 2022, 10:38 Nog eentje die ik interessant vind, Oscar Dorley van Slavia Praag. Omgeturnd van verdedigende middenvelder naar linksback. Vind hem veel van Mauro weg hebben, prima basistechniek, gedisciplineerd, vrij snel en goed in de passing/voorzetten, gewoon een hele stabiele speler.
- Sensation
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: Ja
Op transfermarkt zoeken naar linksbacks in een interessante leeftijdscategorie (lees: door kunnen groeien maar wel ervaren, 23-26) en daarna kijken bij welke clubs wij spelers vandaan kunnen halen en daarna YouTube, scoutverslagen etc afspeurenO Goleiro Grande wrote: ↑17 Dec 2022, 10:30Knappe vondst! Hoe kwam je deze zo op t spoor? Vind vooral zijn basistechniek en balvastheid indrukwekkend. Zeker als je bedenkt dat dat er vaak aan schort bij Afrikaanse voetballers, waar ‘harde voeten’ en ‘ruzie met de bal’ in mijn beleving vaak het geval is. Maar deze Dorley zou ik de opvolging van Max graag toevertrouwen! Zonder meer een verbetering lijkt me!Sensation wrote: ↑15 Dec 2022, 10:38 Nog eentje die ik interessant vind, Oscar Dorley van Slavia Praag. Omgeturnd van verdedigende middenvelder naar linksback. Vind hem veel van Mauro weg hebben, prima basistechniek, gedisciplineerd, vrij snel en goed in de passing/voorzetten, gewoon een hele stabiele speler.
-
- Lid scoutingsteam
Sensation wrote: ↑15 Dec 2022, 10:38 Nog eentje die ik interessant vind, Oscar Dorley van Slavia Praag. Omgeturnd van verdedigende middenvelder naar linksback. Vind hem veel van Mauro weg hebben, prima basistechniek, gedisciplineerd, vrij snel en goed in de passing/voorzetten, gewoon een hele stabiele speler.
Victor Kristiansen 20 jarige linksback van Kopenhagen bekoord mij al twee jaar en blijft consistent ondanks zijn jonge leeftijd.
Type Denzel Dumfries met zachtere voeten en een kleiner postuur van 1.81cm.
Hij is zowel in balbezit als bij balbezit extreem agressief richting de bal en brengt enorm veel energie.
Bij omschakeling zoekt hij vaak de weg naar voren via een pass, een dribbel of een sprint langs de zijkant.
Voor een back komt hij vaak aan de bal en ook verdedigend staat hij zijn mannetje in het winnen van een op een duels en het onderscheppen van de bal.
Ondanks zijn nog jonge leeftijd een erg sterke verdediger ook.
Gevoel heb ik niet vaak maar deze gaat binnen een paar jaar bij een grote club in de CL spelen. Hopelijk eerst een paar jaar bij ons.
Het is jammer dat Broja van Chelsea geblesseerd is geraakt, waardoor zij interesse hebben getoond in Datro Fofana zijnde een 19 jarige spits van Molde FK.
Als er een kansje is om hem op te pikken, zoals het John ook gelukt is om uit het niets Sangaré hierheen te halen, dan spring ik een gat in de lucht.
Zo hoeft een Vertessen niet meer de back-up spits te zijn. Heeft Madueke eventueel echte concurrentie het is een hele snelle speler, fysiek beest en goede voetballer die ook op rechts kan spelen.
Hij lijkt voor 8 miljoen naar Chelsea te gaan.
Giovane, 19, Corinthians die bij de onder 20 daar de goals er als warme broodjes in schiet afgelopen seizoen
Dit soort transfers zie ik liever binnenkomen dan Karlsson voor 20 miljoen.
Last edited by Voormalig KG on 18 Dec 2022, 12:54, edited 1 time in total.
- Ardbeg
- Mister PSV
https://breakingthelines.com/player-ana ... rrenetxea/
"40% of Barrenetxea’s shots have managed to trouble the goalkeeper this season, which is pretty decent, but far from what he is capable of. As the visualisation above shows us, the number of missed shots, indicated by red dots, are pretty widespread.
Barrenetxea’s shooting technique is interesting, to say the least. He cuts in well from the left and attempts to curl the ball into the net at times, but it’s his shooting when he plays on the right that stands out. The right faction of zone 14 is the sweet spot for him.
His shot into the top corner against Barcelona is a prime example of this. The 19-year-old just seems to have more confidence when shooting from here. In fact, Alguacil stations him precisely in this spot, to the right of zone 14, when Real Sociedad have a corner. "
Als hij dat laatste zou verbeteren..interessante speler.
-
- Internationale topspeler
Iemand bekend met Nicolas Raskin?
Een (belangrijke) middenvelder van Standard die zijn contract niet gaat verlengen en daarom terug is gezet naar het 2e elftal. Afgelopen 2 seizoenen basisspeler en kon ook naar Club Brugge (was bang voor reacties vd fans en daarom niet gegaan).
Zou een mogelijke opvolger voor Sangare / Guti kunnen zijn. Hij staat / stond ook in de belangstelling van Feyenoord.
https://www.proximus.be/pickx/nl/227419 ... o-martinez
We hebben nu met Guti, Sangare, Veerman en Xavi 4 middenvelders die strijden om een plek. v Ginkel kan niet meer. Ledezma moet echt vlieguren maken. Xavi kan daarnaast ook nog eens in de aanval spelen. Raskin is een type dat we nog niet hebben en brengt ook nog eens heel veel gif.
Een (belangrijke) middenvelder van Standard die zijn contract niet gaat verlengen en daarom terug is gezet naar het 2e elftal. Afgelopen 2 seizoenen basisspeler en kon ook naar Club Brugge (was bang voor reacties vd fans en daarom niet gegaan).
Zou een mogelijke opvolger voor Sangare / Guti kunnen zijn. Hij staat / stond ook in de belangstelling van Feyenoord.
We hebben nu met Guti, Sangare, Veerman en Xavi 4 middenvelders die strijden om een plek. v Ginkel kan niet meer. Ledezma moet echt vlieguren maken. Xavi kan daarnaast ook nog eens in de aanval spelen. Raskin is een type dat we nog niet hebben en brengt ook nog eens heel veel gif.
-
- Lid scoutingsteam
Zeker interessant, maar wel voor Real Madrid of Barcelona. Ik vind het verrassend dat je deze suggestie doet, want die jongen is normaal gesproken niet eens een beetje haalbaar. Dat schat je meestal wel goed in, maar deze is voor nu geen optieArdbeg wrote: ↑19 Dec 2022, 11:00
"40% of Barrenetxea’s shots have managed to trouble the goalkeeper this season, which is pretty decent, but far from what he is capable of. As the visualisation above shows us, the number of missed shots, indicated by red dots, are pretty widespread.
Barrenetxea’s shooting technique is interesting, to say the least. He cuts in well from the left and attempts to curl the ball into the net at times, but it’s his shooting when he plays on the right that stands out. The right faction of zone 14 is the sweet spot for him.
His shot into the top corner against Barcelona is a prime example of this. The 19-year-old just seems to have more confidence when shooting from here. In fact, Alguacil stations him precisely in this spot, to the right of zone 14, when Real Sociedad have a corner. "
- Ardbeg
- Mister PSV
Ik ken hem niet verder, alleen deze beelden Nou ja, helaasYkhim wrote: ↑19 Dec 2022, 18:08Zeker interessant, maar wel voor Real Madrid of Barcelona. Ik vind het verrassend dat je deze suggestie doet, want die jongen is normaal gesproken niet eens een beetje haalbaar. Dat schat je meestal wel goed in, maar deze is voor nu geen optieArdbeg wrote: ↑19 Dec 2022, 11:00
-
- Lid scoutingsteam
Ittot wrote: ↑19 Dec 2022, 16:02 Iemand bekend met Nicolas Raskin?
Voormalig KG wrote: ↑27 Feb 2021, 21:55 Nicolas Raskin van Standard is ook een uitstekende voetballer, fel en een goede tackle.
Hij moet nog wat geslepen worden, nu zou hij al van waarde kunnen zijn op het middenveld.
Nu Standard misschien naast Europees voetbal gaat grijpen is hij wellicht goedkoper op te halen.
Zie ik nog steeds graag komen.Voormalig KG wrote: ↑05 May 2022, 21:27 Nicolas Raskin van Standard is ook een uitstekende voetballer, fel en een goede tackle.
Vorig jaar blonk hij al uit in een minder team.
Dit jaar een sterkhouder, zou een mooie aanvulling voetballend in de categorie Veerman. Verdedigend valt hij meer op dan Joey door zijn felheid op een positieve manier.
(Niets tegen Joey. Ik zie hem heel graag in ons shirt)
Nu Standard naast Europees voetbal grijpt is hij wellicht goedkoper op te halen.
-
- Internationale topspeler
Je was er vroeg bij!! Lijkt me echt een goede toevoeging op het middenveld en daarnaast ook nog eens haalbaar. Als Club Brugge een kans maakt, dan maken wij in principe ook een kans. Qua transfersom moet het sowieso lukken, hij is bijna transfervrij. In de winter heb je het over een paar miljoen hooguit. Gezien het aantal spelers dat we de afgelopen jaren uit Belgie halen is de kans extreem klein dat PSV hier ook maar weet van heeft. Volgens mij laat PSV heel die competitie (onterecht) links liggen.Voormalig KG wrote: ↑19 Dec 2022, 18:24Ittot wrote: ↑19 Dec 2022, 16:02 Iemand bekend met Nicolas Raskin?
We hebben nu met Guti, Sangare, Veerman en Xavi 4 middenvelders die strijden om een plek. v Ginkel kan niet meer. Ledezma moet echt vlieguren maken. Xavi kan daarnaast ook nog eens in de aanval spelen. Raskin is een type dat we nog niet hebben en brengt ook nog eens heel veel gif.Voormalig KG wrote: ↑27 Feb 2021, 21:55 Nicolas Raskin van Standard is ook een uitstekende voetballer, fel en een goede tackle.
Hij moet nog wat geslepen worden, nu zou hij al van waarde kunnen zijn op het middenveld.
Nu Standard misschien naast Europees voetbal gaat grijpen is hij wellicht goedkoper op te halen.Zie ik nog steeds graag komen.Voormalig KG wrote: ↑05 May 2022, 21:27 Nicolas Raskin van Standard is ook een uitstekende voetballer, fel en een goede tackle.
Vorig jaar blonk hij al uit in een minder team.
Dit jaar een sterkhouder, zou een mooie aanvulling voetballend in de categorie Veerman. Verdedigend valt hij meer op dan Joey door zijn felheid op een positieve manier.
(Niets tegen Joey. Ik zie hem heel graag in ons shirt)
Nu Standard naast Europees voetbal grijpt is hij wellicht goedkoper op te halen.
Een jonge talentvolle speler van Sociedad gaat niet naar PSV. Die wordt verkocht voor 70m aan Newcastle of gaat inderdaad naar Barca etc.