Interessante spelers

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
Ardbeg
Mister PSV

Maar we zijn het er over eens dat hij interessant is toch.😅
Massimo
Legende

Lijkt op het eerste gezicht een interessante speler. Ook in combinatie met haalbaarheid. Waar je als PSV op het middenveld naar moet kijken in hoe je Sangaré na dit seizoen gaat vervangen en hoe dat past qua speler tussen de spelers daaromheen. Dat lijkt me het belangrijkste dat je daar naar gaat kijken hoe een nieuwe middenvelder daarin zal gaan passen. Een speler als Veerman kon PSV een jaar geleden goed gebruiken. Nu zal een kwaliteitsimpuls op het middenveld direct lastig zijn en heeft het minder prioriteit, maar je kan al wel kijken naar je selectie van volgend seizoen.
Hatseflats
Vedette

Kijken, kijken, nie kopen!
O Goleiro Grande
Nationale topspeler
Clubvoorkeur: PSV

Voormalig KG wrote: 19 Dec 2022, 18:24 Gezien het aantal spelers dat we de afgelopen jaren uit Belgie halen is de kans extreem klein dat PSV hier ook maar weet van heeft. Volgens mij laat PSV heel die competitie (onterecht) links liggen.
Denk je niet dat dat ook een beetje met PSV zelf te maken heeft? W.b. Jeugdscouting lukt het wel, getuige doorbraken van Vertesse, Bakayoko, Saibari. Maar de financiële middelen om toptalent of sterkhouders uit de Belgische competitie te halen hebben we onvoldoende. En daarbij kun je gerust stellen dat PSV voor spelers uit de Jupiler Pro League momenteel niet aantrekkelijker is dan Club Brugge. Los daarvan kijkt PSV overigens nog steeds wel naar mogelijkheden hier natuurlijk; de interesse in Vinicius Souza afgelopen zomer leek me echt wel concreet bijvoorbeeld; zelfs Rik ‘altijd op safe’ Elfrink bracht dat nieuws.
Franciscus
Nationale topspeler
Favoriete speler: Mauro Jr

O Goleiro Grande wrote: 19 Dec 2022, 23:47
Voormalig KG wrote: 19 Dec 2022, 18:24 Gezien het aantal spelers dat we de afgelopen jaren uit Belgie halen is de kans extreem klein dat PSV hier ook maar weet van heeft. Volgens mij laat PSV heel die competitie (onterecht) links liggen.
Denk je niet dat dat ook een beetje met PSV zelf te maken heeft? W.b. Jeugdscouting lukt het wel, getuige doorbraken van Vertesse, Bakayoko, Saibari. Maar de financiële middelen om toptalent of sterkhouders uit de Belgische competitie te halen hebben we onvoldoende. En daarbij kun je gerust stellen dat PSV voor spelers uit de Jupiler Pro League momenteel niet aantrekkelijker is dan Club Brugge. Los daarvan kijkt PSV overigens nog steeds wel naar mogelijkheden hier natuurlijk; de interesse in Vinicius Souza afgelopen zomer leek me echt wel concreet bijvoorbeeld; zelfs Rik ‘altijd op safe’ Elfrink bracht dat nieuws.
Dat heeft niks met PSV te maken. Ook Ajax en Feyenoord en AZ laten België grotendeels links liggen en dat heeft alles met dit te maken: https://sporza.be/nl/2021/04/23/villa-p ... 168511653/
O Goleiro Grande
Nationale topspeler

Franciscus wrote: 20 Dec 2022, 18:11
O Goleiro Grande wrote: 19 Dec 2022, 23:47

Dat heeft niks met PSV te maken. Ook Ajax en Feyenoord en AZ laten België grotendeels links liggen en dat heeft alles met dit te maken: https://sporza.be/nl/2021/04/23/villa-p ... 168511653/
Dus jij denkt niet dat PSV's geldgebrek hier, zelfs met het artikel dat je nu deelt, hier nog steeds los van staat?
Franciscus
Nationale topspeler
Favoriete speler: Mauro Jr

Inderdaad. Club Brugge betaalt Simon Mignolet 6 miljoen per jaar geloof ik. Daar is het ook voor Ajax moeilijk mee concurreren.
Het is echt geen toeval dat er na Vertongen, Chadli, Mertens, Dembele etc nauwelijks nog Belgische spelers doorbreken in de eredivisie. Iedere club had in die tijd 3 Belgen en spelers vertrokken van Mechelen naar Utrecht, van Westerlo naar RKC enzovoorts. Dat gebeurt allemaal niet meer dus ook PSV en Ajax concurreren niet op hun niveau..
Ardbeg
Mister PSV

O Goleiro Grande wrote: 21 Dec 2022, 18:41
Franciscus wrote: 20 Dec 2022, 18:11

Dus jij denkt niet dat PSV's geldgebrek hier, zelfs met het artikel dat je nu deelt, hier nog steeds los van staat?
Hebben we (weer) geen geld?
Standbeeld
Mister PSV

Ardbeg wrote: 21 Dec 2022, 21:41
O Goleiro Grande wrote: 21 Dec 2022, 18:41

We zijn nagenoeg failliet, vraag maar aan Tonneke van Veen. Als Gakpo en Ibi zijn verkocht zitten we weer op het juiste pad.
O Goleiro Grande
Nationale topspeler

Standbeeld wrote: 21 Dec 2022, 22:03
Ardbeg wrote: 21 Dec 2022, 21:41

We zijn nagenoeg failliet, vraag maar aan Tonneke van Veen. Als Gakpo en Ibi zijn verkocht zitten we weer op het juiste pad.
Gek genoeg kwam dat niet ter sprake en de terugblik van John de Jong tijdens het interview met VI. De man is er van overtuigd dat zijn vertrek sec in gang werd gezet door het uitblijven van Gakpo-inkomsten…
kastoekast
Nationale topspeler

Jong, talentvol, Nederlands. misschien is dit een typische aankoop van het talenten pot waar onder andere Tygo Land van gekomen is.

Viel ook op bij het EK van vorig jaar. Interessante speler.
Voormalig KG
Lid scoutingsteam

Mocht Gerrit vertrekken in de zomer en/of men willen door selecteren in de verdediging. Niet de beste voetballer/opbouwt, dit hoeft ook niet. Hij brengt wel een killer mentaliteit van Hector Moreno met zich mee..
Robson de Souza
Vedette

Christos Zafeiris is een centrale middenvelder die ook aanvallend en verdedigend uit de voeten kan.
Ondanks dat hij pas 19 jaar oud is, is hij al basisspeler in de Noorse competitie. Met 4 goals en 5 assists in 29 wedstrijden heeft hij een behoorlijk rendement als centrale middenvelder ondanks dat zijn team slechts op de 10e plek staat (van de 15 in de competitie). Zijn 6 gele kaarten tonen aan dat er ook behoorlijk wat gif in zit. Wat opvalt in het filmpje is dat hij een goede pass heeft, overzicht behoudt en altijd in beweging is. Wellicht een goede speler om te halen mocht Guti willen vertrekken in de zomer. In elk geval een speler om in de gaten te houden!

Splash
Ballenjongen

Jesus Gallardo (28) vond ik in de groepswedstrijden van dit wk bij Mexico een hele goede indruk maken. Linksback met veel snelheid, energie en gif. Van wat ik heb gezien vooral defensief erg sterk (loopt in tegenstelling tot Max bij een tegenaanval niet half half achter zijn tegenstander aan).

Speelt momenteel bij Monterrey maar heeft afgelopen week aan de media verteld een overstap naar Europa te ambiëren. Met bijna 100 interlands voor Mexico heeft hij ook de nodige ervaring op een hoger niveau. Contract tot zomer 2023 zou hem bovendien een vrij goedkope oplossing kunnen maken voor ons huidige linksbackprobleem.

Benieuwd of jullie deze speler ook is opgevallen tijdens het wk :)
O Goleiro Grande
Nationale topspeler

Voormalig KG wrote: 23 Dec 2022, 07:21

Mocht Gerrit vertrekken in de zomer en/of men willen door selecteren in de verdediging. Niet de beste voetballer/opbouwt, dit hoeft ook niet. Hij brengt wel een killer mentaliteit van Hector Moreno met zich mee..
Dit komt me wel een beetje onhandig over wat je hier ziet toch? Vind dit niet echt de rots in de branding waar we op zitten te wachten.
O Goleiro Grande
Nationale topspeler

Splash wrote: 24 Dec 2022, 04:20 Jesus Gallardo (28) vond ik in de groepswedstrijden van dit wk bij Mexico een hele goede indruk maken. Linksback met veel snelheid, energie en gif. Van wat ik heb gezien vooral defensief erg sterk (loopt in tegenstelling tot Max bij een tegenaanval niet half half achter zijn tegenstander aan).

Speelt momenteel bij Monterrey maar heeft afgelopen week aan de media verteld een overstap naar Europa te ambiëren. Met bijna 100 interlands voor Mexico heeft hij ook de nodige ervaring op een hoger niveau. Contract tot zomer 2023 zou hem bovendien een vrij goedkope oplossing kunnen maken voor ons huidige linksbackprobleem.

Benieuwd of jullie deze speler ook is opgevallen tijdens het wk :)
Zeker! En daarvoor viel z’n profiel me ook al op, immers een vaste international bij Mexico. Gezien zijn leeftijd zou ik er niet op investeren, maar gratis oppikken bij een vertrek van Max deze zomer zou ik zeker toejuichen. En wat mij betreft zet PSV gelijk in op de komst van Cesar Montes, die ook een verbetering zou zijn ten opzichte van Ramalho en Teze.
Ykhim
Lid scoutingsteam

Ik zou nooit meer aan Gallardo beginnen. Dat had je vijf jaar geleden kunnen proberen, tegenwoordig is dat ongekende middelmaat. Bij Rayados zijn ze hem en zijn salaris dolgraag kwijt. Dan kun je nog beter Max houden, hoe bizar het ook klinkt.

Ik heb wel een zwak voor Montes, heb hem zelfs persoonlijk een paar keer gesproken, maar ik denk dat PSV hoger moet inzetten. Die jongen staat ook al een tijdje stil, lijkt me niet beter dan wat we nu in huis hebben.
Ardbeg
Mister PSV

Die blijft voor altijd aan ons gelinkt worden, gok ik
Last edited by Ardbeg on 27 Dec 2022, 09:25, edited 1 time in total.
Ykhim
Lid scoutingsteam

Overigens is Montes nu voor 8 miljoen naar Espanyol vertrokken, mochten mensen nog een serieuze wens gehad hebben om hem bij PSV te zien.
Bakkertje01
Regelmatige invaller

Kunnen we de transfer van Andreas Schjelderup nog kapen (Benfica)? Dat lijkt me een goede.
Joosth
Vaste waarde in elftal

Zou een half jaar Kamaldeen Sulemana huren een optie kunnen zijn? Uiteraard een totaal andere speler dan Gakpo maar er komt zoveel dreiging van.
nilssonH
Moderator

Alcaraz is ook regelmatig aan PSV gelinkt. Staat nu dus op de radar van Benfica.

Ardbeg
Mister PSV

nilssonH wrote: 27 Dec 2022, 23:51 Alcaraz is ook regelmatig aan PSV gelinkt. Staat nu dus op de radar van Benfica.

Zeer welkom
degans4567
Bankzitter

https://www.transfermarkt.nl/mislav-ors ... ler/119150

linksbuiten kan die speler en voor een mooi/goedkoop bedrag om te halen.
Post Reply