Is deze reactie nodig? Waar is de vriendelijker voor elkaar zijn versie van Ardbeg?Ardbeg wrote: ↑01 Feb 2021, 19:01Wil je een tissue?RemPSV wrote: ↑01 Feb 2021, 18:34 Ik zal er gewoon mee ophouden hier, blijkbaar doet het er niet toe dat het voetbal verschrikkelijk is de hele maand al. Dat we tegen betere clubs aan een stuk door tekort schieten door een naïeve speelstijl, er in de laatste maanden geen enkele progressie zichtbaar is. En dat van de grote aankopen van de Jong alleen Max en Sangare een meerwaarde hebben.
John de Jong
-
- Lid van verdienste
- Rol: Organisator Prediction League
- Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
- trouwepsvfan
- Vedette
- Clubvoorkeur: PSV
Wat gaat het altijd snel van 0 naar 100 hier soms.
Tranquilo. Het is pas maandag.
Tranquilo. Het is pas maandag.
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
-
- Bankzitter
- Clubvoorkeur: er is maar 1 club...
- trouwepsvfan
- Vedette
[mention]RemPSV[/mention] Mensen op het forum staan hier zeker open voor kritische geluiden, ook van (relatieve) nieuwkomers, mits goed onderbouwd.
Er is hier echter wel een ‘vaste garde’ (waar ik mezelf (helaas ) ook toe reken) waarbij Posts zoals jouw laatste, die een beetje dat zieligheidsgehalte/je mag hier niets meer zeggen, vaak als een rode lap op een stier werken. Dus ik zou die voortaan achterwege laten en gewoon stug, goed gemotiveerd, door blijven posten en discussiëren. Voor je het weet drink je een virtueel Ardbegje met Ardbeg, die stiekem natuurlijk ook z’n sarcasme ook wel eens thuis mag laten
Er is hier echter wel een ‘vaste garde’ (waar ik mezelf (helaas ) ook toe reken) waarbij Posts zoals jouw laatste, die een beetje dat zieligheidsgehalte/je mag hier niets meer zeggen, vaak als een rode lap op een stier werken. Dus ik zou die voortaan achterwege laten en gewoon stug, goed gemotiveerd, door blijven posten en discussiëren. Voor je het weet drink je een virtueel Ardbegje met Ardbeg, die stiekem natuurlijk ook z’n sarcasme ook wel eens thuis mag laten
- Maikel
- Site Admin
Dat doet hij toch ook?Erickpsvkampioen wrote: ↑01 Feb 2021, 19:18Zometeen gaat ie zeggen dat je in de slachtofferrol kruipt haha
Hij begint zelf met 'Ik zal er wel mee ophouden hier'. Klassieke slachtofferrol.
Eigenlijk legt TPS hierboven het prima uit. Die is ook ervaringsdeskundige hiermee trouwens
-
- Vaste waarde in elftal
Ik ben het voor geen ene centimeter eens met Rempsv, maar misschien moet jij je eens realiseren dat niet iedere forumlid naar de pijpen van het orakel van dit forum wil dansen. Dus wat jij zou, moet je lekker zelf doen.. jij en ardbeg verzieken echt een hoop op dit forum met dat betweterige gedoe constant of die kansloze opmerkingen als iemand een andere mening heeft dan die van jullie. En dan de arrogantie om iemand te vertellen hoe hij zich moet gedragen. Ik kan er met mijn hoofd niet bij, tijd om het forum weer een paar weekjes links te laten liggen..
- trouwepsvfan
- Vedette
Heb je het nou tegen Maikel of mij? Mocht je het tegen mij hebben. Bedankt voor de feedback, maar ik herken me niet in het geschetste beeld (hier spreekt een politica).Assy wrote: ↑01 Feb 2021, 19:29 Ik ben het voor geen ene centimeter eens met Rempsv, maar misschien moet jij je eens realiseren dat niet iedere forumlid naar de pijpen van het orakel van dit forum wil dansen. Dus wat jij zou, moet je lekker zelf doen.. jij en ardbeg verzieken echt een hoop op dit forum met dat betweterige gedoe constant of die kansloze opmerkingen als iemand een andere mening heeft dan die van jullie. En dan de arrogantie om iemand te vertellen hoe hij zich moet gedragen. Ik kan er met mijn hoofd niet bij, tijd om het forum weer een paar weekjes links te laten liggen..
Ik geef iemand een tip. Moedig hem zelfs aan om gewoon kritisch te blijven en z’n mening te blijven onderbouwen zonder te kiezen voor zinsnedes als je mag hier niet kritisch zijn oid. Dan vind je hier in mij altijd een medestander hier op het forum, ongeacht of ik het met iemand eens ben of niet, ben ik de laatste die hier niet staat voor andersdenkenden
Wat maakt het nou uit of je eerst of laatst bent? Punt is dus dat je niet staat voor andersdenkenden. Jammer weer...
- ShovingNE2
- Site Admin
Er is maar 1 orakel op het forum en dat zijn jullie.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
- Heruone
- Lid scoutingsteam
Overigens unpopular opinion wellicht: [mention]RemPSV[/mention] kaart in grote lijnen wel degelijk valide punten aan. Alleen het is teveel vanuit emotie en teveel het (git)zwart-(pale)wit ratio, waardoor de “waarde” van een post voor anderen verloren gaat.
Last edited by Heruone on 01 Feb 2021, 19:40, edited 1 time in total.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
- trouwepsvfan
- Vedette
Je hebt gelijk, die zin kwam er niet helemaal lekker uit. Maar RemPSV zal mij altijd aan z’n zijde hebben als hij goed onderbouwd alle orakels van het forum hier van repliek dient
Ik was niet bepaald serieus .trouwepsvfan wrote: ↑01 Feb 2021, 19:40Je hebt gelijk, die zin kwam er niet helemaal lekker uit. Maar RemPSV zal mij altijd aan z’n zijde hebben als hij goed onderbouwd alle orakels van het forum hier van repliek dient
- trouwepsvfan
- Vedette
Ik wou mijn punt nog een keer kracht bij zetten door [mention]RemPSV[/mention] een hart onder de riem te steken. Voor je het weet wordt ik door Assy weer beticht van betweterigheid en sfeer verzieken.tijn0 wrote: ↑01 Feb 2021, 19:41Ik was niet bepaald serieus .trouwepsvfan wrote: ↑01 Feb 2021, 19:40
Je hebt gelijk, die zin kwam er niet helemaal lekker uit. Maar RemPSV zal mij altijd aan z’n zijde hebben als hij goed onderbouwd alle orakels van het forum hier van repliek dient
- Ardbeg
- Mister PSV
Ik bevind me hier zeker schuldig aan! Het ging mij inderdaad om de toon in het bericht "ik zal er mee ophouden hier". Gewoon zeggen wat je vindt! Niet excuseren of de slachtofferrol aannemen.trouwepsvfan wrote: ↑01 Feb 2021, 19:20 Voor je het weet drink je een virtueel Ardbegje met Ardbeg, die stiekem natuurlijk ook z’n sarcasme ook wel eens thuis mag laten
Ik ben het overigens wel grotendeels eens met [mention]RemPSV[/mention] mbt de aankopen. De balans is niet goed. Mario, Max en Sangaré zijn goede aankopen maar progressie en overtuiging is ver te zoeken.
- trouwepsvfan
- Vedette
-
- Vedette
- Juancho
- Mister PSV
Blijf vinden dat PSV best een risico neemt door geen versterking erbij te halen. Het gaat al heel moeizaam, we blijven maar afwezigen houden (dit keer geen Corona excuses overigens) en je gaat een zware februari maand tegemoet waarbij ook de EL er nog bij gaat komen.
Misschien komt er nog een last minut versterking maar ik ben er bang voor. Valt dan toch tegen, elke transferperiode heb je wel nodig om het proces van ombouwen verder vorm te geven.
De balans is wat mij betreft ook niet goed. Zowel spelers voor het systeem als gewoon kwaliteit.
Misschien komt er nog een last minut versterking maar ik ben er bang voor. Valt dan toch tegen, elke transferperiode heb je wel nodig om het proces van ombouwen verder vorm te geven.
De balans is wat mij betreft ook niet goed. Zowel spelers voor het systeem als gewoon kwaliteit.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
- PCGC
- Vedette
Wat heeft hij in de zomer van 2020 dan zo goed gedaan? De belangrijkste positie is niet aangepakt. Heeft verzuimd om een backup te kopen voor de flank posities.TomPSV wrote: ↑01 Feb 2021, 17:55 Het is idd apart dat sommigen enkel kritiek kunnen leveren op De Jong, maar er dan ontzettend veel moeite mee hebben om hem een compliment uit te delen. De zomer van 2019 was idd belabberd, maar voor de transferperiode van de zomer 2020 hoort hij de complimenten te krijgen. Zo lastig is dat niet, toch?
Leuk dat ie Sangare heeft gehaald, die nu in top wedstrijden ook keihard door de mand is gevallen.
Zahavi, Max, Götze, daar zal ie een aandeel in hebben gehad omdat ie TD en de formulieren moet ondertekenen. Maar die waren dus niet gekomen als Schmidt er niet had gezeten. Dus dan krijgt John de complimenten vanwege het aantrekken van Schmidt, al is die keuze momenteel ook niet erg geslaagd gebleken hé? (Al heb ik, lees maar terug, nog al het vertrouwen in Schmidt overigens. Vind hem een top trainer en ik heb echt het geloof dat volgend jaar ons jaar wordt)
Wat ik al zeg, een schitterende transfer als Götze heeft alles verbloemd bij de meesten.
#FreeGeneratie4