Heel jammer dat Cody vertrekt.
Maar er moet een vervanger komen en wel zo snel mogelijk.
Transferwindow 2022-2023
- Hatseflats
- Vedette
- SomaQan
- Nationale topspeler
- Maikel
- Site Admin
- Clubvoorkeur: PSV
Jup
Maar gezien hij afgelopen zomer eigenlijk al klaarstond om te komen en het track record van Brands en banden warm houden is dit voor mij een simpele optelsom.
Dan hou je nog geld over om je op een andere positie te versterken. Een adequate back up voor De Jong bijvoorbeeld
-
- Moderator
Zit Tsygankov nog wel bij SEG? Begreep dat hij na afgelopen zomer met hen wilde breken, vanwege het uitblijven van een transfer. Desbetreffende bron binnen SEG was overigens niet op de hoogte dat hij al klaar zou hebben gestaan bij vertrek Gakpo, al hoeft dat niets te zeggen.
Zou wel een fijne aanwinst zijn.
-
- Vedette
Volgens transfermarkt welJwoeloe wrote: ↑26 Dec 2022, 23:14 Zit Tsygankov nog wel bij SEG? Begreep dat hij na afgelopen zomer met hen wilde breken, vanwege het uitblijven van een transfer. Desbetreffende bron binnen SEG was overigens niet op de hoogte dat hij al klaar zou hebben gestaan bij vertrek Gakpo, al hoeft dat niets te zeggen.
- Ardbeg
- Mister PSV
Ik heb het al sinds lange tijd over Tsygankov maar let wel: Op rechts. Daar licht zijn kracht. Tenzij Madueke weg zou gaan, is dat niet mijn ideale kandidaat als vervanger van Gakpo.
Last edited by Ardbeg on 26 Dec 2022, 23:23, edited 1 time in total.
- Ardbeg
- Mister PSV
- Paco Casal
- Internationale topspeler
- Clubvoorkeur: Eindhoven Football Casuals
-
- Lid van verdienste
Gakpo is niet te vervangen. Dat bedoel ik niet in de zin van 'laten we de handdoek maar in de ring gooien', maar het rendement dat hij haalde ga je natuurlijk nooit terughalen. Niet met Tsygankov, niet met Karlsson, niet met El Ghazi, niet met Hazard, niet met Shoving, met niemand niet. Wat overigens niet betekent dat je dan maar geen linksbuiten moet halen, want dat moet je wel.
- Captain(C)
- Vaste waarde in elftal
- Hatseflats
- Vedette
Pessimist.. ook hierna komt er weer een topper naar boven drijven. Natuurlijk zijn de stats naar alle waarschijnlijkheid van Cody niet haalbaar door de vervanger, maar wellicht dat met de juiste versterking op links het hele team de cijfers van Cody weg kunnen schrijven. Laten we dit dan vooral hopen. Het zal mii benieuwen!Mick Jagger wrote: ↑26 Dec 2022, 23:29 Gakpo is niet te vervangen. Dat bedoel ik niet in de zin van 'laten we de handdoek maar in de ring gooien', maar het rendement dat hij haalde ga je natuurlijk nooit terughalen. Niet met Tsygankov, niet met Karlsson, niet met El Ghazi, niet met Hazard, niet met Shoving, met niemand niet. Wat overigens niet betekent dat je dan maar geen linksbuiten moet halen, want dat moet je wel.
- Ardbeg
- Mister PSV
Lekker alvast invullen wat nog niet is gebeurd. Top.Captain(C) wrote: ↑26 Dec 2022, 23:35 Laat me raden: Marcel Brands 'We hebben de markt afgetast opzoek naar een vervanger van Cody, het was echter niet makkelijk in de winter. We hebben besloten om met deze selectie, waar wij alle vertrouwen in hebben de tweede seizoenshelft in te gaan'
- DonyellMalen
- Legende
-
- Lid van verdienste
Ik bedoelde het minder pessimistisch dan het er staat, alleen dat ik denk dat hij 1-op-1 onmogelijk is te vervangen. Maar met de juiste investering hoef je er inderdaad niet op achteruit te gaan, stel dat je met het overgebleven geld bijvoorbeeld ook een echt goede centrale verdediger weet te halen waardoor je veel minder tegengoals krijgt ga je er onderaan de streep misschien wel op vooruit.Hatseflats wrote: ↑26 Dec 2022, 23:37
Pessimist.. ook hierna komt er weer een topper naar boven drijven. Natuurlijk zijn de stats naar alle waarschijnlijkheid van Cody niet haalbaar door de vervanger, maar wellicht dat met de juiste versterking op links het hele team de cijfers van Cody weg kunnen schrijven. Laten we dit dan vooral hopen. Het zal mii benieuwen!
- trouwepsvfan
- Vedette